Hirdetés

  • atti1848

    senior tag

    Sziasztok.

    2018.09.31-n vásároltam egy Samsung Galaxy A8 telefont, amit több, mint valószínű, hogy a telekom letiltott, mert telekomos kártyával telekomos hálózatra nem enged fel, de telenorra igen. 70e Ft-t fizettem a telefonért, szerintetek, ha nem sikerül egymás között megoldani, akkor csalás vádjával tehetek feljelentést és érek vele valamit? :R :R

    Kérlek, hogy a hirdetést magát jelentsd a hardveraprón, akkor tudunk segíteni.

    [ Módosította: Kalandor ]

    06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.

  • KEndre

    HÁZIGAZDA

    szia,

    jelentsd a hirdetést (a hirdetésnél van egy ilyen opció) a moderátorok felé, ezek után fel fogják szólítani, hogy rendezze veled a problémát.

    Ha ez nem sikerül, újra jelentsd majd, ezután fel kell jelenteni a hatóságnál, mert ez klasszikus csalás, a PH meg tud a rendőrségnek adatot adni (ha kérnek) az azonosításhoz. Tuti biztos, hogy azonosítható.

    [ Szerkesztve ]

    Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre!

  • EQMontoya

    veterán

    Dimaj felhasznalo tobb, mint gyanus.
    Arulok egy draga fejhallgatot, amit szerett volna elkerni kiprobalasra. Ha tetszik, megvenne, vagy elcserelne egy masikra. Kuldjem el postan.

    Felajanlottam, hogy elmegyek hazhoz kocsival, elcsereljuk a fejhallgatot penzre vagy a masikra, amennyiben megsem tetszene neki 1-2 nap meghallgatas utan, visszaallithatjuk az eredeti allapotot.

    Erre sem volt hajlando, de postan szerette volna megkapni a fejhallgatot, mindenfele ellenszolgaltatas nelkul.
    Eleg egyertelmu szerintem, hogy mire ment ki a jatek.

    A privat uzenetekbol reszleteket nem akartam ide masolni, de hazigazdanak privatban odaadom szivesen.

    Sajnos ezzel egyelőre nem tudunk mit kezdeni.

    [ Módosította: Kalandor ]

    Same rules apply!

  • KpTm

    újonc

    Jelenteni szeretném tintás69 [link] eladót az alábbi hirdetéssel kapcsolatban: [link]

    A történet röviden: Egyeztetés után megvásároltam tőle a kártyát 30.000 Ft-ért szállítással együtt, próbagaranciával, utánvétes postázással, mely október 30-án meg is érkezett. Az egyeztetés során külön rákérdeztem, hogy a kártya ventilátorai milyen állapotban vannak, nem-e zörögnek, hangosak. Állítása szerint a "kártya csendes nem zörög nincs semmi baja". Ehhez képest beszerelést követően egy konstans zúgás hallható a ventilátorokból, mely csapágyproblémára utal. Ezt jeleztem számára, mire a válasza: "...nálam nem volt semmi hangja.Lehet,hogy megviselte a posta." A csomagot sértetlenül vettem át a postán, teljesen életszerűtlen, hogy szállítás közben lettek volna csapágyproblémás a ventilátorok. Jeleztem, hogy a próbagarancia révén a termék nem felel meg a leírásnak, vissza kívánom csinálni az üzletet.
    Itt jött az igazi probléma, miszerint az eladó utólagosan megpróbálja a próbagaranciához feltételeket kötni, miszerint én visszaküldöm a kártyát, amit ő elvisz egy PC szaküzletbe, ahol megvizsgálják a kártyát nem lett-e szétszedve, és ezután visszautal nekem 25.000 Ft-ot, mondván 5.000 Ft-ba kerül, hogy ránézzenek a hűtőblokkot rögzítő csavaron található címkére, hogy ott van-e még. A címke felsértése, eltávolítása nélkül a kártya megbontása lehetetlen, állapota egyszerű szemrevételezéssel felmérhető.
    Ezt én egyértelmű, nyílt átverésnek tartom, miszerint az eladó nem a valóságnak megfelelő állítást közöl a termékről, majd utólag feltételekhez kívánja kötni az általa vállalt próbagaranciát. Egyszerűsítve, le akar húzni 5.000 Ft-al.
    Első körben megpróbálok megegyezésre jutni a hardveraprón keresztül, mert semmiféle lehúzásba beletörődni, illetve jogellenesen utólagosan hozzáadott feltételhez nem vagyok hajlandó beleegyezni.

    Nagyon nehéz erre reagálni, ez nem egy könnyen megfogható hiba, ha egyáltalán hiba.
    Egy használt ventilátor zúgása pedig valamilyen szinten természetes, mert elhasználódik. A hang vagy annak zavaró hatása mindig szubjektív.
    Nem tudunk ebben dönteni, nem folyunk bele ebbe az eseménybe.
    Értékelni mindenesetre értékelheti a másikat akkor is, ha ő ehhez nem akar hozzájárulni

    [ Módosította: Kalandor ]

  • x360elite

    senior tag

    Sziasztok.

    Az eset a következő:

    Hirdettem egy MSI 1719 hibás notit. Erre jelentkezett Dave200, aki azt mondta másnap (2018.11.26-án) megveszi. Végül nem jött, de szólt (a találkozó előtt 50 perccel írt egy üzenetet HA-n, ami csak azért gázos, mert ha éppen nem nézek rá indulás előtt, akkor ott állhattam volna a hidegben) és felajánlott egy másik időpontot, ami nekem nem volt jó. Lényeg a lényeg, végül többszöri egyeztetés után sikerült megállapodni 2018.11.28. 11:30-ban. Megadtam neki a számom, hogy hívjon fel, ha elindult és én is azonnal megyek. Na azóta nem hallottam róla semmit, viszont a vele megbeszéltek miatt 3 másik érdeklődőt utasítottam vissza és nem mellesleg rabolta az időm. A noti azóta elkelt, de attól még sunyi az emberünk. Ha írt volna egy "bocs, de mégsem kell", vagy hasonló üzenetet, akkor eszembe sem jutott volna ide beírni, de a sunnyogásnál, és a "nem reagálok, majd elfelejtődik"-nél kevés dolgot utálok jobban.

    Tudom, hogy ez feketét nem ér, de szeretném, ha a neve itt maradna. Mindenki a fentiek fényében adjon el, tegyen félre neki, vagy vásároljon tőle.

    Köszönöm a figyelmet.

    Itt is marad.

    [ Módosította: MurdR ]

    Miért van az, hogy a már szinte nevetségesen olcsó cuccok mindig az ország valamely eldugott csücskében mindentől távol találhatóak?" Magyarország az egyetlen ország, amely minden oldalról határos saját magával"!!!??? Kész röhely...

  • KpTm

    újonc

    Bocsánat, de ki szeretném emelni a lényeget ami miatt csalást kiáltok:
    A vállalt kötelezettségét (próbagarancia) megpróbálja utólag feltételhez kötni, mely szembemegy a polgári törvénykönyvvel (szerződés egyoldalú módosítása). Emiatt úgy néz ki jogi útra kell majd terelnem az ügyet.

    De! Ami miatt a hardveraprónak is vizsgálnia kellene az esetet az az, hogy egy banális ürüggyel (a kártyán levő címkék vizsgálata illetve egy stresszteszt lefuttatása) indokolva meg akar lopni 5.000 Ft-al. Ilyen feltételt nem szabott a próbagaranciához, és igencsak tisztességtelen utólagosan odabiggyeszteni. A próbagarancia vállalásának tényét nem tagadta, illetve az ajánlattételével a jogosságát is elismerte.

    Update: felajánlotta, hogy 27.000 Ft-ot fizet vissza a 30.000 Ft-ból (de lementek az árak abban a bizonyos PC szaküzletben ahol ezt elvégezték volna, nyilvánvalóan zsebre tette volna), ellenben csakis utólag utalva. Mivel határozottak kitart a megkárosításom mellett, ezért az utólagos utalás elfogadása teljes mértékben kizárt részemről, illetve az eredeti összegből sem engedek. Erős megérzésem van, ha visszaküldeném a kártyát végül itt maradnék pénz és áru nélkül.

  • judás

    csendes tag

    Sziasztok!India nevű felhasználótól vettem egy lg G3-as típusú mobiltelefont alkatrésznek mondván hogy a kijelzője jó,aztán mint kiderült nem volt jó magyarán törött volt,nem akartam megvenni de aztán megvettem és abban állapodtunk meg ,hogy ha nem jó a készülék ,vissza veszi,ez ugye nem történt meg többszöri keresésemre sem az volt a reakció egyik alkalommal hogy használjam fel!Sajnos értékelést nem tudok készíteni mert a hírdetést ki törölte...viszont a privát beszélgetés megvan,nos én itt szeretnék egy negatív értékelést adni és hogy lássa mindenki hiába törölted ki a hirdetést ,itt volt lehetőségem a véleményem megírni rólad,és hogy mennyire korrekt vagy!

  • India

    aktív tag

    Sziasztok

    LG G3 hirdetesem pontos cime az volt LG G3 elado nem kapcsol be ! 3000 forintert adtam el Judasnak mondhatjuk ingyen , en mondtam neki fogalmam nincs ,hogy mukodik kepernyoje vagy nem ,igen mondtam neki ,hogy visszaveszem ha nem mukodik, beszeltunk telefonon mondtam hol vagyok nem ertem ra , abba allapodtunk meg azt mondtam hasznald fel , erre azt mondta ok, meg is beszeltunk es befejeztuk ezzel.
    Nincs tobb reakciom leirtam a tortenetet.

    [ Szerkesztve ]

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    Egy olyan hiba van ön szerint, ami nem egyszerűen megállapítható. Nem az van, hogy a kártya nem működik, csíkoz, vibrál, stb. Ezek laikus szemmel is hibák. Az, hogy nem megfelelő a hangja, és ez nem egy HANGkártya, aminek ez az elsődleges funkciója, hanem egy HASZNÁLT videókártya, ahol a hűtés puszta léte a fontos. A ventilátor hűt, ellátja a feladatát és nem pl. kattog, ami miatt lehetséges lenne, hogy holnap már nem fog hűteni. Zúg - ezt is egyelőre csak ön szerint.

    A szerviz bevonása korrekt lépés ilyen esetben, hiszen egy harmadik, objektív fél szakvéleménye. Az, hogy a szerviznek díja van, amit az fizet, akinek nem volt igaza, abban sem látok kivetnivalót.

    ha visszaküldeném a kártyát végül itt maradnék pénz és áru nélkül.
    Ez úgy szokott történni, hogy a hibás terméket visszaküldik. Sem bolt, sem magánszemély nem szokta látatlanban, egy bemondásra visszaadni az árát úgy, hogy a terméket nem kapta vissza.

    Nem fogjuk ezt az ügyet vizsgálni, amit erről tudunk, az alapján ez nem csalás. A legrosszabb esetben is egy hibás készülék, a másik fél pedig egyelőre partner a megoldásban.

    Arra viszont megkérem, hogy nyilvános gyanúsításokkal (így csal, úgy csal, zsebreteszi, stb.) hagyjon fel, mert ez lassan már becsületsértés.

    [ Szerkesztve ]

  • KpTm

    újonc

    Ismételten kiemelném a lényeget:
    Rá utaló magatartással (ajánlattétel, visszaveszi 25.000 Ft-ért) elismerte az igényem jogosságát, ellenben meg akar károsítani. Nem a ventilátor állapotát vizsgáltatná be, ez nem erről szól. Hanem a "címkék helyzetét", érintetlenségét, nem-e került megbontásra a kártya. Banális ürügy, az is érdekes, hogy 5.000 Ft-ról a panasz megtétele után lement az állítólagos "PC szaküzlet" költsége 3.000 Ft-ra.
    Amiért ide írtam a fórumba az az, hogy a neve mások számára is látható legyen, hogy problémás eladó. És nem igazán mondanám, hogy együttműködő partner, mindenféleképpen meg akar károsítani engem. Nincs objektív oka annak, hogy miután visszaküldtem neki a kártyát abban az állapotban ahogyan átvettem ne a teljes vételárat kapjam vissza. Ettől viszont ő meredeken elzárkózik. Majd polgári peres eljárásban folytatom az ügyet szerződésszegés miatt, ha továbbra is kitart amellett, hogy nem hajlandó megtéríteni számomra a teljes vételárat.

    Összefoglalva: felőlem bevizsgáltathatja a terméket (nem e került megbontásra) amennyiért és ahol csak akarja, ellenben ne akarja ennek költségét jogtalanul rám terhelni. Mert jelenleg hiába küldöm neki vissza olyan állapotban ahogyan ő elküldte nekem, mindenképpen velem akarja kifizettetni. Ez a magatartás jelenti a problémát, nem a ventilátor zúgása/nem zúgása.

    [ Szerkesztve ]

  • judás

    csendes tag

    Nem egészen erről volt szó,ha korrekt lettél volna betartod a szavad,nem az hogy kezdjek vele amit akarok és a másik vártam egy visszahívást telefonos beszélgetés után ami nem történt meg,mint ahogy a levelemre se válaszoltál,nem érdekel mert hála istennek nem buktam sokat de ha drágábban veszem meg az elv ugyanaz....vártam vártam,és a nagy semmi!Nem érdekel csak a korrektságod akartam kifejezni...köszi!

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    Rá utaló magatartással (ajánlattétel, visszaveszi 25.000 Ft-ért) elismerte az igényem jogosságát
    Lehet, hogy ez rá utaló magatartás, de nem ráutaló magatartás.

    Nem a ventilátor állapotát vizsgáltatná be, ez nem erről szól. Hanem a "címkék helyzetét", érintetlenségét, nem-e került megbontásra a kártya.
    Ez is elég fontos dolog.

    Nincs objektív oka annak, hogy miután visszaküldtem neki a kártyát abban az állapotban ahogyan átvettem ne a teljes vételárat kapjam vissza.
    Egyáltalán nem köteles visszavenni, ha a termék nem hibás. Van aki felajánlja ilyenkor "csak hagyjon békén" felkiáltással, hogy visszaveszi olcsóbban. Nem kötelező elfogadni.

    Majd polgári peres eljárásban folytatom az ügyet szerződésszegés miatt, ha továbbra is kitart amellett, hogy nem hajlandó megtéríteni számomra a teljes vételárat.
    Rendben.

    [ Szerkesztve ]

  • kaiser84

    csendes tag

    Sziasztok!

    msilovag [link] felhasználótól 2018. november 28-án vásároltam egy pár használt 2x2 Gb DDR2 Ramot. Még az átvétel napján jeleztem neki, hogy mindkét modul rossz. Írtam privát üzenetet, sms-t és hívtam is, de persze semmi reakció. Kezdeményeztem a vásárlás értékelését is, amire persze szintén nem reagált, annak ellenére, hogy az adatlapja alapján azóta többször is volt aktív. Az itteni értékelési rendszer ebben a formában szerintem nem túl hatékony, hiszen ennek a tehetséges fiatalembernek is 10 pozitív értékelése van. Nyilván, ha tud róla, hogy selejtet árul, akkor nem hagyja jóvá az értékelés kezdeményezését. Az mindenesetre elgondolkodtató, hogy ha valaki ilyen hozzáállást tanúsít egy 2000 Ft-os alkatrész esetén, akkor valószínűleg értékesebb terméknél sem várható más tőle.

    Üdv: Kaiser84

    Tisztelt Felhasználó!

    Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

    Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

    Köszönöm!

    [ Módosította: Kalandor ]

  • RacePrivat95

    lelkes újonc

    Macassitor, azaz Bánáti Úr újra, szokásos szöveg, email: barinoma90@gmail.com
    Nem lehet, hogy kb csak egy BOT regisztrál, és ha xy keres valamit, automata küldi?

  • Riso

    újonc

    Sziasztok! De jó hogy elolvastam ezeket a hozzászólásokat. Emberünk engem is próbált bejátszani. De hálistennek nem sikerült. Kiváncsi leszek mit szól majd ahhoz amit legutóbb írtam neki. :)
    De amennyire ismerem szerintem nem mer válaszolni. :D

  • kisselandras

    aktív tag

    Sziasztok jelenteni szeretném [ezt az úriembert ]
    Történet röviden vettem tőle egy [videokártyát ] ezt csak a hirdetést már át szerkesztette pontos típus GIGABYTE AORUS Radeon RX 580 8GB GDDR5 HDMI(Gold Plated) x1 DP(Gold Plated) x3 Dual-Link DVI-D(Thin) x1
    Utánvétellel történt a dolog 58 ezer ft mindennel együtt ami meg is jött .Mikor kezembe adja a futár látom be se volt csomagolva se dobozva rakva vagy valami csak szimplán oda adva a futár szolgálatnak rakja rá a cimkét ezzel nincs is gond meg nem is lett volna de nálam alap dolog ha egy terméket eladok azt gondosan be csomagolom s dobozba rakom még véletlen se sérüljön de nála ez úgy látom nem érdekelte ki bontom szép óvatosan ki veszem s látom hogy a ventilátor egyik fele lóg a levegőben elvan törve a ventilátor keret csavar része ahol oda fogasuk a ventilátort tartó keretet ezt azonnal jeleztem neki pénteki napon de olyan mintha nem is érdekelné az oldalra belépeget garancia 30 nap próbagaranciát vállalt [hibás kártya ]
    szeretném ha az úriembert valaki felszólítaná hogy vegye fől a kapcsolatot s oldjuk meg a helyzetet vagy vissza veszi a terméket vagy küld másik ventilátor tartó keretet Köszönöm :R

    Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

  • vjanika1973

    újonc

    Bocsánat!
    Fiam egy kicsit belekeveredett a nevekbe, boltertokka néven próbálkozott ez a bánáti!
    Elnézést Alexstorm97-től!!!

  • FRICKY

    csendes tag

    Engem jófogáson talát be ezzel a szöveggel.

    ""Helló. Nekem van egy, amit keresel, csak itt nem vagyok fönt sokat az oldalon.

    Ha írsz e-mailen, azt olvasom gyakran, ott megbeszéljük a részleteket, küldök képet stb.

    Ide tudsz írni:
    banoboyszi@gmail.com "

  • kisselandras

    aktív tag

    Köszönöm a közben járást az úriember fől vette a kapcsolatot velem :R

    Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !