Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Redneck #114025 üzenetére

    Ha egy nem ott vásárolt bringát vinnél a szervizbe, akkor teljesen érthető szezonban, hogy akár 1-2 hetes várólista van. Viszont az újonnan, általuk eladott kerékpárok esetleges garanciális ügyeire és kötelező átnézésre, kell szorítani időt, aminek elsőbbséget kell élveznie. Ez így korrekt. Ezért írtam, hogy ez nem túl vevőbarát hozzáállás. Tipikusan az a fajta, amikor addig vagy fontos amíg el akarják adni neked a bringát.
    A hajtás kattogása egy új bringán, szinte biztos, hogy valamilyen alkatrész lelazulását jelenti. Viszont ha így használod annak lehet az a következménye, hogy tönkremegy a hajtókarod, pl a pedál kiszedi a menetet a hajtókarból, vagy a négyszög tágul ki, ha ott lazul le. Legrosszabb opció a monoblokk lelazulás, mert az akár a vázba is megtágíthatja a menetet. Persze ezek a legrosszabb lehetőségek, de előfordulhatnak.
    Én azt javaslom hogy keress egy megbízható szervizt és bízd inkább rájuk, még ha fizetned is kell érte pár ezrest.

    ivana: Feltételezem, hogy a monoblokk beállítás alatt arra gondolt, hogy ha kilazult akkor meghúzza. Egyébként a négyszög tengelyt nem célszerű zsírozni. Hozzájárulhat a hajtókar lelazuláshoz. Szerelés közben valamennyi zsír úgy is kerül rá, az kb elkerülhetetlen, de külön rátenni zsírt, szerintem hülyeség. Ott inkább az a fontos, hogy tiszta legyen, át kell törölni, meg a hajtókar négyszög részét is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák