Hirdetés
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Még egy valid cég valid hirdetését is nehéz átütni egészségügy/pénzügy vagy akár ingatlan témában is Facebook-on. Már ún. speciális hirdetési kategóriába esik, tehát célozni is korlátozottabban lehet - az alap demográfiai adatokon kívül semmit nem tudsz állítani. Eléggé be van korlátozva, hogy hogyan kommunikálhatsz.
Persze én is belefutok egyértelmű kamunak tűnő hirdetésekbe és támogatom a kiszűrésüket, de ezekre a módszerekre szerintem amúgy sem lehet stabil vállalkozást építeni.
Ami szokott történni ilyenkor az az, hogy a hirdetés ki sem megy, ha többször próbálkoznak szabályellenes-hirdetéssel, akkor megy a hirdetési fiók tiltása, ha kimegy a hirdetés de jön rá a report, akkor is megy a hirdetési fiók tiltása, ha ez többször történik meg, akkor az egész vállalkozói fiókot tiltják, drágul a kattintási költség, csökken az elérés, stb.
Szóval ezek a kamu hirdetések elég kevés emberhez érnek el. Persze ha elég nagy sereg van ráállítva arra, hogy folyamatosan más profilokról gyártsák a vállalkozói fiókokat (egy ember kettőt hozhat létre max), és hozzák létre az új hirdetési fiókokat (amin be kell állítani újból mindent, a fizetési módtól kezdve (kártyát szintén tilthatnak) a célközönségeken át a pixelekig (amit ha ugyan arra a tiltott domainre kötsz be, akkor megint csak jelez a rendszer) ) - akkor persze, működhet, ahogy valószínű működik is.
Viszont én nagyon kíváncsi lennék a pontos számokra: a megjelenő hirdetések hány százaléka ilyen, hány "próbálkozást" sikerül kiszűrniük, és azok a hirdetések amik mégis megjelennek hány embernek jelennek meg és hányan kattintanak - majd pedig hányan konvertálnak, tehát hány embert sikerül "átverniük".
Leginkább a felhasználókat kellene edukálni, hogy ki tudják szűrni a get rich quick és lose fat quick sémákat - de mivel ezek alap pszichológiai triggerek, így mindig lesz valaki, aki elhiszi, hogy vannak csodák.
[ Szerkesztve ]