Hirdetés

2019. május 24., péntek

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-01-08 20:04:39

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje + ok max 15 sorban
ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor itt már nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
ha a probléma megoldódott, írd meg az eredeti hsz-re válaszolva
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22251) Muerte68


Muerte68
(PH! addikt)

Sehol sem biztos semmi.
A Vaterán pénzt szednek ha eladsz valamit a Jófogás a csalók aranybányája csak ott nem lehet nyafogni.
Örülni kellene hogy van egy ingyenes hirdetés lehetőség, ahol nagyjából meg lehet nézni kitől vásárol az ember,ha valaki meg 1 napos reg-gel hirdetőnek előre utal az szimplán hülye bármilyen oldalon.
Az eBay on sem veszek 0- eladásos eladótól.
Ráadásul ha valaki beveszi valaki ezt a nekem pont van ilyenem szöveget ott baj van felül.
Egyébként is onnan hogy áttereli e mail-re a dolgot mert innen úgyis kirúgják onnan mi köze a HA-nak tovább az egészhez??
Nem kellene ezen rugózni már 3 napja átverték tegyen feljelentést aki meg tud jobb hirdetési oldalt csinálja meg.
Ennyi.
A hülyeségre nincs orvosság.

Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/

(#22252) Hauptmann válasza VinoRosso (#22226) üzenetére


Hauptmann
(PH! addikt)

'Ráadásul nem hinném, hogy olyan hűde nagyon sokkal bővülnének az új regek miatt'

Dehogynem, nézd meg a nyereményjátékok alatt születő számtalan második/sokadik reg-et. :DDD

(#22253) zsozsóka válasza Hauptmann (#22252) üzenetére


zsozsóka
(újonc)

:K :DD
ha még csak ott és a nyeremény miatt lennének többes regek.... van itt jó pár "nagy" eladó,akinek szintén többes regje van,de nekik lehet

A válaszod köszönöm Zsolt

(#22254) Hauptmann válasza zsozsóka (#22253) üzenetére


Hauptmann
(PH! addikt)

Jaja, egyenlőbbek az egyenlők között. :DDD Gondolom, nem ingyen. :DD

(#22255) VinoRosso válasza myckie2 (#22250) üzenetére


VinoRosso
(PH! addikt)

Ezt cáfolnám, amit vásároltam annál mindnél ott van ez:

nem is látok olyat ahol nincs.

100 feletti vétel során 4 év alatt kb 5-6-al volt gond amennyire emlékszem, és minden esetben 1 héten belül ott volt a paypalomon a pénz.

Ez nekem sokkal jobb helyzetnek tűnik, de ha neked egyforma akkor szerintem a te ítélőképességeddel van baj.

És van fóruma az ebaynek, userek is válaszolhatnak, de általában 24 órán belül a support is ír.

Más kávéház teljesen. Igaz nem ingyenes, magyar viszonylatban drágának mondanám a feet, de külföldi viszonylatban egyáltalán nem az, és még így is lehet jó üzleteket csinálni. A 970-emet ott vettem összesen 33k-ért.

(#22256) nyogo83 válasza VinoRosso (#22255) üzenetére


nyogo83
(senior tag)

[link]
Akkor hajra, lehet tole rendelni barmit nyugalommal, hiszen nala is ott a "Money Back Guarantee".
Es ez csak 1 random scam user, tudnek 5 perc alatt minimum 100-120 hasonlot talalni. Aztan lehet keresgetni is, hogy kik jartak ugy, hogy a money back guarantee nem volt semmire se jo, mert uszott a penzuk.

Mielott nekem esnetek, nehogy barki is rendeljen az adott eladotol, vagy ha igen, magara vessen ;]

[ Szerkesztve ]

(#22257) myckie2 válasza VinoRosso (#22255) üzenetére


myckie2
(őstag)

Amihez nem értesz, abba nem kellene beleszólni. Itt egy példa. Csak átutalással fizethetsz semmi paypal vagy ilyesmi, amire az ebay visszafizetési garanciát vállal. Ráadásul ugye a Paypal-es fizetési mód az eladó számára költséggel jár, ezért a pénzérzékeny magyar nem azt választaná alapból.

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#22258) Elar


Elar
(senior tag)

Hahó
Engem is megtalált banoboyszi@gmail.com
nebomolik20 néven

Élt 2 percet... :Y

[ Módosította: domperke ]

Sokszor kérek tanácsot, véleményt - Köszi szépen ha válaszolsz :)

(#22259) Intruder2k5 válasza Elar (#22258) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Üdv!

Ahhoz képest, hogy befejezte, elég gyors volt. De köszi a jelzést, két percig élt a regisztrációja.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#22260) domperke


domperke
(HARDVERAPRÓD)

Tisztelt mindenki! Az eszmecsere a csalókról és minden ehhez hasonló dologról akkor most véget ért. Innentől a téma összefoglaló a szabály ismét aki ellene vét a megszokott jutalmazással fog találkozni.
Köszönöm.

Az eddigi postokat pedig köszönjük.További jó fórumozást.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

(#22261) keke0323


keke0323
(újonc)

Sziasztok! Lèaszakapi nèven ma megpróbàltak előre utalàsra kènyszeríteni egy àruval kapcsolatban amit itt kerestem.Egyből vàgtam,valmi gond lessz mivel a kèpek arhivàlt hirdetèsből lettek kilopva.Megpróbàltam mi dent megtudni a csalóról most megosztanàm veletek:
Nèv:Bànàti Richàrd

Hamis igazolvànyàról küldött nèv:Bànàti Richàrd Norman
SZÀMLASZÁMA:Bánáti Richárd - 12100011 - 17610735
Nehogy üzleteljen valaki vele!!!

Köszönjük délben ki is tiltottuk már.

[ Módosította: domperke ]

(#22268) dwd1


dwd1
(kvázi-tag)

(#22269) KEndre válasza dwd1 (#22268) üzenetére


KEndre
(HÁZIGAZDA)

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

(#22270) Rcsaba75


Rcsaba75
(újonc)

Hello, decemberben rendeltem 2x2GB ramot a Nesius nevű felhasználótól. Sajnos előreutalással fizettem. A ram megérkezett, viszont hibás, nem használható. A további megkereséseimre a srác vagy lány nem válaszolt. Az anyagi kár nem jelentős 4100,-Ft, de a hitem sérült az emberekben.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22271) Yahhher


Yahhher
(fanatikus tag)

Sziasztok.

December elején futottam bele kilianhu [link] nevű felhasználóba sajnos. Ramot vettem tőle, nem jót küldött (mást küldött, mint amit fizettem), egyszer december közepén ígérte, hogy "intézi", azóta semmi nem történt. Írtam rá, nem reagál, de többször is bejelentkezik naponta.

(A személyeskedések moderálva)

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22272) Balazs111


Balazs111
(újonc)

Szia. Nekem van egy, amit keresel, csak sanszos, hogy innen megint kidobnak többszörös reg. miatt, akkor nem fogok tudni neked írni. A régi fiókomon meg nem tudom a jelszót, most próbálom visszaállíttatni...

Na mindegy. Ha írsz emailen, ott gyorsan válaszolok neked, és megbeszéljük a részleteket, ha aktuális még. Ide tudsz írni: banoboyszi@gmail.com
Bye!

Ezt írta nekem. Én is megtettem a feljelentést. Kiderül,hogy 50 feljelentés történt ellene.
35 000 Ft-ot húzott be tőlem.

(#22276) Balazs111


Balazs111
(újonc)

Én voltam az 50. feljelentő.

(#22277) Balazs111 válasza #50751744 (#22274) üzenetére


Balazs111
(újonc)

Bánáti Richárd Normand

(#22278) Kalandor válasza Balazs111 (#22272) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Mi már kitiltottuk, te meg feljelentetted, így a jövőre nézve csak annyi van, hogy ne utalj előre újoncnak :(

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22279) Balazs111 válasza Kalandor (#22278) üzenetére


Balazs111
(újonc)

Sajnos hibát követtem el.

(#22280) Kalandor válasza Balazs111 (#22279) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Mostmár mindegy, de hátha egyszer visszakapod a pénzed, ezért a feljelentéssel most a legtöbbet megtetted.

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22281) Hauptmann


Hauptmann
(PH! addikt)

Bánáti, facebook-os fotócsoportból van az infó, Mayer Ferenc néven is próbálkozik.

(#22287) Kalandor


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Normika @ FB

Ha egy Google keresésedre az első 3 találat a gyakorikérdések.hu, akkor tudhatod, hogy nagy sz.rban vagy.

(#22288) KEndre válasza Kalandor (#22287) üzenetére


KEndre
(HÁZIGAZDA)

Úristen! Bánáti Norman Richárd végigtarolja az egész internetet... Ez a fotós FB-oldal egy aranybánya lehetne a zsaruknak.... ha foglalkoznának az ilyen ügyekkel.

Mégegyszer berakom a linket, hátha egy guglizó rendőr egyszer felfigyel arra, hogy egy háziőrizetes folyamatosan, naponta többször lecsap a jóhiszemű emberekre, és viszi is a nehezen megszerzett kis pénzüket.

Fotós Facbook-csoport!

[ Szerkesztve ]

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

(#22290) saratunde válasza KEndre (#22288) üzenetére


saratunde
(újonc)

Azt honnan tudod hogy házi őrizetben van?

(#22291) KEndre válasza saratunde (#22290) üzenetére


KEndre
(HÁZIGAZDA)

Ő írta.
[link]

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

(#22292) saratunde válasza KEndre (#22291) üzenetére


saratunde
(újonc)

Így már értem. Köszönöm az infót

(#22296) Chris1983107


Chris1983107
(újonc)

Sziasztok!

Igazából én nem egy csalást, inkább csak egy kis félrevezetést szeretnék jelenteni aminek én lettem az elszenvedője.

A hirdetés a következő:

[link]

A sztori:

A terméket az eladótól megvásároltam. Átutalást követően 2 napon belül fel is lett adva az általam megadott címre. A levelezésünkben kitértem rá, hogy akkor jól értelmezem-e, hogy ez új ki lett bontva és visszacsomagolva, ahogy az a hirdetés szövegében állt. Igenleges választ kaptam. A szék precízen volt csomagolva két dobozban érkezett. Lebeszéltük, hogy külön a támla és külön a többi alkatrész. Elsőre minden nagyon jónak tűnt. A doboz kinyitása után láttam, hogy belül is szinte gyári állapotra volt visszapakolva minden, az eredeti fóliákban.

Nekiláttam az összerakásnak, de sajnos az első dolog ami szembe jött, hogy a szék lába sérült volt.

Ezt azonnal jeleztem az eladónak, ő ekkor egy mondatban mély együttérzéséről biztosított és tájékoztatott, hogy biztos a szállításkor sérült meg. Vádaskodni nem szeretnék és bizonyítani sem tudom, de egy biztos szakszerűen volt csomagolva és a doboz sértetlen volt.

Ezen tovább lendülve összeraktam és a széknek valóban nem volt semmilyen hibája. Kicsit átporoltam, meg párnák közti morzsákat kisöpörtem és leszámítva a sérült lábát tényleg újszerű volt.

Mikor már kezdtem benyelni a békát és meggyőztem magam, hogy ez előfordul megnéztem a papírokat amiket küldött hozzá. Korrekt adás-vételi szerződés köztem és közte, valamint a szék garancia levele.

Sajnos itt szembesültem azzal, hogy a garancia levélen 2018.01.10-i vásárlási dátum szerepel, melyben fel van tűntetve, hogy a bolti garancia 12 hónap. Tehát 2019 január 07-én amikor átvettem már csak 3 napig élt rá. Nem tudom, hogy az eladó arra gondolt-e, hogy a székhez jár +12 hónap gyári garancia, amiben még mindig nem vagyok biztos csak a google barát szerint, vagy hogy egyáltalán lehet-e ezt itt Mo.-n érvényesíteni bárhogyan is, a lényeg, hogy a hirdetésben erre nem tért ki.

Ekkor azért már gyanússá vált a dolog, hiszen, ha megnézitek a hirdetés szövegét: "A termék garanciális, bontott dobozos, teljesen új, csak kipróbálva volt."

Na már most egy közel egy éves termék , véleményem szerint nem ez a kategória. Ezt csak azért bánt, mert ha tudom, akkor nyilván nem vettem volna meg. Az még külön "öröm", hogy a lába is sérült.

Gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt a sztorit és végülis csak azért döntöttem emellett, mert mindenféle lejáratás helyett kulturáltan, nem fenyegetően leírtam aggályaim az eladó részére és jeleztem neki, hogy egy kicsit becsapva érzem magam és így sokallom az árát (sérült láb, garancia hiánya).
Sajnos ő még arra sem méltatott, hogy megvédje magát, vagy bármilyen visszajelzésre méltasson, vagy bármi anyagi kompenzációt felajánljon. A viber üzentemet már meg sem nézte, a hadrveraprón küldött üzenetemre pedig nem reagált. Tegnap szerettem volna az értkelést megírni, de még az sem lett jóváhagyva.

Pozitív értékelései ellenére, véleményem szerint, engem félrevezetett és ezek után még csak magyarázkodásra sem méltatott. Döntsétek el, hogy jogos-e a felháborodásom. Természetesen, ha úgy érzitek jogtalan a részemről a felháborodás úgy kérem a hozzászólást törölni.

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#22300) ribizly


ribizly
(PH! kedvence)

Sziasztok! Ne haragudjatok, mert végülis nem konkrét esettel érkezem és nem is másokat akarok éppen bejelenteni (nomeg nincs semmi info arról, hogy egy ilyen kérdést hol lehetne feltenni), de hogy történet meg régi, rengeteg pozitív visszajelzéssel rendelkező (mind eladó és vevő oldali), aktív user egyszer csak ki lesz törölve? Nem egy ilyen van, akitől vásároltam régebben, még 2018 Q4 elején még aktív volt az oldalon, majd egyszer csak huss, eltűnt. Mi ennek az oka? Mit tett, hogy ilyen megtörténhetett?

|•| A WORD elszáll, az írás megmarad... |•| [Eladó] Audio-Technica ATH-A1000Z |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.