- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen egeret válasszak?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Projektor topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114029 üzenetére
Oldal irányba érdemes megmozgatni a hajtóművet, ha laza a monoblokk, kottyanni fog a csapágy. Persze nem feltétlen kell kotyognia, ha kicsit meglazul, már az is okozhat kattogást, recsegést. 8-as imbusz kell a hajtóműhöz, és egy 15-ös kulcs a pedálhoz, de a jobb fajta pedálokat a hajtómű belseje felől, 6-os imbuszal is lehet csavarni. Viszont értelemszerűen a monoblokk feszességét csak úgy tudod ellenőrizni ha le is húzod a hajtóművet, ehhez kell egy hajtómű lehúzó szerszám is és egy monoblokk behajtó szerszám. Azért én kicsavarnám azokat a pedálokat, áttörölném a meneteket a hajtóműben és a pedálon, majd megzsíroznám. Ki lehet csavarni a hajtómű rögzítő csavarokat is, azokra is lehet rakni zsírt. A Cube-nak egyébként ehhez semmi köze, ők a váza gyártják, gyártatják, nem az alkatrészeket, tehát a márkában ezért még ne inogjon meg a bizalmad, mert alaptalan. Ez a kattogás egy 2 millió forintos új kerékpárban is előjöhet! Gyakori probléma, nem is mindig könnyű rájönni a hang forrására, ha az nem a hajtásból jön, de ha rendesen meg van húzva minden, elvileg a probléma megszűnik. Egyébként még a küllők is tudnak pattogó hangot adni, ha nem elég feszesek. Illetve a kormányszárban lévő csavarok is, ha nincs rajtuk zsír vagy van ott egy kis szennyeződés, esetleg sorja. Ha ezek után is kattog, akkor ki kell venni a monoblokkot és áttörölni, majd zsírozni a vázban a meneteket, vagy akár lehet ezzel is kezdeni, bár új bicóban általában elég ha csak a feszességét ellenőrzöd. Persze ahhoz is rutin kell, hogy érzed, meddig lehet a hajtóművet és a monoblokkot húzni, erre vannak előírt nyomaték értékek, de ezek sem mindig érdemes szent írásnak venni, mert meg lehet szakítani a vázban a menetet.
zoli03, ivana: Ha így látjátok jónak, zsírozzátok a tengelyt, én úgy tapasztaltam, hogy erre nem sok szükség van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kupon kunyeráló
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...