- Fujifilm X
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anorche1 #95693 üzenetére
Én úgy szoktam,hogy koppra+egy kevéssé meghúzom mind2 csavart,majd állítgatom míg egyenesen nem áll.Ha valamelyiken már nagyon bikázni kell,hogy álljon egyenesen akkor a másikon lazítok egy keveset,hogy ne vigyem túlzásba a szorítást.Végül mind2t egyenletesen meghúzom.Kissé úgy mint a centrírozásnál,ha már túl feszes egyik oldalon,de még mindig állítani kellene,akkor az ellenkező oldal lazításával állítom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95685 üzenetére
A saját méréseim alapján 176 cm magas vagyok, 83-as átlépési magassággal. Anno én is néztem a Wiggle oldalán a méret ajánlást, de akkor az 53-as méretajánlás volt az 55-ösnek megadva.
Ez az első koskormányos bringám, a hajlított kormányos típus bejövős, de érzetem hosszabb tekerés után, hogy fáj a tarkómnál , a karom is eléggé ki van nyújtva. Szerintem elég lett volna a kisebb méret, ezért tervezek tőle megválni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha eltekintünk az írás stílusától és a cikk hosszától,érdekes fatbike-os.írás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #95706 üzenetére
Az már biztos, hogy ez nagyon nekem való műfaj és egyszer tuti lesz ilyenem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ShiTmano
aktív tag
Egy jobb fajta, max. 15kilós fatbikeot érdemes lenne mindenkinek kipróbálnia. Biztos vagyok benne, hogy a többség kellemesen csalódna.
Először én is úgy álltam hozzá, hogy biztos egy lomha sz*r, kiállva kell majd tekerni még egyenes úton is. Aztán kipróbáltam és rájöttem, hogy ugyanolyan mint egy monti, csak sokkal jobb az úthibaelnyelő képessége, meg a tapadása. Én csak parasztfullynak szoktam nevezni. Pedig az enyém csak hátul fat, elöl csak 2,4".
Egyedül a hangja durva aszfalton. Lada Niva fíling.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
llaszlo
veterán
Hali
Olyan USB-ről működő lámpát keresek, ami valóban jól is világít. Korábban a Solar Storm utánzatokról nagyon jók voltak a tapasztalatok. Azok viszont saját akkuval működnek. Nekem olyan kellene ami USB-s. Vannak most is ilyen utánzatok, viszont tesztet nem találok róluk, csak a kör alakúakról.
Van itt valaki akinek van konkrét tapasztalata is ezekről?
Itt van egy régebbi három lámpát összehasonlító teszt. [link]
Én személy szerint ezt a típust preferálnám. [link]Viszont egy aliexpress-es rendelő írta, hogy neki van a régi és az új típus, az új fénye jóval gyengébb. Képeket is mutatott. Azt nem tudom, hogy az a lámpa (az alis) egyezik-e azzal az ebay-essel amit linkeltem. Ha valakinek van konkrét linkje azt is szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz ShiTmano #95708 üzenetére
Tekintve, hogy a normál montit is észrevehetően sokkal nehezebb tekerni, ha sima monti gumit rakunk rá a futóéles helyett, és szenvedéssé válik a vízszintesen haladás is, így a fatbike továbbra is a vicckategória marad. Méghogy ugyanolyan tekerni... Mindezt egy bringás topikban kijelenteni.
Eleve, már a gumi említett hangja jelzi, hogy nem a terepnek megfelelő felszerelést használod. Tehát a fatbike - hacsak nem lejtőről, tengerpartról, vagy hófödte tájról van szó, ahol a többieknek nincs esélye - igenis egy lomha szar. Fizikai attribútumaiból eredően nem is lehet más. Azt elhiszem, hogy élvezted, de ezzel ki is merülnek a tények.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
Nekem már elméletben is egy áldás lenne a sok gyökeres-köves, saras "úton", amin tekerek napi szinten, télen meg valszeg méginkább . Persze én sima úton max azért tekerek, hogy eljussak a dombokig-hegyekig, ami általában 5-10 perc aszfalton gurulást jelent max . Valahogy egyre gyakrabban érzem azt, hogy amikor elkezdeném igazán élvezni is a tekerést, akkor kezd korlátozni a jelenlegi montim, mert vagy csúszik, vagy ráz és nem merem elereszteni lefelé, vagy elkapar... + ducigumival simán el tudom képzelni, hogy elmenjek ahol most leszállok.
Más: amúgy ha már itt vagyok, 6061 és 7005-ös alu vázak között mi a különbség? Nekem 7005-ös van, de ahogy elnézem a 6061-es a gyakoribb. Neten fellelhető infók szerint a 6061-es erősebb, viszont ha direkt bringavázakra keresek rá, akkor azt írják, hogy a 7005-ös merevebb és csak drágább aluvázaknál használják
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szjoci
őstag
Ezen a szép esős napon kivaxoltam a bicajt, na meg behódoltunk a divatnak és átmentünk negatívba (tudom, tudom, a hézagolók rossz helyen vannak... )
Amikor elállt picit az eső mentem egy picit, és mintha kényelmesebb lenne nekem ez a testhelyzet mint a hagyományos stucnival. Persze majd egy hosszabb együttlét adja majd a tutit, de szerintem haverok leszünk ezzel a BBB BHS-36 DownForce stucnival Talán az ülést kellene majd előrébb billentenem...[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
Bryton 330-hoz keresgéltem üvegfóliát, de ebayről horror áron lett volna szállítással együtt. Találtam egy helyet ahol elég olcsón, ingyenes szállítással lehet rendelni Brytonhoz is, és mindenféle bicajos órákhoz is fóliákat. Minőségről még nem tudok nyilatkozni.
-
dunkel
őstag
válasz HEAHEA #95705 üzenetére
Megméred ezeket a méreteket? Kíváncsiságból megnézem mit mutat az enyémen.
1. középtengely közepe - nyereg teteje
2. nyereg hegye - kormány közepe
3. talaj - kormány tetejeAz 55-ös grade-n hosszabb a fejcső így a stack/reach arány is nagyobb (kényelmesebb papíron). Ha hosszúnak érzed azon a kormány emelése nem nagyon tud segíteni. A nyereg pozíció ugye fix, csak a kormánnyal lehet játszani. Az 55-ösön tudtommal 110-es kormányszár van (53-ason 100), ahelyett rakhatnál 90-est vagy akár 70-est és lehet megoldódna a problémád.
A kényelmetlenség másik oka lehet a hibás méretezés mellett a nyereg, a képen egy vízszintes (gyári?) nyereg látható? Az hajlékonyabb alkatoknak jó. Merevebb, kötöttebb alkatoknak mint pl. én is az nem való, nekünk íves nyereg kell ami a medence előre rotálását kompenzálni tudja, hogy hátrafelé emelkedik. Nekem még a trekkingen fájt a kezem pedig ugyanúgy mint Te legfentebb tettem a kormányt amennyire engedte. Aztán kiderült az volt a gond, hogy a nem nekem való nyereg miatt nem jól ültem rajta, hanem sokat tartottam kézből. A Fizik spine concept szerintem szemléletes. [link]
De ha mégis eladod mi váltaná? A grade szerintem nagyon kényelemre hangolt masina, ennél komfortosabb hajlított kormányos mi lenne?
(#95709) llaszlo
Léci ilyenekkel ne gyertek szembe a városban, közúton.[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
Neked van is, vagy csak behánysz? Nyugodtan nézd meg a Bicyclerolling resistance oldalt. Láthatod, hogy egy 2,25-ös gumihoz képest, hasonló nyomáson, kb ugyanolyan a gördülési ellenállás. Nekem, ellentétben veled van Crossom is, meg Fatom is, nem a levegőbe beszélek. Nincs túl sok különbség. Olvasd el a Bikepro-s cikket, akkor talán kinyílik a szemellenződ. De még jobb, ha egyszer kipróbálsz egyet. Persze nem sárnehéz alsókategóriásat.
Mondjuk azt észrevettem, hogy előszeretettel fikázod a másikat.
Nyilván nem Dogmához kell hasonlítani egy fatot.
Csak ennyire nehézkes egy fatbike. [link] És ez nem túl könnyű gép. Van 8,4kilós is belőle.
Az meg, hogy aszfalton is használom azért van mert egy időben csak fatom volt.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem védem,hisz úgy mint villanybicó biztos ilyen sem lesz a belátható jövőben nekem,de ha egyszer elvonatkoztatsz attól a 2-4 km/h + átlagsebességtől és a gondolom számodra is igazán fontos testmozgás és élménytényezőre figyelsz,rájössz tulajdonképp mindenki lesz@rja 25,vagy éppen 30km/h val tetted meg legutóbbi szegmensedet,és hacsak nem időre mész valahova ahol számít 10 perc késés,jól kihajtod magad akár egy olyannal is + élvezed is az egészet.Tény,hogy már többen írták nem annyira lomha,nehéz,esetlen mint amennyire annak látszik.Nekem ugyanakkor nem kellene,ha nem adhatnám el,még ingyen sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95715 üzenetére
Lemértem az általad kért értékeket. 1: 72 cm, 2: 50,2 cm körül. 3: 97 cm.
A kormány emelést az emelkedettebb testtartás miatt csináltam. A stucni rövidítésere én is gondoltam, csak nem tudom pontosan mennyivel ajánlottabb rövidebbre váltani, mivel a kisebb felszerelésével idegesebbé válhat a kormányzás. A szakik biztos tudják mi a jó arány.
Igen, gyári nyereg van rajta, azzal használom.
Mint írtam korábban a koskormányos feeling bejött.Van egy pár bringa a kiszemeltek között: Specialized Diverge, Genesis Croix De Fer, Marin Gestalt, de mi nagyon tetszik az a Cannondale Slate. -
DUB Inc.
aktív tag
Ha már Fat bike, akkor legyen Fat bike...
-
szjoci
őstag
A kis szemfüles... Azt bezzeg nem jegyzed meg milyen szépek a paprikáim
Én is lefóliáztam, de csak miután már összekarcolódott picit a táskámban Most hogy gariban van és lehet hogy kicserélik újra, rászánom azt a 3€-t 2db fóliára. Aztán majd kiderül milyen minőségű is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
dunkel
őstag
válasz HEAHEA #95718 üzenetére
Nálam:
1. 72 kb. jó lehet a nyereg magasság
2. 51 az enyém alá vitted az előrenyúlást az emelésekkel
3. 92 5 centivel magasabban van a kormányodÉn azt mondanám próbálj be egy 90-es stucnit kezdésnek, az már jelentős változás 110-ről. Apróról 3000Ft körül kapsz egyet.
A Slate igen jó cucc lehet, csak annyiból kijön 2 Grade lazán. A geometriák nagyon közeliek ha gravel kategóriában maradsz. Lehet egyel kisebb méretet kellene majd bepróbálnod (személyesen) ha tényleg lecseréled.
-
Lavie
tag
Fatbike témához pár gondolat, ha szabad.
Tavalyi tesztnapon kipróbáltam egy Specialized merevfarú fatbikeot, a srácok ahogy kell, be is állították előtte, hogy jó legyen a méret. Azért voltam kíváncsi milyen, mert a design nagyon tetszik. Ami nagyon nem tetszett, hogy a gumi úgy viselkedik, mint egy csillapítás nélküli rugóstag. Nem ráz az igaz, viszont zavar, hogy a rugózást nem csillapítja semmi. Lefelé jobb menni vele, a nagy tapadó felület miatt stabiabbnak érződik. -
smkb
őstag
válasz HEAHEA #95718 üzenetére
Az idei Slate kínálat szerintem nem a legjobban eltalált volt. A 105-ösnél totál nem értettem a koncepciót a hajtásláncban (tesztelők sem)
(Ultegranál sem). 39/53 as elsőtányérok, hátul meg rövidkanalas váltó, 28 as sorral?? Egy gravel/adventure-n? Vicc. Legrosszabb esetben is egy kompakt hajtómű + sgs kanalas 32 es sor kellett volna rá, ami a 650b kerekek miatt még akár használható is lett volna komolyabb terep emelkedőkön, de méginkább ha már amúgy is FSA hajtómű volt benne, akkor az idei adventure kategóriából egy 32/48 as. További hatalmas baklövés, hogy igazából 40mm kb a legvastagabb gumi ami befért hátra. Kevés. Ezért kár a 650b. 29est meg nem nagyon lehet berakni, mert elöl túl alacsonyan van a villa válla, belever rugózáskor. Cyclestoren végül már féláron akciózták őket, 1450 fontért. Én a felsoroltak közül a Marin Gestalt 3-at választanám. Rutlandnál jó áron megy. 1150font.[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95723 üzenetére
Végül is amit ajánlasz az a legolcsóbb megoldás. Korábban még gondolkoztam bike fitting elvégzésén is. Nemrég meg is rendeltem egy Slate 105-öst, M-es méretben, 50%-os (1350font)akció volt rá. 1,5 hét múlva meg írtak e-mailt, hogy mégsem tudják teljesíteni a rendelést és visszautalták az összeget.
Tényleg a személyes dolog a legjobb, csak ennél is az volt a baj, hogy nem is forgalmazták itthon a Grade szériát, lehet azóta sem. A Slate-t is ki akartam próbálni a tesztnapon, tavaly lehetett, csak nem voltam, idén meg nem is lesz kint a Cannondale úgy látom.
A (még)kisebb méreteknél meg oda kell figyel, úgy emlékszem eddie1978 írta, hogy kisebb méretet vett, de a cipője orra beleért az első kerekébe.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz llaszlo #95709 üzenetére
ha power bankos meghajtásban gondolkodsz, azok között nem tudom, mennyire szokásos a 2A-nél nagyobb áram leadása, a 2A saccra 6-700 lumenre lehet elég, a lámpa lehet, hogy tud többet, de semmi esetre sem 8000 lument
a 6-700 is elég lehet komótos erdei terepre, de nem száguldozásra. ezt csak más lámpák alapján mondom, ezzel nincs tapasztalatom. sok függ a vetítési képtől, pl. az is, hogy az autósok mennyire hisztiznek (de ez igencsak függ attól is, hogy hová irányítod a lámpát). én inkább választanám azt autósként, hogy legyen zavaró pár másodpercre, mint hogy későn vegyem észre.
Na mindegy, most elolvasva mégegyszer a kérdésed, annyi hasznosat tudok hozzátenni, hogy power bankról lehet, hogy nem fog annyira világítani, mint ugyanez/hasonló a 8,4 voltos pakkról, bár így is elég lehet sokmindenre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #95716 üzenetére
kíváncsi lennék, egy áruházi példány mennyi kompromisszumot jelentene... súlyban biztos valamennyit, meg azokat most eleve kiejteném, amiken látszik, hogy a tervező nem látott még biciklit, de aprón szoktam látni néha 200 alattiakat, közepesen bizalomgerjesztő kinézettel, illetve 300 alatt kicsivel olyat, amit már simán megvennék akár.. ez a Speci sajnos elég drága
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
HEAHEA
tag
Olvasva teszteket én is találkoztam azzal amit írtál. A Shimanonak nincs igazán gravel/adventure kategóriára való hajtása, a Sram kínálatában inkább.
A másik,kerékméret szempontjából korlátozott a külső választás, nem sok a választék, nem tudom azóta mennyit változott. Elől meg 1 cm-nek minimum lennie kell a villa és a kerék között. Végül is a 40mm ilyen szempontól tényleg kevésnek tűnhet, de jópár gravelt a 35mm-es külső megállít pl. Marin Gestalt 3, de igaz vannak olyanok is amibe jóval nagyobb is belefér, pl. Kona Sutra . (Ezek a bringák is tetszenek. ) A Marin Gestaltnál van egy ami nem tetszik, a váz alján az a nyitott rész, nem tudom mi értelme, bemehet a felverődött sár, por. a videón 10:50-nél látszódik. -
padi68
senior tag
Sziasztok, remélem maradhat de nem találtam másik fórumot.....
Télre vettem egy görgőállvány amihez keresek vezeték nélküli komputert, olyat ami a hátsó kerékről is tudja venni a jelet( elég ha távolságot tud). A kijelző értelemszerűen a kormányon lenne.( állítólag sok csak felfelé tudja a jelet továbbítani...)
Mit ajánlanátok?Köszönöm-Árpi
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
-=RelakS=-
veterán
válasz llaszlo #95709 üzenetére
Annak a Solar Storm-nak a 3 ledes akkus változata van meg. Max fényerőn már lehet vele valamit látni, de nem fogja felperzselni az aszfaltot.
Valószínűleg neked is hamis Cree XM-L-es járna ennyiért. (1db ilyen led kb 1500 forintról indul )Régen még lehet, hogy nem hamisított ledet raktak bele.
#95721 Crytec210
Azzal ugyan nem fog éjszaka erdőben vaksötétben emberkedni
Rendeltem új kamerát, ha az megjön, _talán_ tud értelmes videót készíteni sötétben, akkor majd meglátom, mit tudok alkotni.
Jobb lenne mondjuk társasággal kimenni, hogy amíg pl rendes fényképezőgéppel csinálok egy fotót, addig ne üssenek le/ne tekerjenek el a bringával, ilyesmi[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
trialboj
őstag
A tegnap elvonatoztam 40km-re és hazafelé a dombok között elértem nagyjából a limitemet 1000 szint és 72 táv. Nem is feltétlen a fáradtság zavart, hanem a nyeregben töltött idő az amit nem bírtam a tovább. Talán az adrenalin ami ösztönöz hogy haza kell érni még sötétedés előtt volt a felelős, hogy alig éreztem fáradságot egész addig amíg itthon le nem dőltem.
Nincs izomlázam, de furán erőtlen v fáradtak a lábaim. Meddig tart vajon hogy regenerálódjanak? Ennyire még sosem küldtem magam padlóra.Jövőhét végén lesz egy kisebb évadzáró verseny nem messze, nagyon kíváncsi vagyok a hardtail bringa és egész szezonos túrázgatás mire lesz elég, jó lenne addig teljesen rendbe jönni.
Most már nem javasolt tekerni egyáltalán, v szerda-csütörtökön még érdemes tolni egy 20-30as kört, bemelegítésnek?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz DUB Inc. #95735 üzenetére
Nézd meg az árát is a két lámpának. Amit te linkeltél, az ára alapján abban akár tényleg eredeti ledek vannak.
Persze, a 2000 lumen akkor is vicc, ahhoz 3A kell azokba a ledekbe, meg egy bazinagy hűtő mögéjük
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz -=RelakS=- #95736 üzenetére
A jó cuccoknak ára van, nincs mese. Egy 2-3000 forintba kerülő ugyanilyen lápánál (amire még 6000 lument is ráírnak) valahol spórolni kell. Persze lehet azt mondani, hogy ez meg szemtelenül drága. De a lényeg, erről tudom hogy jó. Az anyaghasználat (kábelek, tatyó stb) is és a fényerő is. Mint egy autóé...
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Van itt olyan, aki ~171 cm körül van és 29-es montija van? Érdekelne, hogy milyen hosszú távon a kisebb kerékméretűekkel összevetve. Én csak egyszer próbáltam ki kb. 100 méterre, de elég instabil érzés volt vele menni. Ehhez képest a csapból is ez folyik, hogy hartailből csak a 29er, mert könnyebben átgördül a köveken, gyökereken....[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #95738 üzenetére
Idézet magamtól:
Pont ma voltam egy túrán ahol egy haver merev 26os bringval jött, cserélgettük terepen, és így érződött hogy óriási különbség van köztük, a 29es sokkal szebben elnyelte az apró úthibákat, megfertőzte őt is a 29"es láz
Óriási a különbség 100méter talán nem elég hogy észrevedd, de hidd el hogy sokkal jobban fogod érezni magad egy 29es hardtailen. Kevesebb rezgést ad át, stabilabbank érzed emiatt, nem rázza úgy a karod, nem kell szorítsd a kormányt ha nagyon rossz az út. Ha van lehetőséged inkább válasz gyengébb felszereltségű 29-est, és lassan cserélgesd le a gagyi cuccokat. Össztelósban már lehet nincs akkora különbség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
smkb
őstag
válasz HEAHEA #95730 üzenetére
Hát ők így oldották meg a belső kábelezést. Láttam hasonlót más gyártónál is. Nekem egy Charge Plug 4-em van, 622x47 es Smart Samekkel. 650b-vel 50eseket is megbírná. Nekem még 32 es hátsó nagytányér is kevés volt pár hosszabb terepes emelkedőn, így kapott hátra a gép egy wolftooth road link másolatot, amivel már a 11-40es xt/slx/sunrace csms8 11-es sort is le tudja kezelni a gyári 105 sgs váltó. A 34/40 áttétel már ahova kevés, oda meg már az egész bringa nem való.
Az új Merida Silex lesz még nagyon érdekes, ha tényleg befér a 27.5x2.25. -
raczger
őstag
Tegnap lement a Kassa Maraton, pálya szempontjából eddig messze a legjobb, amin eddig mentem. A pálya fele singletrackből áll, élvezhető, tekerhető (csak így most eső után volt pár necces rész). Aki szokott versenyekre járni, annak tudom ajánlani, tervezze be jövőre mindenképp.
Egyetlen negatívum, hogy a 80-as és 50-es rajtja együtt van (persze, hogy a végéről indultam...).Későn álltunk be a rajthoz, reggel esett szépen, 9:30-ig a meleg autóban ücsörögtünk, bemelegítés persze elmaradt
Végre most először sikerült nem elfogynom egy hosszútávú versenyen, annak ellenére, hogy az elején sok energiát elpazaroltam azzal, hogy a mezőnyt megelőzzem. Lefeléken sajnos feltartottak (bár nem volt annyira vészes), jobb lett volna picit jobban haladni a singletrack részeken.
A hosszútáv körében főleg dózerút volt, illetve volt egy hosszabb singletrack is benne, na az elég szívatós volt, főleg így picit vizes/saras pályán, egyszer ki is ugrott alólam a bringa (faágak voltak keresztbe, egyszerre ment oldalra első-hátsó kerék), de esés nem lett belőle.
Első óra után rájöttem, mi lesz a legnagyobb probléma, folyamatos fel-le, CC jellegű pálya miatt alig volt lehetőség enni. Ahol volt egy nyugis 100 méter, enni kellett (40. percnél készültem enni, egészen 1:20-ig kellett várnom, hogy el tudjam engedni a kormányt egyik kézzel 3 másodpercnél több időre). Az ivás sem volt egyszerű.
Összességében elégedett vagyok magammal, ezen a pályán nem gondoltam volna, hogy 4:30-on belül tudok menni.
Strava (A valós átlag 18.1 km/h lett.)Fura, hogy távra kevesebbet mért kb 5km-rel a Garmin. Haveromnak 79 lett, ugyanúgy 510-ese van és amikor együtt tekerünk, gyakorlatilag ugyanazt a távot/szintet méri.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
makoss
addikt
válasz zoli03 #95376 üzenetére
"Hogy cserélsz benne akkut?"
Pld így.
"Arra nincs élettartam garancia"
Élettartam garancia általában arra van ha valami elromlik.
Ha szétszedem mert akkut kell benne cserélni, miért buknám a garit?? Nem értem.
A csavar azért van rajta, hogy ha akkut kell majdan cserélni, az ember szét tudja szedni
"és még nem is jó."
Biztos tudod, volt már ilyen lámpád?
Volt időm mostanában letesztelni, lekopogom, semmi baja!Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #95738 üzenetére
Én 168cm vagyok és 29er merevfarúm van. Jobban mászik, könnyebben veszi az akadályokat, nekem a biztonságérzetem is nőtt, nem szívesen váltanék vissza 26-osra, kivéve ha fatbike-ról van szó . Ha megszokod a 29-est nagyon fura lesz a kisebb kerék, olyan érzés mintha gyerekmontira ülnél vissza. Van azért pár hátránya is, bunny hop-ozni meg ugrabugrálni nehezebb vele és sokak szerint furán néz ki egy L-esnél kisebb váz 29-es kerekekkel (nekem tetszik, hogy zömök).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
smkb
őstag
válasz planbmokus #95745 üzenetére
Ismerem az Apex 1-et. Nekem aszfalton az 1*11 kevés. A 42/42 vagy 40 pont ugyanúgy kevés lenne terepen, mint ahogy a 34/32 volt, ezért tettem fel a wolftoothot és a 11-40-es monti sort. Az 1x11-nél nagyok az ugrások, nem tudok jó tempót menni, állandó pedálsebességgel. Aszfaltra véleményem szerint az 1x, az nem jó. Ráadásul a Full Monty kevesebbet tud mint a Charge-om, keskenyebbek a villatávok, max 40mm ig tud külsőt. Vagyis számomra mindenben rosszabb, mint a mostani bringám.
Arról nem is beszélve, hogy nekem a Plug remek akció keretében mindössze 650 fontba fájt
-
trialboj
őstag
Azoktól kérdezném akik a hűvösebb időben is tolják, és itt most csak a 10-20 fok közötti átmenetre gondolok.
Ez a Szett, 30-as TREK mennyire lenne rossz vétel? Főleg a zselés fenékpárna érdekelne és a hosszú ujjú felső, tudom hogy valszeg nem a legjobb anyag de van értelme kísérletezni, hátha kibír 1-2 szezont?
Amúgy a nadrág derékszélességét hogy kell érteni, nekem 83, de itt 72cm a legszélesebb?!!?Runnertől vagy téli ingázátóktól kérdezném, hogy ez egy jó térdmelegítő lehet? [Endura Thermolite ] És hogy komolyan van pofájuk 1dbot külön reklámozni, hogy olcsóbban tűnjön?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #95747 üzenetére
És hogy komolyan van pofájuk 1dbot külön reklámozni, hogy olcsóbban tűnjön?...még mit nem feltételezel róluk?! Az esélyegyenlőség jegyében gondolnak a féllábúakra is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#27813376
törölt tag
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #95738 üzenetére
szerintem a te magasságod még nem is határeset, inkább alacsonyabbaknál merül fel, hogy aránytalan lesz a nagy kerék. bizonyára van hátránya is a 29-esnek, talán a nehezebb kerekeket tudnám mondani (azonos ár mellett persze), és hogy kevesebb a sárférőhely az első váltónál, már ha van ilyened, persze
de 26-osra visszaülni tényleg olyan, mintha toronyból bicikliznél, kb. ugyanoylan magasan ülsz, de lent a mélyben megy a kerék, elég furcsa. szerintem stabilabb a nagyobb, csak nyilván 100 m után szokatlan.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care