Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • AlexFindley

    csendes tag

    !OFF is, meg hosszú is

    Ugyanilyen megfontolásból szeretném itt hagyni enigmarolo nevét.
    Hirdetek egy gépet, nem csak itt, hanem FB marketplace-en, Jófogáson is fent van, tehát sokan látták. Ennek megfelelően szombaton el is kezdtek jelentkezni érte az emberek. A fent említett kolléga volt az első, így a másik kettő embert visszautasítottam.

    Egy szombat délutáni átvételt beszéltünk meg. Telefonon is lefixáltuk aznap 2 órakor, ráadásul történt egy rokonommal egy baleset, vele foglalkoztam, ezt jeleztem is a vevőnek, de még így is hajlandó lettem volna hazamenni, hogy átadjam a gépet. Rendben, 4 után jön.
    Aztán már írásban, hardveraprós üzenetben jelezte, hogy "legyen holnap". Nyilván pont azt nézegetem a leírt eset közben, de szerencsére voltam annyira hülye, hogy tényleg megnéztem. Rendben, legyen holnap. Jegeltem is neki, amit szintén jeleztem.

    Aztán eltűnt. Vasárnap 4-ig még két ember jelentkezett a gépért, mert jófogáson pl. nem lehet jegelni. Nyilván őket is elhajtottam. Lett volna kétszáz darab elintézendő ügyem, de én szépen ültem otthon, hogy ha esetleg mégis hív, akkor ne legyen az hogy én nem vagyok otthon.

    Végül a kedves vevőjelöltet felhívtam, természetesen ekkor már nem vette fel a telefont. Válasz nulla bármelyik üzenetemre.

    Semmit ne jegeljetek neki, ennyi a történet tanulsága, ugyanis volt akkora szerencsétlenségem, hogy a meglévő 4 jelentkező közül 4 talált és vett másik gépet vasárnap estig, azóta pedig egy emberfia nem adott normális ajánlatot a gépemre, így az rajtam ül. Az eladás árából egy szintén itt hirdetett RTX 2080-at szerettem volna megvenni (pontosabban a vételárat kiegészíteni... az évszázas üzlete lenne, ha 1:1 lenne az érték), de már elvitték, pedig ha az van amit megbeszélünk, vagy legalább egy "Bocs, mégsem veszem meg", akkor meglett volna, és be tudtam volna tenni abba a gépbe, amit a tesómnak szánok ajándékba összerakni.:C

    [ Szerkesztve ]

    Findley Alex

  • dvd_R+

    őstag

    Sajnos most olvasom ezt a story-t..

    denes04 kolléga vásárolt tőlem egy LG Monitor/Tv készüléket, amit a futár átvétele utáni napon közöltt hogy működik 30percet aztán pedig megbolondul a tv és össze vissza lépked magától a menüben illetve a monitoron lévő digitális érzékelők is össze vissza működnek (hang le fel, adás váltás, menü gomb) Sőt ha megnyomja a kikapcsoló gombot a tv távírányitón akkor a settings jön be

    Nem értettem a dolgot ezért leírtam neki hogy nálam hibátlanul működött, és feltételeztem hogy nem várt eleget mielőtt bekapcsolta és párát kapott vagy valami ilyesmi..
    Itt már ő kiérte magának h ogy tuti nem stb ez így jött meg és kéri vissza a pénzét, leírtam neki hogy nem zárkozom el a visszavásárlától, de előtte járjunk már utána hogy mitörténhetett mert nálam hibátlanul működkött.

    Ami neki nagyon nem tetszett azonnali hatállyal vissza szerette volna hozzám juttatni stb stb nem lehet sajnos bemásolni a beszélgetést, pedig szívesen megtenném.
    Mindenesetre leírtam neki hogy ha nem hajlandó megvárni amíg választ kapok hozzábbértőktől hogy mitörténhetet, ez esetben elállok az együtműködéstől és jelentsen fel és menjünk jogi útra.
    Erre ő az Europai szavatosság és visszavételi valamit linkelgette nekem és folytatta a morcos hangnemben lévő nem is tudom minek nevezhető "üzenetküldéseket"

    Közöltem vele, nyugodtan csináljon amit szeretne addig nem fogok se címet adni se semmit amíg nem kapok választ hogy mitörténhetett a monitorral

    Fórumon azóta sem jött válasz sajnos, ismerőst felhívtam ő azt mondta lehet most adta meg magát a tv/monitor előfordul az ilyen 1000 az 1 -hez chance rá de ok.
    Azonnal írtam neki hogy jolvan küldje vissza, meg is tette. Most hogy írok 6 órája üzemel a hibásnak nevezett termék és semmi olyat nem csinál mint denes04 -nél ..

    Felhívtam mondtam neki hogy ez most hogy lehet, az oda úton tönkre ment és a vissza úton megjavult ? :F Ő nem tudja neki 30 perc után elkezdte csinálni és hogy láttam a videót mert youtube-re feltöltötte.. Mondom okés semmi gond utalom a pénzt.
    Vissza is utaltam.

    Közben összállt a kép és igazából csak ezért írok ide, + megerősítést kaptam a fentebb olvasott story miatt is hogy érdemes ide írnom.

    Szóval az összeált kép a következő.
    Közölte mielőtt megveszi tőlem a monitort egy kuncsaftnak kellene de egyeztett vele először, meg is tette közölte hogy mehet. Utalta a pénzt én meg rendeltem a futárt, a futár az nap nem jött amikorra igérte, másnap jött, de denes04 már ekkor kivolt picit borúlva hogy ha nem érkezik meg időben a kuncsaftnak nem fog kelleni stb.. Mondtam hogy ez esetben vagy vissza utalom a pénzt vagy Postai úton is feltudom adni ha nem jönne meg a futár mai nap sem.
    Megjött elvitte, megkapta és én arra gondolok hogy az van hogy a kuncsaft vissza mondta..
    Ő meg "eljátszotta" hogy nem jó, a youtube csatornájára tett fel videókat a tv-ről ahogy magától lépkednek a menük és amikor nyomkodja a tv panelt akkor ugrál össze vissza stb
    csak hogy ilyet 6 óra alatt egyszer sem csinál nálam a tv..
    Szóval valószínűleg abban a távírányitóban ami a tv-hez tatzoik nem is volt elem mert azzal valahogy nem váltott semmit a tv, és a háttérben egy másik távírányitóval össze vissza nyomkodta vagy nyomkodták ..
    Picit összeesküvős elmélet de az a baj hogy ilyen hiba nem létezik amit a tv a videóban produkál, főleg nem úgy hogy nálam előtte nem csinálta most vissza jött és most sem..

    írtam neki privátot is hogy miért nem mondta azt hogy szimplán nem kellett a kuncsaftnak, hibátlan szeretné vissza küldeni..
    miért kell ez a körités és miért kell a fenyegetőzés stb

    Mindenesetre én azt tanultam ebből hogy mielőtt legközelebb eladok valakinek valamit, itt rákeresek a nevére :D

    Végül úgy gondolom normális kereteken belül vállt el az útunk denes04 -el de én többet nem szeretnék vele üzletet kötni.

    edit: az általam leírt elmélet az csak elmélet, nem vádaskodom mert nem láttam. csak fúra hogy nálam pedig teljesen hibátlan

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • pajibá

    tag

    Üdvözletem!
    Ahogy 100%-ra éreztem, nem történt meg az utalás. Megint semmire nem reagál.
    Ebből már nem lesz semmi, max. rendőrség. Nem értem meg az "embereket", hogy 8 ezer forintért eladják a becsületüket?! :W
    További teendő?
    Üdv!

  • Sziasztok!

    Szeretnék válaszolni a felhozott vádakra. Az alaplapot úgy hirdettem, hogy teszteletlen és ajánlatokat várok rá.
    A vevő által említett "több ezer ft"-os vételár 1500Ft volt + a foxpost csomagküldés ára, amiért kapott egy alaplapot, egy processzort és egy hűtőt. Privát beszélgetésben jeleztem neki, hogy ilyen régi alkatrészeim nincsenek, nem is terveztem vásárolni hozzá azért hogy ezt az egy lapot teszteljem.
    Azt is megbeszéltük, amikor jelezte, "hogy küldjem csak működjön", hogy visszamondhatja, visszautalom a pénzt és eladom másnak, sokan jelentkeztek rá.
    A vételárat nem én határoztam meg, ajánlatokat vártam, jelképes összeget kértem érte, hátha valakinek jó lesz valamire. Mivel nem szeretek porosan, koszosan elindítani semmilyen alaplapot, így mindig az az alap, hogy portalanítom és adott esetben újrapasztázom a hűtéseit. Ráadásul akár hibás, akár hibátlan átadni sem szeretem koszosan.

    Beleszámíthat ez az egész 1500Ft-os üzlet vastagon a jövőben bármibe, nem az első adásvételem az oldalon. Nem egy hibás, teszteletlen alaplapot vettem már én is, szinte mindegyikbe bele tudtam volna kötni.
    A jövőben odafigyelek ezekre jobban, illetve a hirdetés szövegezésével és a képekkel is bebiztosítom magam az ilyen helyzetek ellen.

    Köszönöm, hogy elmondhattam az én oldalamat is.

    Mint írtam, a letört műanyagok a vevő dolga, azt látni kellett volna, a gond a hiányzó mikroalkatrészekkel van, azt élőben lehet észrevenni, egy ilyen képről aligha. Márpedig ha ilyesmi hiányzik, az a termék ha teszteletlen ha nem, nagy eséllyel nem lesz hibátlan.

    [ Módosította: Kalandor ]

    Geza60

  • dvd_R+

    őstag

    Annyit még hozzátennék hogy mielőtt írtam ide ráírtam privátban és taglaltam neki ezt az egészet, belépett azóta jó párszor de nem méltatott semmilyen válasszal.. :))

    Illetve azóta is üzemel a tv/monitor hibátlanul.

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • sunbela

    csendes tag

    Újra beleszaladtam egy csalóba sajnos,nem néztem hogy frissen regisztrált! Megvettem egy telefont https://hardverapro.hu/apro/samsung_a600/hsz_1-50.html telefonon lebeszéltünk mindent,előre utaltam,sajnos nem kellett volna! Azóta sem telefonon,sem smsben,és itt sem elérhető 5 napja,bele szaladok ilyen semmi emberekbe állandóan! A Nick név default.cfg :W

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • amiklos

    csendes tag

    Sziasztok!

    Jelentettem az eladót. De mivel árul mást is így megpróbálom röviden össze foglalni. 1,5 hete Jiren123 [link] tól vásároltam a hirdetése alapján hibátlan állapotú működő gtx750TI-t [link]
    Utánvéttel foxposttal föladta.(Emiatt nem tudom hol lakik és mi a neve) A kártya egy tápegység dobozában volt feladva, amin belül 2 réteg konyhai papírtörlőkendőbe volt "becsomagolva". Sajnos ahogy már akkor sejtettem, úgy beigazolódott, hogy a kártya problémás. Szerintem út közben lett baja. Beszerelve a gépbe az alábbi hiba jött elő. Ezt jeleztem az eladónak, aki azt mondta, hogy ő egy hibátlan terméket küldött. Én ezt elhiszem neki. De mivel nálam egyből nem jó, így nem nagyon tudom figyelembe venni. Kértem tőle a nevét címét, hogy visszaküldjem neki a kártyát(Én állnám a postát). Arra nem válaszolt, addig amíg a feljelentést nem hoztam szóba. Utána válaszolt, de nem a címét adta meg, hanem közölte, hogy nyugodtan jelentsem fel ő nem hibázott semmit.. Itt még volt egy pár levél váltásunk. De péntek óta nem válaszol. Se cím se név... Remélem nem kell a rendőrségre járnom. Tanulság nekem az ebből az egészből, hogy mielőtt üzletelek egy név cím páros nélkül nem veszek semmit. Valamint Foxpost kizárva, mert csak egy nevem van, ami bármi lehet... Köszönöm, ha elolvastad.

    A jelentések közt már válaszoltunk.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    Valahogy fizetett a foxpostnak, tehát bankszámlája is van...

    Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

  • amiklos

    csendes tag

    Igen, de azt nekem nem adják ki.. :( Csak gondoltam nem kell rendőrségre menni, mert hosszú hosszú hónapok múlva kapom vissza a 15 ezremet.. :(

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    Tapasztalataim szerint ezzel az üggyel a rendőrség nem foglalkozik, megegyezésre kell törekednetek, vagy szabálysértési ügy (?) esetleg (jegyzői hatáskör)... Azt kéne tudnod bizonyítani, hogy már a postázás előtt hibás volt a termék.

    Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    A moderátorok megpróbálnak segíteni, törekedjetek megegyezésre!

    Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

  • amiklos

    csendes tag

    Törekednék megegyezésre, de nem válaszol pedig 4 perce fent volt...

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    Kapott tőlünk üzenetet. Itt is elmondhatja az ő verzióját.

    [ Szerkesztve ]

    Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

  • lEninpApA

    csendes tag

    Újra jelenteném a tisztelt illetőt.

    Nem válaszolt semmire , ugyanis október 7.-e óta be se jelentkezett.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • lEninpApA

    csendes tag

    Sziasztok!

    Az alábbi egérvásárlást fixáltam le FreeToWatch illetővel.

    https://hardverapro.hu/apro/rat4_gaming_maus/hsz_1-50.html

    Utánvétes küldést kértem , amit fel is adott , a mai nap folyamán pedig átvettem.

    A dobozban azonban nem volt benne az egér , csak maga a doboz.

    Privát üzenetekre nem válaszol.

    Jelenteni szeretném az illetőt.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Újra jelenteném a tisztelt illetőt.

    Nem válaszolt semmire , ugyanis október 7.-e óta be se jelentkezett.

  • Golyobis

    tag

    Heló

    daniszlo val kapcsolatban lenne problémám.

    ASUS ZenBook UX305FA Szép állapotban!( legolcsóbb)

    Ez már a második alkalom hogy ezzel kapcsolatban ide írok, de mivel az első írásom nem elég részletes, ezért leírom újra.

    3 hete vettem tőle egy laptopot. Saját elmondása szerint alig volt nála, ő is mástól cserélte, ezt még a vásárlás előtt elmondta.
    Azt is állította, hogy semmi baja a gépnek.
    Amikor rákérdeztem hogy az illető akitől ő cserélte megbízható-e azt válaszolta hogy igen, az és az egy üzlet.
    Helyszínen kipróbálva teljesen jól működött, nagyon szép állapotúnak látszott.
    Nem néztem teljesen körbe angyon alaposan a házat, ez mint utólag kiderült, hiba volt (már tudom hogy hol kell megnézni).
    Otthon is kipróbáltam, futtattam egy kis aida64 stressz tesztet, minden lehetséges négyzetet bejelölve, és akkor sem tapasztaltam még a fagyásokat. Csak egy nagyjából fél órán át futott a teszt.
    Mivel elfoglalt vagyok, és bíztam az illetőben (mivel sok pozitív értékelése van 0 negatív mellett), ezért nem foglalkoztam vele többet egy ideig.
    Legközelebb amikor volt időm foglalkozni vele, feltelepítettem egy régi 3dmark programot, és indításnál lefagyott. Arra gondoltam hogy kompatibilitási hiba is lehet akár, ezért nem foglalkoztam vele komolyabban, másodjára már elindult.
    Azóta rájöttem hogy véletlenszerűen fagyogat a gép, beáll 30 másodpercre, majd megy tovább minden. Szerintem valamiféle melegedési hiba, akkor szokott előjönni ha hosszabb ideig használom. (A cpu stressz teszt alatt nem jött elő.)
    Azóta sokat kínlódtam vele, minden drivert újratelepítettem, win10-et is, biost frissítettem, de nem javult meg.

    Egyszer a gépet körbeforgatva észrevettem hogy az egyik sarka enyhén be van horpadva, valószínűleg egy korábbi leejtés nyoma.
    (a felső kép a jó sarok, összehasonlításként)

    Kértem az illetőt hogy vegye vissza, de elutasította arra hivatkozva hogy már 3 hét eltelt (igazából már 1 hét után szóltam neki, de ő csak 1 nap próbagarit adott), és ez gyanús neki hogy csak most szólok. (amit igazából meg is értek, hisz gondolom én az ő szemében akár csaló is lehetnék, és aminek az ellenkezőjét lehetetlen lenne bizonyítani.)

    Viszont ami szerintem megvalósítható, hogy egy értékelést írjak az eladóról, amit viszont nem tudok megtenni, mert már rég törölte a hirdetést.

    Itt a kollégák azt mondták hogy nyugodtan értékeljem másik hirdetését, de nincs neki, ebben szeretnék segítséget kérni, hogy írhassak egy értékelést a történtek alapján.

    Elismerem hogy hülye voltam, nem voltam elég alapos, és óvatos amikor kiderült hogy csak alig volt nála, de ez nem mentesíti őt attől hogy ha egy gépet hibátlannak árul akkor az a valóságban is úgy legyen, ez az ő felelőssége, aminek véleményem szerint nem tett eleget. Ha nem lett volna csak pozitív véleménye akkor talán óvatosabb lettem volna, de a jövöben talán mások (és ő is) jobban odafigyelnek majd.

    Kértem az illetőt hogy töltse fel újra, hogy értékelhessem, de visszautasított.

    A pénzbeni veszteségem mértéke egyellőre nem ismert (valószínűleg nem kicsi), de kb 2 napom elment a kínlódásra, ami alapján már nyugodt lelkiismerettel véleményt formálhatok arról hogy jó-e a gép vagy sem.

    Még szerelőhöz valószínűleg el fogom vinni, de ez nem változtat azon hogy negatív értékelést adnék.

    Szerk: bocs, ami kimaradt, hogy az illetőt jóhiszeműnek tartom, nem csaló, csak szerintem nem bizonyosodott meg róla eléggé hogy amit jónak árul az valóban az is. Mondjuk nem is volt olyan első látásra egyértelműen rossz a gép, azonnal nem jött elő a probléma.
    Valószínűleg inkább a bolt lehet itt a valódi ludas, akivel ő üzletelt.

    Folyamatban van a megoldása, hogy ilyenkor is lehessen értékelést leadni.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Killberk

    aktív tag

    Bár rövidebb formában már jelentettem a dolgot, de nem történt semmi. Amit nem is értek, tekintve hogy elég valószínű, hogy nem én vagyok az egyetlen aki ilyen laptopot kapott, csak nálam derült ki, mivel meghibásodott. Lenti eset így belefér hardveraprón? :F

    ÜzletiLaptop nevű felhasználótól vettem egy ThinkPad X280 laptopot még Július elején. Az adás-vétel rendben zajlott, az eladó készséges volt. A laptopot gyári garanciával árulta, ellenőriztem is Lenovo weboldalán szériaszám alapján, minden rendben lévőnek tűnt.
    A laptopot használatba is vettem, majd pár héttel később kijelzőhibára lettem figyelmes. A hiba nem jelentős, de ha már garanciális, gondoltam javíttatom. Küldtem képet a hibáról hivatalos márkaszerviznek, akik megerősítették, hogy a kijelzőcsere jogos. Ki is jött a szervizes a cserepanellel. A laptopot előttem szedte szét és sajnos kiderült, hogy a laptopban nem gyári kijelző van (erről írás is készült), így természetesen garanciális cserére nincs lehetőség. Abban maradtunk, hogy megpróbálom rendezni a dolgot az eladóval.
    Azonnal jeleztem az eladónak telefonon, hogy mi történt, miszerint nem gyári kijelző van a laptopban. Ezen a tényen csak én voltam meglepődve, az eladó egyáltalán nem. :U Azt mondta, valószínűleg egy héten belül kicseréli a kijelzőt.
    Nem akartam sürgetni, mert elég messze lakok tőle, és a laptop teljesen használható így is, de mivel semmi visszajelzés nem történt, ezért két hét múlva ismét kerestem telefonon. Ekkor azt mondta, hogy kicseréli a laptopot. Kérdésemre közölte, hogy a cserelaptopban se gyári kijelző lett volna. Mondtam, hogy garancia miatt ennek annyira nem örülnék, illetve én annak lejárta előtt pár hónappal eladnám a laptopot, de így csak olcsóbban tudnám (vagy a kijelzőt elhallgatva, de azt nem fogom). Kérdeztem van-e olyan laptopja ami teljesen gyári. Azt mondta van, de arra rá kéne fizetni. Érdeklődtem volna, hogy kb. mennyit, de nagyon felidegesíthettem, mert ingerülten azt mondta, hogy írjak hardveraprón, majd köszönés nélkül kinyomta a telefont. A beszélgetés amúgy normális hangnemben folyt, ezért is volt furcsa.
    Írtam hardveraprón, részletek után érdeklődve. Erre választ nem kaptam, csak annyit írt egy hét múlva, hogy visszaadja a pénzt. Nekem ez is teljesen megfelelt volna. Még pár üzenetváltás történt, de azóta több mint egy hónap alatt (a hiba jelzése óta pedig több mint két két hónapja) semmi se történt.

    Magam részéről nem kínlódok tovább az eladóval, megpróbálom hivatalos szervizben cseréltetni a kijelzőt saját költségre, hogy megmaradjon a garancia (kivéve ha mindenképp vissza szeretné venni), de annyit szeretnék megjegyezni, hogy mint kiderült az eladó tudott róla, hogy a kijelző nem gyári a laptopban és erre se eladás előtt, se utána nem hívta fel a figyelmem. Nem állítom, hogy az összes általa árult laptopban nem gyári a kijelző vagy egyéb alkatrész, de az is több mint valószínűtlen, hogy én lennék az egyetlen abból a közel száz emberből (ennyien értékelték itt), akinek ilyen laptopot adott el. Szinte az összes laptopját gyári garanciával hirdeti, ami így igaz is meg nem is. Egyrészről az esetlegesen nem gyári kijelző nyilván nem garanciális, illetve a Lenovonál egy nem szerződött szerviz általi kijelzőcsere hivatalosan teljes garanciavesztéssel jár. Innentől fogva csak a szerviz jóindulatán múlik, hogy bármi mást is cserél-e garanciában vagy azt mondja, hogy hát ez kellemetlen. Itt jegyezném meg, hogy szerencsém volt, mert nem kellett kifizetnem a kiszállási díjat, de ez csak a szervizes és a cég jóindulatán múlt.
    Illetve még annyi, hogy aki esetleg hasonlóan problémás laptopot vásárol(t) tőle, az tudtán kívül hozhatja magát kellemetlen helyzetbe, ha még garanciaidőn belül továbbadja a laptopot, majd az új tulajdonosnál jelentkezik hiba, és esetleg nem tudja garanciában javíttatni, ha meghibásodik. Ilyenkor aztán kezdődhet a végtelen egymásra mutogatás.

    Nyilván szíve-joga bárkinek olyan laptopot árulni, amire bár van gyári garancia, de nem minden alkatrésze gyári. Csak akkor ennek a hirdetésben is szerepelnie kéne, de minimum az adás-vétel előtt jelezni kéne és nem arra alapozni, hogy remélhetőleg úgyse derül ki.
    Persze, aztán az is lehet, hogy tényleg én vagyok az egyetlen akinél ez megtörtént, és becsszó, hogy az eddig eladott, és az azóta árult laptopokkal minden tiszta.

    Egy notebookról állítólag több hónap után kiderül, hogy a kijelző nem eredeti, ezt állítólag az eladó is elismeri, és ezt állítólag előzetesen is tudta. Sajnálom, ezzel nem tudok mit csinálni, én nem tudom kinyomozni, hogy ez igaz-e, nem tudok ezzel az egy esettel így mit kezdeni.

    [ Módosította: Kalandor ]

    http://killberk.deviantart.com/gallery

  • iAmMeforReal

    csendes tag

    Jóestét,

    Jelenteném "kedves" [marlborored] felhasználót. Volt fent egy hírdetése amit azóta törölt "Steam/Origin/Uplay kulcsok bolti ár alatt."címen.

    Ráírtam egy AC Odyssey-el kapcsolatosan, mondta hogy 7 ezer Ft. Megkérdeztem tőle, hogy megegyezhetünk e abban, hogy elutalom a felét, elküldi a kulcsot, beaktiválom és ha minden OK vele akkor elküldöm a másik felét. Kevés értékelése volt, azért ajánlottam fel ezt.
    A belső ösztöneimre most nem hallgattam, kár volt. 3500 Ft-om ment a kukába, paypallal ment a pénz és nem "goods and services"-ként küldtem szal nincs rá protection. Ez van, hülye voltam, tanulópénz.

    Őt attól még kaphat egy IP bann-t, hogy más pénze ne bánja. ;] :)) (remélem)

    Még mindíg várom a kódot de kétlem hogy elküldi, mivel a hírdetést is leszedte és nem volt fent mióta utaltam (1 órája). Természetesen a beszélgetést és a paypal transaction proof-ot lementettem PDFbe is.

    További szép estét!

    Csaló email címe amire a pénz ment: ruschinsky99@gmail.com

    Sajnáljuk ami önnel történt a tagot kitiltottuk.

    [ Módosította: domperke ]

    iAmMeforReal felhasználónak 13 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon!

  • lEninpApA

    csendes tag

    Az illető tegnap 2 hét inaktivitás után felvette velem a kapcsolatot , elnézést kért , és visszautalta a pénzem amit a mai nap folyamán meg is kaptam . ( FreeToWatch )

    Igy szeretném kezdeményezni a tiltása visszavonását a fórumról.

    Köszönöm előre is!

    Rendben.

    [ Módosította: domperke ]

  • csirkemiki

    csendes tag

    TETTES: tomigyerek74
    UI: jelentettem de csak figyelmeztetést kapott a rendezésre. Szeretném értèkelni is!!!!!!!
    Üdv. Hetfő este vettem az illetőtöl egy laptopot amit ugy hirdetett hogy hibátlan s vállal rá egy nap proba garanciát. Haza hoztam teszteltem s kiderültek dolgok hogy hibás a termék s most nem akarja vissza az utletet. Értékelni meg nem tudom azt a hordetést meg torolte. Igy mivel árvert szeretném jelenteni és megativ értékelést adni neki
    tegnap este vettem át, elmentem érte s ott helyben kifizettem kpba
    a laptop kikapcsol 10percenkent rossz a hdmi vsatlakozo s a billentyu jo par resze nem mukodik.
    Az nap este még jeleztem felé hogy hibás s nem élt a garanciával s pedig iletett volna mivel 1 nap proba garit igert ra.
    hirdetesei kozt mar nem latom a termeket mivel archivalta .de egy 32 ezres ACER laptop volt az. Amire azt mondta es irta hogy hibatlan

    Nem kell a.jelentés és a csalós topikba is beirni.Ha nem rendezi az értékelésnek ertelme nem lesz mert kitiltjuk.

    [ Módosította: domperke ]

    Megbízhatóságom, és a korrektségemet látod ... ;)

  • Golyobis

    tag

    Nem lehetne egyszerűen csak felszólítani a hirdetőt hogy töltse fel azonos címmel újra, hogy értékelhessem?

    Nekem úgy tűnik hogy szándékosan bújkál az értékelés alól...

    Most már abban is kételyeim vannak hogy jóhiszemű volt az illető.

    Nem fair dolog hogy 150 pozitív értékelése van aztán random laptopboltokból vesz át gépeket és a megbízhatóságára alapozva, adja tovább megbízhatatlan boltok gépeit.
    Kicsit olyan ez mintha a megbízhatóságát adná bérbe a boltnak.

    Mármint ha igaz volt a története egyáltalán.

    Megvontam a hirdetési jogosultságát addig, amíg vagy ő vagy mi meg nem oldjuk az értékelést vagy nem rendezi az esetet.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • zsigo13

    csendes újonc

    Alábbi kollégát szeretném bejelenteni: noel19590701
    Alábbi hirdetéssel kapcsolatban: PS4 fat 500gb eladó
    Múlthét hétfőn elutaltam neki az árát.Péntekig nem kaptam meg, ekkor mondtam neki hogy utalja vissza az árát. Pénz azóta sem kaptam meg.
    Bővebben a sztori. 2019.10.21.-én elutaltam az árát az asszonya nevére OTP
    I. Éva
    11773449-0208****
    Kérdeztem hogy mikor adja fel, a válasz hogy holnap valószínű hogy feladja a párja, kérdeztem másnap este hogy megtörtént e. Erre azt mondja másnap este hogy nem beszélt még a párjával.... Már itt gyanús. Vártam csütörtökig mert ugyebár szerdán okt 23 volt. Válsz, kedden nem adta fel mert azt tanácsolták hogy ünnepnap előtt ne adják fel mert akkor sok dolog eltűnik, de ma tuti fellesz.. Pénteken kérdem hogy mi a szitu.. Erre a válsz hogy nem beszélt a párjával még mert nem sokat van otthon, ahol dolgozik Borsod megyében ott q hegyek közt nincs térerő, majd este vonalas telefonon beszélnek. Ekkor mondtam hogy utqlja vissza a pénzem.
    Ekkor is a hablaty, szó szerint idézek :vissza utálom de már csak jövő héten tudom vissza küldeni mert az asszonyé a számla és nekem nincs hozzá férésem nem tudom az belépési adatokat,de ha véletlen ha megérkezik a konzol szólj vagy küld vissza.
    Néhány szóváltás történt. Ekkor már hétfőt írunk. Kerdezem hogy megtörtént az utalás. Válsz :Ha szoktál hireket olvasni akkor képben lennél most szombaton olvastan az otp banknál valami fejlesztés miatt vagy mi a turó miatt az utalások később érkeznek meg ezen hét vége felé pedig 4-5 napig meg nem is fognak az utalások müködni és utólag a cib bank is bejelentette csatlakozik az otp hiréhez mert náluk is akadozni fog az utalás és a pénz megérkezése,én elküldtem pénteken a pénzed este sajna képfotót nem csináltam róla,de közben az asszony meg a ps4 et feltette délelőtt postára de mivel az öcsém Níiregyházán a postánál dolgozik igy nem küldték tovább a logisztikáról hanem elméletileg ma fog vissza jönni ha minden igaz igy a posta dijat oda vissza ki kell fizetnem.
    Érdekes nekem a tegnapi napon elis ment egy utalás meg megis kaptam egyet.
    UI: nem otp-ből utaltam hanem takarékból :) mert az asszony számláján nem volt annyi pénz és a lányom számlájáról kellett küldenem
    Mai nap reggel mondtam neki hogy küldje el a képet az utalásról.
    Válasz :Még az OTP ről,küldök is de a takarék a lányom nevén van abba nem úgy lépek be csak,ahogy akarok az utalást is a lányom intézte én csak a szamlaszámot adtam meg meg nem is ismerem az számomra bonyolult rendszer nem olyan mint az OTP,nem azt mondtam én bejelentkezve hívom fel hanem érdeklődés képen náluk mi miatt van ilyen sokáig,hogy egyik bankból a másikba ennyit kell várni,az a baj te mindent szó szerint értesz nem vagyok én atya Úristen,hogy mindenhez értek sajna nekem már ez a mai digitális világ ad feladatokat sajna nem a 20 as éveiben járok hanem sajna jóval többe
    Röviden ennyi.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • noel19590701

    újonc

    Ehhez annyit fűznek hozzá a pénz vissza lett utalva pénteken este mikor az úr kérte az,hogy a bank mit tököl rajta nem tudom de amit írtam az otps leállásról az igaz csak az úr lusta utána olvasni meg azt állítani ,hogy hazudok ezzel kapcsolatban,holott ha csaló lennék nem irkáltam volna neki hanem lelépek és hagyom az egészet a fenébe,de nem ezt tettem folyamatosan tartom vele a kapcsolatot remélem ha a pénz megérkezik a számlájára a bocsánat kérő üzenetet is megírja, ő azt hiszi én is a net előtt élem az életem egész nap azért kell a családtól 200kmre dolgozni 1 hónapban 1-2 szer haza járni de ez mindegy nem tartozik a témához,a lényeg nem átverés volt a dologban csak nem tehetek róla,hogy valaki valamit nem ért meg,ezt azzal zárnám nem szeretek magyarázkodni a pénze a számlájára fog érkezni remélem minél hamarabb.

    [ Szerkesztve ]

  • noel19590701

    újonc

    Megírtam neki ha holnapig nem érkezik meg a pénze ami el lett utalva akkor Megkérek egy családtagok,hogy utalja el neki még egyszer remélem az meg fog érkezni és tiszta lesz ez az egész mert senkit nincs szándékomban átverni és elnézést kérek ezért a kellemetlenségért. :R

  • zsigo13

    csendes újonc

    Tudod ma Magyarországon nem 2-3 nap alatt jön meg egy utalás hanem pár óra alatt,nem a huszadik században élünk. Ha a hó eleji fizuig akarod hogy huzzodjon a dolog mert elköltöttétek a pénzt akkor legalább mond azt mert még az is hihetőbb lenne..

  • noel19590701

    újonc

    Ha így lenne akkor vagyok olyan korrekt azt írom le neked bocs elment a pénz kis türelmet kérek és vissza utalom.

  • zsigo13

    csendes újonc

    Ma visszautalta az összeget. Remélem soha az életben nem futok vele össze semmilyen formában.

  • alexander23

    csendes tag

    Kedves hardveraprós kolléga Gyurkolacko hirdetett xbox 360 hdd kinect két kontroller ill tápot Szentesen. Én Nyíregyházi vagyok felajanlotta hogy lehozza Debrecenbe mondom rendben ott találkozunk. De már az üzlet előtti napon gyanúsan hallgatott nem volt olyan eleven az írása mint előtte két nappal . Vasárnap lett volna a találkozó tehát már 4napja irogattunk telefonszám csere stb. Erre most indulnék fel Debrecenbe és érdekes mód belázasodott az este ill le is vette a a hirdetést. Nem ért kár de bosszantó az ilyen. Ha tenyleg igaz hogy belázasodott akkor miért veszi le azt a hirdetést amit már jegelt nekem??? Nagyon nem korrekt üzletileg ill emberileg. Ha leegt kerüljétek. Most egy videokártyát keres remélem úgy jár ahogy én vele!!!! :C :C :))

  • Szilofon

    tag

    Üdv!
    Szeretném jelenteni és kitiltani [minasm3] tagot.Tartozik nekem 47000ft-al.
    [link] erről lenne szó,és azért írok ilyen korán mert tudomásomra jutott egy másik HA-s tagtól hogy már idén én vagyok a harmadik személy akivel ezt megcsinálja.
    Október 30-án meg egyeztünk itt az oldalon és telefonban is hogy csütörtökön el lesz utalva a 47000ft,ez meg is történt Október 31-én,utána még délután írt hogy a pénzt meg kapta és feladja a csomagot,azóta archiválta a hirdetést,nem ír vissza semmilyen formában (privát üzenet,e-mail,sms),nem veszi fel a telefont.Szóval ezek a jelek már elég ahhoz hogy gyanakodjak,és ekkor írt egy másik fórumtag aki már üzletelt vele,hogy nem én vagyok az első akinek nem akarja vissza adni a pénzt!
    Várok pár napot hátha meg gondolja magát,utána megyek a rendőrségre,minden adat meg van róla,még több is mint reméltem.
    Arra kérem az adminokat hogy szóljanak neki,hátha jobb belátásra lehet bírni,ne higgye hogy nem jelentem fel,nekem is számít 47000ft,mint ahogy másnak is.

    Elnézést hogy hosszúra sikerült a bejegyzés.
    Előre is köszönöm a közben járást.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(491 pozitív,0 negatív)

  • Szilofon

    tag

    ja igen,azt nem írtam hogy postán maradó MPL csomagban egyezünk meg,ami szombaton már itt lett volna a postán(persze nem volt),hiszen nem írta meg a csomagszámot,mivel nem is adta fel.Gondolta hónap vége és így kihúzza fizetésig .

    Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(491 pozitív,0 negatív)

  • galoslac

    csendes tag

    V. Lóbeltünk tartózkodási helye ismertté vált. Körik is lekerültek a sünik oldalarálól, csak néhány maradt magnak.
    Aki tudja, hogy jött vagy hozták az megírhatná privátban.

    Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

  • Szilofon

    tag

    Üdv!
    A pénzt vissza utalta.
    Azt már rátok bízom hogy mit fogtok vele csinálni (kitiltani kellene szerintem).Vagy maradjon itt a neve.

    Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(491 pozitív,0 negatív)

  • gabroonak

    újonc

    Üdv!

    Nekem dawncomputer felhasználóval van problémám.
    Ide írok, mert jelenteni nem tudom a felhasználót.
    Hirdetett egy Huawei P10 dual sim-es készüléket. Érdeklődtem a termék iránt, elkértem a telefonszámát, hogy könnyebb legyen a kapcsolattartás. Amit 1. adott számot azon nem értem el. Másnap ő hívott egy 2. számról, mert én is megadtam az enyémet, amikor megemlítette, hogy ellopták a telefonját, azért nem értem el az 1. számon.
    Mivel 2010. óta tag és több száz hozzászólása volt, így előre elutaltam a telefon árát.
    Mellékeltem is egy képernyőképet számára, hogy elutaltam az összeget. Kaptam is választ, hogy amint megérkezik jelentkezik. Jelentkezett is, hogy megkapta az összeget, amint feladta foxposton jelentkezik, illetve kapok értesítést a foxposttól is. Mindez 2019.10.21.-én történt. 22.-én jegelte a hirdetést is, másik 3 hirdetése még aktív volt.
    25.-én és 31.-én is érdeklődtem üzenetben, hogy még mindig nem jelentkezett sem ő, sem a foxpost.
    22.-e óta nem lépett be az oldalra. Törölte a Huawei és a másik 3 hirdetést is, úgy hogy 404-es hibát dob a hirdetés linkje, holott más hirdetések, csak törölt feliratott kapnak.
    Az 1. telefonszám ki sem cseng, a 2. telefonszámon pedig előfizető nem kapcsolható választ kapok.

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: domperke ]

Hozzászólok Aktív témák