Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22948) rgida66 válasza Speed(R) (#22947) üzenetére


rgida66
(újonc)

Igazából gyári gari+ számlát adtam. Más megegyezés nem volt. 2-3 hetes volt a RAM. Csak közben eladtam a laptopom, és ez megmaradt.
Ő azt állítja, hogy gyári hibás (?)
Írtam neki hogy akkor gariztassa, hiszen nála van minden hozzá... De én vagyok a szemét...
Ha elküldené gariztatni, ha már megállapította(?) Hogy gyári hibás, pont ugyanannyiba kerűl mintha visszaküldené nekem. Vicc.

[ Szerkesztve ]

“Ha azt gondolod, hogy túl öreg vagy a rock & rollhoz, akkor tényleg az vagy.”

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.