Hirdetés

2019. július 18., csütörtök

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-07-09 22:39:02

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor itt már nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
ha a probléma megoldódott, írd meg az eredeti hsz-re válaszolva
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
a privát üzeneteket nem látjuk, nem is láthatjuk csak mindkét fél engedélyével
személyes adatok (név, cím, email, telefon, bankszámlaszám) közzététele tilos

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22352) Alcsi69 válasza Alcsi69 (#22347) üzenetére


Alcsi69
(fanatikus tag)

Na tehát mint kiderül, csak azt mondta, hogy feladta pénteken a csomagot.
Tegnap adta fel, mikor írtam neki hogy jelentve lesz, meg inkább kérem vissza a pénzem...
Meg is kaptam a csomagot, viszont ahogy kibontottam megláttam, hogy a Ryzen 5 2600X processzor helyett egy Ryzen 5 1600X-et kaptam. :O
Senkinek nem ajánlom ezt az eladót! :(

[ Szerkesztve ]

https://hwbot.org/user/alcsi69/

(#22353) redgoat válasza Alcsi69 (#22347) üzenetére


redgoat
(újonc)

Üdv!

A csomaggal kapcsolatban igen volt nálam egy kis probléma amit a holnapi napra meg is fogok oldani amúgy a csomag leérkezett a mai napon csak fel lettek cserélve. Amit írtam a vevőnek hogy hétfőn vagy kedden nála lesz a csomag ahoz képest 1 napot késett ezért nem hiszem hogy egyből arra kell gondolni hogy eltűntem volna a pénzével! Amúgy nem tudok mindig gép előtt lenni de telefonon mindig elérhető vagyok. Ma hívtam még mielőtt megkaptam volna ezt a csodálatos üzenetet és nem vette fel! Ellnézést a kellemetlenségért de néha én is hibázok!

Forever Sipi85 70/9465477 Sok az üzenetem és mindenkitől türelmet kérnék mert nem tudok egyből válaszolni de mindenki kap választ és megkapja a rendelését. Ha fontos akkor kiraktam a telefon számom amin elértek. Köszi

(#22360) Alcsi69 válasza redgoat (#22355) üzenetére


Alcsi69
(fanatikus tag)

Megkaptam az összeget, megoldódott a probléma.

https://hwbot.org/user/alcsi69/

(#22363) hhenry válasza hhenry (#22324) üzenetére


hhenry
(őstag)

Végülis megoldódott a probléma ettől függetlenül a fórumtárs negatív értékelést kap mert nem vette fel 1 hét alatt 4szer se és nem volt korrekt.

(#22365) Vetele


Vetele
(újonc)

Lemaradt:
2x4gb Samsung DDR3 1600mhz
[hirdetés]
Ahogy írták hirdetett mmate141 névvel is.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22366) gTWELVE válasza dadito (#22338) üzenetére


gTWELVE
(tag)

Tisztelt Prohardver!

A telefon online vásárolt, elektronikus számlát kaptam amit Foxpostos átvétel előtt megküldtem a vásárlónak. Ezt követően scannelt változatban is megkapta az átvételkor kapott garancialevél/számla másolatot, amit később postára is adtam. Én a levelet nem kaptam vissza, állítása szerint ő sem kapta meg. A bolt online, rendkívül készségesek, amit az alábbi beszélgetés is alátámaszt. (Ha nem kapta meg a garancialevelet, könnyűszerrel pótolják azt ,e mellett a scannelt változtot is elfogadják ügyintézéshez). Telefonra mai napig is élő garancia vonatkozik, melyet a vásárló többféleképpen is érvényesíthet annak érvényességéig.
üdv.

You ( V2888676450641869 )
Hello! Augusztusban vásárolt termékemhez elveszett a garilevél/számla amit kaptam átvételkor, Viszont a fiókban csak a számla volt meg. Tudom érvényesíteni ezzel a garanciát?Köszönettel: Ádám

11:40:22
You are chatting with Dávid ( 11:40:38 )
male
Dávid
Hello. Egy rendelésazonosítót megtudná adni és egy e-mail címe és kitudom neked küldeni a garancialevelet

11:41:14
male
You ( V2888676450641869 )
(Scannelt változatban egyébként megvan)

11:41:14
male
Dávid
Az is megfelel 🙂

11:41:36
male
You ( V2888676450641869 )
#0084374

11:41:49
male
You ( V2888676450641869 )
.............@.....co

11:41:59
male
You ( V2888676450641869 )
köszönöm

11:42:02
male
Dávid
Segíthetek még valamiben?

11:42:41
male
You ( V2888676450641869 )
köszönöm a segítséget, szép napot kívánok. Ádám

11:43:01
male
Dávid
Viszont Kívánom! 🙂

11:43:06
Agent ended the chat ( 11:43:09 )
You rated the chat ( 11:43:15 )

[ Szerkesztve ]

(#22367) dadito válasza gTWELVE (#22366) üzenetére


dadito
(újonc)

Tisztelt Prohardver!

Az eladó levelezését mellékelem.Az abban leírtakra hívatkozással a következőt tudom elmondani:nem az én dolgom kideríteni,utánajárni annak hogy honnan,kitől milyen feltételekkel ,milyen segítőkész bolttal,és még sorolhatnám,hogy kivel mit lehetne.
Az én dolgom az volt hogy kifizessem a készüléket,illetve átvegyem.A készülékhez kértem az eladót,hogy mellékelje a számlát+garancialevelet.Ezt elfelejtette így kértem hogy küldje el postán.A levelezésünkből kiderül hogy hányszor.Nem az én dolgom szerintem utánajárni ezek után hogy milyen feltételekkel lehet érvényesíteni garanciát:egy dolog biztos,ha megkaptam volna papír alapon,kinyomtatva azzal biztosan!
Köszönöm!

(levelezés törölve)

[ Módosította: Kalandor ]

"Privát üzenetre illik válaszolni!"

(#22368) Kalandor válasza dadito (#22367) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Tisztelt dadito!

A számlát/garanciát manapság nagyon sok esetben e-mailben küldik ki, a nyomtatás részletkérdés.

Ha a garancia valódi, az ön feladata utánajárni, hogy hogyan lehet érvényesíteni.
Ha a garancia nem él, az egy más dolog, de egyelőre ezt nem tudhatjuk.

Legyen szíves konstruktívan hozzáállni a problémához!

(#22370) dadito válasza Kalandor (#22368) üzenetére


dadito
(újonc)

Nem a garancia érvényesítéssel van gond hanem azzal hogy nem tartotta be amit megígért,miután megkapta a pénzt Én igazán konstruktív vagyok,de nem ebben egyeztünk meg! De mindegy is.Úgy látom csak az én levelézesem szúrt szemet,az eladóé meg elfér simán....
Köszi!

[ Szerkesztve ]

"Privát üzenetre illik válaszolni!"

(#22371) Kalandor válasza dadito (#22370) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Nem a garancia érvényesítéssel van gond hanem azzal hogy nem tartotta be amit megígért,miután megkapta a pénzt
A két aláhúzott rész üti egymást: "elromlott így van egy 83 E.Ft-os levélnehezékem."
Nem mondtál igazat a bejelentéskor.

Én igazán konstruktív vagyok,de nem ebben egyeztünk meg!
Nem vagy konstruktív! A jelen állapot szerint van élő garanciád, de itt vergődsz, hogy nem kaptad meg kinyomtatva is az eleve elektronikus úton is élő garanciát.

Úgy látom csak az én levelézesem szúrt szemet,az eladóé meg elfér simán....
OMG. A te levelezésed privát üzenetváltás volt kettőtök között, az övé pedig azonosíthatatlan céges beszélgetés, adatok vagy bármi nélkül, érted a különbséget?

A félrevezetésünkért szankcionálni foglak.

[ Szerkesztve ]

(#22372) Vetele válasza Vetele (#22365) üzenetére


Vetele
(újonc)

Köszönöm a reagálást és az útmutatót!
E helyen már nincs mód a kapcsolatfelvételre végleges kitiltása okán. A "Jófogás" oldalon üzenetben még igen.
Ha meg is téríti az okozott kárt - mely enyhítő körülmény a büntetőügyben - a célzottan károkozási, jogtalan haszonszerzési tevékenysége miatt, a vélhetően több, akár szabálysértési értékben (1-50.000,-Ft.ig) megkárosítottra figyelemmel, üzletszerűség miatt a legkisebb mértékű kár okozása is bűncselekmény.

(#22373) Vetele válasza Vetele (#22372) üzenetére


Vetele
(újonc)

Sikerült a kapcsolatfelvétel.Visszautalta a részére megküldött összeget.
Ettől függetlenül nem kétséges a tisztességtelen hozzáállása. (Olvasva a vele kapcsolatos korábbi problémákat.Gordiann, The DJ)

[ Szerkesztve ]

(#22400) jannid


jannid
(fanatikus tag)

Bigmasterl nevű felhasználó vett tőlem Xbox kódokat. 2 hónap múlva írt, hogy az egyik kód nem működik.Lekérdeztem közben a Microsofttól és eladás után lett bőven beváltva a kód, amikor én eladtam ellenőriztem és élt. Alapból is mélyen áron alul adtam el, tizen ezer forint feletti kódokat 6990 Ft-ért. Saját költségemen újra vettem neki pluszba egyet 1500 Ft-ért és azt ígérte a felét legalább átutalja. Azóta nem válaszol az üzeneteimre.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.