- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Házimozi haladó szinten
- Milyen joysticket vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
galaktikus
aktív tag
válasz fi:zi'k #1272 üzenetére
Nem is a tengelytávval van a probléma, hanem a forgás tengelyénél sokkal előrébb esik a kerék. Így ha logikusan belegondol az ember, akkor álló helyben nehezebb elfordítani a kormányt, és a vázat is nyomja magával ellentétes irányba.. legalábbis én így képzelem el..
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon