Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22751) MurdR válasza envagyok (#22750) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Törölte magát, az új nickje sajnos (már ha van egyáltalán) nem ismert számunkra. :(

(#22755) hhenry


hhenry
(aktív tag)

Sziasztok! egyértelműen csaló:[link]

[ Szerkesztve ]

(#22756) Wadjin


Wadjin
(csendes tag)

Sziasztok,
szeretném jelenteni imre378 tagot aki egy "kifogástalan állapotú" GTX1070 mini-t hirdetett.
Meg is egyeztünk, elutaltam neki az összeget (70.000HUF) a kártya pedig pár napon belül megérkezett hozzám.
Viszont nem volt hibátlan, mint kiderült azért nem volt használatban 3 hónapig, mert garanciás javításon volt. Emberünk úgy rakta fel a hirdetést, hogy ki sem próbálta előtte (állítása szerint).
A kártya nem jön ki idle state-ből, mindig 139mhz-en van ragadva a mag órajele. Próbáltam 2 féle alaplappal, 4 féle táppal (mind gold rated), 7 féle driverrel (régi, új) és még friss win10 és win8.1 reinstallokkal is.
Írtam a kollegának mi a gond és, hogy a kártya hibás, utaljon vissza én pedig csomagolom és küldöm a kártyát, ahogyan megkaptam.
A válasza az volt, hogy majd féláron visszaveszi, meg személyesen vigyem és amúgy is én rontottam el, mert biztos "megfogdostam a nyákot"
1 értékelése van a tagnak amit sajnos hülye fejemmel nem néztem meg előre, mert sürgősen kellett volna a kártya és ez lett az eredménye.
Noha a kártya még garanciális, most nekem kell vele szenvedni, úgy, hogy ki tudja hányadik tulaja vagyok és hónapokig kártya nélkül leszek a szervizelés miatt.(HA egyáltalán sikerül gariztatni)
A kommunikációja alapján gyanús, hogy így akart volna hazárdírozni az illető.
hirdetéslink: https://hardverapro.hu/apro/gigabyte_geforce_gtx_1070_oc_garanciaval/hsz_1-50.html
Modok: nem tudom hozzá fértek-e a beszélgetéshez, ha nem szóljatok mit másoljak ide.
Jelentve. Óvakodjatok az ilyentől!

[1 hetet kapott, hogy rendezze.]

[ Módosította: MurdR ]

(#22757) TothDavid


TothDavid
(újonc)

TTTomboy
Vettem tőle egy videókártyát és nem működik
Ne üzleteljetek vele

Kicsit bővebben fejtsd ki légyszíves, hogy mit vettél tőle, mikor, eléred-e privátban vagy nem válaszol....

[ Módosította: MurdR ]

Üdvözlettel: Tóth Dávid

(#22758) TothDavid válasza TothDavid (#22757) üzenetére


TothDavid
(újonc)

TTTomboy vettem tőle egy Asus r9 280X-et 15000 forintért egy costum hűtővel (Raijintech Morpheus)
Megkaptam a videókártyát amit péntek helyett kedden adott fel
Azt mondta hogy letakarította, közben meg egy kiló por volt benne
Beleraktam a gépembe és nem ad képet és megfagy tőle a gépem
Megpróbáltam haverom gépében ott is ugyan ez a probléma
Írtam neki hogy nem működik
Ő azt mondta hogy ő úgy küldte el hogy működik

Felszólítottam, hogy vegye fel Veled a kapcsolatot, és egy héten belül rendezzétek el a problémát.

Szerk: Tiltva 06.06.

[ Módosította: MurdR ]

Üdvözlettel: Tóth Dávid

(#22759) szabeska


szabeska
(őstag)

Sziasztok!

nick: notebookalk
hirdetés: [link]

2019.05.21-én átutaltam neki 10.000 Ft-ot "foglalózni" egy 256-os ssd-re, ami elvileg 2-3 nap alatt érkezett volna meg. Az utalást vissza is igazolta üzenetben. 24-én írtam neki, hogy megérkezett-e az ssd. hogy úgy tervezzem az időmet az átvételre. Mivel nem érkezett válasz, másnap újra írtam neki, amikor láttam, hogy már a hirdetés sem aktív. Ma reggeli levelemre sem válaszolt. A hirdetésében szerepel egy "várólista xls", ami szerint más is foglalt tőle, az egyik fórumtársnak írtam is itt, Ő is vár a válaszra és a termékre, Ő is utalt neki, de félő, hogy hiába. Az eladó új felhasználó, igaz, de többen is vásároltak már tőle megelégedéssel, nem gondoltam, hogy probléma lehet. Hátha a Ti leveletekre elődugja az orrát. :R

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22760) szabeska válasza szabeska (#22759) üzenetére


szabeska
(őstag)

Ez így nem tudom, mennyire helyénvaló, ugyanis az egyetlen elérhetősége a ph fóruma volt... Én sem tudok más elérhetőséget róla... Így sehogyan sem tud majd kapcsolatba lépni velünk, ha akar sem... :W

Ha rendezni szeretné, akkor nem gond, mert publikus emailcímed és telefonszámod van.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22761) szabeska válasza szabeska (#22760) üzenetére


szabeska
(őstag)

Még egy kérdés: az eladó tudja, hogy miért lett kitiltva, kit keressen, illetve megtalálja-e az elérhetőségeimet a kitiltásról kapott értesítőjében? Mert google keresőzni aligha fog emiatt, szerintem, ha egyáltalán a nicknevünkre emlékszik :R

Kiment neki a hsz-ed értesítésben.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22762) maxika2004


maxika2004
(őstag)

Sziasztok !

Segitsetek lécci, a következő történt velem:

Eladtam egy videokártyát,utánvéttel, ami nálam tökéletesen működött!

[link]

vevőm : 8 napja regelt hozzánk !
[link]

miután megkapta és kiprobálta irta nem müködik, maxon pörög a venti és nincs kép...
elvitte egy számtek boltba és ott is mondták " nem megfelelően működik "

irtam neki de telcsin is felhivtam egyből , hogy küldje vissza én kiprobálom, és ha valóban nem jó visszautalom az árát, annak ellenére is hogy nálam biztosan hibátlan volt !

erre ö egyből az árát követelte, és hogy én majd utána kiprobálhatom !

szerintetek ez igy korrekt ? mert ugy gondolnám hogy mielött visszutalom az árát azért csak kiprobálhatom nem ?
irom én a 12 év reg, és 159+ és 0 negativomra, a 8 napos regje ellenében !
szeretném a véleményeteket kérni !
elöre is köszönöm ! :R

Ha elvitte sztech boltba onnan kérjen hivatalos pecsétes szakvéleményt amit elküld akkor elutalható az ár. Ha ilyen nincs akkor valótlant állít,Második megoldás egy részét visszautalod ha visszajött a termék és valóban hibás megy a maradék.

[ Módosította: domperke ]

(#22763) maxika2004


maxika2004
(őstag)

Köszi a gyors választ ... és ha már ilyennel fenyegetőzik, van teendőm ?

" Nem szeretném ha rákényszerítenél, hogy közzé kelljen tennem a Hardveraprón, hogy rossz árút kaptam és nem veszed vissza. "

(én irtam neki hogy ha kiprobálom egyből visszautalom az árát, de mivel nálam jó volt ,
azért látatlanba nem igazán szeretném )

A válaszom változatlan.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22765) maxika2004 válasza maxika2004 (#22763) üzenetére


maxika2004
(őstag)

Hu bocsi, de az mi volt nem látom.. ?

Amit én írtam.

"Ha elvitte sztech boltba onnan kérjen hivatalos pecsétes szakvéleményt amit elküld akkor elutalható az ár. Ha ilyen nincs akkor valótlant állít,Második megoldás egy részét visszautalod ha visszajött a termék és valóban hibás megy a maradék."

[ Módosította: domperke ]

(#22768) MuFFo válasza szabeska (#22759) üzenetére


MuFFo
(tag)

Úgy tűnik én is megszívtam vele. Tizenegynehány év alatt amit itt töltöttem ő az első aki átbaszott. Nem vettem észre a szokásos ügymenetet: reg, utána pár gyors üzlet akik adnak pozitív értékelést. Na ezután csapnak bele a lecsóba.

Ha nincs semmi gipszer, akkor minden klopfol, avagy porhab, infulzió, pénztálca, magányóvoda, pogárcsa, szandár, kaukció,anterna

(#22769) lacafaca


lacafaca
(őstag)

[link] Úgy tűnik itt is megjelent a faces "ámokfutó" :D Mielött valaki belefutna a tutiba...

Kész.

[ Módosította: Intruder2k5 ]

"Mohó az ember, mert nem tud élni mértékkel, a mennyországban szabták, de a pokolban mérték el." https://bittubers.com

(#22770) lilidetvay válasza MuFFo (#22768) üzenetére


lilidetvay
(újonc)

Sracok! Erre a nick-re irjatok pm-et legyetek szivesek... total felre ertes van itt folyamatban... az, hogy latom az emailcimeteken pedig kedves adminok nem igazan igaz... ugyanis semmit sem latok, nehez igy ****** felvenni a kapcsolatot. Ez a kitiltjuk egybol az embert, ugy hogy varnak elore fizetett dolgokra nem eppen korrekt az oldalatokrol, olyan indokkal, hogy biztonsagi okokbol...

[ Szerkesztve ]

(#22772) MurdR válasza lilidetvay (#22770) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Hagyjuk ezt a hattyú halálát, nehogy már mi legyünk a hibásak, hogy te egy hét után kerülsz elő, és nem válaszolsz a vevőidnek.

Ez a kitiltjuk egybol az embert, ugy hogy varnak elore fizetett dolgokra nem eppen korrekt
Mert az korrekt, hogy most kerülsz elő?

Keresd fel akkor a vevőket, addig marad ez az accountod.

(#22773) lilidetvay válasza MurdR (#22772) üzenetére


lilidetvay
(újonc)

Nem egy het utan kerultem elo... de hagyjuk tenyleg... nem jatszom a hattyu halalat. Inkabb a csalokat kellene kitiltani az oldalrol, oket nem sikerul minden esetben, ahogy latoma topikon.
2. Az nem indoklas, hogy biztonsagi okokbol, akkor minden friss regisztralot bannoljatok :) az uzletfelem feltett egy kerdes, amivel semmi gond nincs. Tortentek varatlan dolgok amiert nem tudtam belepni az oldalra. Maximum Egy figyelmeztetes es megoldodik a problema. Nemhiszem, hogy egybol a tiltas a megoldas... de nem vitatkozom, ugy latom ez egy elit tarsasag. :)

(#22774) MurdR válasza lilidetvay (#22773) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Kaptál figyelmeztetést, és nem egyszer bejelentkeztél 21-e óta. ;)

A másik nicked (,,notebookalk") vissza lett állítva, hogy elérd azt, aki várja a kifizetett cuccokat.

az uzletfelem feltett egy kerdes, amivel semmi gond nincs. Nem kérdést tettek fel, hanem ketten is jelezték, hogy nem küldöd a kifizetett terméket, és nem válaszolsz nekik. :D

Itt a téma lezárva. Most már látod a privátokat, és tudsz intézkedni.

[ Szerkesztve ]

(#22775) notebookalk válasza MurdR (#22774) üzenetére


notebookalk
(újonc)

Akkor szovegertelmezesi problemaid vannak. Irany vissza a suliba :) Muffo kolleganak nyilvan nem valaszoltam mivel kitiltottatok okoskak...
Illetve erdekes, hogy az eddigi uzleteimmel kurva elegedett volt mindenki ...

[ Szerkesztve ]

(#22776) MurdR válasza notebookalk (#22775) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Aham... :)

(#22777) MuFFo


MuFFo
(tag)

Ez a kedves ember tegnapelőtt még írt sms-t de már nem válaszolt az enyémre. Pedig már azt gondoltam megoldódik a dolog.

Ha nincs semmi gipszer, akkor minden klopfol, avagy porhab, infulzió, pénztálca, magányóvoda, pogárcsa, szandár, kaukció,anterna

(#22779) szabeska válasza MuFFo (#22777) üzenetére


szabeska
(őstag)

Én tegnap beszéltem vele telefonon, akkor volt 2. napja, hogy elvileg visszautalja a vételárat. Ma is fel kell hívnom, mert nem utalt. Addig fogom hívni, amíg nem utalja vissza.

(#22788) TBMC


TBMC
(addikt)

sziasztok!

bocsi, hogy ide írok/nem találtam megfelelő topikot.Kis segítséget szeretnék kérni.
egy úriember másfél hete rendeltetett velem kábelt, viszont cseszett eljönni a megbeszélt időpontokban.
kb. 5privátot hagytam neki + írtam mailt. semmire nem regált.
bejelentkezik, de 0 válasz.

negatív értékelést hogyan tudok leadni/kezdeményezni?

előre is köszi, és bocsi, ha off :B

markbellus.hu  2018 Ford Focus MK3 RS+ limited edition

(#22790) mgabi válasza MuFFo (#22777) üzenetére


mgabi
(senior tag)

notebookalk engem is hülyített május 3-tól a kitiltásig. Mondjuk én nem utaltam neki előre, de ígéret az volt, hogy mindjárt itt van, meg aki előleget fizet az gyorsabban megkapja. Meg ma nem tudott bemenni a munkahelyre, de már az asztalára rakták a kollégái az ssd-ket. Még nyilvános várólistát is csinált :) Remélem visszautalja nektek az előleget. Sok sikert srácok!

[ Szerkesztve ]

(#22792) MuFFo válasza mgabi (#22790) üzenetére


MuFFo
(tag)

Ez a derék ember ennyire hülye lenne, hogy saját néven saját telefonszámmal hülyíti az embereket? Nem értem mit gondol. Rádásul úgy tűnik hogy egy távközlési cégnél dolgozik tehát még az is kiderülhet hogy valami céges umbulda van a dologban. Nem tudni mit szólnának a cégnél ha valaki rákérdezne, hogy nem hiányzik 1-10-100 ssd?

[ Szerkesztve ]

Ha nincs semmi gipszer, akkor minden klopfol, avagy porhab, infulzió, pénztálca, magányóvoda, pogárcsa, szandár, kaukció,anterna

(#22795) hsrasus válasza idoktrina (#21425) üzenetére


hsrasus
(tag)

Sziasztok,

idoktrina nevű felhasználótól vásároltam egy IphoneX 64GB készüléket tavaly szeptember 18-án. Természetesen nem utaltam előre, hanem személyesen vásároltam meg, rendes adásvételivel, így meg van a neve és a lakcíme is. A telefon vodafone függő volt, de ezt akkor nem éreztem problémának, lévén nekem is náluk van a számom. Sajnos idén április 12-én letiltotta a szolgáltató, információt nem adnak, de azóta az eladó megszüntette a telefonszámát és vélhetően külföldre távozott. Írtam neki üzenetet és azzal hitegetett, h küld egy cserekészüléket. Azonban most már 2 hete nem jelentkezik, [moderálva]

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22798) hsrasus válasza #57689088 (#22797) üzenetére


hsrasus
(tag)

Először is a legfontosabb, h köszönöm, h jelentkeztél!

Minden igaz, amit leírtam, ezt te is tudod.

Már egy hónapja nem tudtam használni a telefont, amikor felajánlottad a cserekészüléket (azóta is egy nokia c5-t használok, mert ez van itthon egyedül, ami még működik).

Valóban összetört a kijelzője a készüléknek 3 héttel ezelőtt, amit jeleztem is neked, ugyanakkor tegyük hozzá, hogy már arra a hétre ígérted nekem a cserekészüléket, ezért sem volt tokban. Ettől függetlenül ez az én saram, ezt is jeleztem.

Ne felejtsük el, h eltűntél 2 hétre és egyáltalán nem reagáltál az üzeneteimre! Még annyit sem, h bocs, sok a meló.

A hivatalos szervizben elvégzett kijelzőcsere elviekben ugyanolyan kijelzőre történik (nem ott dolgozom, nem tudom, h igaz-e, de miért ne lenne) és ebben az esetben NEM bukik a garancia sem, az él tovább.A vízállóságra azt mondják ugyanaz lesz mint újkorában. (ehhez hozzá kell tenni azt mondták eleve cseppálló, illetve privát véleményem szerint is azért a legnagyobb gondosság ellenére sem lesz teljesen ugyanolyan)

Valóban 20.000 Ft-al kevesebbet ajánlottam fel, de nem úgy, h ne tudtuk volna megbeszélni, ha rákérdezel, ugyanakkor visszakérdeznék, te hogyan gondolnál kárpótolni az elmúlt 2 hónapért? (persze a sehogy is egy válasz, illetve az én ajánlatom sem volt feltétlenül fair, minden bizonnyal túllőtt a célon)

Az alapcsere, na az jár garanciavesztéssel, amennyire értem az gányolás és ezt konkrétan ezelőtt a bejegyzés előtt ajánlottad fel, ne haragudj, azt nem szeretném.

Nem kiáltottam egyből farkast, sztm a majd 2 hónapnyi várakozásom sem erről tanúskodik, csak miután eltűntél több mint 2 hétre és nem jelentkeztél. Ettől függetlenül nem mondom, h nem cselekedtem elhamarkodottan/kétségbeesetten, de ez már átütötte az ingerküszöbömet. Nem tudom volt-e már valaki ilyen helyzetben, talán az összefoglalóba jó lenne egy tájékoztató - ha lehetséges - mit diktál az etikett/mi az elfogadható várakozási idő ilyenkor.

Ha valóban kifizetted a Vodafone-t akkor ha jól gondolom nincs is szükség alaplap cserére, fel kellene, h oldják a készüléket. Sajnos ott sem dolgozom, ezért nem tudom mi ennek a menete és az SLA-je, pedig nekem az most számít.

Azért szabtam a mai határidőt mert jövőhéten szükségem van egy működő okostelefonra és tudnom kell, h hogyan tovább. Sajnos ma iszonyat sok melóm volt, ezért még ha akartad volna sem tudtuk volna ma megoldani a dolgot, így a határidő szabási képességeimet újra kell gondolni :DDD
Azt nem feltétlen gondolom jó gyakorlatnak h ilyenkor letiltanak, mert nem tudsz belépni és reagálni az üzeneteimre, de efelől nem én döntök. Nem azért írtam ide, h letiltsanak, hanem azért, mert úgy éreztem át vagyok verve. Ezt a legegyszerűbben úgy lehet orvosolni, h van egy működő IphoneX-em, amit már 2 hónapja szeretnék.

(#22799) MurdR válasza #57689088 (#22797) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Sértődés és a hattyú halála ismét megvan, kiváncsi leszek, hogy emellé hajlandóság is társul, hogy rendezd a saradat. ;)

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.