Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22903) Hegyirabló


Hegyirabló
(őstag)

Sziasztok!

Kár ugyan csak egészen minimálisan ért, még is szeretném ha itt maradna guuda felhasználó neve.

Jelentkezett erre a hirdetésemre, hogy egészen biztosan megvenné, csak kéri hogy jegeljem egy hétig a terméket. Ezt én meg is tettem. Eltelt egy hét, sőt, nyolc nap, ráírtam, hogy mi a helyzet. Előállt azzal, hogy tönkrement a mosógépe, és ezért nem tudja megvenni. Ami - ha igaz - nem is lenne baj, de elvártam volna, hogy akkor azonnal szóljon, hogy ne jegeljem tovább a hirdetést. Kértem arra, hogy fizesse ki a hirdetés hosszabbítás 250 forintos díját, erre sem volt hajlandó. Azt gondolom, ez belefér az üzletrontás kategóriájába.

Köszönöm a figyelmet!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.