Hirdetés

2019. május 23., csütörtök

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-01-08 20:04:39

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor itt már nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
ha a probléma megoldódott, írd meg az eredeti hsz-re válaszolva
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22301) Kalandor válasza ribizly (#22300) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Kitiltás, öntörlés, névváltoztatás, bármi lehet.

(#22302) ribizly válasza Kalandor (#22301) üzenetére


ribizly
(PH! kedvence)

Ok. Akkor csak simán nem értem Őket. :R

[ Szerkesztve ]

|•| A WORD elszáll, az írás megmarad... |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#22303) kolgab


kolgab
(újonc)

Zsolti0097

https://hardverapro.hu/apro/sos_gigabyte_ga-p41t-d3p_alaplap_e5300-as_processz/hsz_1-50.html

A fentebb említett úriembertől megvásároltam a fent említett alaplapot. Állítása szerint tesztelt 2 nappal az átadás előtt. Összeraktam itthon, nálam nem működött, amit tudtam kicseréltem rajta hátha azokkal az alkatrészekkel volt a baj amit én adtam a konfigba, továbbra sem működött. Ezután szervizbe vittem és megállapították, hogy a lap hibás. Mire idáig eljutottunk törölte az összes hirdetését azzal a címszóval, hogy már eladta a dolgokat, így nem volt lehetőségem értékelni.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse itt (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22304) Sziszilabi válasza kolgab (#22303) üzenetére


Sziszilabi
(lelkes újonc)

(#22305) Cordy90 válasza KEndre (#22288) üzenetére


Cordy90
(újonc)

Privatban tudok hozzá cimet adni barkinek.

(#22306) faltopfake válasza dwd1 (#22268) üzenetére


faltopfake
(újonc)

Ez a tag, meg ennek a spanja rám jófogáson írt, h ott nem szokott fent lenni, beszéljük meg e-mailban az i5 4690K-t, meg a hozzá tartozó alaplapot. Elméletileg egy spanja intézte neki a dolgot, de full kamu az egész. Szabó Zsolt (Dombovár) árulta ezen srác cuccait. A hosszas levélváltásokba többször is ellentmondott saját magának, nagyon kell figyelni az ilyen szemetekre. Írt egy két tanús adásvételit, meg elküldte a személyijét, én nekem meg 2x25 ezer paysafe card kóddal kellett volna fizetnem. (Azt nem tudjuk visszanyomozni.) szabo.zsolesz92@gmail.com nem volt hajlandó lakcímkártyát küldeni.

"Ne üsd meg a főnyereményt, mert az családon belüli erőszak."

(#22307) faltopfake válasza faltopfake (#22306) üzenetére


faltopfake
(újonc)

Kicsit kiegészíteném az előző kommentemet, mert így a laikusok számára nehezen kibogarászható.
Szóval feladtam itt a Hardveraprón és a Jófogáson is egy hirdetést, miszerint keresek 4. generációs i5-t, lehetőleg alaplappal. A jófogáson talált meg a fent említett személy, aki ugyanazzal a szöveggel jött, mint Ricsi-Norman "barátunk". Nem mozog sokat jófogáson, dumáljuk meg e-mailbe. Mondom ebből nem lehet még baj. Szabó Zsolt csaló gmail-es e-mailcímről írt nekem, és mondta, hogy 42-be odaadja lappal együtt a i5 4690K-t. Mondom az igen baráti. Rögtön jött az e-mail, h jaj 52-re gondolt. Mondom egye kutya, még garis is. Aztán jött az egyezkedés a már ismert metódusban.
Péntek este dumáltunk, és azt mondta, ha ma este megkapja azt a két paysafecard-os feltöltési/lehívási kódot, akkor még ma elküldi velem egy helyi futárral, ami másnapra ott lesz. Itt kezdett gyanússá válni a dolog, hiszen a nagy cégek sem szállítanak szombaton (pláne nem péntek esti cuccost), nemhogy a kis vállalkozások. Azzal az indokkal, hogy a portásunk különben nem engedi be a lépcsőházba, adja meg az elérhetőségét a futárnak. Adott egy telefonszámot, ami elméletileg Kozák Róberthez tartozik, akié a futárszolgálat, na és ők az ország bármely területére 1 nap alatt ott vannak szombaton is. :) Felhívtam az ipsét, hogy hogy is van ez. Természetesen nem vette fel, viszont dobott egy sms-t, h most dolgozik (szegény, ő is meg Szabó Zsolt, Bánáti Norman Richárd kis pincsije is) de majd visszahív. Szerintem ez egy kézzel bepötyögött üzenet volt, ugyanis nem hívott vissza.
Ahogy váltottuk az e-mailokat mindig egy-egy ezressel kisebb árat mondott, ezzel is azt a hatást keltve, h ennyiért tényleg megéri vele üzletelni.
A telefont (ahogy Norman se) nem preferálta, mert dolgozott. Ez azért volt érdekes, mert otthon, egy mackó nadrágban küldte el a személyiét. (Lehet otthon dolgozik, gondoltam.) Ez után kértem tőle a motyókról képet, kis idő múlva el is küldte, és azt írta, hogy jó, hogy most kértem még, mert már most csomagolja. Amit szintén nem értek, hogy hogyan tudja csomagolni a cuccokat, megírni a két tanús adásvételit, de nem felvenni a telefont és dolgozni.
Az olcsó összeg imponált, de bizonytalan voltam. Ráírtam egy jogászként végzett ismerősömre, és elmondtam neki a 2 tanús adásvételit meg a személyigazolványt. Annyit írt, hogy kérjek tőle lakcímkártyát, és akkor be van az ember biztosítva. Nem küldött. Ez után küldött át Normanhoz, mert a Dombováron született kutyafejű Szabó Zsolt csaló csak egy barátja termékét árulja (Norman), aki részesedést ad belőle. Nem mentem tovább, mert számomra az az "eladó", aki csak 10 levélváltás után hajlandó kinyögni, hogy nem is övé a cucc, azt kutyába se kell venni!
Ne féljünk googlezni, fb-on utánanézni az ismeretlenebb tagoknak! Ne féljünk akár jogi tanácsot kérni egy hozzáértő ismerősünktől! Vásároljunk rendkívül körültekintően! Én most megúsztam, mert rendkívül odafigyeltem az üzenetváltások közötti apró ellentmondásokra, de sokakat a vágyott tárgyak jó áron való megszerzése megvezethet. Biztonságos vásárlást kívánok mindenkinek!

"Ne üsd meg a főnyereményt, mert az családon belüli erőszak."

(#22308) L4mie


L4mie
(PH! kedvence)

Sziasztok, nem csaló topic, de a kérdés akár csalók ellen is vonatkozhat.
Azzal a szituációval vevőként mit lehet csinálni, ha az eladó a 100% os értékelését védve,
törli a hírdetését még az értékelés előtt tudván, hogy a vevő nem 100% osan elégedett, mivel a hírdetésben megadott dolgok se fedik 100% osan a valóságot?
:R

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#22309) Kalandor válasza L4mie (#22308) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Kérlek írd ide, hogy mi a probléma, és akkor tudunk mit mondani.

[ Szerkesztve ]

(#22310) L4mie válasza Kalandor (#22309) üzenetére


L4mie
(PH! kedvence)

Konkrétan sógornak próbálok infót gyűjteni, mert vett egy alaplapot, garancia levelet pdf-ben kapott, amin se dátum se bolt nincs feltüntetve, nyilván a bolt meg lett mondva az adásvételnél.
"garancialevél" megkpaása után kérte, hogy a teljes dokumentumot küldje át az eladó, válasz az volt, hogy ennyi van csak, semmi gond, mert alapvetően 100% os több mint 100 értékeléssel rendelkező hírdetőnél nem gondol az ember csalást, majd megkérdezi a boltot, hogy meddig él a garancia a lapra.
Igen ám itt jön a szemöldökfelhúzós rész, sógor értékelte volna az eladót, (nem negatívan) addigra törlődött a hídetés..ezért a kérdés.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#22311) Kalandor válasza L4mie (#22310) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Számomra az ilyesmi értéktelen papírfecni, nem garancia.

(#22312) L4mie válasza Kalandor (#22311) üzenetére


L4mie
(PH! kedvence)

Igen, és ezért fog tanácsomra a bolthoz fordulni, hogy ilyen ellenében él-e a garancia a lapra és ennek tükrében értékelné az eladót.
Itt gond, hogy törölt hírdetést nem lehet értékelni :( mert amennyiben a bolt visszautasítja a garanciát nyilván nem lehet már negatív értékelést adni.
(szuperül működik az alaplap remélhetőleg nem lesz gond vele, de ha garanciával hírdeti legyen garanciális.)
Röviden ennyi. :R

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#22314) Kalandor válasza L4mie (#22312) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Linkeld be a hirdetést kérlek (a link gondolom megvan a privát üzenetekben).

(#22315) QAYA71


QAYA71
(újonc)

Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, van e valakinek infója vantage_2 tagról.
December 28.-án rendeltem tőle: Samsung 8GB DDR3 /2x4G/ 1333MHz
Sapphire Vapor-X 5770 1GB ddr5, a termékekért aznap 19980 Ft-ot átutaltam a megadott bankszámlára. A terméket ilyen-olyan okok miatt még mindig nem kaptam meg. 2007-ben regisztrált, 59 pozitív értékelése van, megbízhatónak tűnt.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22316) CartmanLand0 válasza QAYA71 (#22315) üzenetére


CartmanLand0
(fanatikus tag)

Szia!

Nekem pár hónapja volt vele problémám. Nagyon nehézkes volt vele a kommunikáció, én viszont megkaptam a terméket, amit vettem tőle, viszont a termék hibás volt. Utána hetekig kínlódtam mire vissza tudtam szerezni a pénzem. nagyon bonyolult ipse, valószinüleg össze vissza hazudozik, néha olyan, mintha nem lenne tiszta az elméje. Szerintem inkább kérd vissza valahogy a pénzed, én feljelentéssel fenyegettem, ami végül nem tetszett neki.

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#22317) kolgab


kolgab
(újonc)

(#22303) hozzászólásom tárgytalan, megoldódott a probléma. köszi.

[ Szerkesztve ]

(#22318) ZeroCool


ZeroCool
(újonc)

Sziasztok!

termék
dav<3

A szóban forgó termékre több üzenetváltás (jelezte, hogy nagyon fontos lenne neki eladnia és örül hogy konstruktívan állok a kérdéshez) után szóban megegyeztünk, megbeszéltük, hogy megyek érte Budapestről Debrecenbe. Ennek megfelelően intéztem azt, hogy tudjak utazni hozzá. Ezen túl rendeltem a házhoz ventillátorokat, amikkel nem fogok tudni mit kezdeni, és a saját számítógépházam eladásánál a csere ajánlatot is visszautasítottam, mondván megvan az új.
Tegnap este írt az úriember, hogy a már jegelt hirdetésre kapott egy jobb ajánlatot, és már le is foglalózták, szóval ne menjek és ez van. Arra sem volt lehetőségem, hogy másik ajánlatot tegyek.
Azt gondolom, hogy ez inkorrekt üzleti magatartás ami szeretném ha látszódna az oldalon, mivel jelen esetben anyagi kár ért, és még az időmmel is játszott.

Köszönöm

Neve itt marad!

[ Módosította: domperke ]

(#22319) dav<3 válasza ZeroCool (#22318) üzenetére


dav<3
(tag)

Na, hát akkor felszólalnék én is, mint a világ legszemetebb embere.

Szépen ki van színezve az egész, nem is nagyon akarok ezzel foglalkozni. Nem is érdekel, de azért pár dolgot nem tudok szó nélkül hagyni. Nagyon nehezen vette rá magát, hogy azt mondja, hogy jó neki az ár, mert a Corsair Obsidian 1000D házat nettóba, cégre 110-ért megkapta volna. Úgy kellett győzködnöm és alkudozni a béka segge alá, de aztán megegyeztünk szóban, ez igaz. Az, hogy csak miattam, úgy szervezett mindent, hogy le tudjon jönni ez nem igaz, amúgy is a közelben lett volna dolga, és annyi, hogy nem ugyan abba az irányba ment volna haza, hanem kerülővel, útba ejtve Debrecent.

Én teljesen próbáltam korrekt lenni mikor szóltam neki, hogy nem fog menni, még időben, mert vasárnapra lett megbeszélve a találkozó, én csütörtökön szóltam neki, hogy nem lesz jó. Próbáltam alázatosan megfogalmazni, de Ő elkezdett hisztérikázni, és gyakorlatilag fenyegetőzött, hogy mindenhol felszínre hozza majd, hogy mekkora szemét ember vagyok stb.

Egyrészről megértem a felháborodását, viszont ez az óvodás módszer amit csinál ez engem nem érdekel.

Az anyagi káros dolgot meg hagyjuk szerintem, mert egyrészről 14 napon belül mindent vissza lehet küldeni, ha pedig ventilátorokat rendelt, az meg jó lesz az Obsidianba is amit most már meg vehet 110-ért nettóba, vagy bármely hasonló méretű házba.

134 pozitív visszajelzésem van és 0 negatív, 6 éve vagyok az oldalon, az első adás-vételem is valahol itt kötöttem meg, azóta senkinek nem volt problémája velem, sőt, mindenki végképp elégedett volt.

Elismerem, hogy nem a legkorrektebb húzás volt, de ez a műsor amit itt most előad, ez vicc.

Nem is vagyok hajlandó ezzel többet foglalkozni, elmondtam az álláspontom. Köszönöm szépen.

Üdv.
Dávid

(#22320) ZeroCool válasza dav<3 (#22319) üzenetére


ZeroCool
(újonc)

Én is reagálnék ha még lehetséges.

Legfontosabb dolog amit jelezni szeretnék, hogy soha nem illettem őt személyes sértésekkel. Nem neveztem szemétnek.

Valóban ő győzködött engem, hogy vegyem meg a házat, és meg is egyeztünk. Pont ezért is furcsa ahogy intézte a dolgot.

Valóban meg kellett kérnem egy barátomat, hogy a vissza úton a kedvemért tegyünk kerülőt, de szerintem pontosan ezt is írtam le, hogy úgy alakítottam az utat, hogy plusz 200km kerülőt tegyünk meg vasárnap.

Nem fenyegetőztem, csak jeleztem telefonban, hogy az oldalon pont emiatt létrehozott fórumokban jelezni fogom az esetet. Nem érzem ezt vicc kategóriának. 14 napon belül persze bármit vissza lehet küldeni, ez is energiába és pénzbe kerül.

Azt nem értem, hogy miért hadakozik azzal, hogy milyen vásárlás lett volna a tervem egyébként, irreleváns a történtek szempontjából.

Szerintem így kerek a történet, én nem vagyok elégedett.

(#22321) VenoX_022


VenoX_022
(újonc)

2 nappal ez előtt vásároltam egy számítógépet Adis87 felhasználótól (előreutalással) ami most érkezett meg. Amikor kibontottam megnéztem és láttam ,hogy a processzor hűtő le van estve és el vannak törve a lábai és még a gép ház eleje is el van törve amiről engem nem tályékoztatott az eladó és nem is volt beleírva a hírdetés leírásába. A kár 80.000,- forint (plusz a szállítás ha az számít). Remélem megtéríti a kárt ,mert nem kis összegről van szó.

https://hardverapro.hu/apro/kozepkategorias/hsz_1-50.html
Adis87

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22322) Speed(R) válasza VenoX_022 (#22321) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

"Személyes átvételt részesítem előnyben, viszont postázom is, ha kell a vevő terhére illetve felelősségére!"

A csomagolás sérült volt? A hűtő pushpinjei el tudnak törni zötykölődésre, de a front külső behajtást igényel azért.
Egyébként a hűtő javítása minimális költséggel jár, emiatt nem tekinthető a teljes vételár kárnak véleményem szerint.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#22324) hhenry

Sziasztok!
sfknasty fórum társsal akadt egy kisebb-nagyobb problémám.
Egyelőre csak jelzek itt,hogy felmerült egy probléma addig kérlek ne jelezettek neki semmit.
Na szóval múlthéten vásároltam tőle egy okosórát mondta,hogy idén novemberig garis oké 3 nap prógabari telefonban elmondtam,hogy nincs mobilnetem és nem fogom tudni végig nézni mondta hogy nem baj anélkül is tudom oké elsőre jónak tűnt hazaértem 10p múlva és észre vettem ezt:

Megbeszéltük,hogy találkozunk ott ahol átvettem kimentem vártam semmi :( majd 3 hivásra fel vette a telefont és közölte,hogy ő már 50km-re van Budapesttől mert ő közben rájött,hogy mi van ha én tettem tönkre itt már kezdtem rájönni,hogy pénzt nem fogok látni már utána az addig nem meglévő gari papír is előkerült(egyébként a hirdetést miután átvettem 20 perc múlva már archiválta amikor megkérdeztem mégis miért? a válasz:csak)
Most beadtam a Samsunghoz ott mondta a hölgy hogy nem ért hozzá elküldi bevizsgálásra és értesít majd,hogy van-e érvényes garancia és hogy a hibát mi idézte elő.
Tudom részben én is hibás vagyok,hogy ott nem néztem meg alaposabban.

(#22336) GadgetDealer


GadgetDealer
(újonc)

Az alábbi felhasználót nem ajánlom senkinek:
Urbán Kata
Aki szeretne a hölggyel kommunikálni: 06 20/315-6618 :DD

A sztorim a következő volt vele:
A pontos címegyeztetést követően feladtam a hirdetésemben szereplő PC-t postai úton, utánvétellel - remélve, hogy átveszi. Azonban a feladást követően eltűnt és elérhetetlen lett minden úton-módon. NEM vette át a gépet. Kerestem emailben, telefonon, sms-ben,itt az oldalon is üzenetben, sehol sem reagált.

Tanulság!
Soha ne küldj utánvétellel előre ilyen nagy csomagot, feladás előtt egy jelképes 50%-os posta díj előreutalásos kérést kellett volna tennem, szerintem.
Ez a tanulság 5.000 Ft-omba fájt a feladással és visszaszállítási díjjal együtt + számos munkaóra a gép újrahúzásával + ajándékként driver frissítés, programok előtelepítése etc.

Ráadásként az ünnepek miatt jó pár hétig a postánál rostokolt a csomag. :W (lásd)

(#22337) Chris1983107 válasza Chris1983107 (#22296) üzenetére


Chris1983107
(újonc)

A fórumtárs végül 1 hét és több levél küldését követően reagált a reklamációra. Első körben felháborodott, hogy én milyen jogon akarom a futárszolgálat hibáját rajta leverni. Nekem ott és akkor kellett volna jeleznem nekik a problémát. Azért az tegyük hozzá, hogy a szék szállitás előtti állapotról semmilyen fényképes dokumentum nem készült. A hírdetesben is csak egy honlapról letöltött kép volt. Így, ha a szállításkor is sérült meg a szék lába, akkor sem tudtam volna bizonyítani. Ezen felül arról is tájékoztatott, hogy én egyáltalán nem lettem félrevezetve, hiába gondolom azt, mert én egy jó állapotú újszerű, jó mechanikájú széket kaptam ami a dobozban állt. (Ezek szerint egy évig..) Én erre még visszaírtam, hogy nagyon elbeszélünk egymás mellett, mert 3x leírtam már, hogy nem a szék lába a legfőbb probléma, hanem, hogy egy 1 éves terméket adott el (még 3 napig élő garanciával) újként garanciásként. A hírdetes szövege félrevezető volt és ezért kérnék anyagi kompenzációt. Ettől természetesen elhatárolódott és nem kaptam vissza semmit. Csak rossz tapasztalatot, hogy 38 pozitív értékelés esetén sem megbízható mindenki. Sajnos így jártam. Az értékelést engedte az eladó, de én még nem láttam a profilján. Természetesen negatívot kapott, de úgy, hogy tényszerűen leírtam a történteket.

(#22338) dadito


dadito
(újonc)

Sziasztok! A gTWELVE felhasználót nem ajánlom senkinek!!!
A vásárolt HONOR 10 telefont garanciásként hirdette,csak éppen elfelejtette elküldeni a garanciát igazoló számlát és jótállási papírt.Többször kértem erre a Hardveraprón illetve emailben,hogy ezt pótolja,többször meg is igérte de mégsem küldte el.A telefon közben Murphy törvénye alapján elromlott így van egy 83 E.Ft-os levélnehezékem.
A telefont nem vettem volna meg garancia nélkül,pont ezért ami történt.
Legyen ez tanulság azoknak aki megbízik az emberekben így mint én... :W

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

"Privát üzenetre illik válaszolni!"

(#22340) Intruder2k5


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Karoly852

Természetesen nem végleges, amennyiben a panaszos fél egyetértésével a problémát sikerült rendezni, úgy a hirdetési jog is visszaadható, ezt azonban a panaszosnak kell jeleznie, megerősítenie a Hardverapró rendszerében. Ha ezt megtette, úgy az ügy hamarosan rendezve lesz, legyetek kis türelemmel. Ha pedig nem, akkor tegye meg.

A hozzászólásod viszont töröltem, mert privát üzenet megosztása tilos.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#22341) Adis87 válasza VenoX_022 (#22321) üzenetére


Adis87
(újonc)

Azóta szerintem megbeszéltük a dolgot,...nem is értem, hogy előbb miért nem velem vette fel a kapcsolatot!...a vevő részére àltalam készült képek, illetve az ő àltal észlelt és fotózótt, a csomagolàson làtható sérülések bizonyítjàk, hogy nem én voltam a hibàs, hanem a Magyar Posta! Az értékbiztosított csomagot (értékb. 100.000 forint) vevőtől visszavették, és kivizsgàlàsra, Pestre küldték!
Plussz még küldzem a màsik helyett magam költségén egy màsik processzor hűtőt.
Megannyi postàzott üzletet kötöttem és mindegyiket lefényképpeztem mielőtt postàra adtam, sosem volt még arra panasz, hogy rossz a csomagolàs, vagy hibàs a termék, ezt a részemre küldött visszajelzésekből is làthatják!
Kérem a döntésüket felül vizsgàlni!

Üdvözlettel:
Forintos Àdàm

Rendben.

[ Módosította: Kalandor ]

(#22343) VenoX_022 válasza VenoX_022 (#22321) üzenetére


VenoX_022
(újonc)

Megoldódott!

(#22344) Occon adom


Occon adom
(tag)

Aránylag JÓ HÍR!

"Condamned" nevű volt felhasználót, Alias D Zsoltot, 28 db kis értékben elkövetett csalás miatt másfél év börtönre ítélték, sajna 3 évre felfüggesztve.
Mindenkinek köteles a kárát megfizetni, plusz a fentit kapta I. fokon.
Aztán vagy megjavul, vagy megy a sittre akármilyen kis hülyeségért, HAJRÁ!

Tel: nulla 6 hetven kettőszázhat 85huszonkilenc

(#22347) Alcsi69


Alcsi69
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Sajnos nekem is problémám adódott, ami elég friss, de amennyire nem reagál az eladó lehet egy itteni felszólítás segítene a dolgon...

Rendeltem egy alaplapot és egy processzort redgoat nevű eladótól. Mondanom se kell szerintem, hogy nem kis összegről van szó.
Előreutalással fizettem, hiszen viszonylag sok pozitív értékelése van, ebből arra következtettem hogy megbízható eladó. Az utalásom 1 nappal elcsúszott egy másik üzlet miatt, (a vevőm később utalta csak az összeget) erről természetesen tájékoztattam redgoat-ot.
Amint megvolt a számlámon a pénz, már utaltam is neki az összeget. Az ő elmondása szerint csak 2 nap múlva érkezett meg a számlájára. Ezen már egy kicsit ki voltam akadva, mert nem tudom elképzelni hogy tényleg 2 nap volt...
Múlt hét pénteken elvileg feladta a csomagot. A postának az esetek többségében 1 munkanapos a szállítási ideje, szóval én tegnapra vártam leginkább a csomagot, de mivel nem kaptam értesítést, hogy átvehetem a megadott postán, gondoltam hogy majd ma kapok értesítést.
Viszont se emailt se SMS-t nem kaptam a csomag megérkezéséről, pedig ekkorra már legalább egy emailt, de a legtöbb esetben egy SMS-t is szoktam kapni, hogy ekkor meg akkor átvehető a megadott címen.
Nagyon sokszori kérésre tegnap adott egy csomagkövetési számot, amit vagy elírt vagy nem létezik a csomag, hiszen se a posta oldalán se a 17track oldalán nem ismerhető fel a szám.
Őszintén szólva engem az se érdekel hogy nem jön meg a csomag, csak a pénzemet kapjam vissza és inkább megveszem drágábban rendes boltból, mert ez egy kínszenvedés. Csak nagyon sokszori b@sztatásra ír csak vissza, akkor is a kb 3 üzenettel régebbi kérdésemre vagy megjegyzésemre...

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse itt (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22349) Gordiann


Gordiann
(őstag)

Üdv

iPad mini árával 2018 október végén lehúzott engem akkori mmate141 néven.
Most nanobzs néven árulja ugyanazokat a cuccokat, mint akkoriban!

Rendőrt rá! :((

SZerk: ugyanazt az ipad mini 3-at árulja, amit én egyszer már kifizettem neki.

Kitiltva.

[ Módosította: Intruder2k5 ]

(#22350) The DJ válasza Gordiann (#22349) üzenetére


The DJ
(PH! addikt)

Ha rákeresel a nevére a topikban, akkor engem is megpróbált átvágni, egyértelmű csaló és a visszaeső fajta. Itt is figyelni kell rá, mert ugyanazokat a nem létező termékeket próbálja eladni minden platformon. Elkéri az utalást érte, de nem küld természetesen semmit és utána el is tűnik teljesen.

Most éppen Jófogáson próbálja eladni ugyanazt a (nem létező) Chromebookot, amit anno nekem is 2x két különböző név alól: [link] Még a képek cseréjén sem fáradozott, a leírás is kb ugyanaz. "Kishibás" termékek, gyanúsan olcsón. :)

Az összes többi meghirdetett terméke is gyanúsan olcsó, valószínűleg azok sem léteznek.

Itt a fórumban is érdemes figyelni rá, mert újraregel valószínűleg azonnal. Általában Máté nevet használ, egyik szánmlaszám amire az utalást kérte az ő nevén van, a másik egy női névre ment tőlem.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.