Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22971) nagyonjjo válasza nagyonjjo (#22950) üzenetére


nagyonjjo
(újonc)

Hírdettem Division 2 játékkulcsot =hírdetést a hónapok alatt már töröltem.
mongi75 hardveraprós kollega vette meg.
Utalással fizetett,majd megadtam neki a belépőt az amd reward fiókomba,ahol 2 db Division 2 játék volt.
Mindez 2019.03.14-körül kezdődött.
16.-án észrevettem,és jeleztem felé,hogy nem 1 fizetett játékot használódott el,hanem 2.Ő nem tudott erről semmit.
Végül hetekig tartó levelezés után az amdvel kiderült,hogy melyik az a 2 cd kulcs,amit náluk aktiváltak.
Melyik az az 1 cd kulcs,amit a felhasználó aktivált.
Végül újabb hetekig tartó ubisoft levelezés és várakozás után ubisoftal,illetve a felhasználó is el-el tűnt oldalról,hetekre/hónapokra,a felhasználó 05.15-én kérte a segítségem mit írjon ubisoftnak angolul.
Mivel állítólag többszöri ubisoftól kapott üzenetet sem kapott meg.
Ezt megtettem neki,majd megint 1 hónapra eltűnt,bár elolvasni elvileg elolvasta utolsó válaszom(1 idő után már nem is néztem fenn van-e.)
Jelenleg 3 napja lépett be utoljára.
A tények fényében,hazudott,segítséget nem nyújtott,a kifizetett árunál többet vett el,és hónapokig tartó herce-hurca után se tett semmit.

Ha mást nem ezt a "jó" hozzáállást szeretném jelezni az adatlapján,hogy mások se szavazzanak neki bizalmat,vagy higgyenek a szavában.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.