Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22913) fecko92


fecko92
(csendes tag)

Tisztelt Moderátor!

Imiboy89 kb másfél hete vásárolt tőlem egy iphone akkumulátort, mivel láttam, hogy sok pozitív értékelése van ezért már előre fel is adtam drágább postával mert úgy kérte, hogy majd kifizeti azt is. Napokkal később jött meg az utalás mint mondta, de nem küldte el a teljes összeget. Azóta is irogatja, hogy pótolja , utalta de nem jött meg. kérnék valami megoldást rá vagy tiltsák ki, hogy másokkal ne forduljön elő!

Köszönöm hogy végig olvasták. :R

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.