Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #125901 üzenetére
Úgy-úgy. Lefelé nem lehet haladni, felfelé még annyira se. Legutóbb letaposott hóban sokkal jobb volt. Ez a friss nagyon fogta a cangát. Talán 1, max 2 futó nyomát láttam a hóban.
https://barbieripnk.hu/
-
macy
addikt
válasz Toobee #125899 üzenetére
Én nem vagyok nagy bringás, tavaly cseréltem le a 20 éves össztelóst egy Cube XMS-re, még csak kóstolgatom. De ennek a guminak semmi oldaltartása nincs, mászik amerre éppen kedve tartja, ülve abszolút kezelhetetlen, állva tudok csak tekerni.
Már azon filózok, hogy átrakom a régi bringáról a noname gumikat, azzal vígan eltekergettem hóban. -
Ákkk
addikt
válasz Runner_fxr #125904 üzenetére
Addigra csak sár marad
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #125883 üzenetére
A fejcsőszög nem minden, a kormányzásra az első tengely eltolása a kormányzási tengelytől is baromi nagy hatással van.
Minél nagyobb a "trail" annál nyugodtabb/lassabb lesz a kormányzás, ez az ideális egy bizonyos határig. A rövid "trail" hatásait meg mindenki ismeri aki ült már outi bringán, ideges, még a kilométer hosszú kormányszárral is. A linkelt Nicolai se lehet rossz mondjuk 51mm-es villával, a lapos fejcső brutális módon képes megdobni az ember komfortérzetét a meredek lejtőkön, a nagy eltolású tengely meg kompenzálhatja a már túl hosszú "trail" értéket és akkor még ott van a kormány és a kormányszár is amivel lehet játszani.
---
Megkésve, de megjött Jézuska itt is. Nem tom' merre kóválygott, de idén végre meghallgatott...
A carbon Btlos felnik meg talán 3 hét múlva érnek ide, amikkel saját magam leptem meg. Amúgy velük kapcsolatban eddig minden pozitív, ilyen gyors reagálású szupporttal én még nem találkoztam, hétvégén írtam rájuk(ottani idő szerint vasárnap) és nem telt el 5 perc már is jött a válasz, minden kérdésre egyenes és kielégítő válasz érkezett, látszólag teljesen tisztába vannak azzal amit csinálnak.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Runner_fxr
Ármester
Meglátjuk.
Zsohi: Azt nem is állítottam, hogy a fejcsőszög minden, de azért sokat számít, pláne amikor ilyen extrém mértékben lapos. Mindennek van előnye és hátránya is. Én kétkedve fogadom ezt a Nicolai féle konfigurációt, M-es méretben 1300mm a tengelytáv. Komolyan gondolod, hogy ilyen tengelytáv mellett ez egy fordulékony bringa maradhat? Én ezt valahogy nem tudom elképzelni. Egyenesben és meredek terepen biztos brutális lehet, de technikás kanyarokban már nem biztos. Elég sok bringám volt már, mondjuk ilyen Nicolai még nem, az igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #125907 üzenetére
Na igen, az az 1,3 méter elég kemény. és biztosan nem ezt választanám egy lassú, csupa technikás, ide-oda kanyargó pályán, vagy mindenes gépnek. Azonban nem írnám le, főleg annak tudatában, hogy az új irányok nem csak a bringákra vannak hatással, a pályák is változnak.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125909 üzenetére
Mindenhol fel lehet menni, csak nyomaték kérdése.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem biztos,a ma reggelre beígért felmelegedés is elmaradt,úgyhogy meglehet pont a nagy hó miatt lesz végül necces oda felmenni.Ma,ha minden klappol,én is nekimegyek a havas domboknak,remélem addig valami elvetemültebb gyalogos letapossa nekem a havat.
(#125910) deny330 ...igaz,csakhogy ilyenkor gyakran tartományon kívüli nyomatékok szükségeltetnek.Tavaly (vagy tavalyelőtt? ) mentem olyan hóban ahol ha megálltam,már egyenesben is csak zárt teleszkóppal tudtam elindulni,egyszerűen süllyedt és ment el az eleje."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Toobee #125899 üzenetére
Ezt inkább úgy mondjuk kalandos Utólag belegondolva sem volt jó? Azért ilyen érdekes környezetben nyáron nem tekerhetsz, szerintem az felszorozza kicsit az élményfaktort, még akkor is ha 2kmen tekertél 3at.
Itt is sikerült végre összegyűljön egy komolyabb hóréteg, 0 fokokkal, ezt még talán ki lehet bírni komolyabb megfázás nélkül. (ez alatt nem értem hogy lehet mászva, lihegve elkerülni a torokgyulladást)
"remélem addig valami elvetemültebb gyalogos letapossa nekem a havat." Neem, az a dicsőség mikor te vagy az első nyom egy ilyen közepesen elhagyatott helyen is. Persze sokkal nehezebb, ahogy te is írtad, de bárki aki utánad jön már látja hogy volt valaki aki még nála is elvetemültebb.
Hetek óta nem tekertem odakint, amíg a kerék kilátszik a hóból, ma nem állíthat meg a hóesés
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #125902 üzenetére
Úgy értettem,hogy nem (csak) azért mert vége,hanem az a jó érzés miatt,mikor kihajtottad magad a friss,téli levegőn és beülsz a forró kádba.Az megér mindent! A tiszta kerékpár csak hab a tortán!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz trialboj #125912 üzenetére
Hátsó sárvédő nélkül sajna mire a műútról leértem, már picsáig át voltam ázva. Ezen kívül tényleg nem volt rossz, csak a tologatás nem hiányzott. Csak az ujjaim fáztak, mert nincs rendes téli kesztyűm, csak ez az Aldis, ami nagyon szar.
Nyomás 1,7/1,7, bár nem nekem szólt a kérdés.
(#125915) Hasaggymeg: tiszta, ja...tiszta retek A prológ nem tett jót a gépnek. A balos térdem meg sajnos megerőltettem, mindig nagyobb fokozaton mentem, mint szoktam, hogy ne pörögjön ki a gép
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #125916 üzenetére
Ott már kell, hogy legyen tapadás! Szilveszterkor amikor mentünk felfelé NHH-re, mi is 5-10 cm friss hóban mentünk (majdnem*), kellett nyomni a pedált, olyan volt, mint homokban vagy görgőn, nincs lazsálás. Volt egy fatbike-os csóka, egy idő után előre ment, aztán mentünk az ő nyomában. A figura nem hiszem, hogy komolyabb edzettséggel rendelkezett volna, ettől függetlenül mi (edzettebbek, karbon XC-kel) a nyomában nem éreztük, hogy visszatart minket. Évente kétszer ki lehet használni arra, amire való.
* egy nyom volt felfelé előttünk, tippelgettük ki lehet az az elvetemült: 60+.os emberke, egy 26-os alu KTM-mel, a kormányon tele minden "kötelező" felszereléssel, nyeregtáskával, váztáskával. Csak akarni kell, na!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125917 üzenetére
Ja, ha nagyon akarod 10cm hóban még szerintem is lehet tekerni... Kár, hogy én mostanság hiába akarom nagyon, sehogysem jön össze, 1-2 hete jeges minden és újabban kva hideg is van, az előbb -22 fokot mutatott a teraszon a hőmérő . Ez, + karácsony és máris felszedtem 3kg-t . Szerencsére rólam kb. fénysebességgel lemegy minden zsír, ha picit nem figyelek oda, csak úgy elrepülnek a 2-5 kilók, sőt akár 10 is... valahogy mindíg úgy éreztem fogyni sokkal könnyebb mint hízni . Aki túlsúlyos, általában csak mozognia kell és odafigyelni a kajára, ami jóval elviselhetőbbnek tűnik mint dögleni és belelni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #125916 üzenetére
Tény,hogy elég egy rövid latyakos szakasz ahhoz,hogy nyakig sáros,vizes légy,de én már vagy az útszéli hóban tekerek "odáig",vagy odaviszem bringámat autóval,ahol már nincs sár,mert téli ruhám sincs annyi,hogy folyton mossam,és kerékpármosási lehetőségeim is meglehetősen korlátozottak.A jutalom ezért pedig a tiszta kerékpár,mely olyan mikor hazaérek,hogy csak szárítás és olaj kell,még porszem sincs rajta! Friss hó leolvadása után a gumik olyanok mint újan...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #125919 üzenetére
Én utálok dugóban mászkálni, ezt úgy oldottam meg, hogy a munkahelyen van a canga. Vagy sokáig dolgozom, és már nincs forgalom, vagy 5-6 között felpattanok a kecskére és megyek egy kört.
https://barbieripnk.hu/
-
Triathlete
senior tag
Vác környékén nincs valakinek fat bike-ja amit ki lehetne próbálni?
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
6030D
Ármester
válasz Triathlete #125921 üzenetére
Személyesen ajánlani nem tudok, de esetleg menj be a Crazy-be, ott hátha meg tudják mondani (MoliGabi vagy Gyuri), hogy ki volt a fat bike-kal és szeretne-e ilyen felajánlást tenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #125920 üzenetére
Vagy sokáig dolgozom, és már nincs forgalom... Csak csodálkoznak főnökeid mekkora sztahanovista lettél amióta új kerékpárod van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125918 üzenetére
Szombaton tekertem, olyan 8 centi hó lehetett, néhol letaposva, de ahol mentem, ott inkább nem. azért elgondolkodtam, hogy ha fatbike-kal kellett volna letaposni azt a havat, az mennyire lett volna mókás, így, hogy a sima 29-essel is azért munka volt haladni benne
Oké, ott nagyobb a tapadás is, de ebben a típusú hóban a Rapid Robok is jól viselkedtek. Egyszer majd'besz*rtam, mikor gyanútlanul ráhajtottam a hó alatt rejtőző befagyott tócsára, az meg iszonyat robajjal beszakadt alattam, mármint a jég.. Nem történt semmi, csak jó hangos volt,más: megérkezett az országúti kormányom! ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #125924 üzenetére
"ebben a típusú hóban a Rapid Robok is jól viselkedtek"
Emelem a kalapom, én a Rapid Rob-okkal képtelen voltam hóban tekerni . Sőt, már nyáron, nedvesebb körülmények között is úgy éreztem hogy vészesen csúszik. Azóta agresszívebb gumikat használok (Smart Sam, Nobby Nic), most meg vettem egy szett Maxxis Rekont tavaszra, picit félek tőle, hogy mivel az előbbieknél gyorsabb gumi, csúszni fog, de remélem nem...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125925 üzenetére
Emelem a kalapom...emeld csak magasabbra a 2.0-ás Race King előtt. (úgyis csak addig emeled amíg meglátod,hogy csak felfele keménykedek velük,lefele ritkán és alig súrolom alulról a harmincat )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
freelanced
addikt
Üdv!
Kissé furcsa lehet a kérdés de az érdekelne, hogy aki Pesten teker, mindig szigorúan az úton halad? Ha jól tudom a KRESZ szerint tilos a járdán közlekedni kivéve ha 12 év alatti a gyermek és 10 km/h alatt halad. Persze már néhány helyen van kerékpárút szóval ilyen szempontból javult a helyzet valamelyest. Viszont elgondolkodtam rajta, hogy nem lenne rossz munkába a kerékpárt választani a tömegközlekedés helyett, hiszen addig is mozog az ember, ráadásul nem kell kapkodni, nyomorogni és társai. A problémám csak az, hogy főleg a reggeli forgalomtól ódzkodok kissé, hallottam már nem egy problémát, balesetet melyek kissé elrettentettek a dologtól. Nektek mi a tapasztalatotok?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #125927 üzenetére
Te sem vagy semmi, bár tuti ez is megszokás kérdése is, kíváncsi vagyok milyen véleménnyel leszel a 2.25-ösökről, ha megléped. Ráadásul az RK ahogy elnézem gyors gumi, én ezekkel is paráztam hóban amikor felpróbáltam a bringára, b*romira hirtelen és kiszámíthatatlanul csúszott ki alólam a Nobby után, gyorsan vissza is cseréltem, tavaszig marad a bringán az utóbbi
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #125879 üzenetére
Mindig is őrültnek gondoltam a Mondraker gépeket az agresszív külsejük miatt, szóval annyira nem lepett meg, hogy pont ők hozták be ezt a változást.
(#125880) Hasaggymeg: Nekem pont az a furcsa, hogy sík egyenes a mostani téli bringám váza. Semmi döntés nincsen benne, marha hegyes a fejcső. Megmondom őszintén nincs bennem olyan hatalmas komfort érzet, pedig már november óta azért hozzá kellett volna szokjak.
(#125883) Runner_fxr: Ha az első 160-as villámat kicserélném valami 170/180-as darabra, akkor gondolom azzal is laposodna a fejcsövem. Erre van valami számítás, vagy akármi? Kíváncsi lennék, hogy a mostani 67 fokosból mit tudnék kihozni. Ha esetleg a jövőben cserélném a villát a talas funkció miatt, majd lehet gondolok erre.
(#125884) macy: Milyen típusú Nobby Nic van fent a bringádon? Amúgy ha látnád én mivel nyomom, szerintem hülyét kapnál.
(#125911) Hasaggymeg: Tudom milyen, én nekem is volt hely, ahol muszáj volt leszállnom. Ha eltudtam indulni, akkor is keresztben ment a hátulja néhány helyen, ahol lejtett az út az egyik oldalra.
(#125929) jjeahh: Ha nem felejtem el, akkor dobok fel ide egy képet a gumiról amivel én megyek. Kíváncsi leszek a reakciókra.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #125885 üzenetére
Valaki erre? Esetleg cikk/videó nincs róla? Komolyan érdekelne, miért örvendtek akkora népszerűségnek.
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #125931 üzenetére
Egy időben menő volt ez az ocsmány geo. Ezek meg viszonylag olcsóbb kategóriában adták ezt a kinézetet.
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #125885 üzenetére
Ezek mindegyike ugrálós bicó volt, nem?
Abból meg szerintem nem volt itthon akkora választék, főleg nem elérhető áron.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125925 üzenetére
Biztos sok múlik a havon, az nagyon sokféle tud lenni. Meg a nyomáson. de főleg ahhoz képest, hogy ezek tényleg belépő szintű gummák, szerintem sok baj nincs velük.
Igaz, a Schwalbénak szokása, hogy a mintázat vándorol a modellek között évről évre, szóval lehet, hogy a RaRo régebben gyengébb volt, mert jelenleg valamelyik korábbi felsőbb szintű modell mintáját viseli. De a Nobby meg talán kevésbé volt bütykös, mert emlékszem, 10-15 éve boldog-boldogtalan azt használta XC-re.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
b4zsi-
őstag
Táli munkába járáshoz egy 26"-os MTB-t használok (Author Versus) most az alábbi gumi van rajta: [link]
Aszfalton 2-3 cm-es hóban 4 nap alatt megúsztam esés nélkül. Mondjuk 19-23 km/h tempóval merek csak közlekedni vele.A Cube SL-en Schwalbe Kojak van [link] azzal nem merészkedek most ki. Száraz hidegben eddig mondjuk az sem hagyott cserben.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #125934 üzenetére
Ja, ez igaz... . Nekem emlékeim szerint ilyen RR volt, azóta megváltozott.
b4zsi-: szerintem mi terepezésről beszéltünk, aszfalton azért teljesen más
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nrg.960
tag
Nem tudja valaki esetleg hogy az új XTR, az M9100-as széria mennyire optimális a sima átütős 142mm-es sarutávolsággal? Sajnos hajtóművet nem találtam sima pressfithez, csak boost rendszerhez.
Köszi.
Nem vagyok a szavak embere..
-
b4zsi-
őstag
válasz jjeahh #125937 üzenetére
Csak megemlítettem . Amúgy ezt a MTB-t terveztem lecserélni egy 27,5"-esre vagy 29"-esre, de pont most az aszfalton ahogy csúszkál a havon, jégen ideálisnak tűnik Nekem ez a méret (váz geo+kerék) majd a terepezéshez is. Ahhoz meg majd veszek az általatok említett valamelyik gumi valamelyikéből, de előtte lehet megyek esek-kelni ezzel is.
IMIIKE1998
Kojaknél inkább a porra szoktak panaszkodni kormányzás szempontjából, de nyilván esős időben is oda kell figyelni a kanyarodásra. Ez a 2. garnitúra a biciklin az első szett gyárilag volt rajta és nagyon elégedett voltam vele. Kopás, defektállóság, zaj, gördülés szempontjából nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-
xXxian
senior tag
Sziasztok,
Ezeréve vettem bármitis...honnan érdemes napjainkban rendelni? Melyik helyi bolt, vagy külföldi webshop ajánlott?
Rám hagytak egy régi, acélvázas 7 SPD Caprine-t amit újítgatok épp. Kellene fém, nem drága pedál, nyereg fék / váltókar, vagy egy pár fékváltókar, markolat (bilincsesre gondoltam), hátra egy gyorszáras tengely. S van egy 9 SPD hajtóművem, tudjátok, hogy ez mennyire működne együtt a 7 SPD lánccal?
Valami bestbuy UST kerék is kellene (másik bicóba, elöl FOX tengelyt fogadjon), unom a defekteket. Vagy, Slime-mal töltött belsők mennyire váltják ki az UST megoldást?
Eladó ASUS RT-N53 Router (9k)
-
ivana
Ármester
válasz b4zsi- #125935 üzenetére
Annyira nem rosszak ezek a CST City Classic gumik, de a gyártó is tanyabikera szánja. Pl. a csepeljeimen vannak ilyenenek, meg a kempón. Én montira ilyesmi helyett a double fightert ajánlom, sokkal jobb gumi minden szempontból.
(#125940) xXxian A fékváltó baromság monitra, Sunrace váltókart dobj fel.
9 SPD hajtóművem, tudjátok, hogy ez mennyire működne együtt a 7 SPD lánccal valószínűleg nem gond, de ha már nyúlt a lánc inkább 9 sebit rakj helyette.
Tubeless egy Caprine akármibe Szerintem inkább rakj rá valami defektvédős külsőt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #125930 üzenetére
Nekem is nagyon bejönnek a Mondraker gépek. Még pár éve egy teszten kipróbáltam egy karbon Foxy-t. Talán a legjobb össztelós gép volt amivel valaha mentem.
Viszont elektromos verzióba annyira nem jók.Pontos számítást nem tudok mondani, de nagyjából úgy számolj, hogy ha 1cm-el növeled a villa beépítési magasságát az fél fokot jelent a fejcsőszögben, annyival lesz laposabb.
IMIIKE1998: Azért voltak népszerűek, mert kb a 2000-es évek elején tört be a Dirt/Freeride. Mindenki ugrálós bicót akart. Merevet meg költséghatékonyabb volt építeni mint össztelóst, és ezek közül is a Magellán és a Merida jó ár értéket képviselt. Ezeket a Polarx és UMF Hardy vázakat ne normál XC monti vázakhoz hasonlítsd, teljesen más a felhasználás. Népszerű volt még anno a Kona Chute, Shred, Cowan. Bár ezek drágábbak voltak, nekem anno egy Kona Chute vázam volt.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #125942 üzenetére
Trail kategóriában annyira nem tűnik rossznak pedig ez az elektromos verzió, legalábbis elég letisztult. A hajtás körül látszik csak, hogy E-Bike. Egyébként sokáig én is szemeztem velük, de az a baj itthon nem igen láttam eladót, ami volt, az pedig heroin áron.
Köszi! Nekem ennyi igazából elég, csak tudjam mit művel nagyjából a váz geoval.
-
xXxian
senior tag
válasz ivana #125941 üzenetére
Már miért lenne baromság a fékváltókar..? Évekig használtam (míg V fékem volt), teljes megelégedéssel.
Most külön fékkar / váltóat van, de a fék műanyag, a váltókat meg tekergetős, ki nem állhatom.
Nem olvasod el amit írtam. NEM a Caprine-be kellne az UST kerék
Eladó ASUS RT-N53 Router (9k)
-
ivana
Ármester
válasz xXxian #125944 üzenetére
Ha elromlik akkor elromlik az egész, nem állíthatod szabadon, illetve montin műszakilag semmi értelme, hogy ezek egy egységet alkossanak (ellentétben az országútival).
Veszel egy ilyet váltókarnak, valami nagyjából értelmes olcsó fém fékkart, meg két normális fékpofát (ebből érdemes valami jót, a filléres darabok és a shimano szemét).
Bocsi nem igazán különült el, átsiklottam a zárójeles részen.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xXxian #125940 üzenetére
Bike-components.de, bike-discount.de, rosebikes.hu, hibike.com, bike24.de, chainreactioncycles.com, evanscycles.com . Én az első 4-ről rendeltem többször is, azokkal pozitív a tapasztalatom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #125942 üzenetére
Értem. Mondjuk merevvel érdekes lehetett lefelé zúzni DH szintű terepen. És most mi a legnépszerűbb bringatípus?
b4zsi: Hát tiszta, jó úton biztos jól tapad, de amerre én járok, ott kevés ilyen van.
De amúgy az SL Road milyen? Volt már országútid? Ahhoz képest jóval lassabb?[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #125949 üzenetére
Lehetőleg 150k alatt. Legalábbis nálunk a bringások többsége belépő Kellys-el gurul. Gondolom arrafele is valami belépő monti a legkelendőbb, csak más márka, amit a helyi bringaboltban a legjobban nyomnak . Szerencsére az ipari hulladék rémolcsó Neuser, Mali, DHS bringák már annyira nem mennek errefelé... inkább a túlárazott trekkingek egyre menőbbek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Renault, Dacia topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer