- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #136040 üzenetére
Úgy tűnik nem csak én nem értem . Ha jól látom egyes váltókat előre lehet tolni, beakadnak és nem feszítik a láncot, így könnyebb a lánccsere (ennek nem tom mi köze menet közben a láncfeszítéshez), meg vannak olyanok, amelyeken van egy kis karocska, amit ha előre tolsz nem/vagy nehezen mozdul a váltó, szal menet közben nem lóg és nem csattog. Az már nekem nem tiszta, hogy ezt hívják-e kuplungnak és ilyenkor lehet-e egyáltalán váltani . Azt látom, hogy pl. az 1x sramok sokkal feszesebbek, de én azt hittem a rugójuk keményebb, hogy mi az a kuplung és mi a szerepe, én nem tom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG