Hozzászólok Aktív témák

  • megint én

    őstag

    Mi, 26.án elutaltuk, a pénz azonnal el is ment, és elvileg meg is érkezett hozzájuk. Azóta levelezgetünk velük, és minden papírokat kérnrk. Ha jól tudom kértek egy igazolást, hogy a pénz elment. Azzal egy csomót baxakodtunk, mert a CIB-be bement mutim, és azt mondták neten kell. Neten nem lehetett, csak az ügyintéző volt fax. Szóval akkor megvolt a papír, el lett nekik küldve. Akkor meg az volt a baj, hogy nem angol. Jó, megint pár nap ráment, szereztünk angolt. Most meg azt mondták, hogy nincs rajta az Ő bankjuk megnevezése. Pedig a swift code az ott van, és ha beütjük a Googleba, akkor rögtön kiadja a bankjuk nevét. És ezt le is írtuk nekik, még google linket is küldtünk róla, Skypeon is Justinnak, ráadásul cseteltünk vele élőben, és amint leírtuk neki ezt, onnantól egy betőt nem írt vissza. De még a honlapon a rendeléshez lehet ilyen gyorsüzit írni, még oda is beírtuk, de semmi életjelet nem adnak magukról.... :(

Hozzászólok Aktív témák