- Steam Deck
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz mrst3ph3n #130747 üzenetére
Akkor még pár kilóval feletted vagyok, de jó leszel összehasonlítási alapnak. Egy ismerősnek volt eredeti Spyder, azt mondta a kedvenc nyerge volt, de miután kettőt eltört, inkább hanyagolta (XC, nem lassú, 80 kg körül). Ha az apróban lévő Spyder fekete lenne, már nálam lenne próbára.
Fetz: közben láttam egy ilyet is, de szintén hosszúnak tűnik. Ha közel van és szimpi, esetleg megér ez is egy próbát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
Organikus ice-tech betéttel van valakinek tapasztalata? Ez lenne az. Lenne lehetőségem 2 pár bontatlant megvenni egyik ismerőstől, 5k ért oda adná a 2 párt.
A betéteket pedig megcseréltem amúgy a féktestekben, valószínűleg olaj vagy valami szennyeződés került a betétre, mert a hátsó fék is alig fog, hogyha azt rakom be.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #130753 üzenetére
180-ért nem, de ha feleségemnek nem lenne már egy könnyű kis 26-osa, 90-ért már lehet hogy délután mennék érte, mivel itt van a szomszédban. Ennyiért tényleg eszembe juthatott volna az is, hogy lopott, ha mindene alap, akkor sem hozom ki 130 alatt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
jjeahh
nagyúr
Srácok! Amikor felraktam a Maxxis Rekon külsőket és az új 140 grammos belsőket, a belső kinyomta a külső peremét a felniből és nem tudtam visszanyomni. Ahogy felpumpáltam rápattant a felnire, de a szelepnél még mindíg nincs annyira bent a perem, mint máshol... Ettől még biztonságosnak tűnik, mert szépen belepattant meg minden, szal nem fordul le vagy ilyesmi, de aszfalton lockolt telóval amikor a szelephez ér minden kerékfordulatnál érezhetően üt egyet, szal érzésre olyan, mintha tojás lenne a felniben vagy valami. Terepen és nyitott telóval nem zavaró, de aszfalton lockolni szoktam és olyankor igen, meg ha megpörgetem szemmel láthatóan magassabb a szelepnél a gumi. Valakinek valami tippje, hogyan hozhatom helyre? Holnap kicserélem a belsőt a tartalék 140 grammosra, de attól félek az is ilyen lesz, hisz hátul is van egy pici púp, csak ott nem érződik, szal a hátsó nem üt, vicces is lenne ha minden kerékfordulatnál feldobna a nyeregből .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz jjeahh #130757 üzenetére
Szappanos vizzel kend körbe a gumi peremnél és a felninél.Elötte enged le.Fujj bele picit,de úgy hogy a kerék nincs a bicobva,és párszor pattogtasd meg a kereket körbe,6-7x.Amúgy ha a szelepnél nem ugrik rá rendesen,enged le,és félig nyomd be a szelepet.Úgye a szelepnél van egy vastagabb kör alakú rész a gumin.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #130757 üzenetére
Látszik a gumin a felnijelző csík vagy nem? Ereszd le a gumit, told beljebb a szelepet a felnibe, nyomd ott a külsőt a helyére és fújd vissza. A szelepnél keményebb a belső, az szokott ilyet csinálni, főleg ha az elején rászorítod a szorítóanyát a szelepre.
Egyszerre írtuk a választ.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #130760 üzenetére
& bringasisti, Massmurderer: Köszi! Holnap kipróbálom amiket írtatok. Ez a szelep benyomás dolog is jó ötlet, valszeg ez meg is fogja oldani a gondot, mert már az elején rászorítottam az anyát, 100%, hogy az a kör alakú kemény rész nem engedte rendesen bepattanni a külsőt . Egyszerű dolog, de nekem nem jutott eszembe, tudtam, hogy majd ti megírjátok a tutit
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz jjeahh #130761 üzenetére
Nekem nem is menetes végig a szelep.Csak a szelepsapkánál van menet.A szelepnél az anyát soha nem szabad ép ezért az elején teljesen felcsavarni.Szelep belsö része nincs bent,mikor felteszed a külsöt is.Megfogod a szelepet,és picit,úgy feléig benyomod a szeleplyukon.Akkor úgye a belsö elmozdul befelé.Kivéve ha a külsö gumi pereme és a felni közé becsipödöt a belsö.Ha végig menetes a szelep,tekerd rá,de csak annyit hogy be ne csússzon a lyukon a szelep.Én ezért is a szelepnél szoktam elöször feltenni a külsöt,igy elkerülhetö hogy a végén pl. becsipödik a felni meg a külsö gumi pereme közé a belsö.De azt is lehet csinálni,hogy a belsö bentvan,elkezded feltenni a külsöt,és pumpával nyomsz bele egy kis levegöt,és akkor nem a peremnél van a belsö.Én csakis,kizárólag müanyag cuccal pakolom fel a gumit,még véletlen se csesszem össze a felnit.
[ Szerkesztve ]
-
-
X2N
senior tag
Nem is tudtam hogy létezik ilyen offset-es csapágy levegős taghoz, szerintem ki fogom próbálni. Ha minden igaz 1fokot laposít a fejcsőszögön.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #130762 üzenetére
Ja, mindent jól csináltam eddig is és úgy ahogy írod, szoktam belefújni is egy picit mielőtt felteszem a külsőt, hogy ne csípődjön be, én is műanyag szerszámot használok stb... egyedül azt nem tudtam, hogy nem szabad rácsavarni az anyát az elején a szelepre és valszeg ez is lesz a gond.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
Amúgy én legjobban a felni miatt szoktam kiakadni.Kocsinál,motornál is.Igaz most van egy gumiszerelö haverom,hozzá szoktam vinni a kocsit-motort,jól melozik.De régebben,mikor máshoz vittem,én kerek perec megmondtam neki,ha összecseszi a felni peremét leszedem a fejét,meg nem fizetek semmit.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #130768 üzenetére
Most a Mavic-al én is kiakadtam egy picit, a tubeless ready felniből annyi "hasznom" van, hogy k*rva nehéz felrakni rá a Maxxis-t
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #130771 üzenetére
egyszer én is jártam így, azóta figyelek a csavarra, csak akkor húzom meg,ha már minden a helyén van. nekem még a belső is kicsípődött,de azért vettem csak észre,mert tetőn szállítottam a bringát (facepalm)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #130773 üzenetére
Ha sportosabbra akarod akkor kerekenként 2 kivételével vedd le azokat a küllődíszeket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Itt a videó a vasárnapi menetről: ABC Nutrixxion - Kokárdás karika 2019
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #130774 üzenetére
Komolyan kérdeztem, de a küllődíszeket okkal hagytam rajta. Az előző tulaj rakta rá, de amikor rájöttem, hogy milyen hasznos, nem volt kedvem leszedni őket.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #130775 üzenetére
hajaj egymás mellett még mindig nem szabadna haladni
sebességet ne is figyeljük[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #130773 üzenetére
elsőre én cserélném a kormányt egy egyenesre, ha jól látom, most egy riser van. az 1-2 centi magasság, de sokkal praktikusabbnak találom, jobban kihasználható a karok/ketyerék/lámpák számára. Aztán mivel ez is beleszámít az irányítópult beállításaiba, megvárnám, mire van igény, a hossz és a mélység is kényelem kérdése, szóval attól is függővé tenném, nem csak attól, hogy mi néz ki sportosnak
Én az új bringán helyből lefelé fordítottam nulla alátéttel, és vízszintes aszfalton még így is azt érzem, hogy egy vitorla vagyok a szembeszél számára de általánosságban jó kompromisszumnak tűnt, mert lefelé is kell jönni azért, meg nagyon görnyedni sem akarok. (29-esen inkább azzal szokott bajuk lenni az embereknek, hogy nem tud elég alacsony lenni az eleje)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
válasz ZolkoW #130778 üzenetére
Adhattok neki tanácsot ilyen irányban, csak nem értem a kérdést sem, mikor így is annyit nyafog, hogy minden kényelmetlen neki, hogy hihetetlen Hova akar sportosabbat, mikor állandóan fáj valamije.
Imike ez kérdés feléd is, miért is akarod még jobban kínozni magad?[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
-
IMIIKE1998
őstag
válasz StLui #130779 üzenetére
Azért akarom változtatni, mert a jelenlegi kényelmes és kíváncsi vagyok, meddig tudok elmenni. Sokat aszfaltozok, ott meg nagyon számít az aerodinamika.
ZolkoW:
Köszi, a kormányra nem is gondoltam.
Bár lehet kérek kölcsön haveroktól egy 100mm-est stucnit, kipróbálom azzal is.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #130774 üzenetére
Ez már nagyon off, de motoron van bármi ami az oldalról való láthatóságot segíti? Mert ott szinte minden 2. rider fekete göncben van, és azokon kétlem hogy lenne fény visszaverő csík.
Ezért nem értem hogy bringára miért kötelező mégis, persze az ok hogy jobban lássanak, de büntethetnek is érte, mondjuk szerencsére nem sűrűn teszik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
SSJmeszes
senior tag
válasz IMIIKE1998 #130781 üzenetére
Mondok egy nagyon durvát... Mi lenne, ha végre használnád is azt a biciklit!? 😅
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
-
beleriand72
tag
válasz IMIIKE1998 #130773 üzenetére
Én biztos kormányt cserélnék, küllőbigyók helyett inkább a narancs prizma. És fehér platformpedál rövid tüskékkel sokat dobna rajta, ráadásul mind hasznosabb is. És itt a tavasz a kanyarban, menni, mint a veszett, az se baj, ha fáj.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #130780 üzenetére
remélhetőleg lesznek is majd változtatások ezen a téren
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz IMIIKE1998 #130781 üzenetére
nem nagyon fogsz gyorsulni
áttétel, súly, kerékméret, kerékpár légellenálása, stb...
montitól ne várj sokat aszfalton, nem fog menni[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #130773 üzenetére
Cseréld le ezt a fos pedált SPD-re, a külsőt Hurricane-re, a nagytányért 46-48-asra, és egy csomót fogsz gyorsulni. Végül pedig ezt a nehéz telót kellene cserélned normálisra, a kerék- és fékszettet tárcsásra, és akkor lesz egy jó géped. Nekem is volt egy nagyon hasonló bringám (Kelly's Salamander), amivel nagyon szépen tudtam hasítani.
flash: Ez leginkább a külsőtől és az áttételtől függ, ezek cserélhetők. A fent említett gépemmel 30 fölötti átlagokat mentem, de ahhoz nagyon jellett az a külső. Biztosan segít az alacsonyabb kormánypozíció is.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
flash-
veterán
válasz pc360 #130788 üzenetére
meglehet.. én a saját tapasztalatomat tudom mondani,
sokat straváztam trekkingel, eleinte smart sam-el kezdtem, aztán amikor formába voltam, cseréltem aszfalt gumira, a 28-as átlagom egy 70km-es pár emelkedővel megspékelt körön kevesebb mint 1km/h-t javult, amit inkább annak tudnék be hogy fogytam rendesen, és az emelkedők már nem fárasztottak le úgy,jobban tudtam egyenesen gyorsulni, kevésbé fáradtam,de a maximális tartható sebesség(amit tudtam 10-20 percig tartani) az nem nőtt.
azzal is próbálkoztam hogy egyenes szakaszokon rákönyököltem a kormányra,mint a "nagyok" .,így már szinte hasalva hajtottam, mégse láttam időben javulást,nyilván erőnlét meghatározó ,de sztem itt inkább a kerékpár határát értem el..."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
pc360
addikt
válasz flash- #130789 üzenetére
Attól függ mit és mire cseréltél. Anno én próbálkoztam a montimon is kifejezetten 1.6-os slick gumival a 2.0 Hurricane helyett. Nem lettem gyorsabb, de legalább jó kényelmetlenné vált a gép. Egy trekkingen eleve nem lehetett túl durva külső. A montin jobban előjönnek a különbségek. A futóéles Hurricane biztos, hogy sokkal gyorsabb annál, ami most Imi gépén fent van.
IMIIKE1998: Most, ha jobban belegondolok, lehet, ennyit nem érdemes arra a bringára szánni, mint amennyit írtam. 15 ezer a 2 külső, ugyanennyi a pedál, a cipő hozzá 25, a nagytányér 5 ezer, a teleszkóp 60, a kerékszett mondjuk 30, a fékszett 40. És akkor van egy rakás 26-os cuccod, amivel semmit se tudsz kezdeni, ha mégis eladnád. Egyedül a pedált, és talán a féket tudnád átörökíteni egy 29-esbe.
Ha pesten jár valakid, akkor tudnék adni 2 ilyen 26-os hurrikánust, és akkor nem költöttél fölöslegesen a Magellan-ra. Eladni nem tudom, mert nem új, a 26-os mérettel meg nem érek semmit. Az SPD-t pedig gondold át, az egy jó befektetés. De ezt a pedált mindenképp cseréld – az utóbbi napok margójára!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
flash-
veterán
válasz pc360 #130790 üzenetére
haverokkal mikor mentünk tavaly balatonkőrre Noby Nic, és smart sam plus MTB köpenyeket aszfalt gumira cserélték és nem éreztek sebességbeli javulást
de én is kipróbáltam trekking után a két mtb-t,mintha valami defektes géppel szöszmörögnék olyanok voltak pedig már aszflat gumik voltak rajta
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
pc360
addikt
válasz flash- #130791 üzenetére
De milyen "aszfalt" gumira? Ezek legalább 5 km/h-t is tudnak jelenteni. Átlagsebességben... Egy ilyen Nobby NIC után a Hurrican-nal biztosan.
Ott vagy szar gumira cserélték, vagy valami nonszensz folytán nem érezték a különbséget. Kurvára visszafogja a gépet a traktor gumi. Nekem 10 éves tapasztalatom van aszfalton montizásban, ezért nem értem, hogy nem lehet ilyet észrevenni. Fel is kell ám fújni az ilyen külsőt rendesen 4 - 4,5 barra.
Bár biztos unjátok, de nem tudom eléggé hangsúlyozni a futóél jelentőségét. Valószínűleg nem sokan próbáltatok olyat. Ezért mondom, hogy aki montizik, annak megváltás aszfalton a Hurricane (létezik trekking méretben is). Mellesleg úgy, hogy remekül elmegy a döngölt, nem vizes terepeken is. Ég és föld egy rücskös gumihoz képest az irányíthatósága és a sebessége aszfalton. Ott valami nagy sutaság lehet, ha ez a különbség nem jön le valakinek.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #130717 üzenetére
Összedobtam egy pár perces videót a vasárnapi túráról. Ki kell cserélnem a pántot, mert hiába a csoda stabilizáció, annyira remeg rajta a kamera, hogy ezzel már a 7-es sem tud mit kezdeni.
Az utolsó felvételek szürkületben voltak, elég fos lett a minősége, itt már vissza kell venni 30fps-re, akkor talán jobb lesz az eredmény.
[link] -
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #130793 üzenetére
Jó kis mozi volt kávé mellé . Néha elég durván vereted lefelé és felfelé is előnyben vagy a rásegítés miatt, ilyenkor mindíg bevárod a végén a többieket vagy hogy? Toobee nem is mutat rosszul, divatot fog teremteni a harisnyakötővel . Egy ilyen terepezés hogy néz ki nálatok, másztok-lejtőztök-másztok-lejtőztök vagy csak másztok egy hosszat és utánna fél nap lejtőzés? Felénk inkább utóbbi a jellemző, a lábszáram néha ki is szokott készülni lefelé.
Pántból van kiszemelt? Belinkelnéd majd nekem is légyszi?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pc360 #130790 üzenetére
Tőlem megkapta a legolcsóbb sportosítást,tőled meg a legdrágábbat.Választhat. ...ja az enyém előnye a spóroláson kívül,a számára annyira nehezen,de végre-valahára elért kényelmesség nem elrontása is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #130775 üzenetére
+Runner...jópofa mind2,két stílus,2 zenei aláfestés. Jó látni a képernyőn az adatokat,sokat emel az élményen. Az erdőben meg továbbra is sokan vannak,csoda,hogy nem ütöttetek el még senkit.
(#130794) jjeahh ...ezek a főváros körüli dombok (itt hegynek számítanak) ahol bár ki tudod magad duhajkodni,a félórás ereszkedések felejtősek.Fel-le-fel-le itt a fix menü,nincs sehol kis anyaországunkban (talán a Mártában? ) olyan szintkülönbség,ahol félórákat ereszkedhess,miután órákat másztál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varmi2
nagyúr
Szerintetek ez megér ennyit?
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
ZolkoW
őstag
válasz pc360 #130792 üzenetére
én is furán nézek, a NN azért keményre fújva is eléggé más, mint egy aszfaltos gumi
Sajnálom is, hogy Landcruiserből a 47-es a legszélesebb méret (622-esben), pedig elég jó univerzális mintája van.Nekem mondjuk nem az jött le Imike postjából, hogy 100%-osan aszfaltosítani akar, hanem hogy csak egy kicsit
De ha 110% aszfalt a cél, akkor még (nemrég jöttem rá) az is játszat egy tárcsás gépnél, hogy 622-es kerekek, vékony gumival, mert ez nagyon sok (biztos nem minden) 26-os vázban is elfér.
Ami miatt ez mégis hülyeség, hogy egy 26-os MTB-nek így "átalakítva" valami 3-4 centivel magasabb lesz a csapágyháza, mint egy országútinak, ami biztos nem mindegy.. Mondjuk görgőre még így is jó lehet, és ott fék sem kell, tehát a tárcsa sem feltétel. Hangosan gondolkodtam....Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pc360
addikt
válasz ZolkoW #130798 üzenetére
Próbáltam a nagyobb kerék vs vékonyabb külsőt, nem érsz vele sokat, csak labilisabb és kényelmetlenebb lesz a végeredmény a legtöbb esetben. 50 kilóval akár még működhet is, de én nem ajánlanám. Pont ez az észrevételem, hogy megtartható a 2.0 szélesség – és így a kényelem – a megfelelő gumival úgy, hogy nem lassulsz a vékonyabb slick-ekhez képest sem.
Hurricane-t kell venni, az a megoldás. Ugyanolyan jól fut, mint egy slick, kicsit leeresztve pedig terepre is ideális. Aszfalton bírja a vizet, nagyon jól tapad, egyedül a vizes, füves terepet kell vele kerülni. Kb. 10 évig használtam kisebb megszakításokkal, azt a gumikeveréket és mintát rohadt jól eltalálták, egész tartós is. Képek alapján nem olyan csábító, tudom. De feltéve és jól felfújva kiterül szépen, és előjön annak a középső sávnak a lényege. Montira és trekkingre ez a legjobb all-around cucc, mondjuk nem is olcsó.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Merida összteleszkópos kerékpár