Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22970) The DJ


The DJ
(addikt)

Sajnos jelentenem kell LeWy2000 felhasználót. Régóta fut egy hibás/hiányos laptop keresős hirdetésem, ezeket javarészt bontásra vásárolom, alkatrész utánpótlás gyanánt.

Fentebb említett fórumtárs megkeresett, hogy lenne két gépe, amit eladna nekem, ha meg tudunk egyezni. Idézet: "A toshiba egyáltalán nem működik, az acer bekapcsol de valamiért nem tölti be a windowst." Kaptam néhány képet, próbáltam rákérdezni a lényeges infóra és persze az árra, amit gondolt értük. Tartozék gyanánt a gyári töltők jártak hozzájuk, az akkuk és 2 darab 2GB DDR3-as memória modul.

Üzenetváltásaink során kiderült, hogy a Toshiba valószínűleg alaplaphibás, viszont az Acer működik, csak a Windows betöltéssel voltak gondok. Rákérdeztem a kijelzőkre, mivel ezeket mindig tudom hasznosítani és azt a választ kaptam, hogy törve egyik sincsen, nem hibásak. Ugyanez lett elmondva a töltőkre, akkukra és a ram modulokra is. Tehát úgy készültem, hogy lesz 2 töltőm, 2 ram modulom és legalább 2 kijelzőm, amiket hasznosítani tudok majd, még akkor is, ha minden más kuka.

Jó napom volt, így rábólintottam az árra, ámbár eléggé sokalltam, de ez már az én problémám. A feladás természetesen csúszott, kezdtem aggódni, hogy kapok-e valamit, aztán végül pár nap késéssel, de jött a csomag. Meg a meglepetések is.

Probléma 1: A két darab 2GB-os DDR3 modul helyett kaptam 2 darab 1GB-os DDR2-t... ezeket elég nehéz összetéveszteni.

Probléma 2: Az Acer gép töltője nem jó. Nincs benne feszültség. Hogy kábeltörés vagy töltő hiba miatt, azt már nem kezdtem el kutatni.

Probléma 3: Univerzális töltővel kapcsoltam be az Acer gépet, ami ugye működik, csak nem töltötte be a Windowst. Nos... ekkora sarkítást se látott még a világ. Bekapcsolás után pixelcsík a kijelzőben középen végig (ami ugye elvileg hibátlan), de ez még semmi. A kép az első pillanattól kezdve megnégyszerezve, szétesve és elcsúszott színekkel jelenik meg a pixelhibás kijelzőn, azaz egyértelműen VGA hibás a laptop. Ebben még cserélhető MXM VGA van, ezek az öreg kártyák pedig ilyen idős korukra mind halottak. Esélytelen is, hogy bármilyen Windows töltés megkezdődjön, mert a gép használhatatlan már a BIOS-ban is. Ha bárki bekapcsolta ezt a gépet, akár egy pillanatra is, akkor látnia kellett a dolgot, ha nem vak. A kijelző hibáját is.

Probléma 4: Mondanom sem kell, hogy az akkuk sem működnek.

A Toshiba gépről nem beszélek, mert arról tudvalevő volt, hogy valószínűleg teljesen halott. Ez így is van. Bekapcsol, de se kép, se hang. Szintén VGA BGA vagy chip hiba valószínűsíthető (=kuka alaplap). Így sajnos nem tudom ennek a kijelzője ép-e, de a fentiek tükrében erősen kétlem.

Tehát mit tudok hasznosítani? Van egy Toshiba töltőm, ami megy :) Elég drága vásár volt.

A csomag kézhezvételétől számított néhány órán belül írtam is az eladónak a fenti problémákat megemlítve, aki csak másnap reagált annyit, hogy: "A ramot megmondom őszintén nem néztem meg valószínűleg rosszul emlékeztem, annak az árát mindenképpen vissza utalom neked, de a többi nálam még működött.."

Erre a reakcióm annyi volt, hogy köszönöm, de inkább visszaküldeném az egész pakkot, mert ez minden, csak nem korrekt és nem erről volt szó egyáltalán. Na, azóta semmi reakció, lapít mint az a bizonyos a fűben. Pedig volt belépve már. Korrektségnek jelét keresem, de nem találom most sem.

Oké, hogy hibás termék amit veszek, de ha nem azt kapom, amit ígérsz, akkor nem leszek boldog és nem fogom annyiban hagyni, ez borítékolható.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.