Hirdetés

2019. május 24., péntek

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-01-08 20:04:39

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor itt már nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
ha a probléma megoldódott, írd meg az eredeti hsz-re válaszolva
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22401) RedHarrower


RedHarrower
(újonc)

Tisztelt Prohardver!

Bajnokkhh nevű felhasználótól vettem 2 db 8 GB-os DDR4 memória modult. Személyes átvétellel jött létre az üzlet, ami után egy órán belül jeleztem, hogy az egyik modul nem működik. Külső sérülés nincs rajta, így arra kezdtem gyanakodni, hogy nem kompatibilis az alaplapommal, ugyanis más cikkszámú, mint a másik, működő RAM. Azt javasoltam, hogy csináljuk vissza az üzletet, mert nem tudom más gépben tesztelni a modult.
A szerencse, hogy a "hibásra" van garancia, amivel viszont semmit nem tudok kezdeni, ha a kompatibilitással van gond. Ezt tudattam az eladóval is, aki azt állította, hogy Komáromban lakik és a közeljövőben nem jár Tata felé, mire felajánlottam, hogy saját költségen visszajuttatom hozzá mindkét memóriát. Ezután partner részéről megszűnt minden kommunikáció, telefont nem vette fel.
Miután ma újra írtam neki, megvádolt, hogy biztos fizikai sérülést okoztam a modulnak, majd néhány üzenet után kibökte, hogy már elköltötte a pénzt, mert azt hitte, majd megoldom a problémát. Állítja, hogy nála nem volt gond, de ennyi hazugság után nem tudom mit higgyek el. Azt mondja, adjam el én újra a RAMokat, amit természetesen én fogok megszívni, ha valóban hibás az egyik. A garanciáztatás egy hónapon tovább nyúlhat, amit mondtam is neki, hogy nem tudok kivárni.

30 ezer forinttal lettem ezáltal könnyebb, és bár már nem remélem, hogy a pénzt viszontlátom, azért jelentem az esetet, hogy mással ne forduljon ez elő. Az eladó az átvétel után rögtön törölte a hirdetést (állítása szerint mert "üzenetekkel bombázták még mindig"), így értékelni sem tudom. (Az eredeti link ez volt: https://hardverapro.hu/apro/16gb_ddr4_ram/hsz_1-50.html)

Ha inkompatibilis, azzal nem tudunk mit kezdeni, ha pedig hibás de van rá garancia, akkor a garanciát kell érvényesíteni.

Ha az illető most nem akar értékelést, akkor gondolom a jövőben sem fog akarni, így megvontam a hirdetési jogosultságát, amíg át nem gondolja a helyzetet.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22402) jannid válasza jannid (#22400) üzenetére


jannid
(fanatikus tag)

Megoldódott.

(#22403) csubbaka


csubbaka
(tag)

Sziasztok!
Jelentenék egy "Tag"-ot karesz.mk, Ezt a telót szerettem volna megvásárolni tőle, elutaltuk neki a vételárat 2019-01-17-én, de a mai napig nem ért ide a csomag.
Nagyon kellemetlen helyzetbe hozott, mivel nem saját részre, hanem egy anyagilag hátrányos helyzetű kislánynak lett volna!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse itt. (ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: MurdR ]

csubbaka felhasználónak 43 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon!

(#22404) Bajnokkhh válasza RedHarrower (#22401) üzenetére


Bajnokkhh
(újonc)

Tisztelt RedHarrow. Mikor eladtam neked a Ramokat,hibátlan ,működőképes állapotban voltak. Miután létrejött az uzlet,1 órára rá hívtál,hogy nem jó. Most kérdezem én, mi baja tud lenni 1 óra alatt? Maximum ,hogy a hidegbop beviszed es a pára miatt zárlatos lesz,vagy feszegetted őket. Ezek utan nem akartam velük foglalkozni,de azért azt áruld el nekem,mi ertelme van eladni úgy "hibás" terméket,hogy garanciás. Azert érzed te is,hogy valami sántít nem?

(#22405) EsoZoli


EsoZoli
(újonc)

Sziasztok!
Egy vg kártyát vettem simonka71- től, ami kiderült,hogy nem működik.
Az eladó nem csinált belőle problémát, sőt segíteni próbált legalábbis azt hittem.
Hosszú heteket leveleztünk, telefonáltunk végig. köszönte a türelmem stb...
Kb 2 hete letilthatott, se kép se hang.
Személyes átvétel volt, a kártya nálam.
A levelezés elmentve.
Mit tehetek? Van valakinek ötlete?
Köszönöm!

Küldtem neki egy figyelmeztetést, hogy reagáljon erre a hszre, vagy vegye fel Veled a kapcsolatot, és rendezze a problémát. 1 hét múlva jelezd kérlek, hogy sikerült-e megoldani a felmerülő problémákat.

[ Módosította: MurdR ]

(#22406) RedHarrower válasza Bajnokkhh (#22404) üzenetére


RedHarrower
(újonc)

És én pont ezért mondtam, hogy lehetséges inkompatibilitás, de te semmiféle hajlandóságot nem mutattál a segítségadásra. Most van egy nem működő modulom, amit nem tudok máshol tesztelni (!), ha pedig garanciáztatni viszem és kiderül, hogy nem hibás, akkor nekem kell plusz díjat fizetnem (amellett, hogy feleslegesen utaztam 70 kilométert). A "mi baja tud lenni egy óra alatt" dologra meg csak annyit tudok mondani, hogy lehet össze-vissza vádaskodni, de mindkettőnk tudja, hogy mi 99% hogy nem okoztunk sérülést a memóriának, ezért nagyon is lehetséges, hogy nem hibás. Amit viszont nem tudok tesztelni!

(#22407) EsoZoli válasza EsoZoli (#22405) üzenetére


EsoZoli
(újonc)

Nagyon köszönöm a segítséget!

(#22408) csubbaka válasza csubbaka (#22403) üzenetére


csubbaka
(tag)

Rendeződött a probléma, de jó helyen lesz itt a neve, mert aki 2hét után tudja elküldeni a megvásárolt terméket az részemről nagyon nem ajánlott Partner!

Köszönöm a közbenjárást!

csubbaka felhasználónak 43 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon!

(#22409) Kalandor válasza RedHarrower (#22406) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

És én pont ezért mondtam, hogy lehetséges inkompatibilitás, de te semmiféle hajlandóságot nem mutattál a segítségadásra.
Nem kötelessége supportot nyújtani az eladónak. Nagyon kedves tőle, ha megteszi, de nem kötelező.
Ha a termék hibás, az gond, de ha nem hibás, az nem az ő problémája.

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22410) GOTiBI


GOTiBI
(lelkes újonc)

Tisztelt Adminok!
Problémám keletkezett egy felhasználóval ami a valóságban megoldódott de itt nyoma maradt amit kérnék törölni.
tubec2937kez megvásárolta tőlem ezt az alaplapot amit megelőzött 1órás tesztelés a lakásomon
Este értékelést kezdeményezett,engedélyeztem
Kedd reggel negatív mellé ezt a szöveges értékelést kaptam:

tubec2937kez vevő az alábbi negatív értékelést adta rólad, mint eladóról:
akkor- hogy is kezdjem- butolni nem lehezt uj windovsot- igy arra kérlek- az árát szoláltasd vissza ha nem -akkor nem érdekel kihez fordulsz de behajtom tölled bármi is legen az ára- usb csatibol 2 nem müködik-integrált hang sem- nem tudom hogy csináltad hogy fére vezettél de hidd el lefogom venni etöl a kedved hogy átvágj- küldesz posta költséget és amit kifizettem vagy - meglátod hogy jársz és akkor kiderül hogy -miért is szorakozol- nem jut el a butolás után a logo igsem nem hogy fel telepitsen mindent- -telefonszámod meg van és a cimed nelepödjem-eEste
Másnap felvettem a kapcsolatot vele.Nem értett meg semmit csak fenyegetett.
"mit hogy csinálok-áruld el - nem kell a duma-2004 ota hardverezek- nem most jöttem le a falvédöröl-rá dugok mindent hejére-és beálitom a biost miröl butoljon aztán elju addig hogy win 7 telefités megy a fehér csik rajta a gyor és utána a lassu -aztán jön a windovs logo de nem pörgeti be tovább-és onnan tovább nem megy-hát igy csinálom-"
Aztán délután ezt kapom:"minden rendben kaptam infot hogy kl telepiteni- és ezt te mondhattad volna- win tiz már fent is van- kérem az értékelést-"
Értékelést nem tudom jelenteni mert erre nem adtam még értékelést.
Kérném a negatív törlését

Törölve.

[ Módosította: Kalandor ]

Üdv GOTiBI

(#22411) RedHarrower válasza Kalandor (#22409) üzenetére


RedHarrower
(újonc)

Nem is az a probléma, hogyha csak nálam nem működik, mert akkor túl tudok adni rajta. Viszont az eladó kétségkívül átvert azzal, hogy megígérte, majd szól ha errefelé jár és visszaveszi a memóriát, majd két nap múlva kibökte hogy igazából már elköltötte a pénzt. Mindenesetre semmit nem tudunk már kezdeni vele, remélhetőleg anyagi kár sem ért így engem, de a megtévesztést, a hozzáállását és az engem célzó vádaskodását felháborítónak tartom.

(#22413) Kalandor válasza RedHarrower (#22411) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Ha megígér valamit, ami nem lenne kötelessége (mert nincs hiba, csak inkompatibilitás), és teljesíti, az szép dolog.
Ha megígér valamit, ami nem lenne kötelessége (mert nincs hiba, csak inkompatibilitás), és nem teljesíti, az maximum nem szép dolog, de nem olyan, amit szankcionálunk.

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22414) GOTiBI válasza GOTiBI (#22410) üzenetére


GOTiBI
(lelkes újonc)

Köszönöm
Szerény véleményem szerint nem ártana a regisztrációt egy laza IQ teszthez és esetleg a 8. osztály eredményes elvégzését igazoló bizonyítványhoz kötni.Talán csökkenne a súlyos esetek száma.

Üdv GOTiBI

(#22415) szgeri91


szgeri91
(újonc)

Tisztelt Prohardver!

2019.01.26-án jelentettem az Önök rendszerében az alábbi hirdetést feladó csgo77 nicknevű felhasználójukat.
Jelentésemre akkor azt a választ kaptam, hogy ha nem rendeződik az ügyem egy hét eltelte után sem, akkor jelentsem újra azt, Önök felé a Hardverapró rendszerében. Mivel azóta hirdetés linkje nem elérhető ezért, ezúton szeretném jelezni, hogy problémám azóta sem oldódott meg. Felhasználójuk nem reagált érdemben semmire amit privát üzenetben írtam neki, a telefonját pedig még csak véletlenül sem hajlandó felvenni.

https://hardverapro.hu/apro/iphone_se_bontatlan/hsz_1-25.html

Ezért kérem tanácsukat a továbbiakkal kapcsolatban.

Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm.

Sajnálom, hogy nem oldódott meg, felhasználót kitiltottam a Lapcsaládról.
A továbbiakban ha rendőrségi feljelentést szeretnél tenni, annak a menetét az összefoglalóban találod.

[ Módosította: MurdR ]

(#22416) Bajnokkhh válasza RedHarrower (#22406) üzenetére


Bajnokkhh
(újonc)

A vádaskodást én sem tolerálom, főleg ok nélkül. Valószínűleg kompatibilis problémák lesznek,ami nem az én saram,de te egyből csalónak kiáltod ki az embert.

(#22417) Bajnokkhh válasza Kalandor (#22413) üzenetére


Bajnokkhh
(újonc)

Ennek ellenére szankcionálva lettem,ok nélkül.

(#22418) mrg.nagy


mrg.nagy
(újonc)

Üdv,

nem tudom komoly-e a probléma, mindenesetre kérdésnek talán nem baj. A következő a helyzet, pénteken egy használt PS4 konzol + 1 kontroller pakk-ot találtam a honlapon, felhívtam az illetőt, megbeszéltük, hogy 40.000 Ft + 2.000 Ft GLS szolgáltatásért cserébe már postázza is a terméket.
Utólag itt olvastam, hogy a máshol már bevált előre utalás utáni csomagfeladást itt nem favorizálják, de (lehet, hogy sajnos) elutaltam az összeget, majd sms-ben üzenetváltás történt a bankszámla és a postázási címmel, majd írt, hogy hamarosan jelentkezik, ha feladta.
Ez történt péntek délután, azóta próbáltam hívni az illetőt, a hirdetés innen már eltűnt, így a profilját sem tudom visszakeresni, telefonon pedig nem elérhető. Neve, telefonszáma és bankszámlaszáma van meg, nem tudom ez elég-e ha komolyabb lépést kell tenni.

Köszönöm,

Esetleg egy nick vagy a hirdetés sokat segítene....

[ Módosította: domperke ]

(#22419) Donibrasco válasza mrg.nagy (#22418) üzenetére


Donibrasco
(tag)

Google-előzményekbe rá tudsz keresni egyszer én is jártam így!

(#22421) cbm1974


cbm1974
(kvázi-tag)

Sajnos jelentenem kell marosizsolt -ot, ezért!

Jan-ban megígérte, hogy jegeli nekem a hirdetést, de már el is tüntette...többször próbáltuk összehozni, lényeg, hogy lefixáltuk 17:30-ra ( most csütörtök). Szerdán mégegyszer pontosítottuk, jó volt neki. A találka előtt 1órával próbáltam hívogatni többször, majd küldtem SMS-t, hogy sajna késni fogok, 3/4 6 és 6 közt leszek ott. Végülis odaértem 17:35-re, és újra hívtam, majd küldtem SMS-t is,hogy ott vagyok, de semmi reakció. 18:15-ig vártam rá a huzatban a metrónál és folyamtosan hívogattam, majd aznap este itthon privit is írtam, semmi válasz nem volt részéről !!! Még vártam a mai napig, hátha legalább valami magyarázatot ad, de tovább nyilvánvaló nem érdemes, mivel be is volt jelentkezve tegnap este 18:05-kor,mégis játssza az eltűntet. Át. az volt a felállás, hogy én kerestem, ő pedig elég ritkán vette fel a telefont,ebből is következtethető,mennyire komoly lehet ez a gyerek..
Tudom, hogy sajna ezért itt nem szokott fekete járni,mert anyagi kár nem ért, csak az időm veszett el, pedig az ilyenek bőven megérdemelnék, más idejével játszanak...főleg, hogy múlt hó óta ígérgeti, hogy félreteszi nekem és megvár, ehhez képest ennyire felültetett :( Azért legalább örülök hogy neve itt marad és hogy végül nem üzleteltem vele, nyilván ezek után az is kérdésessé vált számomra, egyáltalán mit adott volna el nekem ilyen gyanúsan olcsón. Az ilyeneknek semmi keresnivalója itt, ha rajtam múlna végleg zárolnám a fiókját !!! Ezek után mindenki gondolja meg, kapcsolatban kíván-e lépni valaha is ezzel a fazonnal...
Megbízhatatlan hantagép,egyértelmű TILTÓLISTA!!! :( :(( :W

[ Szerkesztve ]

30/8582744

(#22422) EsoZoli válasza EsoZoli (#22405) üzenetére


EsoZoli
(újonc)

Egy picit többet vártam, semmi nem történt. Nem jelentkezett . Merre tovább?

Az eladó végleges kitiltásban részesül.

[ Módosította: MurdR ]

(#22423) Weaver


Weaver
(senior tag)

adás-vétel tárgya: [link]

vevő: Psyhox55
adatlapja: [link]

délben rám írt, hogy kell neki a noti, adjam a telószámom, ott akarja lebeszélni. arra hivatkozva, hogy nem ismeri a várost, a vasútállomás lett a találkozó helye. átkocsikáztam csúcsforgalomban a várost, igyekezve hogy ne késsek el. pontban ott voltam, hívom az embert, ki van lapcsolva. vártam 15 percet, hívtam többször, ki van kapcsolva. direkt elmondtam neki, hogy ha közben meggondolná magát, HÍVJON FEL, nincs semmi baj. de ilyenkor már van, idő, pénz, energia ment el egy barom miatt. 6 órája volt a lebeszélt találkozóig, nem értesített, hogy még sem kell neki a noti. ilyen hozzáállású emberekre nincs szükség az oldalon, ha velem megcsinálta, megcsinálja legközelebb mással is. ennek fényében kérném az oldalról való kitiltását. 66 napos újonc, 0 adás vétel, értéktelen a regisztrációja.

köszönöm, üdv.

Ezért még nem tudjuk kitiltani, de kap egy figyelmeztetést, és itt marad az írásod az utókornak.

[ Módosította: MurdR ]

(#22424) cbm1974


cbm1974
(kvázi-tag)

Bár 1hónapja történt, jan. 10-én, sokat rágódtam a dolgon, végül úgy döntöttem, mégis jelentem gabyka86 felhasználót is;
Jan. 6-án jelentkezett,hogy kell neki ez a PC
Kérte találkozzunk félúton,mert messze volt neki Óbuda a Camponától.
Pár nap múlva lefixáltuk a találkát, de nem jött el, utólag arra hivatkozva,hogy állítólag valami baj történt (az utolsó percben ???), de persze tájékoztatni "elfelejtett" ! Feleslegesen cipeltem át a városon a vasat !
Du. 3/4 6-tól fél 7-ig vártam az akkor igen nagy hidegben a villamosmegállóban sűrűn hívogatva...az oké, hogy közbejött neki valami, de milyen érdekes az is, hogy kb. fél órával előtte még jó volt neki, ő maga mondta telefonba,hogy 20perc és a megbeszélt helyen lesz..

Aki kapcsolatba kíván lépni vele, fontolja meg, részemről TILTÓLISTA :((

Itt marad a neve.

[ Módosította: MurdR ]

30/8582744

(#22425) Domeneker


Domeneker
(újonc)

Jelenteni szeretnék egy tagot : Csabalori nicknévvel árult itt a hardveraprón
egy garanciás PS4 slimet játékokkal.Miután megegyeztünk , Ő feladta a csomagot , elküldte a postai feladásról az igazolást Mi elutaltuk 70.000.-forintot .A csomag megjött , viszont nem volt benne a PS4 , csak valami gagyi GS4 meg pár kacat...
Azóta az illető a telefont sem veszi fel...
Rendőrségi feljelentést teszünk az ügyben..
Ha mást is átvert ez az illető , akkor nyugodtan jelezze felénk.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22427) YAKEN


YAKEN
(fanatikus tag)

Sajnos utolért engem is a baj 13év után. Jelenteni szeretném királysanyi illetőt, mert hibás alaplapot adott át, sok láb el volt hajolva, 2-3db kitörve. Nem tagadom nekem kellett volna alaposabbnak lennem és a procit is kivenni a helyszínen. Mivel rajta hagyta a nem stock hűtő keretét (már érthető miért, így a proci nem volt kivehető könnyen) és az utcán ejtettük meg az üzletet így voltam olyan okos nem bíbelődtem. Közben mesélte is, hogy Recska ph taggal már többször is üzletelt, így nem volt gyanús nekem. Természetesen azóta telefont nem veszi fel, sms-re sem reagál. Ráírtam az említett ph-s kollégára hátha tud ő is segíteni.

https://hardverapro.hu/apro/i5_2400_alaplap_huto/friss.html

Felszólítottam az eladót, hogy reagáljon erre a hozzászólásra, és hogy egy héten belül rendezzétek el a kialakult problémát.

[ Módosította: MurdR ]

(#22428) MLaca


MLaca
(PH! addikt)

"repoz" felhasználó:

Senkinek nem ajánlom, megbízhatatlan eladó! Miután előre elutaltam neki a pénzt, ráérős lett az ügymenet; egyrészt csak napokkal később került postára a megvásárolt tétel, másrészt, miután a postán „elkallódott” az elsőbbségivel, ajánlva feladott levél, nekem kellett utánajárnom. Elmentem a feladás helyére (emailben, telefonon lehetetlen elérni a hivatalt), majd ott, a postahivatalban közölték velem, hogy már nincs náluk a levél, de amúgy is, csak a levél feladója intézkedhet az ügyben (kell az ügymenethez a feladóvevény is, hiába ismerem a küldeményazonosítót, azzal csak követhetem a levél útját). Tőle – mármint a feladótól, azaz az eladótól - többszöri kérés után is csak ígéreteket kaptam. Immár két hete várok hiába a kifizetett COA matricára - a küldemény hollétét nem hajlandó tisztázni („a vevő állja a postaköltséget és vállalja a felelősséget”), de a vételárat sem hajlandó visszautalni.

Felszólítottam az eladót, hogy reagáljon erre a hozzászólásra, illetve hogy rendezze el Veled a problémát.

[ Módosította: MurdR ]

http://mlzphoto.hu/

(#22429) #96851200 válasza MLaca (#22428) üzenetére


#96851200
(törölt tag)

Részemről teljesítve voltak a feltételek. Minden a megbeszéltek szerint történt, pontosan és időben. A postán azt mondták, hogy nem minden esetben tudják teljesíteni az igért szállítási időt. Elméletileg nem elsőbbségi levélként adtam fel, gyakorlatilag a rendszer hibája vagy az ügyintéző hibázott. A levél úton van, előbb-utóbb meg fog érkezni. Egyébként közismert, hogy postázás esetén a vevő állja a költségeket és vállalja a felelősséget. Idézem: Posta a vevő terhére és felelősségére!

[ Szerkesztve ]

(#22430) #96851200 válasza #96851200 (#22429) üzenetére


#96851200
(törölt tag)

1.

2.

3.

4.
Kötelező vagyok visszafizetni a vételárat?

A küldeményt kell megkerestetni. De nem olyan kényelmesen 4 nap múlva mint a feladáskor.

Egyébként pedig ismételten jelzem, hogy túl sok a panasz önre!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22431) apple2003ota


apple2003ota
(újonc)

Kedves Adminok!

galgery felhasználótól egy függetlenként meghirdetett iPhone 8 készüléket vásároltam január végén: törölve lett
Meg is beszéltük, hogy másnap elhozza házhoz a dobozból kimaradt tartozékokat, gondoltam is milyen kedves :)
Kiderült másnap, hogy egy RSIM-mel függetlenített Vodafone-os készülék volt. Rögtön is hívtam, de már ki volt kapcsolva a szám, küldtem sms-t, azóta nem lett kézbesítve. Így joggal feltételezhető, hogy csalás áldozata lettem, és a készülék idővel le lesz tiltva.
Felszólítottam, hogy adja meg a telefonos elérhetőségét, hogy tisztázzuk a dolgot, egyszer jelenkezett be azóta, de csak annyit írt, hogy független volt és nem lesz amúgy letiltva.

Mit tudok ezügyben tenni?
És ha letiltásra kerül vagy esetleg majd körözik az IMEI számot, a Rendőrségnek ki tudjátok adni az IP címét pl.? A telefonszáma (?) megvan, azzal elvileg is beazonosítható, de nem biztos, hogy a saját nevén van.

Köszönettel
Gergő

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

+36-3o-635-85oo * viber és whatsapp is * Apple termékek * 2003 óta *

(#22432) Bird válasza apple2003ota (#22431) üzenetére


Bird
(PH! addikt)

Tárolt változatban elérhető az eredeti hirdetés. :R

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:. Btag: Bird#21416 Xbox tag: Bird HUN

(#22433) WarGame


WarGame
(újonc)

Hirdetésemre jelentkezett az illető.

https://hardverapro.hu/tag/shivera99.html

Szia. Nekem van egy, csak szerintem innen megint kidobnak többszörös reg. miatt, akkor nem fogok tudni neked írni.

Na mindegy. Ha írsz e-mailen, ott megbeszéljük a részleteket, ha aktuális még. Ide tudsz írni: szabo.zsolesz92@gmail.com

utóirat: lehet, hogy kapsz egy automata üzenetet, hogy csaló veszély meg Bánáti Norman / Mayer Feri stb. baromságok, ezzel ne törődj, ez a többes reg. miatt van. Nekem semmi közöm hozzájuk, engem is át akart verni B.Norman. Nagyon hülyén oldották ezt meg, de a fiókom bezzeg nem sikerül visszaadni...

Írj ha aktuális, ez a lényeg :)
Zsolti

Köszönjük, kitiltottam.

[ Módosította: Intruder2k5 ]

(#22434) bekk


bekk
(újonc)

Üdv mindenkinek! Nem megkárosítást,hanem inkorrekt eladói magatartást szeretnék jelezni! Az eladóval felvettem a kapcsolatot és megbeszéltem vele hogy szól amikor indulhatok a termékért. Még azt is mondtam, hogy az ár felét elutalom neki, hogy lássa komoly vételi szándékomat, sőt a munkahelyemen is szóltam, hogy el kell mennem. Ehhez képest nem jelezte,hogy indulhatok, amikor pedig rákérdeztem,azt mondta hogy nincs bent még a szervízben de szól. Mondtam neki hogy úgy kalkuláljon, hogy másfél óra kb. az út.Nem szólt, sms-re nem válaszolt,amikor másnap délelőtt felvette a telefont, közölte, hogy nem aktuális a dolog és neki erre nincs ideje és mielőtt szólni tudtam volna, kinyomta a telefont.. Elég felháborítónak tartom ezt a magatartást, pedig eddig csak pozitív értékelései voltak.... Egyébként Bírótomi nevű felhasználóról van szó...

Az ő neve is itt marad.

[ Módosította: MurdR ]

(#22435) AstroDave


AstroDave
(újonc)

Tisztelt Prohardver!

Az alábbi ügyben szereték tanácsot kérni.
üzletfél nickneve: Bruce.lee, apróhirdetés linkje: https://hardverapro.hu/apro/kingston_ddr4_8_gb_2133/hsz_1-50.html
Partner 2019-01-06-án jelezte vásárlási szándékát, majd az adás-vétel személyesen létrejött. Kértem egy értékelést, hogy minden rendben van-e a modullal. Kaptam egy pozitívat, hogy minden ok (én is adtam egy pozitívat), majd jött a levél 2019-01-13-án, hogy rossz a RAM, utaljam vissza a vételárat, amit még aznap meg is tettem, majd megadtam a címet, ahová kértem a hibásnak mondott modul visszaküldését. 14-én azt állította, hogy sima elsőbbségivel fel lett adva. 22-én jeleztem, hogy semmit nem kaptam vissza, amire az volt a válasz, hogy hamarabb kellett volna szólnom, hogy nem kaptam meg, mert mindig megsemmisítik a megmaradt papirokat. Tehát a feladásnak nincsen nyoma, a posta pedig nem tud utánanézni küldeményszám hiányában, hogy tényleg fel lett-e adva. Ezen a ponton elakadt a dolog, én nem tudok számonkérni (valószínűleg az volna a válasz, hogy ő feladta, a posta keverte el). Mit lehetne ebben az esetben tenni?

Segítségüket köszönöm előre is.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse (ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22436) pingwin92


pingwin92
(fanatikus tag)

Üdv!

Nem károsítottak meg se engem, se mást, csak lenne egy kérdésem, amit talán az itteni topiklakók / moderátorok tudnának megválaszolni.

Amikor egy eladó azt írja, "1 hét próbagari", az, pontosan, mit jelent?
"Ugyanolyan" - vagy legalább hasonló -, mint a rendes, bolti gari, csak 1 hét az időtartama, vagy csak azt, hogy 1 heted van rá, hogy kipróbáld, és visszajelezz, hogy műxik-e vagy sem?
Tehát, ha visszajelzek, hogy "OK", de 3-4 nap múlva mégis elromlik, akkor már mondhatja azt az eladó, hogy "Hát, papa! A múltkor még minden rendben volt, most meg, 3 nap múlva már nem, akkor ezt te b*sztad el abban a 3 napban."? (Vagy legalább is, mindenképpen engem terhel annak bizonyítása, hogy nem. :F)

Előre is köszönöm szépen a válaszokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#22437) Kalandor válasza pingwin92 (#22436) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Alapvetően semmit se jelent (gentlemen's agreement), inkább vedd úgy, hogy nincs, de ha betartják, az szuper.

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22438) pingwin92 válasza Kalandor (#22437) üzenetére


pingwin92
(fanatikus tag)

Na, jó; igazából azért kérdeztem, mert érdekelt lettem egy ilyen ügyben.
Eladtam egy alaplapot, utána a vevő első nap, mikor átvette, írt is, hogy "minden rendben van, jól működik minden". Majd három napra rá állítása szerint elkezdett bootloopolgatni.
Aztán a gépet egyből szervizbe vitte, ahol megmondták neki, hogy nem jó az alaplap.
Erről jegyzőkönyvet még nem láttam, de azt mondta, majd küldi, tehát higgyünk a szerviznek. Illetve a szerviz szerint szerelési hiba sem volt. Mondjuk, hogy ez pontosan mit jelent, azt nem tudom.

A kérdés: mit tegyek? :F
Szó nélkül higgyem el neki bemondásra, hogy nem ő tette tönkre, és bukjam az alaplapot, ami nálam majd' egy évet ment?
Ilyenkor, ugye, azért a bizonyítási kötelesség őt terheli?

[ Szerkesztve ]

(#22440) Kalandor válasza pingwin92 (#22438) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Ha ez a teljes igazság, amit mondasz, ez nem ránk tartozik, nem tudunk ezzel mit kezdeni. De ez nem döntés részünkről, hogy a vevőnek megmutasd, csak egy hipotetikus kijelentés.

Ezt azért írom, mert volt már hasonló esetben, aki írt itt valamit, ami 90%-ban fedte az igazságot, majd arra véleményt kért. A neki kedvező véleménnyel próbálta lehűteni a vevője jogos problémáját. Sikerrel.
A hiba ott csúszott a számításba, hogy később kiderült egy eladó elhallgatott apróság, ami más megvilágításba helyezte az egész esetet és ami miatt az eladó ki lett tiltva.

Az eset pontos ismerete nélkül nem döntünk, nem véleményezünk. Ügy egyelőre nincs, mert a másik fél nem jelzett. Ha jelez, akkor majd megnézzük pontosan az esetet.

[ Szerkesztve ]

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22441) pingwin92 válasza Kalandor (#22440) üzenetére


pingwin92
(fanatikus tag)

Jó, én várok; türelmes vagyok.

Hát, én előletek nem hallgattam el semmit, a vevőtől meg még annyira sem. :)

(#22442) sati


sati
(PH! addikt)

redgoat kolleganak vissza lehet adni a hirdetesi jogat, megkaptam amit rendeltem!
Kisse szetszort a srac a sok rendeles miatt, de vegul minden rendben ment, es a felreertest is tisztaztuk!

(#22443) AstroDave válasza AstroDave (#22435) üzenetére


AstroDave
(újonc)

Köszönöm a gyors visszajelzést és a segítséget.
A vevő felvette velem a kapcsolatot, azonban nem sikerült az álláspontjainkat egymáshoz közelíteni. Mivel azonban a feladást igazoló papír hiányában nem bizonyítható a feladás ténye, és az sem, hogy a kiszállítás közben veszett el a csomag, kénytelen vagyok elkönyvelni a veszteséget. Egyúttal kérném az ügy lezárását abban a hiszemben, hogy valóban el lett küldve a termék, csak nem lett kézbesítve, és nem a partner a hibás.

(#22444) AstroDave válasza AstroDave (#22443) üzenetére


AstroDave
(újonc)

Idézet a partner leveléből, amikor közös megegyezést kívántam kezdeményezni:

"felmegyek pestre szétvágom a fejedet te szarházi köcsög!!!!!!!!!!!
add meg a számod felhívlak helyre rakom azt a hülye agyadat!!"

Mivel ezek szerint nem sikerült megállapodással lezárni az ügyet, és ezt a hangnemet sértőnek tartom, feljelentést teszek.

(#22445) Digital


Digital
(PH! addikt)


Darksys kollégát szeretném jelenteni, paypal csalással próbálta meg "megvásárolni" a telefonom.

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#22446) Digital válasza Digital (#22445) üzenetére


Digital
(PH! addikt)

Hirdetésem:
[link]
Darkys

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#22447) MurdR válasza Digital (#22446) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Szia, kérlek kicsit részletesebben fejtsd ki, hogy mi történt.

Lenovo Thinkpad X270 - Huawei P20 Pro - PS4 Pro

(#22448) KEndre válasza Digital (#22446) üzenetére


KEndre
(HÁZIGAZDA)

PayPal fizetés volt? Most nálad a pénze? :DD
Utald neki vissza! ;]

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

(#22449) Digital válasza MurdR (#22447) üzenetére


Digital
(PH! addikt)

Szóval emberünk megkeresett hogy paypal utalással adnám-e a telefont.
Egyből gyanús lett, nem kérdezett semmit a készülékről, nem alkudozott. Kíváncsivá tett, gondoltam próbáljuk meg. Azt mondta hogy elutalja a pénzt a paypal-nak, adjam meg a nevem, és a mail címem. Kaptam én is egy címet, és egy nyilván azonnal eldobható telefonszámot.
Jött egy kamu üzenet, hogy xy letétbe helyezett 100.000 Ft-ot, amit akkor utalnak a számlámra ha megküldöm a paypal részére a csomag feladásakor kapott azonosítót. :D
A level a servicepaypaltransfercash@gmail.com címről érkezett, ekkor már jókat nevettem.
Kérdeztem hová kéri a csomagot, a szombathelyi 10-es postát jelölte meg. Semmi cím, postafiók...
Elmondása szerint a csomag szám elküldésekor (sehol sem láttam egy linket hogy hová is kellen elküldenem a számot :D ) még várni kell egy kis időt míg megkapom a pénzem.
Egy kis hatásszünet után írtam neki két vicces üzenetet, persze válasz egyikre sem érkezett.

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#22450) MurdR válasza Digital (#22449) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

KEndre kitiltotta már.

Nekem is küldhetsz ha gondolod, privátban küldöm a címet :D ;]

Lenovo Thinkpad X270 - Huawei P20 Pro - PS4 Pro

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.