Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Délelőtt megvettem az áhított országúti bringát, délután már vittem vissza az eladónak.
A bringa nagyon patent volt, csak a hátam, nyakam, csuklóm, lapockáim nem díjazta.
30 kilométert mentem vele, 20 után már inkább toltam volna...
Szerencsére az eladó korrekt volt és visszavette tőlem, én hálám jeléül 5000-el kevesebbet kértem vissza.Többet gondolni se szeretnék rá, maradok a trekkingnél, veszek majd rá virsli gumit...
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
beteg
őstag
válasz tatabike #30600 üzenetére
Ne legyél már fafejű! Eddig tiszteltelek! Attól, hogy nem azt írja az a rohadt kresz, hogy "tatabike a zebrááán....ééérted!?" hanem hogy a "gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint" attól még az a zebrára is vonatkonzik
De én a részemről befejeztem.Csak futni kell!
-
tatabike
őstag
válasz vendingo #30601 üzenetére
Kár. Kicsi áldozatot kell hozni, ha stílust vált az ember. Ha annó én is feladom, mikor az első bringámat megvettem, mert félhulla voltam, mire hazatekertem vele (30km), akkor most nem lennék itt és nem fárasztanálak Titeket...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
Nem vagyok fafejű, de az a) pont vége akkor is az, hogy "továbbá", és akkor jön a b)...
Kevered a dolgokat. A gyalogosan átkelésnek és közlekedésnek lakott területen kívül más szabályai vannak, mint lakotton belül, mert ott általában nincs gyalogátkelő, általában. Érted már? Ezért vonatkozik arra, hogy lakott területen kívül... És mondtam, az a legnagyobb hiba, ha kiemelünk részeket, egészében kell elolvasni és értelmezni a jogszabályt, nincs olyan, hogy ez a része arra vonatkozik, az meg amarra...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
TayRol
veterán
Jól látom, hogy a 29er-eknek még elég kicsi a használt piaca, emiatt inkább újat éri meg venni? Esetleg ne gondolkozzam a magasságom miatt 27,5-ben? Vagy az már csak egy felesleges bonyolítás?
-
vendingo
veterán
válasz Because #30602 üzenetére
ja, nagy szerencsém volt, különben már hirdetnem kellene
tatabike: Ez a bringa büntetés lett volna nekem, a hátam még mindig fáj .
Ha lett volna egy csöppnyi esély, megtartottam volna.
A motoromat is ezért adtam el, nagyon hasalós volt, megfájdult a derekam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
sanzi89
addikt
válasz tatabike #30605 üzenetére
Nem vagyok jogász, de értelmezésem szerint világos, mint a nap, hogy zebrához ennek köze sincs...
54. § (4) Kerékpárral
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni
nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.Magyarul:
a) pont:
Kerékpárral lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni nem szabad. A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.
b) pont:
Kerékpárral a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni nem szabad. A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Rhino666
őstag
válasz dm1970 #30568 üzenetére
Köszi a tippeket, ezek közül (beleértve a Mongoose-okat is) szinte a Mali Viper 2013 a legjobb felszereltségű, ami meglepő, főleg az árát is figyelembe véve.
Ennek az összeszerelési minősége hozza a Mongoose szintjét így is, hogy ennyivel olcsóbb és jobb? Kross Hexagonnal már volt dolgom (V3), az nem volt az igazi, az után Kross-t én inkább nem vennék magamnak.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #30596 üzenetére
A legjobb, ha csúszópapucsos a váz. Ez kontrásnál és fixinél alapfeltétel, sima szabadonfutós, abroncsfékes SS-nél nem, mert ott lehet használni láncfeszítőt. A fixi és a kontrás viszont használja a láncot "visszafelé" irányban is fékezéskor, ezért ott nem lehet beiktatni semmilyen plusz fogaskereket.
A fixi menőbb, vagányabb, és jobban igénybe veszi az izmokat, hiszen állandóan mozog a lábad, nincs megállás. Hátránya is lehet ez, továbbá ha szigorúan vesszük, speciális pályavázat igényel, aminek magasabban van a középcsapágya, hogy kanyarban döntéskor se érjen le a pedál, hiszen állandóan forog a hajtómű. Ebből adódóan nehéz vele padkára, útszegélyre le illetve felugrani, oda kell figyelni a nyeregből kiállásra is pl. mikor rossz burkolaton halad az ember, és kímélné a hátsó kereket, nagyon hamar lehet vele zakózni.
Fontos még összhangba hozni az első hajtóműtányér és a hátsó fogaskerék síkját, hiszen az SS-nél ez is a lényeg, hogy a hatékonyabb erőátadás érdekében vonalban fusson a lánc, ne "keresztben", mint ahogy a váltós bringáknál ez gyakran előfordul. Plusz így a kopás is kisebb.
Fixinél fontos még az áttétel, érdemes olyan első tányért és hátsó fogast választani, hogy a fogszámuk hányadosa ne egész szám legyen, meg ne is pl. 2.5, mert ez azt jelenti, hogy skid-nél (amikor a levegőbe emelt hátsót megállítod, és az visszaesve a talajra csúszva állítja meg a biciklit) mindig ugyanott fog kopni a külső, és hetek alatt tönkremegy. Ez persze nem játszik, ha van abroncsféked elöl/hátul. De akkor meg nem vagány a bringa, mert fékkel mindenki meg tud állni... elvileg...
Szóval abszolút kezdő SS bringásnak nagyon nem ajánlott a fixi, de még a kontrás sem, mert ott is vannak nehézségek. Pl. csak vízszintesen álló hajtókaroknál tudsz hatékonyan fékezni, nehéz eltalálni a nyomáspontot, amikor még éppen nem csúszik, de viszont már hatékonyan fékez a hátsó kerék. A kontrás előnye, hogy nem kopik a felni, mivel nincs abroncsfék, előre illik tenni a szabályok szerint, de anélkül is működik, ha gyakorlott az ember. Költséghatékony, olcsón fenntartható, bár a mai kontrás agyak minősége és tartóssága messze elmarad a régiekétől.
A sima SS a legjobb kezdésnek, ott van rendes fék, rendes szabadonfutó, városi bringának tökéletes. Hagyományos menetes hátsó agyra lehet kapni egysebességes racsnit, vagy ha komolyabb kell, akkor kazettás agyat is ki lehet hézagolni távtartókkal úgy, hogy csak egy fogaskereket teszünk rá. Ez azért is jó, mert ilyen esetben nagyon könnyen be lehet lőni az első tányér és a hátsó fogaskerék síkját, milliméter pontosan, a hátsó fogaskereket a megfelelő helyre téve a kazetta testen. Egysebis racsninál lehet játszani a monoblokk tengely hosszával elöl a hajtóműnél, valamit országúti hajtóművet ajánlott használni, ahol a tányért szintén lehet a tartókarok külső illetve belső oldalára tenni, ítt is lehet játszani akár 3-4 millimétert is.
De ezeket nagyban befolyásolja a váz, szóval mindenképpen azt kell elsőre szerezni, és ahhoz venni a cuccokat utána.
Biztos kihagytam valamit, de szerintem találd ki, melyik legyen, és arról kérdezz, ha még valamit tudni akarsz, meg mások is járnak ide, akiknek sok tapasztalatuk van, több száj többet mond...(#30608) sanzi89 én is pont így értelmezem. Van egy haverom, aki dolgozott ilyen helyen, ahol olyan emberek dolgoznak, akiknek ilyeneket kell megfogalmazni. Szerinte is jól gondolom. De hozzátette, hogy nem biztos, hogy "olyan" helyen is így gondolják. Ez a baj.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
imyourfriend
őstag
válasz sanzi89 #30608 üzenetére
Érdekes szabály, mikor 30-al szoktam venni a közel derékszögű kanyart főútról.. ennél azért veszélyesebbnek tartom hogy szálljak le és nézzek körül el nem üt valaki majd toljam át. De ez a legkevesebb szerintem, ezért nem nagyon büntetnek meg mivel ritkán fordul elő. Szerencse engem békén hagynak a rend őrei, közlekedek 30-35-el a főút szélén aztán mindenki békességben halad.
[ Szerkesztve ]
-
hszilard666
veterán
Van itt valakinek bagaboo workhorse táskája? ha igen megírná hogy mennyire amortizálódik?
Köszi!AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm
-
sanzi89
addikt
válasz tatabike #30610 üzenetére
Örülök a nagy egyetértésünknek, csak sajnos a kérdés még mindig fennáll, hogy akkor milyen jogszabályi háttérrel indokolja a rendőrség, amikor a zebra mellé kitesz kis táblácskát, hogy hajtva tilos, tolva szabályos...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
veterán
válasz imyourfriend #30616 üzenetére
A masik valto ugy dontott, hogy o nem mukodik tovabb, ezert kellett valamit feldobnom gyorsan, a masik lancra gondoltam en is, mint opcio, ha valtot csak jovo honapban cserelek. Szerintem akkor inkabb azt veszek, azonnali megoldasnak olcsobb, amugy is terveztem a lanccseret.
Everybody lies.
-
tatabike
őstag
válasz sanzi89 #30613 üzenetére
Semmilyennel. Nincs ilyen jogszabály. Ez a kisebb helyi önkormányzatok és rendőrségek területi akciója, aminek semmilyen jogi háttere nincs, ergo nem is büntethetnek emiatt. A Kresz európai érvényű, ha Te a saját telkeden olyan tevékenységet folytatsz, ami járműközlekedéssel jár, még ott is ki kell tenned a megfelelő táblákat, és figyelmeztetni az oda behajtókat, hogy ott a Kresz szabályai érvényesek. Akkor hogyan képzeli azt egy önkormányzat vagy rendőrség, hogy Ő majd közterületen saját szabályokat állít fel? Nevetséges.
Egyszer pár bringás pont ebben a zebrás ügyben írt a Közlekedési Hatóságnak. Erre kaptak egy választ, amiben a kérdéses jogszabályból kiemelt egyetlen mondat szerepelt. Biztos tudod, az a "A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia....blablabla....". Erre a biciklis csapat visszaküldte Nekik az egész jogszabályt, hogy de ez így néz ki, és nem csak ebből a mondatból áll! Tudod mi volt erre a válasz?
Ez: ----------------
Nagy büdös semmi. Ennyit tudnak a saját szabályaikról... most ezek után ki dönti el, ha Ők sem tudják, vagy nem akarják tudni?
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
freelanced
addikt
válasz tatabike #30610 üzenetére
Köszönöm az átfogó, tartalmas választ.
Ebben az esetben szerintem elsőnek mindenképp sima SS bringa lenne megfelelő, de lehetőleg olyan vázzal amit át tudnék alakítani később kontrássá, vagy akár fixivé is.
Tudnál esetleg konkrét vázat/biciklit ajánlani? Hogyan kezdjem a keresgélést? Mire figyeljek?
Egyébként már elkezdtem nézni őket, de most könnyebb lesz, hogy lesznek konkrétumok, hogy mit is keressek.
Ha esetleg bárki tud megfelelő bringát, lehetőleg Budapest közelében, megköszönném, ha jelezné.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #30619 üzenetére
56-os váz kellene Neked minimum, de ha hosszabb a karod vagy a lábad, akkor 58-as. Én 58-as vázat használok, 187cm magas vagyok, de még így is 130-as stucnival kényelmes, 60-as váz is bőven jó nekem. Kicsit hosszúak a karjaim (fesztáv 195cm), a lábam sem éppen rövid... (Korosztályos diákolimpia 3. helyezés 110m gátfutás, 16 évesen... ) Ez még az ókorban volt, jegyzem meg...
Ha akarsz később talán fixit, akkor van egy jó módszer. Lehet fixid meg SS bringád egyszerre. Lehet kapni ugyanis "fordítós" hátsó agyat. Ez azt jelenti, hogy az egyik oldalára SS-racsnit tudsz tenni, a másik oldalára meg fix fogaskereket. Amikor fixit akarsz, csak megfordítod a vázban a kereket és fixi lesz belőle. Ha nem jön be, vagy csak gyakorolni akartál egy kicsit, visszafordítod, és megint van szabadonfutód.
Csúszópapucsos, acél (cro-mo) országúti, esetleg meredekebb hátsó támvillás és homlokcsöves túravázakat kéne keresni, azok jók ilyen célra. Kimondott pályaváz/fixi nagyon drága, bár nem tudom, mennyit szánsz a dologra.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
FIREBLADE78
addikt
Tényleg,ilyen hoki prizmát rakni kell a cangára? Nem csúfitanám el a montimat egy ilyen hülyeséggel.
Zebra előtt én sem fogok lepattanni az tuti! Mindig lassan megyek át és nincs baj[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tatabike
őstag
válasz imyourfriend #30621 üzenetére
Nem egyről beszélünk? Én ilyen hátsó agyra gondoltam, ami fordítós. Egyik oldalán SS-racsni, másikon fix fogaskerék. Csak az a lényeg, hogy azonos fogszámú legyen, hogy ne okozzon gondot a láncfeszesség, ha esetleg rövid a csúszópapucs. Fék kell rá, persze, mert ha az SS oldalt használod, akkor gáz van...
(#30623) FIREBLADE78 hoki prizmát...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz FIREBLADE78 #30625 üzenetére
Ja, amúgy kellene. Hátul nekem a villogóm prizmás, de gondolom az biztos nem jó. Elöl nincs prizma, a küllőre meg tettem 1db háromszög alakban felragasztott sárga reflexdarabot. Azt hiszem, oda is kettő kéne, vagy mi. De elvileg jó a reflexcsíkos falú külső gumi is, ami meg szerintem azért nem jó, mert az autós a vaksötétben csak egy világító karikát lát, és nem tudja, hogy mozog-e, és ha igen, merrefelé. Egy sima küllőprizmánál ez egyből látszik. Szóval vannak itt balfék dolgok még bőven...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30622 üzenetére
Tudsz készen is venni ha gondolod, pl.: [link]
Ilyen Csepel Royal vázakat már lehet néha 15 ezerért is venni aprókon. Pl.: Itt 20k a Royal 3* váz+villa akcióban.
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz Pttypang #30627 üzenetére
Vagy régen voltak azok a küllőgyöngyök, valami eszement barom kitalálta. Ha elég lassan haladt a bringa, akkor ki-be csúszkáltak a küllőkön, és ilyen hülye kalimpáló hangot adtak, mintha éppen törnének a küllők elfelé... Hatalmas ötlet...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
evilskati
aktív tag
Általában nem tetszenek a SS biciklik, de egy Csepel Royal 4* vázszettet elfogadnék: [link] Igenjól néz ki
-
tatabike
őstag
válasz evilskati #30631 üzenetére
Szép... na ezen is látni, amit írtam, hogy magasabban van a középcsapágy. Alig lejt a láncvilla. Fixire ez a jó, hogy ne érjen le a kanyarban a pedál, mert akkor zakó van...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz freelanced #30632 üzenetére
Itt vannak eladó kész bringák pl. Meg itt találhatsz SS-t is.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30632 üzenetére
Újonnan innen is megtudod venni, de biztos van más webshop is.
-
freelanced
addikt
válasz evilskati #30636 üzenetére
Köszi de, igazából a leértékelt vázra+villára gondoltam.
tatabike
Köszi! Egyelőre egy jó alapot keresek amiből lehetne építeni egyet.
De ha valaki lát valami igazán jó ajánlatot, szóljon
Egyébként olyan 30-40 körül szeretnék venni egy biciklit aztán abból megépíteni egy ss-t, nem tudom, hogy ez az összeg mennyire reális.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
sanzi89
addikt
válasz fpeter07 #30635 üzenetére
Itt a kérdés nem az volt, hogy betartják vagy se - én se tartom be, ha nem jön semmi bekanyarodok és kész, ha pedig forgalom van meglepő módon nem üttetem el magam, hanem megállok - hanem, hogy mi a szabályos, ergo mi az amiért büntetni lehetne.
Ha városon kívül, főúton megfordulok a bringával és megbüntetnek az jogszerű, de baromság. Ha áttekerek a zebrán ülve, úgy, hogy senkit se zavartam a közlekedésbe és megbüntetnek az jogszerűtlen és szintén baromság. Csak az a gond, hogy ennek pont az ellenkezője van súlykolva."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
evilskati
aktív tag
Múltkor láttam egy fixin ilyen nyerget: [link] Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyibe kerül. Ha még egyszer találkozok vele, tuti megkérem, hogy mehessek egy kört vele, hogy tudjam, mit adnak ennyi pénzért
-
deicide
veterán
Outira nézek tartalék külsőt, mert hamarosan cserés lesz a Vittoria Rubino slick. Continental GP4000-el szemezek, kérdés, hogy van-e ár/érték arányban jobb választás? Az ára mindegy.
Esetleg ultrasport is van most akciósan 12k-ért párban, az nem tudom, mennyire tartós és gyors, vagy Schwalbe Ultremo ZX Evo V-Guard 24k-ért, szintén párban.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
vendingo
veterán
További fejlemények a tegnapi outizásról:
Ma reggelre teljesen beállt a nyakam és a hátam. A napokban el kell mennem masszőrhöz, mert ez nem fog elmúlni magától.
Áldom az eget, hogy nem új bringát vettem 200-ért, mert most szívnám a fogam.
Sajnos emiatt a tegnapi tekerés miatt elmarad a hétre tervezett fertő tó kerülés is, amit nagyon bánok, egy ideje készülök rá.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Because #30536 üzenetére
Pl. Győrben így: [link]
Persze ez is vitatható, mert kvázi nem ér ki az út széléig a bicikliút, tehát kvázi a bicikliútról rá kell mennem a zebrára. Lehetne érv az is, hogy a túloldalon nincs bicikli út, tehát mindenképp le kéne szállni, de ez azért nem érv, mert ezen az úton tilos haladni a biciklivel, bicikliút nincs, tehát lehet a járdán haladni kerékpárral(#30520) Teasüti
"Gondolom ha leszállsz akkor alaposan körül lehet nézni, nyilván ez járhatott a jogalkotók fejében."
Ugye azért országúton az autó mögötted 90-el is jöhet. És egy dolog, hogy pontosan látod szembe jön-e valami, vagy sem, de ahhoz hogy bekanyarodj balra, a saját sávodon is át kell vágnod, ráadásul mivel ezt nem derékszögbe teszed meg, ezért tulajdonképpen tovább tartózkodsz itt, mint a szembesávban. Ha van egy kanyar vagy domb, autós jön 90-el mögötted, lehet te még nem látod, hogy jön mögötted, elindulsz középre, ő se lát, hogy te már húzódsz be (lehet még lassítasz is, illetve KRESZ-nél nem lehet kiindulni a 30-40-el rohangáló outisokból, hanem a 10km/h-s max sebességgel rendelkező bicikliseket kell figyelembe venni), és akkor vagy meg tud állni, vagy nem. Főleg egy szűkebb úton, ahol nem fér el egy sávban egy autós meg egy biciklis.
Szóval itt nem is igazán a szembe sáv miatti körülnézés a lényeg, hanem a saját sávod miatti. -
tatabike
őstag
válasz Teasüti #30642 üzenetére
"Nagy Péter szerint kifejezett tiltás nincs a járdázásra, de ha szigorúan vesszük a jogszabály szövegét, azt kell mégis mondani, hogy nem lehet a járdán kerekezni."
MK:
"“A járdán szabad biciklizni.”
Nem igaz, a járdán általában tilos kerékpározni! Lakott területen csak ott szabad járdán kerékpárral közlekedni, ahol az úttest kerékpáros közlekedésre alkalmatlan, és akkor is csak a gyalogos forgalom zavarása nélkül és legfeljebb 10 km/óra sebességgel. Fontos még tudni, hogy amennyiben egy úton tilos kerékpározni, az nem jelenti azt, hogy akkor ott a járdán szabad kerékpározni, kivéve 12 éven aluliaknak főút mellett."Meg még van itt ilyen, a tegnapi témához: gyalogátkelőhely. Érdekes módon itt már elismerik egy szösszenetben, hogy nincs jogszabály arra, hogy nem lehet a zebrán bringázni. Amúgy a képeken is látszik, hogy pl. a budapesti Andrássy úton az Oktogontól a Hősök teréig az összes kerékpáros átvezetés a mellékutcáknál csak a zebrán át abszolválható. Itt ki száll le? Senki. Megbüntettek itt valaha ezért valakit? Soha.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Coyot
őstag
Urak kérnék egy kis tanácsot!
Hétvégén végre megjártuk az eplényi bringarena-t (brutál jó volt ). A bringa nagyon jól viselkedett egyedül az első féket érzem iszonyatosan kevésnek. Tökéletesen be van állítva és nem érzékelek rajta hatalmas fékerőt. Minden bizonnyal a 160as tárcsa nem lesz nekem elég, nem vagyok kisember (110+ kg). Avid bb7 fékek vannak fenn. A hátsó tökéletesen elégnek bizonyult, teljesen hátra helyezett súlyponttal is simán tudtam állóra fékezni a kerekeket, de az elsők fékerejét ilyenkor is kevésnek éreztem.
Mit tudok tenni? nagyobb tárcsa előre+adapter? Gondolom a legjobb lenne hidrósra váltani, de a bringára szánt büdzsé kimerült ugyhogy azt max később lehetne kivitelezni.
Má' nem
-
TayRol
veterán
ha valakinek van eladó 29-ese akkor írjon már rám pls. mielőtt elmegyek a boltokba nézegetni.