- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz HollyBoni #147005 üzenetére
11-12-es rendszernél a váltó sokkal érzékenyebb mint 9-10 nél vagy pláne 7-8-nál. A váltónak tényleg szög egyenesnek kell lennie, a bovden tökéletesen csússzon a házban stb. Ettől még nem atomfizika, de azért nyűgösebb. Lánc is hamarabb nyúlik, sor gyorsabban kopik, ez is kihatással van.
Fék légtelenítést gyorsan össze lehet csapni, de hogy tényleg jó koppanós legyen, ahhoz érteni kell, ez sem atomfizika, de jó pár féket meg kell csinálni mire kitapasztalod. És típus függő is a dolog, Shimano-t egyszerűbb, de Sram-ot már kevésbé.
Amúgy abban egyetértek, hogy sok esetben sokkal könnyebb a modern bringához nyúlni, mint az őskövülethez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Renault, Dacia topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- További aktív témák...