- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- iPad topik
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #140644 üzenetére
Köszi szépen a túravezetést, élvezetes volt a terep! A NHH - Csóványos átvezető az elég para volt Én egyszer ott ki is csúsztam, örültem hogy nem estem le a fenébe . Nem gondoltam volna, hogy ilyen singletrackek is vannak Magyarországon!
Sajnos a végére nagyon lemerültem, még egyszer köszönöm a gélt, életmentő volt.
Ilyen tekerésekből lehet sokat tanulni! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #140649 üzenetére
"...mert féltem a bringám a rossz úton”...én is azt mondanám,ha lehagyna egy tejcsarnokba siető tanyabájkos.
bringásisti..."-Hova mész?-Csak ide az erdőbe.-Terepezni?-Á dehogy,csak levenni a pedálokat."
3060D...áthajtottad őket a ferde gyökereken,lássák kivel van dolguk?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
Ha megnézed, a pedálhoz adnak stoplit ;)
Én egy XLC-vel kezdtem, ami M520 kompatibilis, épp csak életveszélyes volt a szó szoros értelmében, mert sokszor volt rá példa, hogy a stoplit nem bírtam kitépni sem, nemhogy szabályosan oldani. Kétszer borultam, egyszer a stop táblánál gurultam kinegy érkező autó elé...
Na ezt követően ment a kukába az XLC és vettem Shimanot, azzal nem volt gond. Ahogy elnézem, amit kiválasztottál, az egy 520-as, csak kapott egy taposó felületet(?) is, szóval nyugodtan.Pedáloknál szerintem nincs olyan, hogy kezdőnek vagy haladónak való, csak felhasználási cél.
Te mire használnád?
Bár a kérdés alapján arra tippelnék, hogy kirándulás, városi tekerés, trekking vagy monti biciklin.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #140653 üzenetére
Hehe...
Pestieknek talán mond valamit a kijelölt kerékpárút a Chinointól, a Tatai utcán át a Dózsa György útig... na ott MTB-ot tekerve simán végigmentem 20-as átlaggal, outival ugyanott a max. 20km/h :(
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #140655 üzenetére
Ne panaszkodj,a Chinoin előtt még válogathatsz is,van sz@r aszfalt és gyatrán lerakott térkő,amit csak akarsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #140652 üzenetére
3-4 órás tekerésnél már figyelni kell a kajára. Este néztem, hogy 150 volt az átlagpulzusod, nem csodálom, hogy eléheztél.
Mehetünk máskor is, akár valami alsó Börzsönyös hullámvasutat, ott nem kell 1 órát mászni.Hasaggymeg: azt kerülni nem lehet, így át kellett menni, bár az összteló+2,3-as gumi+platform pedál azért átért rajta. Szerencsére mindenki be volt indulva a zöld turistajelzésre, így Csóviról lementünk Diósjenő felé, majd vissza a hadi úton. Nagyjából 53km/1000 m lett a túra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #140658 üzenetére
Egyszer döntöttem úgy azon az úton, hogy tojok a KRESZ-re, megyek az úttesten... elég gyorsan letettem a folytatásról.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
jjeahh
nagyúr
Milyen felhasználáshoz vennéd? Zúzol komoly terepen lefelé és gyakran odavered a pedált sziklákhoz? Mert szerintem ez a keretes spd csak akkor előny, mivel a keret valamennyire védi a pedált. Bár általában a pedálokat alulról éri az ütés és ott pont nem véd semmit. Másképp nekem ez az 520-as ikertestvérének tűnik, csak a keret miatt nehezebb nála, szal én inkább azt ajánlanám, szerintem keret nélkül is elég masszív cucc. SH56 stopli nekem nagyon bevált, mert máig képtelen vagyok vészhelyzetben reflexből oldalra kirántani a cipőt, de a többség SH51-el is simán elvan, szal szerintem előbb tégy egy próbát azzal és ha nagyon nem megy a kioldás, csak akkor vedd meg az 56-ost.
samujózsi & nmate91: ti viszont próbáltátok az SH56-os stoplit? Mert ha nem, lehet az lenne a megoldás a problémátokra, nekem már a trackstand és a legelborultabb köves mászások is mennek vele, pedig az 51-essel egyáltalán nem mertem terepre menni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zodo
nagyúr
válasz samujózsi #140654 üzenetére
Igen láttam hogy adnak stoplit is a pedálhoz ami SM-SH51 de kicsit olvasgatva a topikot találtam rá a SM-SH56-a ami több irányba oldható.
Igen az M530 ugyanaz mint az M520 (ha jól olvastam) csak kapott egy keretet.
Keret ami talán segít a belépésnél és a több irányba oldható stopli végett érzem "kezdő barátnak" mert városban 95% -ban 2x1 sávos úton tekerek egy Trekking-el és nem szeretnék sokat borulni.(#140661) jjeahh
Munkába járok a városban, télen és nyáron is bicajjal.
Végig aszfalt max. itt -ott porosabb de semmi durvulás csak 20-30 km/h közt haladok.
M520 olvasva tisztíthatóbb avagy kevésbé koszolódik de első ránézésre kicsit f@sok tőle ezért gondoltam a keretes M530 hátha segít a beakasztásban.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
A keret a becsatolásban nem hiszem, hogy segít, de ha nem sáros a stopli/pedál, akkor nem nehéz becsatolni, csak rá kell érezni. Az én technikám kb. így néz ki: előre döntöm a pedált és a lábamat, majd lefelé-előre csúsztatom a pedálon, kattan és voilá. De ha minuszba csavarod a pedálon a csavarokat, akkor nagyon könnyen járnak, csak sajnos ennek is vannak hátrányai, szal amíg megtanulod a használatát és ráérzel, addig érdemes lehet lazára venni, de ha belejöttél, akkor jobb meghúzni. A becsatolástól amúgy szerintem ne félj, inkább a kicsatolás miatt szokás borulni . Én is nemrég váltottam SPD-re, szal vannak friss "élményeim"
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #140659 üzenetére
Én benne lennék máskor is egy ilyenbe, vagy egyszer itt egyszer ott témában is.
Az a 150 úgy jött ki, hogy amikor eléheztem bezuhant kb 100 vagy 110-re. Amikor benyomtam a gélt utána ment fel 120 fölé megint.
Kellett volna nekem is kevernem izót, mert így tényleg kevés volt. -
zodo
nagyúr
válasz jjeahh #140663 üzenetére
Azt gondoltam hogy könnyebb belépni (esés nélkül) mint oldani.
Keret témához az alábbit írja a termékjellemzésnél de lehet csak kamu viszont szimpatikusabb.- Külső pedálkeret a biztosabb/gyorsabb dokkolás (belépés) érdekében
Lassan ráveszem magam a vásárlásra de addig még olvasgatok a témában, köszi a segítséget!
-
trialboj
őstag
Egy darabban, sérülés nélkül körbeértem a tegnapi versenyen, és kb ennél sokkal több pozitívumot nem is tudnék elmondani róla.A legizgalmasabb része az volt mikor mentem meg jöttem, de az is csak azért mert most cseréltem autót, és még megvan az újdonság varázsa. Lehet alszom még rá egyet mielőtt leírom milyen volt, és mi mindent tanultam vagy tapasztaltam, 2 nap távlatából talán kicsi ülepednek a dolgok, és megszépülnek az emlékek.
Elöljáróban annyit, hogy tegnap is elvesztettem egy bringás havert, outiról jött, ez volt az első montis versenye, eddig csak velem tekert terepen, tegnap taknyán csúszott végig, nem volt elég tapasztalata hogy kell sárban menni, és több kicsit meg egy nagyot esett, beverte a vállát, ami komolyabb ütés lehetett, ma derül ki hogy van baj, vagy csak idő kell neki és elmúlik.
Őt is nehéz lesz visszahozni a montis világba, talán ha majd helyrejön év végigmegyünk a pályán szárazon, elhiszi nekem hogy ez sokkal de sokkal élvezetesebb is lehetett volna."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
samujózsi
tag
válasz jjeahh #140661 üzenetére
Jé... én azt hittem, a stopli az egyforma... nekem olyan van, amit az M520 mellé adtak. Eddig magával a stoplival nem volt gondom. Egyszerűen félek, hogy ha elfogy a zokszigény akkor megáll a bringa, én meg nem tudom oldani a kötést és dőlök a bringával/-ra :)
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
draco31
veterán
Hello!
Ezek csereérettek már? Nem igazán tudom már úgy beállítani, hogy fogjanak.
Ha igen, akkor ez jó hozzá?
Ez lenne a szóban forgó fék.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
jjeahh
nagyúr
válasz samujózsi #140669 üzenetére
Pont ezért jó az 56-os, azzal mindíg ki tudod oldani akkor is, ha még nem alakult ki az oldalra kioldós reflexed. 51-essel én is estem az elején, 56-ossal eddig még egyszer sem, legalábbis a pedál miatt nem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #140663 üzenetére
A keretes spd pedál ha mtb vagy túra spd cipővel használod akkor nagyobb felületeten támasztja a talpat ezáltal kényelmesebb a hajtás meg a lefele is.
Be és kicsatolni ugyanaz a mozdulat.
Az 56 os stopli mtb-re nem való városi bringára találták ki.Szerintem a legváratlanabb helyzetekben is kiold és ez nem előnyös.
Én csak az 51-et használom eséskor boruláskor az is kiold és máskor csak egy sarok ki vagy befele mozdulat..[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
IMIIKE1998
őstag
Ha a gumin az ajánlott minimum nyomás 2,4 Bar, akkor mennyivel ereszthetem puhábbra, ha 60 kiló alatt vagyok? Vagy inkább ne?(26x2")
Nekem a 2 Bar is elég keménynek tűnik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz draco31 #140671 üzenetére
a kép alapján még nem cserélném, a Shimano betéteknek 1mm a gyárilag ajánlott minimális resin vastagsága, de értelem szerűen mindent lehet fémig fékezni, csak legyünk tisztában a határokkal
az, hogy nem fog elég jól több okra is vissza vezethető, ebből az egyik az, hogy a fék önmagában khmm.. alsó kategóriás (olcsó anyagú betét, olcsó anyagú tárcsa). tehát gyári új állapotában sem lehetett jól beállítani és a csillagok tökéletes együttállása mellett sem tud olyan fékerőt, amire számítasz.
ezt terheled általában ratyi bowdenházzal (nem te, a gyártó igazából) meg esetleg olajos/zsíros féktárcsával (használatból adódóan simán előfordul) és a féknyereg rossz beállításával, meg ugye azzal, hogy nincs síkba marva se a fékszem a vázon/villán, se a féknyergen, így nem párhuzamosan nyomja a fékbetét a tárcsát, hanem ilyen 3D-ben minden irányból, aztán először csak hajlik a tárcsa, és utána fekszik fel a fékbetét teljes felületen... ezek ellen nincs orvosság, vagy ha van, az nem éri meg a befektetést.
én inkább egy szett olcsó használt Tektro vagy Shimano hidraulikus féket vennék, az egyetlen működő (jól működő) mechanikus fék az Avid BB5/BB7“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
samujózsi
tag
válasz IMIIKE1998 #140674 üzenetére
Úgy tudom, általában min-max érték van a gumin és esetenként mellékelnek ajánlottat is. A minimumig bármikor mehet, alatta... durvábban kopik, felütés kockázata megnő stb.
Én például tíz-tizenöt évig jártam a minimálisnál is alacsonyabb nyomású gumikkal, mert nem volt nyomásmérőm.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
jjeahh
nagyúr
Mint minden, ez is szubjektív. Nekem is Giro cipőm van, igaz nem Rumble, hanem egy másik modell, ez annyira merev, hogy fölösleges lenne a keret, csak plusz súly és teljesen haszontalan. Egy kevésbé merev cipővel persze lehet, hogy kényelmesebb.
Az 56-os stoplit most már használtam nagyon horror terepen is, eddig soha nem oldott ki magától és szerintem nálam nem is fog. De megértem ha neked nem vált be, a múltkor valaki itt is írta, hogy neki az 51-es is gyakran kiold véletlenül, akarata ellenére. Nekem nem, az 56-os sem, nem rángatom vagy húzom semerre a lábamat a pedálon és hajtás közben nem nem abba az irányba húzom, amerre kioldana, szal jól ki van ez találva. Ha neked az 51-es is könnyen kiold, mert hamar megszoktad és már kialakult ez a 6-ik érzéked, azt is megértem, de te is hidd el, hogy nekem nem megy ilyen könnyen, vészhelyzetben vagy hirtelem megálláskor soha (!) nem tudtam kioldani, mindíg borulás lett a vége, aztán amikor már b*romira megüttem a térdemet, akkor teljesen elegem lett belőle. Az 56 a hozzám hasonlóknak tanulni biztonságosabb, aztán később, ha már nagyon ráéreztem a dologra és a pedál is jobban bekopott, akkor valszeg én is teszek egy újabb próbát vele. És nem csak én vagyok így vele, viszonylag sokan panaszkodtak már itt is, hogy próbálták megszokni az SPD-t, de nem ment, a múltkor valaki kulccsontörésről is írt miatta, ha jól emlékszek. Szal szerintem két SPD-s tábor van, az egyik könnyen megszokja az oldalra kioldást, a másik meg képtelen, vagy későn érez rá, amikor már annyit esett, hogy elege lett belőle.
No de mindegy is, a kolléga mint írta nem terepen használná, hanem városban, szal fölösleges ezen vitázni, oda szvsz egyértelműen jobb az 56-os, főleg kezdőként. Gyakrabban kell megállni, több a váratlan helyzet, szal állandóan oldod-becsatolod-oldod, ráadásul ha esel, abból könnyen baj lehet a sűrűbb forgalom miatt, eldőlsz, átmegy rajtad egy autó és neked annyi.samujózsi: Én nem tépem ki, aztán hogy te kitépnéd-e azt nem tudom megjósolni . Úgy van kitalálva, hogy húzáskor nem old ki, csak ha szándékosan ki akarod oldani. Mivel nem drága, ha nagyon nem érzed biztonságosnak az 51-et, szerintem érdemes vele tenni egy próbát.
IMIIKE1998: elöl kb. 2, hátul 2.2.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #140668 üzenetére
Nem volt itt senki mugli, 3 versenyző ment tekerni egy jót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
stopli+cipő országútira: én a sidi alba cipőt használom (30e) és a speedplay kínai verzióját (15K).....tökéletes
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz draco31 #140671 üzenetére
Nem ismerem a féket, de a betétben még van tartalék. Viszont arra rájöttem, hogy a betét maga nagyon nem mindegy, a BB7 gyári betétjével az outi fékkar fogásból is fejre tudnék állni, míg a másikban A2Z betét van, és épp csak lassítani tud. Volt keresztpróba, az is igazolta ezt. (nem az A2Z márkát akarom lehúzni,lehet,hogy más betétjeik jók, azon lett volna a hangsúly,hogy meghatérozó tud lenni a betét)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz xy.zsolt #140681 üzenetére
muc off c3 dry...
Még nem tudom milyen, csak 1x mentem vele, benzines mosás után, úgy picit hangos volt már az elején, most megint abban ázik a lánc, majd 1-2 hét múlva lesz róla véleményemAmúgy uv lámpát minek adnak mellé? Világít a fénye alatt?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #140525 üzenetére
A személyi sérülés kockázatát nyilván mindenkinek saját magának kell felmérnie.
Az egyéb károk tekintetében viszont lehet mit tenni csak oda kell figyelni, hogy egy sima utasbiztosítás nem elégséges a bikeparkozásra. Arra szépen meg kell kötni az extrém sport biztosítást.Nekem volt extrém sport biztosításom, amikor Semmeringben estem és varrtak. A biztosító szépen térít minden költségemet, sőt a poggyász kár keretén belül az esésben betört órám és az elszakadt mezemet is megtérítette már a biztosító. Ha sérülés van, akkor mindig érdemes először a biztosító assistance szolgáltatását hívni, akik sok esetben már eleve a kórházzal közvetlenül le tudják játszani a költségeket. Na meg egy extrém biztosítás az a helikopteres mentéseket is fedezi sok tíz mio HUF limitekkel.
Szóval aki veszélyesen él, spéci biztosítást érdemes kötni.
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #140680 üzenetére
Mióta is használsz spdt? Szerintem kb 3-4 hónapja,én kb 4 éve.Minnél merevebb a cipő annál könnyebb oldani.
Spdvel soha nem a terepen kezdünk nálada rutin hiánya volt a probléma.
Én a legerőssebre feszítve a rugóállító csavart az 51 es stoplival ezért frankón el vagyok még városi forgalomban is.
Idővel neked is menni fog ez.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #140690 üzenetére
Itt számolgathatsz, de valszeg 2+2.2-őn nem fogod felütni, bár felhasználásfüggő is. Amúgy milyen gumi az, hogy a max nyomás 2.4 bar? A haverom 2.6" külsőjén is max 2.8 bar-t ír, pedig az már úthenger. Nálam a 2.25-ösön 3.70 bar a maximum.
Ákkk: én is ezt írtam, hogy idővel visszarakom az 51-est, bár eddig tényleg nem volt gondom az 56-ossal. Az 51-essel aszfalton estem el a legtöbbször, terepen csak egyszer, igaz nem igazán mertem terepezni vele. Az SPD csak 3 hónapja van meg, de ha nem váltok 56-os stoplira, eszméletlenül sokat estem volna már vele, valszeg csonttörés nélkül sem úsztam volna meg, mert máig képtelen vagyok vészhelyzetben oldalra kioldani, szerintem tuti kell még nekem ehhez pár hónap . Ráadásul az 56-os stopli nélkül hónapokig vagy akár fél évig le kellett volna mondjak a terepezésről, mert az esések miatt végül nem mertem vele sem mászni, sem lejtőzni, a nemrég megejtett teljesítménytúrát is ki kellett volna hagynom, mert az nagyon nehéz terep volt... esetleg csinálhattam volna azt, hogy aszfalton gyakorlok az 51-es stoplival és amikor terepre megyek mindíg visszacserélem a pedált platformra, de ez eléggé macera megoldás és ha működik az 56-os stopli, akkor minek. Szal szerintem az 56-os ideális kezdő stopli akár terepen is és később vissza lehet rakni az 51-est. Persze nem mindenkinek ideális, de ezért gyártanak mindenből ezefélét, hogy mindenki kiválaszthassa magának a megfelelőt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz IMIIKE1998 #140674 üzenetére
az én olvasatomban ez a tól-ig tartomány azt is jelenti hogy a minimumnál lejjebb sose fújjuk
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #140690 üzenetére
a tapadás (és amúgy a felütés) is függ a felnitől
szélesebb vagy keskenyebb felnin ugyan az a gumi ugyan azon a nyomáson egészen más profillal érintkezik a talajjal“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
No de kérdezek én is: a törött bordám miatt most nem tudok tekerni, de jól gondolom, hogy a tubelessnek nem tesz jót, ha egy helyben áll hetekig a bringa? Ha néha megpörgetem a kereket, az elég?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz flash- #140694 üzenetére
Ezt a minimum történetet nem kell komolyan venni. Azért adnak meg ilyen értéket mert ha mész az úton és előtted megy 10 méterre valaki akkor azt látod hogy ő szakaszosan teker Te meg folyamatosan. Megkérdezed milyen gumival megy hogy ilyen hatékony. Mondja a márka típust, csak azt nem mondja hogy 8 bár. Kidobod a gumikat és veszel egy ilyent mert a Tied szar, pedig csak Te felé nyomáson használtad. Történet lényege márka védelem
BENEFON DELTA--------N8
-
flash-
veterán
válasz bringasisti #140697 üzenetére
elvileg,aztán van erre is jópár teszt,ellenpélda
az biztos hogy egy könnyü rider alatt ami alacsony guminyomású kerék nem süllyed, ugyanaz a kerék egy nehéz rider alatt már süllyed,
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #140698 üzenetére
Haverinával aszfaltoztunk egyet, az elején én mentem elöl, de nem bírta tartani a tempót, ezért előreengedtem. Hazafelé csörgött a mobilja, fogott egy satuféket, én meg későn vettem észre, és elrepültem. Haverral megszoktuk, hogy nagyobb sebességnél intünk egymásnak, hogy meg akarunk állni, vagy legalább hátranézünk, hogy a másik nehogy nekünk jöjjön, de úgy tűnik a haverinánál még nem volt kialakulva ez a reflex.
Amúgy nem olyan vészes, csak a hajolás, emelés, hirtelen mozdulatok nehezen mennek és reggel alig tudok az ágyból felkelni. No meg b*romira hiányzik a bringázás[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG