Hirdetés

2019. május 24., péntek

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-01-08 20:04:39

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor itt már nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
ha a probléma megoldódott, írd meg az eredeti hsz-re válaszolva
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22701) palatinusk válasza olymind1 (#22697) üzenetére


palatinusk
(újonc)

Szia,

Több éve foglalkozom áruforgalommal. A feladott termék külsérelmi nyom esetén, a terméket FOGADÓ fél köteles ezt jelezi átvételkor a szállítónak. Megkaptad a csomag adatait ezek megtalálhatóak a csomagoláson amit a DPD hivatalosan ráragasztott. Sajnálatos módon én semmit sem tehetek a DPD felé hiszen NINCS NÁLAM A CSOMAG. Ezt a csomagot fogadó köteles megtenni. Továbbá szeretném jelezni, hogy a DPD általad meghatározott csomagküldő szolgáltató aki nem vállal felelősséget a csomagokra az átvételt követően. Ezért kell körültekintően átvenni az árut. Én preferáltam a személyes átvételt de erre nem volt módod. A termék lefotózva kipróbálva ment el és nem volt hibája. Először elismerted, hogy hibátlan a csomagolás (bubisfóliából rengeteg volt benne plussz karton), majd napokkal később jelezted nekem (és nem a szállítóknak), hogy szerinted sérült a csomag. Ezért én miért kellene, hogy felelősséget vállaljak? Az állítólagos hibára pedig elismerted, hogy én arról nem is tudhattam az eladáskor, mivel jeleztem, hogy nálam a "bizonyos frekvencián bizonyos hangerőn" probléma nem állt fenn. Ezek után elismerted, hogy ezt van aki hallja van aki nem. Ilyen alapon jogosan állítom, hogy ha van is ilyen hiba nálam ez nem állt fenn. Ha pedig történt az nálad, vagy jelen állításod szerint a szállításkor keletkezett. Ergó én hibátlanul küldtem el amit elismertél mikor azt állítottad hogy megsérült a szállítás közben. A szállítási gondokat neked kell jelezned a szállító felé, de ezt napokkal a szállítás után már nem hiszem h jogosan tennéd meg. De egy próbát megér.

Várom válaszát!
Üdvözelttel:

Palatinus

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.