Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22910) fanuc válasza fanuc (#22625) üzenetére


fanuc
(csendes tag)

Kedves moderátorok,

ezen hozzászólásomban lévő felhasználót kérem tiltsák mert azóta sem rendezte a helyzetet.

Köszönöm.

Szia, itt több szál is van:
1. OFF-ba tetted a hozzászólásodat akkor is és most is, akkor viszont ezt nem vettük észre, azt hittük, már megoldott feladat, így ő anno nem lett figyelmeztetve, 3 hónap után meg az ilyesmi már régi
2. Négy nap után raktad össze a gépet és ezt követően szóltál neki, ez sajnos túl sok idő, ha azonnal kiderül valami hiba, akkor szoktuk a másik felet felkérni a helyzet rendezésére
3. "a garanciajegy hamis! Ezt az Ipon írásba is adta." Erről viszont kell a bizonyíték, mert ha ez igaz, ezért még szankcionálom most is.

[ Módosította: Kalandor ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.