Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22625) fanuc


fanuc
(csendes tag)

Sziasztok,

utolsó esélyként tájékoztatásból jelenteni szeretném Knoxy felhasználót, hogy vásárolja vissza ezen üzlet alatt szóban forgó termékét.

Adott VGA-t megvásároltam tőle személyesen majd beszerelés után észrevettem hogy kerreg az egyik ventillátor. Videó1 , videó2 . Megkértem hogy vegye vissza mert a hirdetésben nem szerepelt szó hibáról. Ezután bizonyítottam neki videókkal hogy nem ér hozzá semmi. Mivel nála nem keletkezett ez a hiba ezért nálam kellett hogy keletkezzen, amire ott a garancia, mondta Ő. Ezután azt mondta hogy túlhajtottam a kártyát és ezért ment tönkre a venti, és kifogásolta hogy miért 4 nap után írtam neki. Azért mert akkor raktam össze a gépet aminek részét képezte a VGA.

Elmentem hát az Iponba (ahova a garancia szól) és kiderült hogy a garanciajegy hamis! Ezt az Ipon írásba is adta.

Nem feltételezem még most sem hogy Ő a csaló, ezért még mindig várok a válaszára hogy tisztázhassa magát. Viszont a hozzáállása nagyon nem tetszik, mert a telefonja kikapcsolva és az üzenetemre se válaszolt azóta.

Hardveraprón jelenteni nem tudom mert a hirdetés linkje inaktív.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.