- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Pofás Mini-ITX-es toronyház a HYTE fémjelzésével
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
ma Egy finn forgalmazó viszont véletlenül már ma kilőtte a termékoldalt árakkal, specifikációval.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
ph A Windows 11 AI Explorer szolgáltatása jelenleg csak ARM-os processzoron üzemképes.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #144600 üzenetére
Hagyomány kérem szépen,hagyomány.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #144601 üzenetére
Mondjuk a cyclocross az pont az a kategória, amit én sem tudok megérteni igazán. Terepre nagyon nem jó az országútis felépítés, a szűk kormány stb. Akkor meg mi benne a poén?
Jó, a magyar utak minősége talán indokolná, de mint versenysport...Ui: persze az is igaz, hogy én a DH-t is nehezen fogadtam el, mint sportot.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
planbmokus
senior tag
Pont tegnap csináltam egy videót egy kedvenc szakaszomon...
(#144603) samujózsi: Semmi gond, a vidójátékot is kevesen fogadják el sportnak, nem úgy mint a sakkot vagy a horgászatot...
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #144601 üzenetére
Fel kell emelni a gép farát és meg kell nézni milyen könnyű tekerni a pedált úgy üresen terhelés nélkül. És csak utána fáradni a pénztárhoz
BENEFON DELTA--------N8
-
FireKeeper
nagyúr
válasz planbmokus #144604 üzenetére
jól láttam hogy az egy MTBs trigger shifter középen?
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
nagyúr
-
planbmokus
senior tag
válasz FireKeeper #144606 üzenetére
Szuper a szemed! Sram X0 Trigger.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
samujózsi
tag
válasz Napfénysüti #144607 üzenetére
Nem is annyira a versenyt nem tudom megérteni, hanem azt, hogy miért jó nekik akár merev villás monti helyett egy erősített outi.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
nagyúr
-
planbmokus
senior tag
válasz samujózsi #144609 üzenetére
Az első cyclocross versenyek az 1910-es években voltak, az első monti versenyek meg 1976-ban...
(#144610) Napfénysüti:
Így van, ahol montival a 25-öt tartani nehezemre esett, ott most a gravellel 30 lazán.[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
zzola
félisten
válasz planbmokus #144604 üzenetére
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #144610 üzenetére
28-559 es Gatorskin gumi merev Monti 12 kiló alatt minimálisan azért szerintem hasonló adottságú két fickó esetén nem kérdés
BENEFON DELTA--------N8
-
FireKeeper
nagyúr
válasz planbmokus #144608 üzenetére
és nem sz.r mindig oda középre nyúlkálni, mikor váltani kell?
bringasisti: inkább a koskormánnyal nyersz sokat síkon, aerodinamikusabb vagy.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
bringasisti
őstag
válasz FireKeeper #144614 üzenetére
Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor már rég vettem volna egyet. Nem mindenki bírja a gyűrődést. Itt is sokan panaszkodnak hogy zsibbad mindenük. Nemrég a kormányt kicsit előre és lejjebb engedtem mert nagyon ideges volt a gép. Azóta a csuklóm bánja.
BENEFON DELTA--------N8
-
planbmokus
senior tag
válasz FireKeeper #144614 üzenetére
Fontosabb volt a MTB-s BB5, montis húzású fékkarral, így ezt a minimális kényelmetlenséget benyeltem...
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
zzola
félisten
Megtettem az első pár próba kilométeremet a Lapierrel.
A bringa rendben van, nem kényelmetlen a testtartás rajta.Ami viszont gáz, az a váltó, vagy a beállítás.
Ha elöl felkapcsolok a nagy tárcsára, akkor hátul a felső háromnál beleér valahová a lánc, talán első váltónál a terelőbe?
Ha elöl lekapcsolok a kicsi tárcsára, akkor pedig hátul a legkisebb 2-3 tárcsánál ugyanez a hang fogad.Ez most ilyen, vagy nem jó a beállítás?
Kösz. -
jjeahh
nagyúr
válasz zzola #144617 üzenetére
Szerintem nem szabadna, szal lehet, hogy rosszul van beállítva, de keresztbe váltani sem ajánlott, szal ha egyébként normálisan vált és amikor nem váltasz keresztbe, akkor nem ér semmihez a lánc, akkor szerintem rendben van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
Massmurderer
őstag
válasz zzola #144617 üzenetére
Ez normális dolog,nem is fogod rendesen úgy beállitani hogy akkor elöl ne érjen bele a váltónál.Kis lánckerék eleve a gyorsabb tempohoz van.Miért is akarnál te pl. gyorsabb tempohoz elöl legkisebben tekerni???Nekem elöl-hátul zsír új váltó van,órákat,napokat vackoltam ilyen miatt a beállitással,néztem pár netes irás erröl,és az ilyen keresztbe váltást sehol se javasolták,meg hát felesleges is.Lánc is elöbb tönkremegy,meg a lánckerekek is.
-
zzola
félisten
Köszi srácok!
-
ivana
Ármester
válasz zzola #144617 üzenetére
Trimmelni nem tud a kar? Akkor odébb tudod kicsit dobni az elsőt.
(#144591) FireKeeper Az acél montijaim vannak 12kg körül Szvsz ez a súly elfogadhatatlan, ha nem elírás. Ez egy alap XC gép súlya. Nem is a súly baj, hanem, hogy mi a tököm lehet ennyire nehéz, mert az SRAM Apex 1x-ben azért elég erős szett. Kicsit a 105 alatt.
-
Massmurderer
őstag
válasz zzola #144622 üzenetére
Ha elöl 3as rendszered van,legkisebb,legnagyobb lánctányérnál tutti bele fog érni az elsö váltóba a lánc ha úgy váltasz.Középsö lánckeréknél viszont mindegyik hátsó fokozatba simán használható úgy hogy nem ér bele az elsö váltóhoz a lánc.Most igy fejböl nem tudom,elöl a váltónál van kb 3cm.Hátul meg úgye 7-8-9-10-11-12 lánckerék van.Ott már többet mozog a lánc mint 3cm. [link]
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Massmurderer #144625 üzenetére
2 van csak elöl.
-
samujózsi
tag
válasz zzola #144622 üzenetére
[link]-- nézd meg ezt a doksit! Ha fd3000 az első váltód, akkor elvileg trimmelhető kell, hogy legyen, minimum a nagy tányér használatakor. Ha ott nincs trim fokozat, akkor valószínűleg neked is rosszul van beállítva. De nem értek hozzá, csak a doksi alapján gondolom.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Paxker315
addikt
válasz Napfénysüti #144620 üzenetére
Hát, a régi "mikroklikkes" Campag ergokkal volt 13 pozíció az első váltásnál, ott kb. mindent mindennel is lehetett keverni. De, be lehetett a 10s campag rendszert úgy is állítani, hogy NEM volt szükség trimmelésre, nagytányérról végigváltottad az egész sort, s kistányéron is le tudtad tenni legkisebb lánckerékre ("garázsfokozat"-tároláshoz)
Bár való igaz, nem túl ajánlott a dolog, főleg akkora ugrású soroknál (11-34?). De szerintem tuti h trimmelhető az első váltás. Meglepne, ha nem az lenne.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zzola #144626 üzenetére
Az olyan mintha váltanál,de nem tolod el egészen,így kicsit kattan és mintegy fele annyit sem mozog a váltó az adott irányba,így alkalmazkodva a keresztbe futó lánc vonalához.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zzola
félisten
válasz Hasaggymeg #144634 üzenetére
Holnap meglesem, köszönöm!
-
Paxker315
addikt
válasz bringasisti #144632 üzenetére
hjaja, mikre jó ez a kis szemléletes oldal
érdemes megnézni, mik azok a fokozatok, amik kb. ugyanazt az áttételt adják.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #144567 üzenetére
Ez olyan, mint a Cheng Shin Tires Co. Ltd. és a Maxxis este. CST bérgyártóként kezdte, majd a drágább gumikat Maxxis néven kezdte el árulni. Később lettek a CST gumik, amik már szinte mindenre kaphatóak, amin gumi van. Megtalálható a palettájukon a targonca keréktől kezdve a babakocsi külsőig minden. Nem mellesleg kiváló az ár/érték arányuk is. Én is koptattam párat közülük és meg voltam és vagyok elégedve. Jelenleg egy Salvo van.
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144565 üzenetére
Igazából fogalmam sincs. Bikemagnak küldték őket tesztre, de nem foglalkoztak vele, nem írtak róla, hozzámkerült. Én meg még nem vettem magam rá, hogy a Cseng Sin Correret lecseréljem (ami, szerintem, egy kiváló gumi, főleg, hogy használtan vettem párját 4k-ba, de amúgy kvázi új volt ~ 200km futással.)
Amikor kibontottam a dobozt, rá is írtam az eladóra, hogy biztos jól írta a km-t, mert szemre a tizedét futotta annak, amit ő mondott. Elismerte, benézte, tényleg alig ment.
Én imádok amúgy ezekkel szórakozni. XPedó, Rockbros pedálok, Taya láncok, J&L csapágyak.. Mindegy, csak ne legyen gyakori a cucc. Ezért is járok KinLin XR31T& kézi fűzésű gurigával, és soha nem vennék Fulcrum R4-est v más "tűzre is jut belőle elég" gurigát.
A bowdenszett legyen gyári campag, ott nem éri meg szórakozni. Főleg, hogy a gyári szett olcsóbb, mint a kínai csodák alin.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #144642 üzenetére
Csak a te rejtvényeidet általában nem értem.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
wasdffafaaff
junior tag
szerintetek ez a kerékpár megéri a pénzét? 28-as kerék a minimum ami alá nem akarom adni
[link] -
Paxker315
addikt
válasz wasdffafaaff #144644 üzenetére
hjaj.
ennyiért használtat érdemes venni. Akár merevvillával, "ósdi" stx-rc vagy hasonló középkategóriás szettel. Ezeket a rémségeket betiltanám a 'csába, mert a tulajok előszeretettel garázdálkodnak a járdákon-gyalogosok közt a sonkaszeletelőikkel.
milyen magas vagy, milyen vázméretet szeretnél?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
bringasisti
őstag
válasz samujózsi #144643 üzenetére
Pedig ez egy bevált szokás a bringás társadalomban. Ha a kereket megforgatod a nagy tányér kis sor állásban akkor lehet érezni hogy felni gumi tömegét tekintve mekkora erőt igényel hogy forogjon. Egyik oldalon eldobjuk a belsőt mert 3 g nyerhető vele, másik oldalon meg egy traktor gumi furcsa ellentmondás
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #144643 üzenetére
Arra céloz,hogy könnyű...amúgy meg az országúti kerékpárok korában kitalálták idényen kívüli edzésnek a toronymenetet,vagyis kinézték a szomszéd település templomtornyát,aztán kerteken,földeken át mindenki úgy jutott oda ahogy tudott,soxor hátukra véve a bringáikat...és megszületett a szájklókrossz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #144648 üzenetére
Ez komoly? A biciklisport egyik műfaja az, hogy felkapják és szaladnak vele?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fall-N
veterán
válasz zzola #144630 üzenetére
Ezek a hülye ilyen-olyan "sebességes" kifejezések, hogy 18, 21, 24 egy nagy marhaság, arra találták ki, hogy a laikusoknak minél több, nagyobb elven annál jobbnak hiszik. (Lásd PC, mobil stb.) Van 3x8 például, ami értelemszerűen elől 3 lánckerék, hátul 8.
Manapság ugyebár 1x10, 1x11 és 1x12-es rendszerek jönnek fel és hiába kisebb "sebességes" azért sokkal modernebb és végre nincs első váltó. Egy macerával kevesebb és a súlya is meg van spórolva. Persze edzettségi szint kell hozzá, mert van akinek kell a 2 vagy 3 tányér elől.
Visszatérve a keresztbe váltásra, nagyon nem szabad, meg felesleges is. Túl nagy szögben feszülnek a láncszemek is és a fogaskerekenek sem tesz jót. Sajnos a laikusok miatt ezért is szabják a láncot a két legnagyobb lánckerékre, pedig lehetne eggyel kisebbekre is, ha nem lesz 100 %-ra keresztbe váltva. Sokkal feszesebb lesz a lánc, ha így van a méretezve (meg ajánlott is ha ért az ember a dolgokhoz és tuti nem vált keresztbe még kis időre sem), ami jót tesz.
Somatom: Nézd meg [ezt] a videót és meglátod.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Mavic 3 Enterprise eladó! 2024. 05. -ig garis és dji care
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska