Hirdetés

  • morix

    csendes tag

    Sziasztok! 2019.07.17-én vásároltam adddra133 fórumtárstól ezt a PC-t. A lakóhelye előtti parkolóban személyesen vettem át és fizettem ki a terméket (szóban 1 hónap garanciát vállalt a gépre). Hazaérkezésem után kipróbáltam és jeleztem neki, hogy a hirdetésben szereplő 500GB-os HDD helyett, egy hibás 160GB-os HDD van a gépben (sentinel kép van). Megegyeztünk, hogy vagy a HDD helyett kapok tőle +2GB RAM-ot (ez a megoldás nekem is megfelelt volna), vagy megkapom az eredeti HDDt (amit valószínűleg továbbra is hirdet eladásra).
    Azóta különböző indokokkal tologatta a megoldást, pár hete letiltotta a telefonszámomat és bármilyen csatornán próbálkozom nem kapok tőle visszajelzést.
    Segítséget szeretnék kérni az ügy rendezésében! Próbáltam értékelést kezdeményezni, hogy jelezzem mások felé az eladó megbízhatatlanságát, de erre sem reagált. Feljelentést nem tervezek tenni, de legalább szeretném, ha mások nem járnának így vele kapcsolatban. Köszönettel!

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • joda601

    csendes tag

    Sziasztok ezzel kapcsolatban van jó hírem. megvan az elkövető de még a pénzem nincs meg! De megvan a győri kislakos :D Valaki honfitársam azóta sikeresen behajtotta a pénzét?

    [ Szerkesztve ]

  • Kean_Sorbo

    őstag

    Üdvözlet!

    Ebben az ügyben semilyen előrelépés nem történt.
    Kérem az ilyenkor szokásos lépések megtételét részetekről!

    Köszönöm!

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

  • snp

    csendes tag

    Regota nem hardveraproztam... Erre tessek. Az "uriember" aki amugy maga Jezus, 13ezerrel behuzott (igen hulye vagyok elore utaltam sok pozitiv ertekeles miatt), ha mar annyit elerek ezzel a poszttal, hogy masokat nem dolnek be neki mar volt ertelme.

    Link a cuccrol: [link]

    Beszelgetes csatolva.

    Tisztelt snp!

    Kérlek legközelebb ne oszd meg a privátokat a másik fél beleegyezése nélkül, mert az levéltitoknak minősül.

    Sajnáljuk, ami történt! Kértük, hogy vegye fel a kapcsolatot és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor kérem, hogy ismét jelentse a hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben!).
    Köszönöm!

    [ Módosította: essexboy ]

  • Jelenteném Sodrex 'kollégát'.

    Elvileg EZT szándékozta megvenni tőlem.

    Gyakorlatilag váratott 40 percig az Árpád híd budai hídfőjénél, majd mikorra végülis odaette a fene, közölte, hogy igazából nem is biztos, hogy megvenné; illetve volt képe javasolni, hogy még fussunk össze a héten, hogy ki tudja próbálni dVGA-val is.

    Ez nekem felesleges idő- (o/v 1,5 óra a várakozással) és pénzpazarlás (o/v 30km utazás) volt.

    Természetesen friss reg; ergo nem lenne kár érte, ha...

    Megmarad az utókornak

    [ Módosította: essexboy ]

    Nevermind...

  • dvd_R+

    őstag

    Szeretném jelenteni a következő fórumtársat "coolio90"
    Tegnapi nap délután 16:59, ekkor volt az utolsó üzenet váltásunk hogy elindul hozzám egy RTX2060 videókártyáért, megadtam neki a telszámom és a címem
    Egészen 20:00 ig vártam rá de nem érkezett meg, persze addig belépett vagy 3x apróra.. Illetve az adatlapján lévő telefon szám sem él.. így hívni sem tudtam
    Ez csak azért bosszantó mert miatta nem intéztem az ügyeim és nem mentem el itthonról mert rá vártam..
    Azóta mai nap is belépett vagy 2x de nem méltatott válaszra, mert írtam neki de semmi..
    Van neki már egy negatív értékelése, ez csak jobban megerősít a megbizhatatlanságában..
    Aki teheti kerülje.
    Igaz anyagi kár nem ért, de az idő pénz (számomra) legalább is.. így a legdrágább dologgal az időmmel játszott az "úri ember"

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • datatomm

    tag

    Szia!

    Van egy kis problémám a Khachanov nevű taggal. Nem tudom, hogy tudnál e segíteni?

    Ryzen 2600 processzort árult, és sokat is kommunikált. A postázással volt egy kis gond ugyan, ezt mind leírta, történetesen sérülten (bontottan), de hiánytalanul visszajutott hozzá a csomag. Ezután csinált rajta tesztet, le is írta hogy jó a proci, de hétvége óta eltűnt. Nem tudok róla semmit. Nem tudom hogy feladta e újra a csomagot, de gyanús, hogy nem. Se telefonra, se itteni írásra nem reagál.

    Furcsa eset, amikor visszajutott hozzá a csomag, vissza akarta utalni a pénzt, de mikor írta, hogy tulajdonképpen nincs baja a procinak, én kértem hogy akkor mégis csak a processzort küldje. Ezután még egy levélváltás volt, hogy küldi, de pont hétvége jött. Most meg már semmire nem reagál.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

    Jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges az a szemnek láthatatlan.

  • datatomm

    tag

    8. napon???!!!

    Addig mi fog történni szerintetek?

    Eltűnik örökre végleg. Ha eddig nem reagált, akkor legyek nyugodtan 8 napig?

    Ezt ugye nem mondjátok komolyan? Te is ezt tennéd? ŐSZINTÉN???

    Közben már kitiltottuk őt biztonsági okokból. Ha nem rendezi a helyzetet, akkor sajnos gondold át a rendőrségi feljelentést :(

    [ Módosította: Kalandor ]

    Jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges az a szemnek láthatatlan.

  • snp

    csendes tag

    Koszi a segitseget, visszajott a penz. Ettol fuggetlenul nem ajanlom a z illetot.

  • Mr.Jesus

    tag

    LOGOUT blog

    Üdv!
    Sajnos immáron másodjára sikerül csalóra bukkannom...
    TERMINATOR nevű felhasználót szeretném jelenteni.
    Hétfőn vettem tőle egy Gigabyte GTX 980 Ti G1 Gaming videokártyát. Ragaszkodott a személyes átvételhez, így Nyíregyházán találkoztunk. Mire hazaértem, a hirdetés már archiválva volt, pedig mondtam is neki, hogy ha hazaértem akkor kipróbálom a kártyát, és ha minden ok akkor megy az értékelés. Már itt kezdett gyanússá válni, s mint az kiderült nem is volt alaptalan a gyanúm. A kártya teljes terhelésnél droppolja az órajelet, mindenféle tanácsot kipróbáltam már amit a neten találtam, de sajnos nem user-error miatt van ez, szimplán hibásan működik a kártya. 60 ezer forinttal sikerült megkárosítani, melyet ezúttal is szeretnék megköszönni neki! :W PÜ-re nem válaszol, azóta be sem lépett az oldalra. :(

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • tomba

    csendes tag

    Sziasztok!

    Csatlakozom datatomm-hoz ugyanaz a user ugyanazzal a hirdetéssel és ugyanazzal a körítéssel vert át. Egy időben adta el nekünk ugyanazt a processzort.
    (...)
    Hihetetlen, hogy ez a srác több hónapja képes ezt csinálni úgy, hogy több fejlenetés is folyamatban van ellene.
    (...)

    Szóval egy pozitív értékeléssel, néhány hónapos reggel és győri címmel csak óvatosan. Mi valószínűleg soha nem kapjuk vissza a pénzünket, de ti legyetek óvatosak! Tartanom kellett volna a magamnak felállított szabályt, hogy min. 3 éves regisztráció és 20+ pozitív értékelés alatt nem utalok előre! Így most volt egy 36 000 forintos tanfolyamon "hogyan kerüljük el a csalókat" témában.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    A személyes adatokat töröltem.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • sunbela

    újonc

    zsolti0131 nevű eladó csaló! https://hardverapro.hu/apro/samsung_galaxy_a50_128gb_dual_sim/hsz_1-50.html ez a hirdetés amivel átvert, megvásároltam a készüléket 20 ezer Ft ért előre utalással,igaz ez tudom hiba volt! Kb.2 hete se telefon se pénz,a hardveraprón azóta nem volt fenn,telefonon nem elérhető,és sms-re sem válaszol,így gondolom már tiszta hogy ő egy újabb rohadék!!!

    Kitiltottuk.Javaslom a feljelentését.

    [ Módosította: domperke ]

  • Szilofon

    tag

    Üdv!
    Sajnos átvertek!
    [link]
    Ezt vettem volna meg,és tőleLaci19740625
    2019.07.31 meg egyeztünk hogy 30.000ft postával együtt az enyém a telefon.
    2019.08.01-n el lett utalva neki reggel a 30.000ft,aznap meg is kapta
    Utána telefonon beszéltem vele,azt ígérte pénteken feladja,ez nem történ meg.Minden nap hívtam,kedden ki nyögte a telefonban,hogy rajta kiváló okok miatt nem tudja küldeni a telefont,a pénzt pár napon belül vissza utalja.
    Azóta sem utalta,ma is beszéltem vele,azt mondta péntek délután utalta,ami szerintem nem igaz,csak hétvége miatt időt akar nyerni.Hétfőig várok,kedden elmegyek a rendőrségre,megteszem a feljelentést.
    100% hogy nem volt pénze,hónap vége,esze ágában sem volt eladni a terméket.Csak gondolom kellet neki gyorsan pénz fizetésig.
    Bocs,hogy ilyen hosszúra sikerült.

    Szia! Felszólítottuk, hogy egy héten belül rendezze az adás-vételt. Ha ez nem történik meg, a 8. napon kérünk egy ismételt visszajelzést.

    [ Módosította: MurdR ]

    Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(476 pozitív,0 negatív)

  • Benji21th

    tag

    Sziasztok,
    Szeretném jelenteni Flash95 [link] -t. Telefonos megegyezés után egy értesítést kért a találka konfirmálására, de a telefont többet nem vette fel és a hirdetést is törölte : [link]
    Nem adott valami rugalmas időpontot, így lecsúsztam pár másik ajánlatról, mert elhitette, hogy megállapodtunk. Komolytalan.

    Itt hagyjuk az írásodat az utókornak.

    [ Módosította: MurdR ]

  • The DJ

    addikt

    Sajnos jelentenem kell LeWy2000 felhasználót. Régóta fut egy hibás/hiányos laptop keresős hirdetésem, ezeket javarészt bontásra vásárolom, alkatrész utánpótlás gyanánt.

    Fentebb említett fórumtárs megkeresett, hogy lenne két gépe, amit eladna nekem, ha meg tudunk egyezni. Idézet: "A toshiba egyáltalán nem működik, az acer bekapcsol de valamiért nem tölti be a windowst." Kaptam néhány képet, próbáltam rákérdezni a lényeges infóra és persze az árra, amit gondolt értük. Tartozék gyanánt a gyári töltők jártak hozzájuk, az akkuk és 2 darab 2GB DDR3-as memória modul.

    Üzenetváltásaink során kiderült, hogy a Toshiba valószínűleg alaplaphibás, viszont az Acer működik, csak a Windows betöltéssel voltak gondok. Rákérdeztem a kijelzőkre, mivel ezeket mindig tudom hasznosítani és azt a választ kaptam, hogy törve egyik sincsen, nem hibásak. Ugyanez lett elmondva a töltőkre, akkukra és a ram modulokra is. Tehát úgy készültem, hogy lesz 2 töltőm, 2 ram modulom és legalább 2 kijelzőm, amiket hasznosítani tudok majd, még akkor is, ha minden más kuka.

    Jó napom volt, így rábólintottam az árra, ámbár eléggé sokalltam, de ez már az én problémám. A feladás természetesen csúszott, kezdtem aggódni, hogy kapok-e valamit, aztán végül pár nap késéssel, de jött a csomag. Meg a meglepetések is.

    Probléma 1: A két darab 2GB-os DDR3 modul helyett kaptam 2 darab 1GB-os DDR2-t... ezeket elég nehéz összetéveszteni.

    Probléma 2: Az Acer gép töltője nem jó. Nincs benne feszültség. Hogy kábeltörés vagy töltő hiba miatt, azt már nem kezdtem el kutatni.

    Probléma 3: Univerzális töltővel kapcsoltam be az Acer gépet, ami ugye működik, csak nem töltötte be a Windowst. Nos... ekkora sarkítást se látott még a világ. Bekapcsolás után pixelcsík a kijelzőben középen végig (ami ugye elvileg hibátlan), de ez még semmi. A kép az első pillanattól kezdve megnégyszerezve, szétesve és elcsúszott színekkel jelenik meg a pixelhibás kijelzőn, azaz egyértelműen VGA hibás a laptop. Ebben még cserélhető MXM VGA van, ezek az öreg kártyák pedig ilyen idős korukra mind halottak. Esélytelen is, hogy bármilyen Windows töltés megkezdődjön, mert a gép használhatatlan már a BIOS-ban is. Ha bárki bekapcsolta ezt a gépet, akár egy pillanatra is, akkor látnia kellett a dolgot, ha nem vak. A kijelző hibáját is.

    Probléma 4: Mondanom sem kell, hogy az akkuk sem működnek.

    A Toshiba gépről nem beszélek, mert arról tudvalevő volt, hogy valószínűleg teljesen halott. Ez így is van. Bekapcsol, de se kép, se hang. Szintén VGA BGA vagy chip hiba valószínűsíthető (=kuka alaplap). Így sajnos nem tudom ennek a kijelzője ép-e, de a fentiek tükrében erősen kétlem.

    Tehát mit tudok hasznosítani? Van egy Toshiba töltőm, ami megy :) Elég drága vásár volt.

    A csomag kézhezvételétől számított néhány órán belül írtam is az eladónak a fenti problémákat megemlítve, aki csak másnap reagált annyit, hogy: "A ramot megmondom őszintén nem néztem meg valószínűleg rosszul emlékeztem, annak az árát mindenképpen vissza utalom neked, de a többi nálam még működött.."

    Erre a reakcióm annyi volt, hogy köszönöm, de inkább visszaküldeném az egész pakkot, mert ez minden, csak nem korrekt és nem erről volt szó egyáltalán. Na, azóta semmi reakció, lapít mint az a bizonyos a fűben. Pedig volt belépve már. Korrektségnek jelét keresem, de nem találom most sem.

    Oké, hogy hibás termék amit veszek, de ha nem azt kapom, amit ígérsz, akkor nem leszek boldog és nem fogom annyiban hagyni, ez borítékolható.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

    https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

  • nagyonjjo

    újonc

    Hírdettem Division 2 játékkulcsot =hírdetést a hónapok alatt már töröltem.
    mongi75 hardveraprós kollega vette meg.
    Utalással fizetett,majd megadtam neki a belépőt az amd reward fiókomba,ahol 2 db Division 2 játék volt.
    Mindez 2019.03.14-körül kezdődött.
    16.-án észrevettem,és jeleztem felé,hogy nem 1 fizetett játékot használódott el,hanem 2.Ő nem tudott erről semmit.
    Végül hetekig tartó levelezés után az amdvel kiderült,hogy melyik az a 2 cd kulcs,amit náluk aktiváltak.
    Melyik az az 1 cd kulcs,amit a felhasználó aktivált.
    Végül újabb hetekig tartó ubisoft levelezés és várakozás után ubisoftal,illetve a felhasználó is el-el tűnt oldalról,hetekre/hónapokra,a felhasználó 05.15-én kérte a segítségem mit írjon ubisoftnak angolul.
    Mivel állítólag többszöri ubisoftól kapott üzenetet sem kapott meg.
    Ezt megtettem neki,majd megint 1 hónapra eltűnt,bár elolvasni elvileg elolvasta utolsó válaszom(1 idő után már nem is néztem fenn van-e.)
    Jelenleg 3 napja lépett be utoljára.
    A tények fényében,hazudott,segítséget nem nyújtott,a kifizetett árunál többet vett el,és hónapokig tartó herce-hurca után se tett semmit.

    Ha mást nem ezt a "jó" hozzáállást szeretném jelezni az adatlapján,hogy mások se szavazzanak neki bizalmat,vagy higgyenek a szavában.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Szilofon

    tag

    Vissza utalta a 30000ft-ot ma.. Részemről ennyi (Nagyon inkorrekt viselkedés!)
    Én a helyetekben a nevét itt tartanám,hogy ne járjon így más,hátha ebből tanul valamit
    Köszönöm.

    [ Szerkesztve ]

    Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(476 pozitív,0 negatív)

  • Mr.Jesus

    tag

    LOGOUT blog

    Az eladó szerencsére visszafizette a kártya árát, így részemről az ügy letudva.

  • gyuszo245

    csendes tag

    Sziasztok!
    Hosszas várakozás után jelentem kell Repairman tagot [link], mert több, mint 3 hét után sem küldte el a kifizetett (előre átutalt) HDD-t, PM-re, emailre nem reagál, telefont nem veszi fel és nem is hív vissza.
    Ebből vettem tőle:
    [link]
    Hátha más is így járt vele.
    Szomorú a dolog, nem értem az embereket, hogy mennyire le tudnak menni kutyába (jelen esetemben 12ezer Ft-ért).

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Don Matteo

    csendes tag

    yakuza64

    Tőlem akart vásárolni...meg is beszéltük az időpontot és a helyszínt. Amikor odaértem a megadott időben, felhívtam, de nem vette fel. Ezután jött az SMS melyben azt írta, hogy időközben tárgytalan lett. Senkinek nem ajánlom.

    Ilyenkor mit tudok tenni amúgy? Negatív értékelést nem tudok adni, mert ugye ő nem fog értékelni... :(((

    Pont.ennyit tehet vele.A neve itt marad.Viszont a szemèlyeskedő részt moderáltam.

    [ Módosította: domperke ]

    ,,War does not determine who is right, only who is left."

  • hcl

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Hello,

    Csak PH-s csalásokra korlátozódunk? Engem nem PH-n vert át egy arc, de simán lehet, hogy itt is ügyködik. Több embert találtam, akik károsultak.

    Igen, csak PH-s.

    [ Módosította: Kalandor ]

    Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

  • szegedilaci

    tag

    Üdv, kérnék egy felhasználó tiltást, előre fizetés után nem küldött semmilyen terméket.
    https://hardverapro.hu/tag/kriszk115.html

    konkrét link:
    https://hardverapro.hu/apro/aus_gtx_1070_turbo_8gb/hsz_1-200.html
    másik cucca
    https://hardverapro.hu/apro/belepo_gamer_pc_bontom_is/hsz_1-50.html

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • crawshayi

    csendes tag

    Sziasztok!

    Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valaki aki az elmúlt hónapban vásárolt (volna) Clown-corp nevű felhasználótól. Két telefont hirdetett egy Galaxy S6 és S8-at. Én jelentkeztem az S8-ra és WU-n keresztül előre utaltam. Hetekig hitegetett, hogy küldi vagy elhozza. Türelmes voltam eddig.

    Viszont most azt látom, hogy fel van függesztve a profilja (nem én kezdeményeztem) és a hirdetés sem elérhető már.

    Szeretnék információt kapni, akár privátban is a moderátoroktól, hogy ő törölte magát vagy mást is becsapott és ezért lett felfüggesztve.

    Esetleg akit még megkárosított, annak a jelentkezését is várom.

    Semmilyen érzékeny infot nem kérek, csak egy kis felvilágosítást.

    Köszönöm előre is!

    Ahogy a topik összefoglalóban szerepel, "más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást".
    Ha régóta nem rendezi a helyzetet, akkor érdemes feljelentést tenni.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • crawshayi

    csendes tag

    Megjegyzés: Az én sztorim megegyezik az előttem szólóval, megvettem, utaltam és nem kaptam semmit. Neki odaírtátok, hogy sajnáljátok és a felhasználót már tiltottátok. Pont ezt kértem én is a posztomban, és egy kicsit felhívás jelleggel is írtam, hátha eljut más károsulthoz is.
    Linket azért nem mellékeltem, mert már nincs mit linkelni. ( Az oldal moderátorai felé tudom igazolni az állításomat a belső levelezéssel. )

    Külön kiemeltem a végén, hogy semmilyen törvénybe ütköző infót nem kérek, csak annyit amit mások is megkaptak pl. pont az előttem levő hozzászólásban...

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • nagyonjjo

    újonc

    Letelik lassan a 8 nap.Eleddig semmit nem válaszolt azon kívül,hogy a posztommal együtt jeleztem felé is üzenetben tettem.
    Mentségnek a családot hozta fel,én meg mondtam neki,hogy 3 hónap alatt nem volt 5 perce a család mellett "érthető".Ennyi reakció volt.
    Aznap este még fent volt oldalon,meg 2 napja is(lehet közben is,nem nézegettem a profilját)

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • The DJ

    addikt

    Letelt a 8 nap, nem sikerült egyességre jutni. Miután beírtam ide és felkerestétek reagált privátban, de érdemi kommunikációt nem tudtunk folytatni. Napok óta ismét semmi reakció irányából. A visszavásárlástól teljes mértékben elzárkózik (vajon miért?). Azt ugyan elismerte, hogy a ramokat elcserélte, de szerinte a többi hibát én okoztam (de próbálta a postára is ráfogni).

    Írtam neki kedvesen, szépen, levezettem mi a helyzet, mit tapasztalok, mi a problémám vele és a gépekkel. Egyértelmű megoldást kínáltam, azaz visszaküldök mindent érintetlenül és csak a pénzem várom cserébe. A postaköltséget se kérem vissza, a visszaküldést is állom, tehát bevállalom, hogy bukok rajta, de ez se felelt meg neki.

    Innentől már rajtatok áll.

    Megvontuk a hirdetési jogosultságát.

    [ Módosította: Kalandor ]

    https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

  • morix

    csendes tag

    Sziasztok! Sajnos ebben az ügyben semmilyen előrelépés nem történt. Az értékelést megírtam. Kérem tegyétek meg amit ilyenkor szokás!
    Nagyon köszönöm!

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

    Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

    Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

    Köszönjük megértését!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • Csitti

    csendes tag

    Igaz csalónak nem csaló, de mindenképpen megbízhatatlan embert szeretnék nektek "bemutatni".
    Kifejezetten friss versenyző, 2 hetes regisztrációval (sokat elárul az is, hogy egy hete be sem lépett már). Az általam hirdetett telefonért jelentkezett, amit személyesen szeretett volna átvenni. Közöltem vele, hogy olyan munkahelyen dolgozom, meg Budapesttől kicsit távolabb, így legkorábbi időpontnak augusztus 22-t tudtam megjelölni, hogy akkor felviszem. Részéről ez rendben is volt, csak annyi kérése volt, hogy előtte nap hívjam fel, hogy tudjunk egyeztetni. 21-én felhívtam, elmondtam ki vagyok, mi ügyben keresem, a hangjából azt vettem ki, hogy azt sem tudja miről van szó. Aztán annyit mondott, hogy ő sofőr, de a 22 nem biztos hogy jó, de azért megkérdezi a főnökét, hogy pontosan mikor meg hova kell mennie. Visszahívást ígért 1 órán belül, ami eddig a pillanatig sem történt meg. Még az a szerencse, hogy itt megakadt a dolog és nem utaztam meg vártam órákat feleslegesen.

    [ Szerkesztve ]

  • bendegruz

    aktív tag

    Üdv, [link] nevű felhasználó a ma megbeszélt találkozóra nem jött el,előtte nem jelezte telefonon, hogy esetleg halasszuk el az üzletet.Én szintén nem értem el telefonon.
    Nem ajánlott partner!

    Note 8 😍

  • mjani1172

    őstag

    Ha nem való ide akkor, kérném áthelyezni.
    Jó lenne tudni az okát ha valakit kiraktok. Én jelentettem egy embert aki átvágott. Az értékelései között csak szuper van, de engem privátban többen megkerestek és nem volt ennyire pozitív az összkép.
    Mondom ránézek, erre véglegesen felfüggesztve fogad.
    A bizonytalanság mindig a zavarosban halászókat, a rosszindulatúakat segíti, örülnék ha kicsit tisztulna itt egy pár dolog, az értékelés sem rossz de ha az egyik fél nem megy bele, akkor nem működik, legalább kiírnátok röviden mi történt. A Gdpr szvsz nem való ide, hiszen az Irl adatokra vonatkozik, nem "mókuska 13" ra.
    Mindenesetre nekem jó lecke volt.

    <<<Gdpr szvsz nem való ide, hiszen az Irl adatokra vonatkozik, nem "mókuska 13" ra.>>>
    Sajnos a meggyőződés nem írja felül a törvényt.

    <<<az értékelés sem rossz de ha az egyik fél nem megy bele, akkor nem működik>>>
    Elutasított eladói jelentést tudunk engedélyezni kérésre, h indokolt, de ha nagy a baj, akkor nem értékelni kell, hanem gyorsan jelenteni.

    Ha már ki van tiltva, mást nem tud megkárosítani. Onnantól csak az emberi kíváncsiságot elégíti ki a kitiltás oka, ami viszont nem publikálható.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • r3dsnake

    nagyúr

    Ha vásároltam egy terméket, amit negatívra szeretnék értékelni (és az eladót is) hogyan tudom megtenni? Kizártnak tartom, hogy elfogadja az értékelésre való kezdeményezésemet.

    Ha nem fogadja el, tudod jelenteni az értékelést, ahol kérheted az engedését.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • fox64

    tag

    Üdv
    Szeretném jelenteni Zoli_pioneer kollégát.
    Hirdetés
    08.07-én indult az üzlet,elutaltam neki 2300ft-t.
    Első nekifutásra elrontott valamit a posta,nem jó helyre küldték,amiről én is megbizonyosodtam.Hetekig tartottuk a kapcsolatot,elvileg visszaszerezte és küldi újra,ez volt a múlthéten,azóta nem veszi fel a telefont és üzenetre sem válaszol.

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt!

    Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és szeptember 15-ig közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • jannid

    aktív tag

    ohboy1 -t szeretném jelenteni. Friss regisztráció, szerintem kamu külföldi csaló profil. Felraktam egy terméket és egyből írt, hogy az emailre írjak neki, persze a nyelvtan nem volt a toppon.

    Revolut 3000 Ft és ingyen kártya! Pm a linkért! :) | Xbox GamePass Ultimate legjobb áron nálam!

  • ooszi

    senior tag

    Jó napot szeretném jelenteni ezt a fórum társat: Dj MY Dyk
    Profil link : [link]
    2019.09.10 én Csepelen vásároltam tőle egy videokártyát ami haza érve és a gépbe berakva, sajnos nem működőt, ezután a VGA-t más gépben is kipróbáltuk, de sajnos továbra se működőt.
    A mai napon az az 2019.09.11 én bevittem a VGA-t a szakszervizbe, ahol letesztelték és hibásként könyvelték.
    A bizonyos úr azóta nem vesszi fel a telefont, vagyis ki van kapcsolva, privátra egyszer válaszolt, azóta semmi.
    Rendőrségi ügyet szeretnék csinálni belőle, meg találtam az írást hogy mit kell tennem eme ügy érdekében.
    Remélem tájékoztatjátok a többi rendes fórum társat?

    Mivel a termék garanciális, ezért a garanciát kell érvényesíteni.

    [ Módosította: Kalandor ]

  • ooszi

    senior tag

    Szeretném meg tudni, hogy milyen itézkedés zajlik az ügyben hogy az uriember mást ne tudjon átverni, hol tudok negatív értékelést adni, a közös meg egyezésre nincs lehetőség, elküldöt a oda ahova szokták küldeni az embert.

    Miharabi választ várom

    A hirdetés szerint a termék garanciális..Első körben ezt kéne megpróbálni.Értékelni ha letelik az egy hét és továbbra se hajlandó a megegyezésre akkor lehet moderátori segítséggel.

    [ Módosította: domperke ]

  • DJ My Dyk

    újonc

    Azt elfelejtette megemlíteni az Úriember, hogy üzenetben fenyegetőzik, miközben a kártya garanciális ügyintézés alatt van. Murphy törvénye: ami elromolhat az el is romlik. Sajnálom, hogy pont így alakult, de nem hiszem, hogy felelősséggel tartozom ezért. Pláne nem úgy, hogy kimaradnak részletek a storyjából. Béke :)

    Rendben.Megvárjuk a garanciális ügyintézést.

    [ Módosította: domperke ]

    Pár évvel ezelőtt megjelent egy remek könyv, amely néhány tucat tökéletesen üres lapot tartalmazott. Az volt a címe: Amit a férfiak a nőkről tudnak.

  • ooszi

    senior tag

    Mi bajod van a pénzemet szeretném vissza kapni, ha neked az fenyegetőzés hogy a rendőrségen feljelentést teszek akor igen így van, fenyegetőzök, szák szervizbe vittem hogy ők is teszteljék le a kártyát, és ez 3000 ft om ba került. Egy hibás kártyát adtál el nekem, nem akartam geci lenni, de még kereslek, és nem megyek a rendőrségre.

  • ooszi

    senior tag

    Vegyenek mindent, semmisre, én az úriemberrel fogom személyesen rendezni a dolgot.
    Ha a moderátor jobban hisz ennek az alattomos fére....., ahoz csak gratulálni tudok.

    [ Szerkesztve ]