Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csokicsibesz

    tag

    Tegnap sikerült életem legszarabb bringázását ill. az év messze legroszabb napját produkálnom. Long story short sikerült egy esést is összehoznom, de szerencsére most nem lesz belőle kerékvétel.
    Viszont a gatyámat sikerült kiszaggatnom. Kérdés: ezekket lehet valahogy javítani, vagy ilyenkor kuka?
    Öröm az ürömben, hogy egy sima Decas gatyában estem, szóval nem az van, hogy egy 20 ezres gatyát nulláztam le.

    Volt állításon a hátsó váltóm és azt beszéltük a szerelővel, hogy kéne egy szerviz a hátsó váltómnak, a clutchot ki kell tisztítani, a rugót is kéne stb. Tök valid pont, én ezzel eddig nem voltam képben.Néztem youtuben, hogy évente meg kéne ezt csinálni, nálam 3 éve elmaradt ez. Kapott kb. 9000km-et mindenféle törődés nélkül. Terepen elég sok mindent kap a hátsó váltó, por, sár, fadarabok, szikladarabok.
    Azt mondta a szerelő, hogy nem fogja tudni 100%-ra így beállítani a váltót. Viszont, most olyan rohadt kemény lett a váltókar hogy konkrétan fáj az ujjam a váltástól. Ha esetleg lazítok a bovdenen akkor az kihat a váltásteljesítményre?
    Tehát azt szeretném, hogy könnyebben be tudjam nyomni a váltókart.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák