Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spec

    őstag

    válasz Rivaul #7 üzenetére

    Igen, nekem is pont ilyen félszem van ezzel kapcsolatban. Viszont kétségtelenül kényelmesebb a kezelése, mint a benzinesnek, és lényegesen kevesebb törődést igényel. Nem kell vacakolni az üzemanyag keverékkel, nem kell pucolni/cserélni a légszűrőt (nincs), nincs gyújtógyertya, nem kell rángatni, hogy beinduljon. Jóval csendesebb, füst egyáltalán nincs. Gyorstöltővel 50 perc alatt teljes töltésen van, de simával is csak 2 óra kell neki, és elvileg 35 perc folyamatos üzemet garantál egy töltéssel.

    https://www.youtube.com/watch?v=5SPVNHhGm_I

    Ez alapján amúgy egyáltalán nem tűnik gyerekjáték kategóriának se. Jó nyilván egy benzinessel nem összevethető, de pro és contra érv szól mindkettő mellett. Ilyen egyszerűbb otthoni alap dolgokra szerintem bőven jó. Én csak az akkumulátor miatt aggódom, mert ha az tönkremegy mondjuk 3-4 év alatt, akkro azért kicsit drága mulatság 3-4 évente új akksit venni 56e-ért.

    Az új típusú 120-as benzines 49.990-ért valóban jó vételnek tűnik, viszont ez nem nagyon gagyi belépő szint? A többi benzines jóval drágább. Furcsa, hogy ezt ilyen olcsón adják.

    "They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

Új hozzászólás Aktív témák