Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sapphi

    aktív tag

    válasz Malonee #1570 üzenetére

    Hát erre szokták mondani, hogy szar helyzet. Ha a a futár nem vállalja fel, hogy bizony ez így történt akkor a laptopszalon se tud mit tenni. Vagy annyival tudsz védekezni, hogy nem te vetted át a csomagot mivel a csomag átvételénél neked lehetőséged van arra, hogy a csomagot kibontsd és átnézd, hogy minden hibamentes és ha valamit találsz nem vagy köteles átvenni a futártól onnan meg az i dolguk elintézni, hogy ki baszta szét a gépet. Sajnos ezt nagyon sokan nem tudják pedig így van.

    Amikor vettük itthonra a TV-t azt is kicsomagoltuk és átnéztük mielőtt a papírokat átnéztük addig pedig a futár szépen megvárta más dolga úgy sincs neked pedig megvan hozzá a jogod.

    Tehát ez egy patt helyzet.

    Mivel ez ténylegesen olyan sérülés amit valaki okozott így nem valószínű, hogy vissza fogják venni mert az gyári hibára vonatkozik nem károkozásra. :S

Új hozzászólás Aktív témák