Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22854) MaciLaci2006


MaciLaci2006
(újonc)

Amit kifelejtettél,hogy mikor jeleztem a venti állapotát akkor vissza akartam utalni egyből a pénzed de te erre nemet mondtál mert neked a kártya kell, arról,hogy a ventilátor kb 1 hónapra érkezett meg nem tehetek mondtam vissza kapod a pénzed csak kis türelmedet kérem mert kicsit szorult helyzetben vagyok jövő hét elején menni fog a pénz vissza az egész. Nem vagyok csaló csak az élet nem mindig kerek sajna eddig senkinek semmilyen problémája nem volt velem meg nem is lesz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.