- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- Micro Four Thirds
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Steam Deck
Hirdetés
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #132014 üzenetére
Az e országúti szerintem is egy ma még értelmetlen kategória, de ezt amúgy többször el is mondtam, nincs is túl nagy piaca. Gyakorlatilag a mai pedelec rendszerek még nem alkalmasak egy modern országúti felhasználáshoz, túl nehezek és túl kicsi a hatótávjuk hozzá. A fazua rendszer előremutató a kompakt mérete miatt, de az is gyenge és kicsi a hatótávja.
A 45-el kapcsolatban is az a baj, hogy nem ismered a működését. Az átlag, szabvány pedelec rendszer a 45-öt úgy nem tudja, hogy simogatod a pedált, és repeszt 45-el síkon. Ha felteszed max rásegítésre, és kényelmesen tekered, akkor soha nem mész vele 45-el, inkább a kényelmes 30-35-öt lehet így tartani. A 45-höz bele kell állni a pedálba és ha ezt teszed, pár km alatt be is durran a combod, tehát ezt huzamosan tartani, még egy ilyen rendszerrel sem könnyű. Az mondjuk igaz, hogy egy tapasztalatlan bringásnak a 45-ig hajtó kicsit sok, kicsit veszélyes lehet, mert azért a gyorsulása elég jelentős tud lenni. Ez már nyilván saját felelősség is, hogy a tudásodnak a megfelelőt vedd meg. Az én tapasztalatom az, hogy a 25 terepen tökéletesen elég, mert fölfelé ez már XC-ben kb világkupa tempó. Síkon kikapcsolom a gazdaságosság miatt, és lefelé is ki van kapcsolva. A 25 városi közlekedés mellett kicsit azért kevés, mert az átlag bringás, egy 30 körüli tempót, néha 35-öt szeretne menni síkon. 25-nél meg jön a fal érzése. Tehát azért lehet létjogosultsága 45-ös gépnek vagy a 25-öst megcsippelni.
A szabvány 250W-os pedelec abszolút kerékpár, minden értelemben. A nagy teljesítményű, ebike már más kategória, ez inkább az elektromos motor kategória, de ezeket külön kell választani. Amiről mi itt beszélgetünk, ami a vita tárgya, az a szabvány 250W-os pedelec. Illetve a 45-ös S-pedelec.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox tulajok OFF topicja
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Argos: MuzsikAI
- További aktív témák...