- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mayerlaci
senior tag
Szoval ez a topic a kamionokkal fog foglalkozni.
Nekünk 2 is van belőle:Egy MAN F2000-es 420-as faszállító+ennek egy Rába pot a párja.Ilyensmi csak nem nyerges hanem tudjátok ilyen hosszu platos meg nem fehér hanem szürke.Bővebben: link
A másik egy 530-pacis Common Rail motoros TGA ennek pedig 1 Schwarzmüller pót a párja ez is fát hord.
Tegnap voltam Pécsett MAN kiállításon most jelentek meg az uj tipusok TGL:de csak 8-12t-ig a miénk meg 14T körül daruval uresen mert mind a 2-n van +a pot sulya.Amikor meg van rakva van még 55T-is. Na szal volt egy teljesen uj motoros 430-as TGA aminek Common Rail D420-as motorja van.Az nyerges volt de huzott rendesen.Sajnos a 460-aso gyártását leállították de a 410-eseket még nem.
Na jo beszélgetést kívánok mindenkinek.
Kalandor jöcc 1 körre -
mayerlaci
senior tag
1.kedvencem
Bővebben: link
Gondolom ez se közönséges valami baromihosszo trélert huz. -
mayerlaci
senior tag
válasz oettinger01 #36 üzenetére
Semmi.
[Szerkesztve] -
mayerlaci
senior tag
Láttátok az uj Scaniat az elején az a más szin középen baromira bejön.Mennyi lehet 1ébként egy olyan rácsa az elejére?
-
mayerlaci
senior tag
válasz #16741888 #42 üzenetére
Nagyon bejön
Bővebben: link -
mayerlaci
senior tag
Multkor bevittük a volanhoz a Tga-t ugye xxl-es fülke kérdeztük hol a központi zsirzo.Az istennek se találták meg.És rájöttünk hogy nincs is mert fejlettett már
-
mayerlaci
senior tag
válasz SPDeluxe1.0 #47 üzenetére
De télleg ezek hogy kanyarodnak?
-
mayerlaci
senior tag
válasz SPDeluxe1.0 #49 üzenetére
De ezt ugye nem mind 1 gyárhoz viszi-
-
mayerlaci
senior tag
Már egyszer irtam hogy ezek az ujabb kamionok már mind jok ugyhogy csak szimpátia kérdése (persze nem teljesen).
Én azért a Magnum-ot se irnám le mert megbizhatok ám a te általad emlitett Volvo-kat sajnos annyira nem ismerem bocs télleg de nem akarok véleményt mondani roluk utánanézek majd.
Kalandor:Ültél már más kamionban: -
mayerlaci
senior tag
Szerintetek gumit mennyiert futoztetnak?
-
mayerlaci
senior tag
Hozzuk kicsit fel a topicot.
Kis érdekesség.:A világ első tehergépkocsiját 1896-ban készítette a Daimler-Motoren-Gesellschaft, az akkoriban még a Stuttgart melletti, ma már a városhoz tartozó Cannstattban. A másfél tonnás, ló nélküli kocsit a hátsó tengely mögé épített kéthengeres, 4 lóerős teljesítményű Phönix motor hajtotta. A teherszállító járművek ereje, sebessége, biztonsága és kényelme az óta a sokszorosára nőtt, csakúgy, mint a közúti szállítás aránya, amely újabb forradalmi lépés előtt áll, hiszen a forgalom robbanásszerű fejlődésére lehet számítani. Szakértői tanulmányok szerint a következő tíz évben másfélszeresére nő a kamionokkal szállított áruk mennyisége, ez pedig nagyobb és hosszabb szerelvények építését teszi szükségessé. A műszaki megoldásnál már csak a törvényi változtatások nehezebbek, hiszen több oldalról is támadják a tervezetet. A harmadik évezredben a meg növekedett igényeket már nem lehet a kamionok számának növelésével kielégíteni. A légi közlekedéshez hasonlóan közúton is nagyobb kapacitású járművekre van szükség. Az XXL méretűnek jelzett vontatmányok hossza 25, 5 méter, összgördülő tömege, pedig 60 tonna lenne. Az ellenzők tábora szerint a nehezebb kamionok tönkreteszik az utakat, a mamutok fejlesztését támogatók, pedig azt bizonyítják, hogy a vontatmányok a jelenlegi öt helyett nyolc tengelyen gördülnének, így nem jut nagyobb terhelés az utakra, miközben 20 százalékkal kevesebb lenne az egy tonnakilométerre eső üzemanyag-fogyasztás, és ezzel arányosan a károsanyag-kibocsátás. -
mayerlaci
senior tag
válasz katavagyok #76 üzenetére
Sajnos azt nem tudom de milyen uj ez mert utakon még nem láttam.
-
mayerlaci
senior tag
Nem tudtok valami olyan oldalt ahol kamion motor rajza van de ahol láthatok is valamit a motorbol?
-
mayerlaci
senior tag
Ho miatt kamion-osos valaki? Rendesen mennek a verdák?
-
mayerlaci
senior tag
HMM EURO5 mit gondoltok?
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care