- Lecsapott az Intel egyik modern node-jára az Ericsson
- Tuningmemóriák az AMD legfrissebb HEDT platformjához, v-color módra
- 32:9-es képarányú, játékra is alkalmas monitor az AOC és a Porsche keze nyomán
- Ezekkel a memóriákkal uralná majd az autóipart a Samsung
- Sokrétű Type-C-s dokkoló érkezett a Belkin színeiben
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
slmSIG
tag
"...........Radeon RX 7000 szériás grafikus kártyákhoz telepíthető. ..."
Most akkor a képünkbe hazudtak és frankón el lett felejtve az RX6000 -s sorozat!?
2 - 3 éves kártyákról lehagyják ezeket a technológiákat?
Az új kártyákon semmi értelme, csak bullsit az egész, egy új kártyának natívan kell jól teljesítenie a saját osztályán belül, nem trükkökkel és kompromisszumokkal!!
Majd pont a RES.3 -at, RDR2-t, Metro, HZD, FC6 és hasonlókat fogom új kártyával bullshit-tech -el futtatni, hogy szépen fusson???
Régebbeikkel, akkor is csak esetleg, ha gond van!
Erre mire tolják a bs-featureket?? -új kártyákra!
Ráadásul a pofánkba hazudtak, mert mire, ha ESETLEG ezek a technológiák megjelennek a 2éve kiadott kártyákra, addigra többség lecserélte...
....és még csodálkoznak, ha a nép le... a termékeiket![ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz
MasterDeeJay #2 üzenetére
De a minősége más lesz kártyától függően: [link]
Elérhető lesz minden kártyára, de így hogy a végeredmény más lesz, nem tekinthetjük egy entitásnak.
Az NVIDIA megoldásai egy és ugyanazt a minőséget adják minden esetben, nincs minőségi szórás, de cserébe meg van szabva a hardver.
[ Szerkesztve ]
-
-
Duddi
aktív tag
Amikor évekkel ezelőtt az NVIDIA behozta először a DLLS technológiát mindenkinek fojt a nyála hogy ez maga a 2. eljövetel mert így mennyivel tovább lesznek majd jók a kártyák, életet lehel a régi gépbe stb. És ez igazi is.
De én már akkor is attól féltem, hogy ez a lóerő rovására fog menni. És lássunk csodát, a legújabb széria mind AMD mind Nvidia oldalon röhejes. csak az 1000$ és fölötte lévő kategória mutat fejlődést, alatta natív felbontásban minden éppen hogy meglépi az előző generáció szintjét, és megy a reklám, hogy 4* gyorsabb az új széria. Az új játékok meg nem futnak az új vason mert nincs benne elég memória vagy busz.
Kész vicc. Jövőre ugyan ez lesz, kapunk egy kávéfőzőt Lisa a Jensen meg kézen fogva fog kiállni a színpadra és közlik hogy 3* gyorsabb mint tavaly.Kapitalizmus bébi! Ha csak az Fps számít és azt AI csalással is el lehet érni akkor minek erőlködni. Ugyan azt az eredményt fele annyi hardverrel olcsóbban tudja gyártani és a piacra hivatkozva drágábban eladni.
-
huskydog17
addikt
Érdemes még várni ezzel, a jelenlegi állapotában nem sok értelme van:
We’ve tried AMD’s driver-based Fluid Motion Frames Tech and it’s completely useless right now
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz
huskydog17 #7 üzenetére
Nem pont Starfieldel kellett volna ami alapból sem fut normálisan egy rakás hardveren.
-
Apokalipszis
tag
válasz
MasterDeeJay #8 üzenetére
Nem csak azzal. Jelenleg az a helyzet, hogy gyors oldalirányú mozgásoknál kikapcsolja magát a framegen, ezt az amd mondta. Fps játékoknál nyilván használhatatlan.
Pl. a Jedi Survivornál már sokkal jobb a helyzet mert külső nézetes és nincsenek olyan gyors kameramozgások. Viszont a fénykard használatánál szintén kikapcsol, mert az gyors. A forzában használható.
Kell még ide pár hónap, mire valóban használható lesz, de legalább elindult egy folyamat. -
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17 #7 üzenetére
Ott van hogy Preview Driver!
De
jó
AMD -s cikket lehet írni róla.Eladó cuccok!!! https://tinyurl.com/2p9xjwkc
-
Televan74
nagyúr
Az AMD megoldása még várat magára, ilyen a szoftverfejlesztés természete. Lesz itt megoldás, bár sejtem hogy egy 6800 -on nem fog úgy futni mint egy 7800 -as kártyán. Lehet ennek az előszele volt a RX5000 -es kártyáktól felfel már külön drivert kapnak.
DLSS is érdekes, mert 3.0 arról szólt, hogy csak RTX4000 kártyákon működik, de találtak valamit a 3.5 csomagban, mert hirtelen minden RTX kártyán működik.
Eladó cuccok!!! https://tinyurl.com/2p9xjwkc
-
PuMbA
titán
válasz
Televan74 #11 üzenetére
"DLSS is érdekes, mert 3.0 arról szólt, hogy csak RTX4000 kártyákon működik, de találtak valamit a 3.5 csomagban, mert hirtelen minden RTX kártyán működik."
Ez nem így van / volt. DLSS 3-nak lett egy frame generation része a DLSS2-höz képest és mindig is azt mondták, hogy ez az új rész csak 4000-reseken fog működni
A felskálázás része a DLSS3-nak működik minden RTX kártyán.
DLSS 3.5 esetén meg szintén egy új dolog, a Ray reconstuction működik minden RTX kártyán, de a frame generation továbbra is 4000-res szériát igényel és az sose fog régebbieken menni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveres FMF minősége más, mint az FSR3-as FMF-é. Itt minden hardver ugyanazt a minőséget hozza majd, viszont ez a minőség nem éri el az FSR3-as FMF alapszintjét sem. Ezért van az, hogy a driver dinamikusan aktiválja az FMF-et, azaz, ha sok a gyors mozgás, akkor inkább letiltja, majd ha ez helyreáll, akkor újra van képgenerálás. Driveresen megoldani ezt nehéz ügy, nem fogja elérni sosem a programban szállított szinteket, legyen az akármennyire alap.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyors mozgásoknál a képgenerálás kikapcsolása fícsőr. Ez így van megtervezve, mert amikor gyors a mozgás, akkor alapvetően arra vágyik a felhasználó, hogy minél hamarabb lásson egy valóban számolt képet az inputról. Mivel a képgenerálás az előző két valós képkockából generál egy harmadik köztest, így a második valós képkocka már kész, vagyis azt szándékosan visszatartja, hogy legyen egy generált köztes képkocka is. Gyors mozgásoknál viszont sokkal többet ér a képkockasebességnél az input lag, egyszerűen hiába a nagy fps, ha sokkal hamarabb látjátok a frissebb képet a monitoron, ha kisebb az fps, ezért az FMF driveresen és az FSR3-nál is úgy működik, hogy képes értelmezni az inputot, és aszerint dönteni arról, hogy a játékos egy generált képkockával jár-e jobban, vagy a már eleve kiszámolt valós megjelenítésével. Ilyen formában a képgenerálás csak akkor aktív, amikor annak kézzel fogható haszna van, és akkor inaktív, amikor inkább hátrányt eredményezne. Ez tervezetten ilyen, hogy mindig a legelőnyösebb működést kapja a user, és ne kelljen rohangálni a menübe manuálisan kikapcsolni, amikor gyors mozgások vannak, majd bekapcsolni, amikor lassul játékmenet. Ezt elintézi a rendszerbe épített automatika, ami felméri, hogy mikor mi a célravezetőbb az eredmény tekintetében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveresnél biztos nem. A programba implementáltnál a fejlesztők dönthetnek, hogy kérik-e a dinamikus módot vagy sem, de ha igen, akkor is paraméterezhető hogyan. De a driveres az limitált.
Amúgy itt tényleg csak a gyors mozgásokat érzékeli. Egyszerűen azért, mert hamarabb kapsz hasznos képet, mintha generálna és késleltetné a valós adat megjelenését. Az fps csak egy adat, de hiába dupla az fps-ed, ha később kapod meg az inputhoz tartozó képadatot, összességében jobban jársz, ha feleannyi az fps-ed, de hamarabb jutsz hozzá a számodra hasznos adathoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cyberboy42
senior tag
gonolom a chill-féle egér/billrntyűzet imputot veszi alapul, tehát nem csak úgy lekapcsol gyors mozgásra, ha kell ha nem, inkább az input intenzitásától függően. persze nem próbáltam, ez csak tipp
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
Duck663
senior tag
Ez a driverben levő verziónál igaz. A Forspoken esetében rángathatod az egeret akármerre, ugrálhatsz összevissza, a képgenerálás aktív marad.
Egy-két megjegyzés.
Az egyik a meghajtó feltelepíthető RX 6000 vga-ra is, csak a FMF nem lesz aktív benne.A másik, hogy a Forspokennek lett egy demoja (lehet volt is nem tudom, én most tudtam meg), a lényeg, hogy akit érdekel a dolog, próbálja ki. Meg fogtok lepődni. Vizuálisan elképesztően jó lett. Egy dologgal kell foglalkozni még, az ez pedig a lag. Van hatása az antilagnak, de több kell. Sajnos érezhető a késleltetés növekedése. Még magasabb alap képkockaszámnál viszont már jó lehet. Csak natív AA mellett próbáltam, így is CPU limit közeli helyzetben voltam.
A harmadik, ha már CPU, a képgenerálás, láthatóan emeli a processzorigényt, nem sokkal de 10% simán van a többletterhelés. De ez nem konstans.
Negyedik, ennek sürgősen be kell kerülnie a játékokba. Az AMD-nek viszont aktívan kell dolgoznia azon, hogy hogyan lehet a késleltetést még csökkenteni. (És az ne a felskálázás erőltetése legyen.) Kell a minőség.
Egyébként szép munka volt. Ez egy jó fejlesztése az AMD-nek. (Meg kell őket dicsérnem, mostanában sokat szidtam őket.)
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Kelori
tag
Nem más mint kínlódás számomra ez a frame generation technológia mindkét oldalon. Gyártsanak tisztességes hardvert inkább, a devek meg tanuljanak meg újra játékot optimalizálni. Aztán lehet csak én számítok már öregnek a kemény 26 évemmel, de rendesen boomernek érzem magamat. Hyper rx meg a fa**om, persze... Az utolsó számomra értelmesnek vélt szoftveres technológia a chill volt.
Hiányoznak az idők mikor még nem a szoftveres feature-ök voltak a selling pointok, hanem az hogy egy jó kártyát árultak a pénzedért cserébe.
if it ain't broke, don't fix it
-
PuMbA
titán
"Hiányoznak az idők mikor még nem a szoftveres feature-ök voltak a selling pointok, hanem az hogy egy jó kártyát árultak a pénzedért cserébe."
Annyira drága az 5nm vagy a 3nm-es gyártás, hogy ez már nem lehetséges sajnos. Régen fillérekbe került a gyártás a mai technológiákhoz képest. Van erről grafikon a neten. Ha erősebb kártyákat gyártanának, akkor még drágábbak lennének a kártyák és még ennél is kevesebb lenne az eladás. Ehelyett vannak a szoftveres fícsörök
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
senior tag
Ezekkel a feature-ökkel lehet eladni a VGA-t. Egyébként egyáltalán nem rossz ez, csak vannak gyerekbetegségei. Próbáld ki, és láthatod saját magad is.
Az viszont igaz, hogy az optimalizáláson bőven lenne mit dolgozni. Ha megnézzük, hogy anno, hogy nézett ki a crysis, (mai szemmel milyen), ma hogy néznek ki a játékok, hogy megy ma az eredeti crysis és hogy mennek az egyéb játékok, akkor látható, hogy valami nagyon félrement.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
GAbre
veterán
Én csak arra lennék kíváncsi,hogy a moddolt driver,ami bekapcsolja 7000szérián kívül is a hyper-x-et.Talán ez is "force"-olva lesz 1x.
Miért fut jobban 5700xt-vel,mint 6700-al?
Már az első mod videóban kicsit szemet szúrt,hogy szinte semmit nem változott eredmény 6os szériában,5össel viszont még jobb lett.Ismerős beszámolója alapján nála is hasonlóan alakult,az ember azt hinné,hogy fordítva kéne lennie.AC Mirage/Starfield is van :)
-
djbb534
tag
Egyébként a másik részére válaszolva a mondatnak miszerint direkt bem gyártanak gyorsabb kártyákat, hatalmas joke… Talán a zöldeknél van némi visszafogottság, talán… A pirosak viszont ha vérhúgyoznának sem tudnának erősebb kártyát gyártani! Ennyit tudnak 2 év alatt fejleszteni aztán kész. Még-hogy tudnának erősebbet csak nem akarnak lol
4080 fiiireee
-
paljani
tag
Az FMF és az FSR3 két különböző dolog. Az előbbi driver szintű implementáció az utóbbi meg nem (az adott játékban kell implementálni). Az Antli-Lag (+) egyiknek SEM része, szintén külön implemetálandó (per játék profil) és NEM az FSR3 része.
A fentiek tükrében tehát az Anti-Lag (+) semmiféle “fullos FSR3” része sem lehet, ahogy a Busterftw kolléga süketeli és főleg nem a minőséghez van köze.
Forrás:AMD
-
Busterftw
veterán
-
Cyberboy42
senior tag
nagyon zavaros az egész
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
paljani
tag
-
paljani
tag
válasz
Busterftw #46 üzenetére
Ne süketeljél már "legjobb élményről" meg ilyen megfoghatatlan szarságokról.
Ezt írtad: "Igen abban igaza van, hogy a "fullos" FSR3 limitalva van Radeon 7000-re."
Semmiféle FSR3 nincs limitálva Radeon 7000-re. Az Anti Lag (+) van limitálva az RX 7XXX szériára, de ahol nem elérhető, még ott is működik az Anti Lag (már évek óta).
-
Busterftw
veterán
Ahogy DLSS3 sem beszelunk altalanossagban kulon az Framegenrol, itt sem.
Az egesz FSR3 lenyege a framegen es az ezzel jaro input lag, amit az AntiLag+al mersekelnek.
Framegen nelkul akar beszelhetunk FSR2-rol is, mert kb annyit is er a dolog anelkul.Nem tudom milyen megfoghatatlan szarsagokrol beszelsz, a nagy input lag igen is erezheto.
[ Szerkesztve ]
-
paljani
tag
válasz
Busterftw #48 üzenetére
Mégegyszer (Semmiféle DLSS eddig szóba se került, de ha már NVidia akkor a Reflex a megfelelő technológia) :
Ezt írtad: "Igen abban igaza van, hogy a "fullos" FSR3 limitalva van Radeon 7000-re."
Semmiféle FSR3 nincs limitálva Radeon 7000-re. Az Anti Lag (+) van limitálva az RX 7XXX szériára, de ahol nem elérhető, még ott is működik az Anti Lag (már évek óta).
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
Kifejtettem, hogy az FSR3 alatt az egész csomagot értem, mert az egész FSR3-at azért vártuk, hogy legyen végre framegen.
Pontosan ahogy az Nvidian, a DLSS 3 lényege a framegen.A framegennel viszont jön a nagyobb input lag, tehát kell az Antilag+ (ahogy kell a Reflex másik oldalon.)
Nagy input laggal pedig nem ugyanaz korántsem vs natív közeli, amiben az Antilag+ segít.
Nézz be az Ampere topikba hogy teljesít a Framegen nem 7000 kártyán.Ennél szájbarágósan már nem lehet írni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A szimplán Preview csomagként aposztrofált fejlesztés Fluid Motion Frames technikát teszi kipróbálhatóvá.
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest