Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Teasüti #775 üzenetére

    A csapágy beállítását igen nehéz lenne szétszedéssel ellenőrizni, mivel akkor kezdhetnél elölről ugye...
    Ezt egyébként egyszerűen le tudod csekkolni működés közben. Próbakör, és ha kerékről vagy hajtőműről van szó, akkor ráterhelsz mindkét oldalra a bringát jól bedöntve menet közben, megcibálod a kerekeket, majd csekkolod, hogy szorul-e, lötyög-e. Kormánycsapinál megnézed az első kereket felemelve, hogy akadálytalanul elfordul-e kormány a saját tömegétől, simán fordul-e, majd a próbakör alatt tolsz pár komolyabb fékezést, rápumpálsz a telóra, majd csekk, hogy kotyog-e a csapágy. Nem kell túlmisztifikálni a dolgot.

    Szerk.: ha ennyire tudományosan szeretnél hozzáállni, akkor az a legegyszerűbb, ha megtanulod azt a pár dolgot, ami az egyszerűbb szereléshez szükséges, és akkor nincs gondod a szerelőkkel. Gépészként nyilván nem okoz gondot egy bringa karbantartása. :)

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák