- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz csabicska #57809 üzenetére
Valami lapos szerszám, ami befér és nagyobb a felülete (pl csavarkulcs). Arra figyelj h. ne szennyezd be a betéteket, legyen tiszta.
Meglazítottad a féktest csavarjait rendesen, utána behúzott fékkel megmozgattad a testet?
Egyébként én először azt szoktam, hogy meglazítom a csavarokat, utána pörgetem a kereket és úgy is mozgatom a féktestet behúzott fék nélkül (balra-jobbra). Utána behúzom a féket, megint megmozgatom a féktestet balra-jobbra és utána meghúzom a csavarokat. Arra figyelj h ne engedd utána el a fékkart. Magyarán behúzott fékkarral húzd meg a féktest csavarjait. Nálam eddig 100%-osan működött. Ha ezután is beleér a tárcsa, akkor a tárcsát kell kiegyengetni.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
trialboj
őstag
válasz fpeter07 #57798 üzenetére
Méretben is pont tökéletes, főleg hogy a mostani egy 17"es 41cm-es, ami jóval a méretem alatt van 178cm.
Csak teszképp cseréltünk nyáron valakivel, akinek sokkal több sebessége volt mint az én 3x7-em, és nem bírtam letekerni, mert teljesen fura volt a váz geometriája.
Szóval nehezen de sikereült megértenem hogy milyen fontos ez. (Mikor a bringát vettem még nem voltam tisztában vele, hogy mekkora méretre lenne szükségem)Szóval akkor 120k-ért jó árban van?
Más:
Ezzel a szemüveggel nincs tapasztalta valakinek?:
Köszönöm, szép estét!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
csabicska
senior tag
válasz maximilian4 #57810 üzenetére
Így néz ki belülről a fék.
Nem tudom jobban visszanyomni.
Vagy ennyire elég?[link]-Galaxy S20 - The best-
-
MPowerPH
félisten
válasz csabicska #57813 üzenetére
Ha nem megy jobban vissza, akkor ne eroltesd. Folyamatosan beleer, vagy csak neha bele-bele csiszatol a tarcsaba? Nezd meg, mikor bent a betet, akkor mekkora hely van az egyes oldalaknal. Ha az egyiken hozzaer, de a masik oldalt jo nagy res van, akkor a nyereg felfogatasanak a csavarjaival tudsz kicsit jatszani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
maximilian4
addikt
válasz csabicska #57813 üzenetére
Ha nem tudod jobban visszanyomni, akkor elég. Nem szabad durvának lenni, mert tönkre mehet a dugattyú.
Egyébként ahogy a legelső hsz-omban is írtam, nem mindig elég egymagában a dugattyú visszanyomása. Megcsináltad azokat is amit írtam? Ha igen, akkor nem fog beleérni a tárcsába. Ha meg ezután is beleér akkor a tárcsa valahol nem egyenes. Ezt könnyen ki lehet deríteni h hol, mert mikor pörgeted lassan a kereket, akkor hallod. Utána kb. tudod is h hol van meghajolva a tárcsa és szerszámmal szépen kiegyengeted.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
hpsafl
tag
-
csabicska
senior tag
-
maximilian4
addikt
-
ivana
Ármester
Reggel disznóvágásra mentem a kerület másik végébe. Elindultam az utcánkban (outival mi mással ) teljesen jó volt, mert itt azért sózzák az utat, aztán bekanyarodtam egy mellék utcába, először azt hittem szarni ment a szabadon futó azért csúszik a hajtás, abban a pillanatban jöttem rá, hogy tükör jégen vagyok Kicsószott alólam a hátsó kerék és seggre ültem Még mindig fáj a lábam, meg a seggem, de szerencsére odaértem valahogy az ölésre
-
chris-v
senior tag
Sziasztok!
Gondoltam kellene vennem valami pulzusmérő pántot, de szeretném folyamatosan látni mennyi az annyi, illetve, a telefonomon, ha elindítom a Runtasticot, akkor az is monitorozza.
Arra gondoltam, hogy valami bluetooth-os megoldás jó lehetne, de nem tudom hogy lehetne összehozni, mert ha jól tudom, egyszerre csak egy eszköz tud csatlakozni bluetoothon. Tehát ha lenne valami óra, akkor az már nem csatlakozna.
Valakinek ötlete, vagy mi lenne a legjobb megoldás?Vagy vegyek 2 pántot és akkor nincs gond?
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
rétisün
veterán
válasz Frenky89 #57821 üzenetére
jó pár féle bandázst használtam már (bontrager, sram, BBB, isten tudja milyen 'nevenincs', ha éppen az volt a boltban) de eddig mindegyikhez adták a záródugót.
(#57820) ivana: én pont az ilyeneket megelőzendő inkább gyalogoltam a héten
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
pedrobike
aktív tag
válasz csabicska #57807 üzenetére
Nemtudom milyen régi a kérdés,az avid fékeken van szervízállás,a kart kifele kell tolni kattanásig.akkor a dugatyúk visszatolhatók teljesen a féknyeregbe,fékbetét cserénél..a régi,csere érett betéteket hagyd benne csavarhúzóval told vissza a dugattyúkat,az új igy nem sérül,és a dugattyúk sem.
[ Szerkesztve ]
Garmin tactix delta F6x Pro
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csabicska #57826 üzenetére
Sárgával jelölt csavarokat fellazítod, belenézel úgy hogy lásd a betét és a tárcsa helyzetét. Jó fényviszonyok mellett csináld. A tárcsának kell középen lennie, kétoldalt a betét és tárcsa között legyen egy kis rés. Én úgy szoktam csinálni, hogy beállítom középre, majd meghúzom az egyik csavart kicsit, aztán a másikat is kicsit, de közben fogni kell a nyerget, mert amikor húzod a csavart az elhúzhatja a nyerget és megint bele fog érni a betét a tárcsába. Tehát amikor húzod a csavart fogod a nyerget is hogy ne mozduljon el, fokozatosan kell meghúzni. Először egyik csavar kicsit majd a másik kicsit aztán mindkettőt rendesen meg lehet húzni. Van amikor nagyon macera mert esetleg levegős a féked és túlzottan kinyomja a betéteket. Sajnos ha egyszer kiveszed a kereket már valószínű állíthatsz a féken is.
Betéteket visszanyomva azért nem jó, mert miután behúzod a féket biztos nem lesz jó a pozíció. -
Jimmy66
senior tag
válasz Runner_fxr #57829 üzenetére
Pontosan így kell tenni! Nem túl bonyolult...
-
J.Pinkman
tag
Tudna valaki linkelni olyan kazettás agyat, amire 7 fokozatú fogaskoszorút rakhatnék? Van ilyen egyáltalán? Nem szeretnék egyelőre hátsó váltot cserélni.
Köszi. -
fpeter07
veterán
[link] Ez térkép alapján nem mond semmit, de van ott egy szegmens, amit kemény 6,2 km/h-val abszolváltam futva. A slick gumi nem semmi hóban. Meg nehéz elindulni. Havas, jeges úton fékezni lehetetlen. Hagyni kell, hadd fussa ki magát a gép. Meg jó reflexek kellenek. Bár jégen ha 5 fokkal elfordítod a kormányt, akkor borulás az eredmény.
-
veterán
válasz fpeter07 #57840 üzenetére
Igen, meg kell tanulni ilyen idoben tekerni, kicsit mas
Nekem hoban kifejezetten kellemes volt, hogy ilyen gumi van a gepen, csak 2.0 meretben, kicsivel tobb eselyem volt, mint tavaly az 1.75-os varosival
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
ShiTmano
aktív tag
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék összerakni egy biciklit, és ahhoz keresek vázat ésszerű árban. Adatok 29-es kerék, tapered fejcső, 100mm rugóút, alu vázanyag, 550-560 körüli vízszintes felsőcső hossz. Fully vagy merev is jöhet. 60-70ezerig érdekel. Ez pl. tetszik csak sajnos 140-es a rugóútja. [link] Valami ilyesmire gondoltam, de használt is érdekel, ha nincs elgörbülve-csavarodva."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #57844 üzenetére
Köszönöm, sajnos ezek hosszúak. A 19-nek is 597mm a vízszintes felsőcsöve. Talán 16-17" kellene. Mostani vázam 19", vízszintes felsőcső 590mm és baromi nagy. Egyenes nyeregcső, nyereg teljesen előretolva, állítható stucni felhajtva és még így is kényelmetlen.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #57847 üzenetére
180, de aránytalan. 170 centis ember felsőteste, 190 centis ember lábával. Kb. mint egy gólya.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #57849 üzenetére
Lehet méretre kell készíttetnem vázat. A bike-discountot nézegetve kb a 15" váznak van megfelelő hosszúságú felsőcsöve. Tényleg, Bergamont vázat nem tudsz szerezni?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Toyota topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- ASUS routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...