- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #25050 üzenetére
Azért az ügyetlenkéken meg montisokon kívül bőven van még kategória női bringásokkal. Vannak is jók szép számmal. Mondjuk terepezni nem biztos, hogy fognak.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #25050 üzenetére
Láttam már jó montis csajt, igaz csak másodpercekre. A bringája Speci+Fox, a combja akkora, mint az enyém; a mellei nagyobbak, mint az enyém, fölösleges kg nem volt rajta és egész arányos, szép alkata volt.
Sajnos én akkor épp egy kék kútnál tikkadtam, mikor ő felért utánam nem sokkal, majd egy szusszal mászott is tovább.
Bár lehet csak képzelődtem.Amúgy a hétvégi mecseki maratonon is volt 2 lány a ~120 induló között.
Egyikük épp abban a klikkben volt, amihez csapódtam féltávnál. Mondjuk könnyen leszakadt rólam mászásnál.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ígyvanferi #25051 üzenetére
Az országútisok engem nem érdekelnek, meg az egyéb kategóriák, persze tele a város is jó nőkkel bringán, de én montizok, terepen, erdőbe, és arra felé nem sok jó nőt látok montin.
Teasüti: Pedig utána kellett volna sprintelni és megszerezni a telefonszámát.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz ígyvanferi #25051 üzenetére
1 hete hazajövet 2 ilyen csili vili városi biciklin láttam 2 bomba csajt, kár hogy nem érekztem leszállni a buszról, mert energiám lett volna bőven bármire velük
Runner_fxr:nálunk erdő mellet van kiépítve út korisoknak meg futóknak, ott azért bőven megfordul pár jó segg ( khm, akarom mondani csaj ), persze jó lenne ha biciklin lennének
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #25055 üzenetére
én meg itt úgy élek, mint egy kínai turista ( nem beszéli a nyelvet )
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #25037 üzenetére
Jaja. Jól mentél, megérdemelted a egyetemi bajnoki 3. helyet. Még jó hogy résen voltál.
Neked az a jó hogy fiatal vagy és még rengeteget fejlődhetszm én viszont inkább már visszafelé fogok, de azért nem panaszkodom. -
hoffman_
nagyúr
gratulálok nektek
Sebi úr ilyen jól helytállt? csak meg kéne hívnom egy sörre legközelebb megyek én is az ss-el, és egyetemi 2. leszek
ui.:
jut is eszembe, ha már Óbudai Egyetem, Xantomas nagyon eltűnt a topicból :/
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #25053 üzenetére
Ja, hát engem meg a montisok nem különösebben.
Ez érdekes egyébként, nem tudom miért nem vonzza őket a dolog, erdőben, a jó levegőn tekerni. Biztos félnek, hogy letörik a körmük egy ugratásnál. -
Because
őstag
válasz ígyvanferi #25061 üzenetére
ugrálni én se akarok pasi létemre
pontosabban Magyarország teli van beképzelt, maguktól teljesen elszállt libákkal, akik alá még adják is a lovat.... szerencsére azért akad egy-két imádnivaló teremtés mellettük
de a sport csak jót tesz nekik (mondom ezt tekés, koris, súlyemelő, birkózó, dzsudós barátnők után)[ Szerkesztve ]
-
troland26
őstag
válasz hoffman_ #25039 üzenetére
Na kész eldöntöttem és meg is rendeltem . Utólag még a szállítási díjat is megspóroltam , mert van mód a személyes átvételre ( nekem a gödöllői Hervis 10km ) . Így a végösszeg 131.999 lett . Nézegettem a 27,5 es montikat , de ennyiért nem igen kaptam volna még hasonlót sem .
-
syl5
őstag
Láncnyúlás mérő nélkül hogyan tudom megmérni, hogy kuka-e a láncom?
Bigemagon olvastam, hogy egy láncszempár 25,4 mm hosszú. Megnéztem mérőszalaggal a sajátom, egy láncszempár mindössze 21 mm hosszú. 9 sebességes Ultegra/ Deore XT láncom van, CN-HG93.
Akkor most ez hogy van?Illetve az lehet, hogy olyan hülyén van megoldva az áttételezésem, hogy a két legnagyobb fokaskereken teljesen ki van feszülve a váltó, a két legkisebben meg már teljesen összecsuklik, a váltó alsó fogaskereke a felső felé esik?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
szőröscica
addikt
Első hsz-t elolvasva nem lettem sokkal okosabb defekt témában. Mit javasoltok egy kb. 70 km-es túrára, melyik folyékony javító lehet megfelelő? Mini pumpám van, bár meg kell néznem, mert ha ráteszem a szelepre, akkor lehetetlenül nehéz fújni vele, még teljesen üres belsőt is.
-
válasz szőröscica #25065 üzenetére
viszel egy jó belsőt, egy 500 forintos műanyag külső leszedőt, meg egy 1000 forintos CO2 patront.
nem kell pumpa, a lukas belsőt pedig meg tudod otthon foltozni.amúgy most pont azon gondolkodom, hogy a régi, szódás-szifon patronok nem-e jók belsőt fújni?
tudni kellene az űrtartalmát, meg a benne uralkodó nyomást, akkor ki lehetne számolni, hogy egy belsőbe mennyi nyomást tud beletenni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ígyvanferi #25061 üzenetére
Szerintem a kerékpár kezelési technika az oka, még aszfalton is bizonytalan a legtöbb, félnek tőle.
-
glacious
addikt
válasz szőröscica #25065 üzenetére
Én ezt ajánlom [link] Amióta használom, nem volt olyan defektem, ami miatt meg kellett volna állnom 10mp-es pumpálásnál többre.
Tüzi: a sima szódáspatronon nincs kívül menet, bár lehet van olyan rögzítésű fej is, amibe bele lehetne tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
12-15 deka egy kicsi pumpa, azért az nem a világ, több fős túránál meg elég ha 1 ember viszi.
defektjavításhoz meg egy 2 dekás Tip-top készlet és érdemes vinni 2db 10x10cm-es farostlemez darabot a préseléshez.pumpa + leszedő + javítókészlet + farostlemez együtt alig 20 deka, ezt minden túrán el lehet bírni
(#25065) joamilestoné: ha motorszelep, akkor lehet hogy nem nyomod rá eléggé, ha presta, akkor azt gyanítom túlságosan kitekered a kis hengert ütközésig és eldugaszolja a levegő útját
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére
Ilyen biciklije van: [link]
Pontos adatot nem írnak, de ránézésre az inkább 50/34 lesz Bár megjegyzem szerintem full kezdőként még az is "sok". Persze így legalább könnyebb fejlődniMás:
Sikerült ma eladnom az outimat, és cipelés meg szállítás közben bizony rá kellett jönnöm hogy sokat számít az a -5kg 2 emelet cipelésnél Szóval elmorfondíroztam, hogy a Magellan Corvus trekkingemet megpróbálni kicsit kikönnyíteni... ezzel kapcsolatban kérdések:
1. Van egyáltalán értelme nekiállni? Nem akarok nagy összeget rászánni, tehát ha mondjuk egy új bicikli felének az árából jönne csak ki, akkor nem állok neki (tehát mondjuk egy maximum 20-30k-t szánok a projektre)
2. Ha van értelme, akkor melyik alkatrésznél lenne érdemes nekiállni? Mert ugye egy ~300g-os váltón ha meggebedek se tudok értelme súlycsökkenést összehozni (tudom, sok kicsi sokra megy, de lásd első pont)
3. Van elfekvőben egy ezer éves outi kerékpárom, igazából a váz jó eséllyel ideális SS alany, ami amúgy is régóta terv. Adott esetben elgondolkoznék azon a verzión is, hogy azt kikupálni / átalakítani (értelemszerűen ez esetben a pénzkeret kicsit nagyobb is lehet). Egy ilyen kiindulásból mi az a súly amit értelmesen össze lehet hozni? Másként fogalmazva egy acélvázas SS súlyban mennyire jön ki?
Köszönöm előre is a válaszokatSzerk: a bicikli totál alapfelszereltségű, tourney hátsó meg alivio első váltóval. Munkábajárós / edzős bicikli, szóval a teljesítmény egyáltalán nem szempont, csak jó lenne ha kicsit könnyebb lenne, mert napi minimum 2x, de van hogy 4x cipelem második emeletre/ről. Szóval a "vegyél bele XTR váltót meg karbon villát, mert igaz drága, de mennyivel jobb is" nem igazán alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #25071 üzenetére
Sajnos kerékpároknál a legyen könnyű, de olcsó is, nem nagyon jön össze. A könnyű alkatrészek drágák.
Ettől függetlenül biztos lehet rajta könnyíteni itt ott, nem kell hozzá elvetemült összeg. Gondolom van benne rugós villa, na esetleg annak a kukázásával kezdhetnéd és tegyél bele egy merev villát. Ott kapásból lefaragsz 1,5 kilót biztos. -
aktív tag
válasz Runner_fxr #25021 üzenetére
Én meg azt értem,hogy 150K kevés lene rá...
Mali Cobra 2010-es... Biztos nem adom el,főleg azért nem,mert nemrég vettem.Üdv: Rottweiler89
-
wolfman
veterán
válasz Runner_fxr #25055 üzenetére
Mifelénk meg két fajta bicajos csaj található. Akinek vadi új Schwinn-csepel bicaja van és peckesen ül rajta meg azok akiknek mindegy milyen bicaja van, az ülése tutira lejjebb van állítva mint, ahogy az kényelmes lenne és inkább szenvednek és dülöngélnek jobbra-balra, mivel képtelen értelmes erőt belevinni a pedálba, menet közben viszont a térdük a nyakukban, mert képtelenek megkérni valakit, hogy felemelje az ülésüket, bár rendszerint ezt észre sem veszik.
Az az érdekesség, hogy akit én megkérek arra, hogy had állítsam már feljebb az ülését, mert én nem bírom nézni a majomkodását, akkor az a kifogás szokott lenni, hogy de nem ér le a lába (ülésen ülve az a jó nekik, ha telitalppal állnak a földön, esetenként mind a két lábukkal is meg tudják tenni). Na már most, tudjátok a lányok hogy szállnak le a bicajról? Pedálon állva, lassítás közben egyik lábat átrakva a másik mögé majd amikor már annyira lelassulnak, hogy jön az eldőlés, leugranak. Ehhez a technikához minek kell leérjen a talpuk az ülésen ülve???
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
ludsimon
veterán
Gratula minden Tour de Gyömrő résztvevőnek!
Nagyon jól mentetek!
Külön megérdemli a dicséretet Sebi, mert sikerült neki a 3. hely (mégha a szervezők el is cseszték...) mondjuk az a kijelentés nem jött össze, hogy megnyered.
Amúgy nem értem miért nem mentél oda szólni, az idős bácsi korosztályát is elcseszték. Mondjuk ott már necces lett volna kérni a célfotót.. Előbb kellett volna szólni, vagy óvni mert csak 5000 Ft volt az óvás.Pályáról :
Közel sem volt olyan rázós mint a videón. Az a videó becsapós volt.....
Szinte végig a bal sáv közepén haladtam, ott teljesen jó volt. Fordítóknál féltem, de a gp4000s basszus még jobban tapad a gp3000-nél is!!! Sokszor kevésnek éreztem kanyarokban a tempót olyannyira tapadt a gumi. Nem hiába. Felső kategória csúcsa.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Tour de Gyömrő videók:
Tour de Gyömrő 80km, Péteri 2014
Tour de Gyömrő 2014 utolsó kanyar
EREDMÉNYEK:
[link]undefined
-
-Mike-
addikt
Sziasztok!
A Merida Crossway-nél az 5, 10, 15, 20, 40... számok mit jelentenek? -
Szakbarbár
aktív tag
válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére
Mi a baj azzal az áttétellel? Én is ezzel kezdtem, és még mindig élek Mondjuk az első évben még gyakran kellett megállnom a hegyeken felfelé, de mára már hozzáerősödtem illetve találtam egy kis állóképességet is.
Szerk: Pontosítok, egy régi acélvázas 6 sebességes 26"-os országútival kezdtem, amin elöl 42-es tányér, hátul 26-14-es racsni volt. Mellé meg 150 mm-es hajtókar.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz zoli03 #25078 üzenetére
Köszi Lehet ez lesz az út akkor... illetve majd körülnézek mennyiből lehetne megoldani.
Runner_fxr:
Sajnos ezzel tisztában vagyok Azért is próbálom a gyenge láncszemeket megtalálni, mert amúgy könnyű elveszni a gramm csökkentésben... a telós tippet köszi, nem is jutott eszembe, pedig ott volt az orrom előtt... -
#16729600
törölt tag
válasz Tomi_Sci #25060 üzenetére
50/34 és 11/23 az áttételezés.Mondjuk ebben a témában zöld vagyok, egy full kezdőnek milyennek kellene lennie? ( mármint azon kívül, hogy vontatókötéllel húznak fel a hegyre )
Amúgy most autós 2 bringás tartókat nézegetek,vonóhorog sajna nincs,tetőcsomagtartós olyan gagyinak tűnik,a hátulra felszerelhetőnél meg ez a rendszám,világítás kivezetés a baj.yardok ezért lekaszálják az embert?
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #16729600 #25084 üzenetére
Full kezdőként jobb a 3 részes lánctányér (pl. 50/39/30 fogakkal), illetve 23-as helyett 25-ös vagy 28-as fogszám hátulra. Nyilván ezekkel se lesz sétagalopp feltekerni a hegyeken, csak mondjuk ahol most kiállva tépned kell, ott fel tudnál tekerni lazábban. Összességében nem lenne sokkal kevésbé fárasztó, mert hosszabb idő mire felérsz. Csak lábizomzatnak lenne kellemesebb. Megjegyzem hogy amíg nem erőlteted túl a lábad, addig igazából erősödés és fejlődés szempontjából jobb ha küzdened kell, mert hajlamos az ember belelustulni a legkisebb áttételbe.
"hátulra felszerelhetőnél meg ez a rendszám,világítás kivezetés a baj.yardok ezért lekaszálják az embert?"
Ausztriában nem tudom mi a helyzet, magyar oldalról volt pár hete szó. Elvileg elkaszálnak, gyakorlati tapasztalat az, hogy az esetek jó részében nem foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
Nem jók hozzá. Megnéztem hátha mennének-e menet nélküli fejben, de túl kevés co2 van bennük. Hobby sörfőzős oldalon találtam olyat ami jó lehet, de végül inkább maradtam a minipumpánál.
Szakbarbár: 39/23-al egy valmire való emelkedőn nem igazán tudsz leülni, ami nem segít éppenséggel annak aki most kezdett tekerni 36/25-el pedig fel lehet pörgetni. Nem is kéne kiállni, ha nem muszáj, attól csak gyorsabban megy fel, nem könnyebben
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
#16729600
törölt tag
válasz Cathfaern #25085 üzenetére
Nah erről is fogalmatlan voltam,azt hittem ezek standard dolgok Köszi a segítséget Végül is nem baj,ezt már kezdem megszokni, csak itt annyi a nyüves hegy, hogy lehet mégis kellene egy kezdős szett.Pár napja egy kis szomszédos faluba nem is tudtam átmenni - feltekerni ( oda soha nem is fogok tudni ),mert van egy 1 km es szerpentin valami észbontó meredekséggel, azt az útszakaszt szkippelem is azóta, mert ha újraszületnék se tudnék rajta felmenni.Autós tartók meg elegánsak lennének,mert így hátsó ülés lehajtva,pedálok,első kerék,leszerelős módszer van,+ puha pokróc a 2 bringa közé.Sajnos tőlünk 40 km a Mura folyó menti 350 km es bringaút,ami egyrészt gyönyörű, másrészt szinte alig van szintkülönbség.Odáig meg még nincs kapacitás eltekerni egy 80 ast és még ott is menni.
[ Szerkesztve ]
-
syl5
őstag
Elsőre tud valaki válaszolni?
A láncszempár középvonalában mértem széltöl szélig, gyakorlatilag egy oldallap teljes hosszúságát, ami 21 mm. Rosszul csináltam, minek kéne 25,4nek lennie?Másik hülyeség, megnéztem reggel jobban, nyúlik még az a váltó.
Amúgy tegnap átmostam az egész hajtást, és lekentem a láncot szemenként minőségi olajjal. Érezhetően sokkal konfortosabb a hajtás, szebben, jobban, halkabban vált, és könnyebben siklik. Öröm vele menni nagyon szépen duruzsol, alig van hangja.
Brigéciol, plusz száraz láncolaj a tuti. Ahova tudtam még kevés litium alapú zsírt is tettem. Wd-40 felejtös, mert kimossa az agyakból a zsírt, vizes idöre való olaj pedig gyüjti a port. Csak ha más keresi az infót.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
hoffman_
nagyúr
-
Zola007
veterán
Rosszul csináltad, ennél jobban elmagyarázni nem tudom:
csapközéptől csapközépig páronként
vagy oldallap bal szélélétől következő bal széléig 25,4 mm
ebből lemérsz kifeszítve a láncot 20 párat, ha 513 mm vagy kevesebb, akkor 1% kopás alatt vanA képen egyébként kiválóan látszik, hogy miért sz4r a méregetős módszer: ha nincs hitelesített mérőszalagod vagy mérőleced, akkor nagy valószínűséggel nem pontos a vonalzó vagy tescós mérőszalag
A fenti fa vonalzó rövidebb mint a lenti fém[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zola007
veterán
válasz hoffman_ #25093 üzenetére
Ebből látni mit bírnak azok a felnik, küllők, agyak és egyéb alkatrészek
Ezt a videót kellene megmutatni annak, aki megkérdi, hogy mi kerül 1 millióba egy komoly DH bringánMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fpeter07
veterán
válasz #16729600 #25045 üzenetére
Én ma (többek között) egy emelkedőt gyűrtem le, de annyira kifáradtam rajta, hogy inkább egy lankásabb utat választottam magamnak.
2 méteres fű, ösvény nélkül is élvezetes tud lenni. Azért nem volt kullancsom az elmúlt években, mert olyan helyeken megyek, ahol már a kullancs sem jár.(#25047) Tüzi: Kiömlött az izo-ital?
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Tomi_Sci #25087 üzenetére
A kiállva tekerés nekem is sokkal fárasztóbb, mintha ülve de lassabban haladnék. Pilisszentiván - Pilisszentkereszt - Dobogókő távot már le tudom úgy tekerni, hogy nem kell kiállni a nyeregből, igaz néhol küzdeni kell a 10 km/h sebességért. Egyes helyeken 18 százalék az emelkedés. Tavaly ott még legalább 5 alkalommal kellett pihennem amíg felértem. De próbáltam már egy trekking 26-34-es áttételét 15 százalékos emelkedőn, nekem az nem jött be, túl pörgős volt.
Amit régebben kinéztem magamnak, az a 26-13-as hátsó sor, de mire elkopik a jelenlegi már hozzáerősödök a 23-as áttételhez.(#25097) fpeter07
Az én 60 kilómmal könnyebb felmenni bármilyen dombra, mint másnak a 80-90-100 kilóval.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
gergo5991
őstag
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Cathfaern #25088 üzenetére
Főleg, ha van súlyfelesleg, és még azt is mozgatni kell pluszban.
Szunya: Lehet érdemes lenne befektetned egy nagyobb hátsó sorba.
A prok sem idegenkednek tőlük, igaz, hogy ők nem kompakt hajtóműhöz használják.
Egy bizonyos fokszám fölött hosszabb kanalas váltó kell, nézd meg, meddig kompatibilis.(#25096) Szakbarbár: Ha nagy áttételt választasz, alacsony RPM-el akkor nem fáraszt jobban a kiállás, de ekkor ugye nem is fogsz gyorsabban haladni Hátsó fertály pihentetésére tökéletes, de egy emelkedőnek nem érdemes így nekiállni.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html