Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz Rodzser Mór #24110 üzenetére

    Ilyenkor első körben célszerű a másik USB-port mellett másik USB-kábellel is kipróbálni a külső merevlemezt, mert van hogy maga a kábel a hiba forrása és az okoz adatkapcsolati problémákat. De lehet akár egyéb oka is, lásd a téma összefoglaló "Gyakran ismételt kérdések" fejezetében az ide vonatkozó kérdést és választ, ami az egyik társtopikban is részletezve lett.

    Ha az USB-kábel cseréje után is fennáll a probléma és nem az előbb linkelt egyéb okok miatt, hanem mert magán a külső merevlemezen lévő Micro-B fizikai csatlakozó kontakthibás, akkor jöhet szóba a garanciális csere, vagy a HDD kiszerelése az eredeti külső házból és másik külső házba történő helyezése.
    Ha még garanciális az eszköz, akkor elsődlegesen értelemszerűen a garanciális cserét kellene megpróbálni, vagy a vásárlás helyén az adott webáruháznál intézve, vagy másik opcióként a gyártóval (Seagate) felvéve a kapcsolatot RMA (+ infó) formájában.
    A Samsung ellenében a Maxtor M3 Portable sorozat 1 TB-os és 2 TB-os modelljei valóban nem integrált USB-sek, vagyis az utóbbiaknál szükség esetén kiszerelhető a HDD a külső házból és másik külső házba tehető, utóbbi témának van külön topikja külső 2,5'' mobil rack-ek topikja néven.
    Egy gyárilag készre szerelt külső merevlemez házilagos szétszerelése garanciavesztéssel járhat, meg pláne ha marad külsérelmi nyoma. Vagyis ez a megoldás a jelen esetnél akkor javasolt, ha már nem garanciális az eszköz vagy valamiért tudatosan nem cél annak igénybevétele, ellenkező esetben viszont értelemszerűen adja magát a garanciális csere lehetősége.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák