- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Valami V-Brake adapter létezik első villára? Vagyis biztos létezik,de megtudnám vele oldani a Tora SL fékproblémát?
Üdv: Rottweiler89
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24301 üzenetére
Nem hinném, hogy létezne. Mégis hova lehetne rögzíteni?
Nem tárcsafékes az agyad? Mert egy bowdenes tárcsafék nem olyan drága (pl Avid BB5). Vagy akár lehet venni egy használt tárcsafékes első kereket, nem olyan drágák, a mostanit meg eladni. -
aktív tag
válasz zoli03 #24302 üzenetére
Létezik pedig,de rugós villánál nem igen lehetne rögzíteni... Nem,nem tárcsafékes az agy... A BB5-öt néztem én is,ha éppen mégis vennék,de sajna nincs annyi keretem,hogy teló,meg tárcsafék is. És akkor még az agyat is cserélni kellene. Annyira már nem akarom nagyon bolygatni a bicajt,ami most a legjobban kell még rá,az az első villa,de gondolom a Dart 2-es sem lesz rossz választás.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Rottweiler89
-
Because
őstag
válasz Rottweiler89 #24303 üzenetére
igen igen, én most egy google után ezt hoztam ki, de az a 30 fontos ár nem túl kedvező (biztos van olcsóbban): [link]
-
Because
őstag
válasz ---Lasali--- #24305 üzenetére
egy szóval se mondtam, hogy jó lesz rá. viszont létezik és lehet vásárolni aki éppen ilyet akar
[ Szerkesztve ]
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Runner_fxr #24196 üzenetére
Hogy őszinte legyek, a Fatty-től én sem vagyok elájulva, pedig már a harmadikat használom. Előbbiek alap verziók voltak, ha jól tudom, ez az ultra a legdurvább. Ugyan - a képen látható "okok" miatt - 90%-ban lockolva használom, mégsem vagyok elájulva az esetlegesen unlockolt teljesítményétől. A gyári nyomás adatok nem mérvadóak, ezeket több helyen is olvastam, illetve tapasztaltam is. Vagy keményre fújom, és csend van, vagy terepezéshez puhábbra állítom, de akkor meg lockolt állapotban - országúton, amíg a hegyre jutok - kátyúknál nyekken / visít / nyávog, fura hangokat ad ki. Gondoltam, nincs szervizelve. Tévedtem. Legomboltak 20 ronggyal, és közölték, hogy semmi baja. Jó, természetesen le lett szervizelve.
Egyébként volt Lefty is ebben a vázban, próbaképp. Nahát, azt nem tudtam megszokni. Mondjuk, csak egy alap változat volt nekem, de borzalmas volt a mozgása. Illetve - nem tehetek róla, de - egyszerűen nem bíztam benne, hogy nem "törik ki" a kerék a helyéről. -
Maximum1
őstag
válasz goldnarmz #24310 üzenetére
Szép géped van!
Sokáig nézegettem egy ilyen gépet, de a végén nem mertem megvenni a Fatty miatt.
Igazából az Alfine 8 - tól is tartok egy kicsit, olvasok róla mindenfélét.
Kilehet fogni nexus 7-8 asokat feleannyiért, nem tudom megéri a felárat?Az a gyári kereke?
Látom Conti SuperSport+ van rajta, 622-25 vagy 28 fért el rajta?
Elég durván mehet a gép 8 atmoszférán! -
#68216320
törölt tag
Tudnátok ajánlani Android-ra bringás navigáció és statisztika programot? Olyasmi érdekelne, hogy milyen szakaszokon, milyen sebességgel haladtam, szintkülönbségek, ilyesmi.
-
#68216320
törölt tag
válasz lsebestyen #24315 üzenetére
Köszi, megnézem mindkettőt.
Update: offline gps van esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Maximum1 #24311 üzenetére
Köszönöm!
Nem kell félni egyáltalán a Fatty-ktől szerintem. Az elején valóban idegen volt, de azon kívül, amit leírtam, nincs vele gond. Nem mintha nagy szükségem lenne rá.
Hatalmas kálváriám volt 2 éve, amikor beleszerettem a Bad Boy-ba, és vettem egyet. Abszolút hülye voltam a C'dale rendszerekhez, fostam is, mivel fogom megszívni. Aztán megvettem. Fatty-Lefty, még merev villát is vettem, mire kiderült, hogy ezt a vázat csinálják 1.5 (teló) és 1-1/8-as (merev) fejcsővel is, és a kettőnek teljesen más a geometriája. Így a merev Fatty repült, mivel a beépítési magasság jóval elmarad attól, amit a vázam kíván. Nagy nehezen szereztem a képen látható Fatty DLR-t, és ez már marad is. A Sima DL egyébként jobban tetszett, mert az abszolút nem mozgott lockolt állapotban. Itt van egy kis mozgás. Eleinte zavart, de megszokható.
Alfine-t egyszerűen imádom! Lekopogom, semmi gondom nem volt vele, igaz, hordom is szervizbe az előírások szerint. Annyira megszerettem az agyváltót, hogy az össztelósomon herótot kapok a láncváltótól!
Dehogy ezek a kerekek voltak benne... 26"-ossal vettem, de hamar rájöttem, hogy az én felhasználásomra sokkal jobb lenne a 28"-as. Igazam is lett.
Continental SS+ról szintén csak ódákat tudok zengeni! Amióta fent van (1,5-2 éve) egy, azaz egy db defektet nem kaptam vele, ami nem mondható el az előtte használt 3-4 pár márkás köpenyről. Volt egy - havertól kapott - Specialized külsőm, amivel minden egyes alkalom defekttel végződött Valóban királyul hasít 8 bar-on. -
Cathfaern
nagyúr
válasz lsebestyen #24315 üzenetére
Annyit tegyünk hozzá, hogy egyik sem tud navigálni, mindkettő csak arra alkalmas, hogy rögzítse az útvonalat, illetve mutassa a pillanatnyi pozíciót térképen. Kifejezetten biciklis navigációs programok nincsenek.
-
Stauffenberg
nagyúr
Ma munkába tekervén egyszer csak elkezdett vadul lötyögni a bal hajtókarom, rögtön le is szálltam megnézi, hogy mi a tosz, erre a rögzítő csavar anya eltűnt. Ilyen nem létezik, meg volt az húzva rendesen, szóval csak arra tudok gondolni, hogy valami baromarc szórakozásból lecsavarta (napi 8 órát van a bringa kilakatolva az udvaron és nem látok rá mindig).
Majdnem ki is esett, éppen a holtponton lendítettem volna át a kart, amikor az nem előre, hanem visszafele hátra indult meg, egészen eddig a pillanatig semmi kotyogást vagy lötyögést nem éreztem. Még szerencse, hogy nem akkor történt, mikor kiállva emelkedőn kaptatva tapostam.
-
HollyBoni
veterán
válasz lsebestyen #24323 üzenetére
Ő csak offline gps-t kérdezett, a gps minden proginál működik offline is.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz HollyBoni #24324 üzenetére
Az eredeti kérdésben "bringás navigáció és statisztika programot" szerepelt, én arra reagáltam, nem az offline részre
Egyébként hétköznapi magyar nyelvben a "GPS" és a "navigációs szoftver" kifejezések szinonímák (ezért is tudta elsütni az egyik standupos azt a poént, hogy minek szereltek be vonatokba GPS-t, majd bemondja hogy itt forduljon balra? Ami ugye kicsit is hozzá(bb)értőknek egyértelmű hogy miért baromság, de több helyről is hallottam hogy mekkora poén volt)
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz Cathfaern #24321 üzenetére
Azt hogy nincsenek kifejezetten bringás navigációs programok cáfolnom kell Íme a spéci Osztrák Bike Nature Guide,benne van az összes Steiermarki bringa út ( a többi tartományé fizetős ) Több nyelvű,point to point-tours-individual tours opciókkal.Megadott kiindulási ponttól,vagy a jelenlegi tartózkodási helytől tervez GPS alapon bringaútvonalakat.
-
HollyBoni
veterán
válasz Cathfaern #24327 üzenetére
Upsz.
Navigációnak én amúgy Osmand-ot használom, le lehet tölteni a térképeket, ingyenes asszem 10 ország térképig, van benne bicós mód is ami kicsit más mint a többi. Ja, és egy tipp mobilnet nélkülieknek, indulás előtt ahol van net le kell tölteni a műhöld pozicíókat, pl GPS Status-al. Ez nagyon felgyorsítja a műhold találást offline.
-
Maximum1
őstag
válasz goldnarmz #24319 üzenetére
NA ettől féltem, majdnem még egy bringa árát ráköltötted.
Egyre jobban az építés felé hajlok, kevesebb a buktató és olcsóbb mintha a fél bringát kicserélem az igényeimre.
Continental SS+ 1 hónapja van fent, eddig 3 defektem volt, belülről jött, a belső a felniszalagot nyomta ki a küllők felé, nem bírta a 8bárt
Most már kicseréltem, remélem én is beállhatok az Ódások közé.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
helló, valakinek esetleg van haibike vagy a méretezéshez ért?
20,5 colos haibike nem lenne nagy 175cm-hez? -
Balazska15
senior tag
Róla mi a véleményetek? Nem sok infót találtam erről a kerékpárról.. az itt feltüntetett árhoz képest szerintem nagyon jutányos áron juthatnék hozzá.
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
gergo5991
őstag
válasz Balazska15 #24340 üzenetére
Ha az árát nézzük, én tuti nem venném meg. Én úgy vagyok vele, hogyha használtan tudok venni jobb biciklit, jobb allkatrésszel, akkor miért adnám alább, csak azért, mert boltból venném. Óriási lehúzásnak találom a boltokat, 600 euróért lehet venni egy használtan elég jól felszerelt biciklit, ugyanezt boltban duplna áron kapom meg minimum. Ha gazdag lennék persze máshogy gondolkoznék, meg biztonságosabb érzést is ad egy vadi új bolti bringa mint egy használt.
Lehet a fent említettek miatt nem sikerült megvenni az "új" biciklim, mert válogatok meg spekulálok.
-
carrot
tag
Köszi az ajánlást, yeah: cube
-
anorche1
őstag
Oúti fékváltókart csak a bandázs leszedésével lehet le/fel tologatni? Illetve milyen teknika van arra, hogy mind2 oldalon ugyan ott helyezkedjen, ne érezzem hogy az egyik oldalt egy picit lejjebb/feljebb van. Erre (is) elég érzékeny vagyok, mint pl. a kormány a kerékhez képest merőlegességére is (amit szervizben sem tudtak nekem tökéletesen beállítani, és én is nap mint nap szenvedek vele).
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
HollyBoni
veterán
Videókban sok pro-nak az orrán látok valami tapaszt, ez mire szolgál?