Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • La Magra

    tag

    Üdv,

    jelenteni szeretném gizzmo nevű felhasználót.

    A héten vásároltam tőle egy használt Xiaomi Mi 9 típusú telefont csomagküldéssel, előre utalással. Direkt rákérdeztem, hogy Magyarországon, hivatalos Xiaomi boltban vette-e, és hogy el tudja-e küldeni a telefon papírjait (számlát, garancialevelet) is a csomagban.

    Mivel a válasz mindkét esetben "igen" volt, valamint azt ígérte, hogy két tokot és minden tartozékát is küldi, és az eddigi értékelései is pozitívak Hardveraprón, ezért elutaltam neki az összeget.

    Két nappal később megérkezett a telefon, amihez:
    - nem kaptam SIM tűt,
    - két tok helyett csak egyet,
    - magyar (EU) helyett UK szabványos töltőt,
    - és ami a legnagyobb gond, hogy garanciának és számlának nyoma sincs.

    Utánanéztem, IMEI szám alapján a telefont Kambodzsába szánták.

    Ha mindezt összevetjük, egyértelmű, hogy nem magyarországi vásárlás, ahogy ő azt állította, amivel azért károsított meg engem, mert Kínából én is tudtam volna rendelni a neki fizetett árnál jóval olcsóbban vadonatúj készüléket.

    Jeleztem neki, hogy szeretném visszacsinálni az üzletet (visszaküldeni a telefont és visszakapni a pénzem), és azóta többször is volt online az oldalon, de válasz nem érkezett, a hirdetését pedig a lehető leggyorsabban törölte.

    Kérem, a moderátorok tegyék meg a szükséges lépéseket!

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

Hozzászólok Aktív témák