Hirdetés
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Olcsónak ígérkező, 27 hüvelykes gaming monitor a Cooler Master berkeiből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
X2N
senior tag
válasz jjeahh #128997 üzenetére
Ha nagyon zavarna a felsőcső hossz akkor lehet előrébb tolni a nyerget, stucnit rövidebbre cserélni, kormányt cserélni. Én anno 1 évig használtam egy L-es montit(Haibike Edition), csak annyit változtattam hogy rövidebbre cseréltem a stucnit, mert szeretek felegyenesedve tekerni, nem görnyedve. Nem volt gondom az irányítással, nem volt ideges nagy sebességnél. Egy évvel később építettem egy S-es Dartmoor Hornet vázra új bicót (S-es a méretem), na az durván más világ. 65 fokos fejcső, igazi csapatós enduro geo, máshogy kanyarodott, kis megszokást igényelt, de ezzel soha nem volt kormányon átesős érzésem. Érdemes kipróbálni annyi kerékpárt amennyit tudsz. Nyilván más a felhasználás, és kerékpározási stílus, valaki szereti ha hosszú a kerék bázistávolság és stabil nagy sebességnél a bringa, másnak meg fordulékony kerékpár kell.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic V2 - origami
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Revolut
- Motoros topic
- GTA VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...