Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22902) Sybmund válasza MaciLaci2006 (#22854) üzenetére


Sybmund
(újonc)

ismét 12.-nél járunk és sajnos semmi nem történt :S

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22903) Hegyirabló


Hegyirabló
(őstag)

Sziasztok!

Kár ugyan csak egészen minimálisan ért, még is szeretném ha itt maradna guuda felhasználó neve.

Jelentkezett erre a hirdetésemre, hogy egészen biztosan megvenné, csak kéri hogy jegeljem egy hétig a terméket. Ezt én meg is tettem. Eltelt egy hét, sőt, nyolc nap, ráírtam, hogy mi a helyzet. Előállt azzal, hogy tönkrement a mosógépe, és ezért nem tudja megvenni. Ami - ha igaz - nem is lenne baj, de elvártam volna, hogy akkor azonnal szóljon, hogy ne jegeljem tovább a hirdetést. Kértem arra, hogy fizesse ki a hirdetés hosszabbítás 250 forintos díját, erre sem volt hajlandó. Azt gondolom, ez belefér az üzletrontás kategóriájába.

Köszönöm a figyelmet!

(#22904) .Ishi. válasza .Ishi. (#22888) üzenetére


.Ishi.
(tag)

Sziasztok!

Az eladóval még a hét elején beszéltem, akkor még azt állította, hogy pénteken mindenképpen jön az utalás. Sajnos elég sokszor hallottam ezt a "mindenképpent" a beszélgetésünk során, így sajnos nem lepett meg, hogy a mai nap végére semmilyen utalás nem érkezett.

Részemről az ügy lezárva, legközelebb óvatosabb leszek.

Sajnálom, kitiltottam.

[ Módosította: MurdR ]

(#22905) .Ishi. válasza .Ishi. (#22904) üzenetére


.Ishi.
(tag)

Köszönöm a segítséget. :R

(#22908) tasiadam


tasiadam
(tag)

Sziasztok!

Én pedig a következőképpen jártam: Szokásom ingyen odaadni a felesleges dolgaim, de ezek után NEM fogok ilyet csinálni. Max személyes átvétel esetén.
Dobi5000 tesvír kapta meg az MSI GTS450-et. Teljesen hiteles volt a dolog, nem volt baj a képben. Elutalta a pénzt, én pedig postára adtam a csomagot.
"...köszönöm szépen a segitséget nagyon rendes ember vagy ritka az ijen.
Ekkor gyanús lett a dolog. Nincsennek előítéleteim, de azért a valagamból azt a nyelvet szedjük már ki, és hát ha az "ilyen" szót nem tudja leírni, túl sok agyra nem kell számítani. Direkt kértem képet a gépről, amit a gyereknek adna. Küldött is, aminek leírta, olyan is volt.
Nagyon szépen köszönöm ! Nagyon rendes vagy ! Ha viszem a gépet a fiúnak küldök képet hogy lásd jóhelyre került és nem a levegöbe beszéltem
Szerintetek BÁRMIT küldött édes tesvírem? A nyakam ráteszem, hogy saját felhasználásra szerezte meg báttya. Utolsó belépés 06-09

Ayy lmao.

(#22909) jamba


jamba
(tag)

Sziasztok

Enyhén gyanús ez a 3 hirdetés és a hirdető : [link] ugyan ezeket az alkatrészeket árulta szombatig és most más néven szintén: [link]

A procit Győrben személyes átvétellel megvettem volna de sms-ben azt írta kipróbálta de sajnos nem működik ezek szerint megjavult.

Én kérek elnézést ha tévednék.

[ Szerkesztve ]

-----------------------------W.o.T.-------------------------------------

(#22910) fanuc válasza fanuc (#22625) üzenetére


fanuc
(csendes tag)

Kedves moderátorok,

ezen hozzászólásomban lévő felhasználót kérem tiltsák mert azóta sem rendezte a helyzetet.

Köszönöm.

Szia, itt több szál is van:
1. OFF-ba tetted a hozzászólásodat akkor is és most is, akkor viszont ezt nem vettük észre, azt hittük, már megoldott feladat, így ő anno nem lett figyelmeztetve, 3 hónap után meg az ilyesmi már régi
2. Négy nap után raktad össze a gépet és ezt követően szóltál neki, ez sajnos túl sok idő, ha azonnal kiderül valami hiba, akkor szoktuk a másik felet felkérni a helyzet rendezésére
3. "a garanciajegy hamis! Ezt az Ipon írásba is adta." Erről viszont kell a bizonyíték, mert ha ez igaz, ezért még szankcionálom most is.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22911) fanuc válasza fanuc (#22910) üzenetére


fanuc
(csendes tag)

Szia,

1. Legközelebb nem teszem OFF-ba köszi az infót.
2. Nem volt még minden alkatrész a birtokomban a VGA vásárlásának napján. Nem tudtam összerakni aznap a konfigot.
3. Milyen módon küldjem el?

Üdv.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22913) fecko92


fecko92
(csendes tag)

Tisztelt Moderátor!

Imiboy89 kb másfél hete vásárolt tőlem egy iphone akkumulátort, mivel láttam, hogy sok pozitív értékelése van ezért már előre fel is adtam drágább postával mert úgy kérte, hogy majd kifizeti azt is. Napokkal később jött meg az utalás mint mondta, de nem küldte el a teljes összeget. Azóta is irogatja, hogy pótolja , utalta de nem jött meg. kérnék valami megoldást rá vagy tiltsák ki, hogy másokkal ne forduljön elő!

Köszönöm hogy végig olvasták. :R

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22914) VinoRosso válasza fecko92 (#22913) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

Hi,

nálam is hasonló a helyzet ugyanezzel a taggal. Erre a hirdetésre jelentkeztem.Megegyeztünk, elvileg 3 napja utalt, de még semmit nem kaptam.

A terméket persze nem küldtem még el, 'mert hülye azért nem vagyok', de akkor ezek szerint lehet már nem is kell.

(#22918) hsrasus válasza #57689088 (#22810) üzenetére


hsrasus
(tag)

Nos további egy hónap telt el és még mindig nincs megoldva a dolog. A Vodafone tartozás biztos, hogy nem lett kiegyenlítve, mert a telefont még nem oldották fel. Sőt azt az információt kaptam, hogy a Voda csak 3 hónapnyi nemfizetés után kezdeményezi a készülék letiltását. Ami ugye április 12-én történt, tehát ebből logikusan az következik, h januárban már vélhetően nem fizetett Roland.
2 hete azt ígérte elküldi a vételár felét, de természetesen nem kaptam semmit, sőt meg sem nézte az üzeneteimet. Egyébként azóta megtalált valaki más is, aki szintén telefont vett tőle és azt a készüléket is letiltották. Ezek után egyértelmű, h a róla mint ismert csalóról neten található információk sajnos igazak. :((

[ Szerkesztve ]

(#22919) fecko92 válasza fecko92 (#22913) üzenetére


fecko92
(csendes tag)

Tisztelt Moderátor!!

Mára meg is jött az utalás Imiboy89-től! Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

(#22920) Gogodj


Gogodj
(tag)

Sziasztok! édeklődnék aki már futott bele hasonlóba. az Létezik hogy én 17én reggel 9 után utaltam és nem érkezett meg az összeg? nekem elég gyanús lett a történet. 18 án kérdeztem az eladót elvileg nem érkezett meg. nekem már ez gyanús volt. aláirom hogy bankon kivül eltarthat egy ideig mig odaér az utalás,de könyörgöm azóta második nap tellik el.ráirtam emailben,itt pm-ben is semmi reakció tegnap 17:45 kor lépett be utoljára.nagyon kezd elfogyni a türelmem,és kezdek úgy lenni vele hogy inkább vissza a pénz aztán hagyjuk.

Nem életszerű, ha még nem érkezett meg, de bővebb információt a bank adhat.

[ Módosította: Kalandor ]

Gogodj

(#22921) Gogodj válasza Gogodj (#22920) üzenetére


Gogodj
(tag)

bank szerint ott kell legyen. ezen már túlvagyok.,viszont semmi reakció.

Akkor el kell olvasni a topik összefoglalót és aszerint írni.

[ Módosította: Kalandor ]

Gogodj

(#22922) Gogodj


Gogodj
(tag)

légyszi figyelmeztessétek: [link]
aphírdetés linkje:[link] már törölte....

az ok:Vásároltam egy telefont ettől a személytől,sajnos előre utaltam....
többszöri megkeresésemre nem reagált.irtam neki emailt is,arra sem reagált. az oldalra tegnap 17:45 óta nem lépett be.időközben találtam telefonszámot is. az pedig ki van kapcsolva.a legutolsó üzenete az volt hogy amint átér az utalás és feladja,küldi a feladóvevény képét. erre várok,de mostmár meguntam. légyszíves figyelmeztessétek. köszönöm

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, az esetre való értesítés után mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

Gogodj

(#22923) tippm86


tippm86
(tag)

Tisztelt Moderátor!

hardver81 tagtól vásároltam egy Athlon 200GE procit, a hirdetésben garancia szerepel és ezt üzenetben is megerősítette, hogy 2,5 év kompkerbe szól. Megérkezett a proci, de a garanciapapír nem volt a csomagban, visszaírt hogy másnap elküldi. Egy hete üzenetre nem reagál, értékelni nem enged és nem küldte el. Mit tudok tenni?
Válaszát előre is köszönöm!

Üdv: Márk

Irok neki egy figyelmeztetést ,hogy rendezze. Ha nem teszi meg 1 héten belül kérlek jelezd ugyanitt és szankcionáljuk.

[ Módosította: domperke ]

(#22924) hardver81 válasza tippm86 (#22923) üzenetére


hardver81
(újonc)

Elnézésedet kérem, a holnapi napig bezáróan küldöm a garanciáról szóló levelet!

Üdv,
hardver81

(#22925) RootRulez válasza RootRulez (#22814) üzenetére


RootRulez
(nagyúr)

Erős a gyanú, hogy korábbi csalóm visszajött tikibácsi732 néven és hirdeti a x@rjait. Az illetékeseket kérem, a szükséges lépések megtételére. :(

Távozott.

[ Módosította: domperke ]

═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════

(#22926) bud.spencer4


bud.spencer4
(újonc)

Sziasztok!

Friss az eset de mivel elmondta a kiscsaj hogy mindenkije nagyon beteg - amit szívből sajnálok - semmit nem fizet vissza és tojik az egészre mert úgy is meghal gondoltam azért leírom... Vettem egy telefont tőle amit el is utaltam majd elkezdtem megnézegetni mit is irogatott közben... Az összeg sem stimmelt mert elírtam de nem vette észre stb. stb. Nyaralásomat töltöm de a hardverapro-t nézegetem:-) Minden papírját elküldte a telefonnak még a saját személyijét is már ha ő az. Én tényleg nagyon sajnálom de ezért lehúzni valakit mert mindenkije beteg... Ha kért volna még adok is... Levelezés, viberüzenet minden megvan de nem akarom hogy titeket is átverjen. Azt sem tudom tegyek e feljelentést...
Ravensburger és RavenClaw néven van fent... Vigyázzatok.

Mindkét reg kitiltva már.

[ Módosította: domperke ]

(#22927) Gogodj válasza bud.spencer4 (#22926) üzenetére


Gogodj
(tag)

En vegul nem tettem feljelentést. De pont egy hete jelentettem sajnos én is befurodtem vele.

Lehet megerdemelne. Kitudja hany emberrol húzott mar le 20k-t

Pedig fel kell jelenteni, ha nem rendezi, nem veszíthetsz semmit, csak nyerhetsz.

[ Módosította: Kalandor ]

Gogodj

(#22931) Intruder2k5


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Mielőtt beírsz a topikba, az összefoglalót olvasd el!

ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
személyes adatok (név, cím, email, telefon, bankszámlaszám) közzététele tilos

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#22932) janhun7


janhun7
(újonc)

Sziasztok! crixonit nevű felhasználót szeretném jelenteni,a hirdetés már nem aktív,valószínűleg törölte:
https://hardverapro.hu/apro/mortal_kombat_11_7/hsz_1-50.html
Mortal Kombat 11 ps4 játékot vásároltam tőle,utaltam,a mai napig sem küldött semmit,nem is válaszolt a Hardveraprón az azóta küldött leveleimre,kérem segítségeteket!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22934) fanuc válasza fanuc (#22911) üzenetére


fanuc
(csendes tag)

Üdv,

semmilyen módon nem érzi felelősnek magát az eladó.
Az ügy nem oldódott meg.
Kérem kapja meg ami jár.

Üdv.

Kész.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22935) RudiSZT3 válasza mghltm (#20588) üzenetére


RudiSZT3
(csendes tag)

http://www.police.hu/hu/koral/elfogatoparancs-alapjan-korozott-szemelyek/200851

(#22936) csaba.r


csaba.r
(újonc)

Jelentést szeretnék tenni Meliodas nevű felhasználóra. Vásároltam tőle egy monitort (https://hardverapro.hu/apro/asus_gamer_vg278q_monitor_nagyobbra_valtas_miatt_e/hsz_1-50.html).
Mivel normális, több pozitív értékeléssel bíró, az előző hirdetéseiből visszaköszönő környezet volt felismerhető a fotókon, amiket a termékről küldött és a monitor is tetszett, ezért előre utaltam a vételárat. A hirdetésben szereplő 42000Ft-ot 2019-07-15.-én utaltam el, utána néhány ígérgető üzenetet kaptam amikben azt írta, hogy holnap veszi fel a futár. Az áttörést 18.-án értük el amikor azt írta, hogy egy órája vitte el a futár. Azóta se Meliodas se monitor. Ez ügyben szeretnék segítséget kérni, esetleg a ti felhívásotokra előre mozdul az ügy, ha nem akkor kérném kitiltani. Köszönöm a segítséget.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a július 29-től számított 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22937) Cossiers


Cossiers
(újonc)

Sziasztok.
Jelenteni szeretném JZaron nevű felhasználót.
Sajnos a hirdetés már törölve van, mint minden többi amit még hirdetett.

https://hardverapro.hu/apro/gigabyte_geforce_gtx_1060_6gb_g1_gaming_2/hsz_1-50.html

Az eset. Hétfőn 17:00 körül megláttam az általa hirdetett GTX 1060 6GB videókártyát 40.000 forintért, én egyből le is csaptam rá. Már sajnos össze-vissza módosítgatta a leírását, de akkor kint volt neki hogy 2 hét múlva lehet majd csak személyesen átvenni mert kamionozik, de előreutalás után másnap a felesége postázza. A telefonszáma is kivolt írva így nem sok üzenetet váltottunk, mert egyből felhívtam. (Az én hülye fejemmel és a bizalmammal nem kértem tőle nagyon semmi információt, mert még soha sem történt velem semmi ilyesmi)
Tehát megadta a számlaszámát ami a párja nevéhez volt kötve. Perceken belül elutaltam a pénzt és írta egy válasz sms-ben hogy megérkezett.
Másnap reggel (kedden) kaptam egy sms-t hogy 9 órakor megy a postára és feladja.
Azóta nem érkezett meg, semmiféle üzenetre,telefonhívásra nem reagál, pedig tisztán látom hogy az oldalra folyamatosan bejelentkezik.

Ez ügyben lehet tenni valamit? (információm róla csak a telefonszáma,a "párja" neve illetve a számlaszáma)

Üdv.: László

Sajnáljuk ami önnel történt mi kitiltottuk őt. A rendőrségi feljelentését javaslom a topik összefoglalójában talál ehhez segítséget.

[ Módosította: domperke ]

Kakas László

(#22938) caverinha


caverinha
(aktív tag)

Sziasztok!

Minimális kár ért (benzin),de azért szeretném a következő felhasználó nevét itt hagyni:Peti198506

A történet röviden a következő:

Jelentkezett erre a hirdetésemre: Dragon Ball FighterZ

Több időpont és helyszín szóba került, hogy hol hozzuk össze a személyes találkozót az adás-vételhez. Majd úgy tűnt, hogy találtunk egy mind a kettőnk számára jó időpontot mai nap 22:00óra, én azért biztosan rákérdeztem,hogy biztosan jó lesz-e neki, ne offoljuk inkább? ő mondta,hogy igen jó lesz és ő javasolta amúgy az este 22:00órát. Ez a beszélgetés 20:39kor zajlott, helyszín időpont fixálva,pipa.
Én elautóztam a megbeszélt helyre, ekkor láttam,hogy 21:41kor írt egy üzenetet, hogy mégis csak offoljuk,mert nem tudja utolérni magát... Nos ekkor én már a helyszínen voltam,amikor olvastam ezt az üzenetét 22:00kor. Az egy dolog,hogy a hardverapró nem mindig küldd értesítést a gmail-re (vagy küldd,de kis késéssel),hogy írtak és akkor talán észreveszem, de MEGADTAM neki a SZÁMOMAT,ha azon felhív,akkor nem kocsikázok el hiába, számomra ez kimeríti az inkorrektség fogalmát, de ha valaki úgy érzi, hogy nem jogos a felháborodásom,akkor írjon és szívesen elküldöm a teljes beszélgetést!

Köszönöm,ha végigolvastátok!

Neve itt marad az utókornak.

[ Módosította: domperke ]

(#22939) cs.zsolt


cs.zsolt
(tag)

Üdvözletem

Nem gondoltam volna , hogy egyszer ide is írni fogok de sajnos eddigi 7 éves pályafutásom alatt belefutottam egy csalóba.

[link]

[link]

A hirdetés igaz már archiválva van illetve törölve lett .
Lényeg a lényeg , hogy írtam az úriembernek , hogy kellene a ram , mondta hogy személyesen Nagykanizsán vehető át. Mondtam , hogy sajnos nekem az messze van maradjon a posta mivel 0 pozitívos volt és friss reges , mondtam neki , hogy vegyük fel a kapcsolatot facebookon vagy messengeren , aztmondta facebookja nincs messenger viszont van (lehet külön használni)

Írtam neki ott , megadta a számlaszámát (egy rokonáét) Hétfőn utaltam neki a pénzt , 15,500-Ft ot. 15 volt a ram a postát meg feleztük.

Kedden nem jött semmi aztmondta aznap adja fel mert hétfőn nem tudta , mondtam semmi baj. Kedden este írtam aztmondta feladta.

Ma péntek van . Még mindig semmi és kedd óta fent se volt nem olvassa az üzeneteimet . Kedden pedig felfüggesztették a profilját is .

Mivel soha nem volt még hasonló sem , gondolom a felfüggesztést azért kapta mert többek jelentették csalás miatt. 15 ezer Ft ért nem fogok a rendőségre rohangálni de tudok két nevet és egy számlaszámot. Ezen valamilyen módon el lehet e indulni ? :D

Sajnaljuk ami onnel tortent mi mar kitiltottuk ot.Segitseget itt talal:[link]

[ Módosította: domperke ]

http://www.danasoft.com/sig/IP20440.jpg

(#22940) nagyonjjo


nagyonjjo
(újonc)

Üdv!
Ide vezényeltek másik témából,hogy hónapokkal ezelőtt eladtam valamit,de gond lett,valószínűleg a vevő miatt.
Hónapokon keresztül próbáltam megoldani,de a tag el-el tűnt,akkor úgy látszott segíteni akart.De azóta se történt semmi,és nem válaszolt.
Jó helyen járok?

Lehet, de mi a probléma?

[ Módosította: Kalandor ]

(#22941) MRockatansky


MRockatansky
(csendes tag)

Susca nevű felhasználóval 2019 július 11-én felvettem a kapcsolatot a meghirdetett monitorja ügyében.
https://hardverapro.hu/apro/benq_gw2470h_monitor_hibatlan_allapot_2/hsz_1-200.html

A megbeszélés után 2019 július 12-én elutaltam 21000 forintot.
Több mint két hete várom a monitort. Állítása szerint az apósa adta fel, sok a munkája stb.
Hiába kértem, nem mutatott be a monitor postára adását igazoló dokumentumot sem.
A üzenetekre/telefonra/SMS-re több napja nem válaszol. Írtam a feleségének is hátha anyucira hallgat.
Jövő héten megteszem a feljelentést a rendőrségen.
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e mód ilyen esetben értékelni a felhasználót? Nem vásároltam és valószínűleg nem fogadja majd el az értékelési szándékomat, de úgy érzem most kijár egy negatív értékelés.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

A lánc ott a bilincsen acélból van, körülbelül 10 perc kell hogy átvágd. De ha szerencséd van 2 perc alatt átvágod...a bokádat.

(#22942) Kean_Sorbo


Kean_Sorbo
(őstag)

invictus46 tagtól vásároltam egy ASUS Z87 PLUS alaplapot.
A hírdetésben ez állt: "Laptopra váltás miatt eladó hibátlan állapotú, ASUS Z87 Plus tipusú alaplap, eredeti dobozában, minden tartozékkával."

Átutaltam neki 22000 Forintot (2017.07.10.). Elküldte a lapot, aminek a processzor foglalata sérült volt. Több láb elhajlott, egy pedig hiányzott (elégett). Az alaplap nem működik.
Jeleztem felé. Bevallása szerint nem nézte meg a foglalatot elküldés előtt. Megbeszéltük, hogy visszaküldöm neki a lapot, megnézi, és ha hibás visszautalja pénzt. Ez még 2000 Forintomba került.
Megnézte, neki sem működött.
Erre volt 2 hete. Rákérdeztem, azt írta, hogy bevitte egy ASUS szakszervízbe (gondolom ez egy lerázó szöveg), azóta sem jelentkezik.

Az alaplap dobozában talált számla alapján, a másik két hírdetésében lévő processzor és memória ebből a konfigurációból származik, úgyhogy ezek hibátlansága is megkérdőjelezhető.

Kérem jelezzétek felé, az ügy, mihamarabbi lebonyolításának kérelmét.

Köszönöm!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#22943) tippm86 válasza tippm86 (#22923) üzenetére


tippm86
(tag)

Tisztelt Moderátor!

Azon kívül,hogy ide írt a hozzászólásom után semmi változás nem történt.
A holnap küldöm szóval pedig már tele a padlás
[privát üzenet moderálva, tilos megosztani!]
Üdv: Márk

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22944) csaba.r válasza csaba.r (#22936) üzenetére


csaba.r
(újonc)

Köszönöm a segítséget!

(#22945) MRockatansky válasza MRockatansky (#22941) üzenetére


MRockatansky
(csendes tag)

Tegnap megpróbáltam a munkahelyén keresztül felvenni a kapcsolatot a felhasználóval, ma reggelre itt volt a pénz :D

Arra továbbra sincs bizonyíték, hogy fel lett-e adva a monitor. Elvileg tegnap visszakapta sérülten - este 7-kor hova jár a futár?? Nagyon szűkszavú a srác, telefonra továbbra sem válaszol. Kezdem azt hinni, hogy a gyerek hirdette a monitor nem is az apja LOL

Kedves Adminok: Hogyan tudom ezt az egész tranzakciót értékelni?
Továbbra is hirdethet majd a 10 pozitív visszajelzésével, miközben megpróbált hülyére venni?

Értékelni csak létrejött üzletet lehet.Ha ön értékel a.másik félnek is joga lesz.

[ Módosította: domperke ]

A lánc ott a bilincsen acélból van, körülbelül 10 perc kell hogy átvágd. De ha szerencséd van 2 perc alatt átvágod...a bokádat.

(#22946) rgida66


rgida66
(újonc)

Mi van abban az esetben, ha én eladok egy RAM modult, eredeti garanciával és számlával, aztán a vevő azt állítja hogy a RAM nem működik és hogy átvertem? A RAM nálam működött, újonnan vásároltam. Az illető most fenyegetőzik, hogy jelenti, mert átvertem! Ja, és közben itt meghirdette, mint "nem kompatibilis" termék.

“Ha azt gondolod, hogy túl öreg vagy a rock & rollhoz, akkor tényleg az vagy.”

(#22947) Speed(R) válasza rgida66 (#22946) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Attól, hogy nálad működött, nála lehet hibás..kérdés miben egyeztetek meg (próbagari esetén vedd vissza és gariztasd, ennyi).

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#22948) rgida66 válasza Speed(R) (#22947) üzenetére


rgida66
(újonc)

Igazából gyári gari+ számlát adtam. Más megegyezés nem volt. 2-3 hetes volt a RAM. Csak közben eladtam a laptopom, és ez megmaradt.
Ő azt állítja, hogy gyári hibás (?)
Írtam neki hogy akkor gariztassa, hiszen nála van minden hozzá... De én vagyok a szemét...
Ha elküldené gariztatni, ha már megállapította(?) Hogy gyári hibás, pont ugyanannyiba kerűl mintha visszaküldené nekem. Vicc.

[ Szerkesztve ]

“Ha azt gondolod, hogy túl öreg vagy a rock & rollhoz, akkor tényleg az vagy.”

(#22949) Speed(R) válasza rgida66 (#22948) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Attól függ a vicc megítélése, hogy kin csattan a poén..amennyiben nem kötöttetek ki külön próbagarit, gariztassa le és vonja le a tanulságot. Ahogyan te is, eladás előtt MemTest86, a képpel bizonyítható, hogy nálad jó volt (más kérdés, hogy kiszerelés/csomagolás/utazás közben is érhetik káros behatás /statikus ág, fizikai behatás/, de kár belemenni ebbe, nem lesz igazabb egyikőtöt szava sem), aztán ennyi.
Beszéljétek meg, nem akkora tétel gondolom, hogy ennél több időt szánjon rá bárki.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#22950) nagyonjjo válasza nagyonjjo (#22940) üzenetére


nagyonjjo
(újonc)

?

Légy szíves olvasd el a topik összefoglalót és aszerint írj.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22953) morix


morix
(csendes tag)

Sziasztok! 2019.07.17-én vásároltam adddra133 fórumtárstól ezt a PC-t. A lakóhelye előtti parkolóban személyesen vettem át és fizettem ki a terméket (szóban 1 hónap garanciát vállalt a gépre). Hazaérkezésem után kipróbáltam és jeleztem neki, hogy a hirdetésben szereplő 500GB-os HDD helyett, egy hibás 160GB-os HDD van a gépben (sentinel kép van). Megegyeztünk, hogy vagy a HDD helyett kapok tőle +2GB RAM-ot (ez a megoldás nekem is megfelelt volna), vagy megkapom az eredeti HDDt (amit valószínűleg továbbra is hirdet eladásra).
Azóta különböző indokokkal tologatta a megoldást, pár hete letiltotta a telefonszámomat és bármilyen csatornán próbálkozom nem kapok tőle visszajelzést.
Segítséget szeretnék kérni az ügy rendezésében! Próbáltam értékelést kezdeményezni, hogy jelezzem mások felé az eladó megbízhatatlanságát, de erre sem reagált. Feljelentést nem tervezek tenni, de legalább szeretném, ha mások nem járnának így vele kapcsolatban. Köszönettel!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22954) joda601 válasza szupal (#21902) üzenetére


joda601
(csendes tag)

Sziasztok ezzel kapcsolatban van jó hírem. megvan az elkövető de még a pénzem nincs meg! De megvan a győri kislakos :D Valaki honfitársam azóta sikeresen behajtotta a pénzét?

[ Szerkesztve ]

(#22955) Kean_Sorbo válasza Kean_Sorbo (#22942) üzenetére


Kean_Sorbo
(őstag)

Üdvözlet!

Ebben az ügyben semilyen előrelépés nem történt.
Kérem az ilyenkor szokásos lépések megtételét részetekről!

Köszönöm!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#22956) snp


snp
(csendes tag)

Regota nem hardveraproztam... Erre tessek. Az "uriember" aki amugy maga Jezus, 13ezerrel behuzott (igen hulye vagyok elore utaltam sok pozitiv ertekeles miatt), ha mar annyit elerek ezzel a poszttal, hogy masokat nem dolnek be neki mar volt ertelme.

Link a cuccrol: [link]

Beszelgetes csatolva.

Tisztelt snp!

Kérlek legközelebb ne oszd meg a privátokat a másik fél beleegyezése nélkül, mert az levéltitoknak minősül.

Sajnáljuk, ami történt! Kértük, hogy vegye fel a kapcsolatot és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor kérem, hogy ismét jelentse a hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben!).
Köszönöm!

[ Módosította: essexboy ]

(#22957) LZs?!


LZs?!
(tag)

Jelenteném Sodrex 'kollégát'.

Elvileg EZT szándékozta megvenni tőlem.

Gyakorlatilag váratott 40 percig az Árpád híd budai hídfőjénél, majd mikorra végülis odaette a fene, közölte, hogy igazából nem is biztos, hogy megvenné; illetve volt képe javasolni, hogy még fussunk össze a héten, hogy ki tudja próbálni dVGA-val is.

Ez nekem felesleges idő- (o/v 1,5 óra a várakozással) és pénzpazarlás (o/v 30km utazás) volt.

Természetesen friss reg; ergo nem lenne kár érte, ha...

Megmarad az utókornak

[ Módosította: essexboy ]

Alfa Romeo GT - a helyzet távolról sem kielégítő, de legalább egyre romlik... :)

(#22958) dvd_R+


dvd_R+
(őstag)

Szeretném jelenteni a következő fórumtársat "coolio90"
Tegnapi nap délután 16:59, ekkor volt az utolsó üzenet váltásunk hogy elindul hozzám egy RTX2060 videókártyáért, megadtam neki a telszámom és a címem
Egészen 20:00 ig vártam rá de nem érkezett meg, persze addig belépett vagy 3x apróra.. Illetve az adatlapján lévő telefon szám sem él.. így hívni sem tudtam
Ez csak azért bosszantó mert miatta nem intéztem az ügyeim és nem mentem el itthonról mert rá vártam..
Azóta mai nap is belépett vagy 2x de nem méltatott válaszra, mert írtam neki de semmi..
Van neki már egy negatív értékelése, ez csak jobban megerősít a megbizhatatlanságában..
Aki teheti kerülje.
Igaz anyagi kár nem ért, de az idő pénz (számomra) legalább is.. így a legdrágább dologgal az időmmel játszott az "úri ember"

[ Szerkesztve ]

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#22960) datatomm


datatomm
(tag)

Szia!

Van egy kis problémám a Khachanov nevű taggal. Nem tudom, hogy tudnál e segíteni?

Ryzen 2600 processzort árult, és sokat is kommunikált. A postázással volt egy kis gond ugyan, ezt mind leírta, történetesen sérülten (bontottan), de hiánytalanul visszajutott hozzá a csomag. Ezután csinált rajta tesztet, le is írta hogy jó a proci, de hétvége óta eltűnt. Nem tudok róla semmit. Nem tudom hogy feladta e újra a csomagot, de gyanús, hogy nem. Se telefonra, se itteni írásra nem reagál.

Furcsa eset, amikor visszajutott hozzá a csomag, vissza akarta utalni a pénzt, de mikor írta, hogy tulajdonképpen nincs baja a procinak, én kértem hogy akkor mégis csak a processzort küldje. Ezután még egy levélváltás volt, hogy küldi, de pont hétvége jött. Most meg már semmire nem reagál.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges az a szemnek láthatatlan.

(#22961) datatomm válasza datatomm (#22960) üzenetére


datatomm
(tag)

8. napon???!!!

Addig mi fog történni szerintetek?

Eltűnik örökre végleg. Ha eddig nem reagált, akkor legyek nyugodtan 8 napig?

Ezt ugye nem mondjátok komolyan? Te is ezt tennéd? ŐSZINTÉN???

Közben már kitiltottuk őt biztonsági okokból. Ha nem rendezi a helyzetet, akkor sajnos gondold át a rendőrségi feljelentést :(

[ Módosította: Kalandor ]

Jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges az a szemnek láthatatlan.

(#22962) snp válasza snp (#22956) üzenetére


snp
(csendes tag)

Koszi a segitseget, visszajott a penz. Ettol fuggetlenul nem ajanlom a z illetot.

(#22965) Mr.Jesus


Mr.Jesus
(tag)
LOGOUT blog (1)

Üdv!
Sajnos immáron másodjára sikerül csalóra bukkannom...
TERMINATOR nevű felhasználót szeretném jelenteni.
Hétfőn vettem tőle egy Gigabyte GTX 980 Ti G1 Gaming videokártyát. Ragaszkodott a személyes átvételhez, így Nyíregyházán találkoztunk. Mire hazaértem, a hirdetés már archiválva volt, pedig mondtam is neki, hogy ha hazaértem akkor kipróbálom a kártyát, és ha minden ok akkor megy az értékelés. Már itt kezdett gyanússá válni, s mint az kiderült nem is volt alaptalan a gyanúm. A kártya teljes terhelésnél droppolja az órajelet, mindenféle tanácsot kipróbáltam már amit a neten találtam, de sajnos nem user-error miatt van ez, szimplán hibásan működik a kártya. 60 ezer forinttal sikerült megkárosítani, melyet ezúttal is szeretnék megköszönni neki! :W PÜ-re nem válaszol, azóta be sem lépett az oldalra. :(

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22966) tomba válasza datatomm (#22961) üzenetére


tomba
(csendes tag)

Sziasztok!

Csatlakozom datatomm-hoz ugyanaz a user ugyanazzal a hirdetéssel és ugyanazzal a körítéssel vert át. Egy időben adta el nekünk ugyanazt a processzort.
(...)
Hihetetlen, hogy ez a srác több hónapja képes ezt csinálni úgy, hogy több fejlenetés is folyamatban van ellene.
(...)

Szóval egy pozitív értékeléssel, néhány hónapos reggel és győri címmel csak óvatosan. Mi valószínűleg soha nem kapjuk vissza a pénzünket, de ti legyetek óvatosak! Tartanom kellett volna a magamnak felállított szabályt, hogy min. 3 éves regisztráció és 20+ pozitív értékelés alatt nem utalok előre! Így most volt egy 36 000 forintos tanfolyamon "hogyan kerüljük el a csalókat" témában.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

A személyes adatokat töröltem.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22967) sunbela


sunbela
(újonc)

zsolti0131 nevű eladó csaló! https://hardverapro.hu/apro/samsung_galaxy_a50_128gb_dual_sim/hsz_1-50.html ez a hirdetés amivel átvert, megvásároltam a készüléket 20 ezer Ft ért előre utalással,igaz ez tudom hiba volt! Kb.2 hete se telefon se pénz,a hardveraprón azóta nem volt fenn,telefonon nem elérhető,és sms-re sem válaszol,így gondolom már tiszta hogy ő egy újabb rohadék!!!

Kitiltottuk.Javaslom a feljelentését.

[ Módosította: domperke ]

(#22968) Szilofon


Szilofon
(tag)

Üdv!
Sajnos átvertek!
[link]
Ezt vettem volna meg,és tőleLaci19740625
2019.07.31 meg egyeztünk hogy 30.000ft postával együtt az enyém a telefon.
2019.08.01-n el lett utalva neki reggel a 30.000ft,aznap meg is kapta
Utána telefonon beszéltem vele,azt ígérte pénteken feladja,ez nem történ meg.Minden nap hívtam,kedden ki nyögte a telefonban,hogy rajta kiváló okok miatt nem tudja küldeni a telefont,a pénzt pár napon belül vissza utalja.
Azóta sem utalta,ma is beszéltem vele,azt mondta péntek délután utalta,ami szerintem nem igaz,csak hétvége miatt időt akar nyerni.Hétfőig várok,kedden elmegyek a rendőrségre,megteszem a feljelentést.
100% hogy nem volt pénze,hónap vége,esze ágában sem volt eladni a terméket.Csak gondolom kellet neki gyorsan pénz fizetésig.
Bocs,hogy ilyen hosszúra sikerült.

Szia! Felszólítottuk, hogy egy héten belül rendezze az adás-vételt. Ha ez nem történik meg, a 8. napon kérünk egy ismételt visszajelzést.

[ Módosította: MurdR ]

Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(472 pozitív,0 negatív)

(#22969) Benji21th


Benji21th
(tag)

Sziasztok,
Szeretném jelenteni Flash95 [link] -t. Telefonos megegyezés után egy értesítést kért a találka konfirmálására, de a telefont többet nem vette fel és a hirdetést is törölte : [link]
Nem adott valami rugalmas időpontot, így lecsúsztam pár másik ajánlatról, mert elhitette, hogy megállapodtunk. Komolytalan.

Itt hagyjuk az írásodat az utókornak.

[ Módosította: MurdR ]

(#22970) The DJ


The DJ
(addikt)

Sajnos jelentenem kell LeWy2000 felhasználót. Régóta fut egy hibás/hiányos laptop keresős hirdetésem, ezeket javarészt bontásra vásárolom, alkatrész utánpótlás gyanánt.

Fentebb említett fórumtárs megkeresett, hogy lenne két gépe, amit eladna nekem, ha meg tudunk egyezni. Idézet: "A toshiba egyáltalán nem működik, az acer bekapcsol de valamiért nem tölti be a windowst." Kaptam néhány képet, próbáltam rákérdezni a lényeges infóra és persze az árra, amit gondolt értük. Tartozék gyanánt a gyári töltők jártak hozzájuk, az akkuk és 2 darab 2GB DDR3-as memória modul.

Üzenetváltásaink során kiderült, hogy a Toshiba valószínűleg alaplaphibás, viszont az Acer működik, csak a Windows betöltéssel voltak gondok. Rákérdeztem a kijelzőkre, mivel ezeket mindig tudom hasznosítani és azt a választ kaptam, hogy törve egyik sincsen, nem hibásak. Ugyanez lett elmondva a töltőkre, akkukra és a ram modulokra is. Tehát úgy készültem, hogy lesz 2 töltőm, 2 ram modulom és legalább 2 kijelzőm, amiket hasznosítani tudok majd, még akkor is, ha minden más kuka.

Jó napom volt, így rábólintottam az árra, ámbár eléggé sokalltam, de ez már az én problémám. A feladás természetesen csúszott, kezdtem aggódni, hogy kapok-e valamit, aztán végül pár nap késéssel, de jött a csomag. Meg a meglepetések is.

Probléma 1: A két darab 2GB-os DDR3 modul helyett kaptam 2 darab 1GB-os DDR2-t... ezeket elég nehéz összetéveszteni.

Probléma 2: Az Acer gép töltője nem jó. Nincs benne feszültség. Hogy kábeltörés vagy töltő hiba miatt, azt már nem kezdtem el kutatni.

Probléma 3: Univerzális töltővel kapcsoltam be az Acer gépet, ami ugye működik, csak nem töltötte be a Windowst. Nos... ekkora sarkítást se látott még a világ. Bekapcsolás után pixelcsík a kijelzőben középen végig (ami ugye elvileg hibátlan), de ez még semmi. A kép az első pillanattól kezdve megnégyszerezve, szétesve és elcsúszott színekkel jelenik meg a pixelhibás kijelzőn, azaz egyértelműen VGA hibás a laptop. Ebben még cserélhető MXM VGA van, ezek az öreg kártyák pedig ilyen idős korukra mind halottak. Esélytelen is, hogy bármilyen Windows töltés megkezdődjön, mert a gép használhatatlan már a BIOS-ban is. Ha bárki bekapcsolta ezt a gépet, akár egy pillanatra is, akkor látnia kellett a dolgot, ha nem vak. A kijelző hibáját is.

Probléma 4: Mondanom sem kell, hogy az akkuk sem működnek.

A Toshiba gépről nem beszélek, mert arról tudvalevő volt, hogy valószínűleg teljesen halott. Ez így is van. Bekapcsol, de se kép, se hang. Szintén VGA BGA vagy chip hiba valószínűsíthető (=kuka alaplap). Így sajnos nem tudom ennek a kijelzője ép-e, de a fentiek tükrében erősen kétlem.

Tehát mit tudok hasznosítani? Van egy Toshiba töltőm, ami megy :) Elég drága vásár volt.

A csomag kézhezvételétől számított néhány órán belül írtam is az eladónak a fenti problémákat megemlítve, aki csak másnap reagált annyit, hogy: "A ramot megmondom őszintén nem néztem meg valószínűleg rosszul emlékeztem, annak az árát mindenképpen vissza utalom neked, de a többi nálam még működött.."

Erre a reakcióm annyi volt, hogy köszönöm, de inkább visszaküldeném az egész pakkot, mert ez minden, csak nem korrekt és nem erről volt szó egyáltalán. Na, azóta semmi reakció, lapít mint az a bizonyos a fűben. Pedig volt belépve már. Korrektségnek jelét keresem, de nem találom most sem.

Oké, hogy hibás termék amit veszek, de ha nem azt kapom, amit ígérsz, akkor nem leszek boldog és nem fogom annyiban hagyni, ez borítékolható.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

(#22971) nagyonjjo válasza nagyonjjo (#22950) üzenetére


nagyonjjo
(újonc)

Hírdettem Division 2 játékkulcsot =hírdetést a hónapok alatt már töröltem.
mongi75 hardveraprós kollega vette meg.
Utalással fizetett,majd megadtam neki a belépőt az amd reward fiókomba,ahol 2 db Division 2 játék volt.
Mindez 2019.03.14-körül kezdődött.
16.-án észrevettem,és jeleztem felé,hogy nem 1 fizetett játékot használódott el,hanem 2.Ő nem tudott erről semmit.
Végül hetekig tartó levelezés után az amdvel kiderült,hogy melyik az a 2 cd kulcs,amit náluk aktiváltak.
Melyik az az 1 cd kulcs,amit a felhasználó aktivált.
Végül újabb hetekig tartó ubisoft levelezés és várakozás után ubisoftal,illetve a felhasználó is el-el tűnt oldalról,hetekre/hónapokra,a felhasználó 05.15-én kérte a segítségem mit írjon ubisoftnak angolul.
Mivel állítólag többszöri ubisoftól kapott üzenetet sem kapott meg.
Ezt megtettem neki,majd megint 1 hónapra eltűnt,bár elolvasni elvileg elolvasta utolsó válaszom(1 idő után már nem is néztem fenn van-e.)
Jelenleg 3 napja lépett be utoljára.
A tények fényében,hazudott,segítséget nem nyújtott,a kifizetett árunál többet vett el,és hónapokig tartó herce-hurca után se tett semmit.

Ha mást nem ezt a "jó" hozzáállást szeretném jelezni az adatlapján,hogy mások se szavazzanak neki bizalmat,vagy higgyenek a szavában.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22972) Szilofon válasza Szilofon (#22968) üzenetére


Szilofon
(tag)

Vissza utalta a 30000ft-ot ma.. Részemről ennyi (Nagyon inkorrekt viselkedés!)
Én a helyetekben a nevét itt tartanám,hogy ne járjon így más,hátha ebből tanul valamit
Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.(472 pozitív,0 negatív)

(#22974) Mr.Jesus válasza Mr.Jesus (#22965) üzenetére


Mr.Jesus
(tag)
LOGOUT blog (1)

Az eladó szerencsére visszafizette a kártya árát, így részemről az ügy letudva.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.