Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-08-15 14:44:12

PROHARDVER!

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21603) TradeGT.


TradeGT.
(újonc)

Sziasztok, szeretném jelenteni [link]
matarok nevű felhasználót. Múlthét szerdán vettem tőle egy asus strix 580 kárytát, 55k ért én hülye előre utaltam. Most látom hogy véglegesen letiltották. Kis keresgéléssel megtaláltam ezt a hírdetést. [link]
Szöveg ugyan az, képek dettó. Innen azt hiszem tudom mire megy ki a játék. Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy valahogy vissza tudjam szerezni a pénzem. Előre is köszi!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21604) A21 válasza A21 (#21598) üzenetére


A21
(tag)

én vagyok a hibás amiért át lettem baszva akkor... ez egy ilyen oldal... majd a rendőrségen folytatom, köszi!

[ Szerkesztve ]

(#21605) TradeGT. válasza TradeGT. (#21603) üzenetére


TradeGT.
(újonc)

Szívesen írnék neki egy felszólítást, de adatok ismerete hiányában nem tudom megtenni. Ilyenkor ti küldtök felszólítást neki? Mert ha nem lehet megoldani, akkor sajnos egyből rendőrség. Köszi a választ!

A hsz-ed linkjét figyelmeztetésül kiküldtem neki.

[ Módosította: Kalandor ]

(#21606) Wiz Khalifa válasza Wiz Khalifa (#21600) üzenetére


Wiz Khalifa
(addikt)

Most egy perce direkt még ránéztem a számlámra és még mindig nem érkezett összeg. Se itt se privátba nem jelzett semmit pedig volt belépve ma hajnalba is.

Ebből nekem az jön le hogy nem igen érdekli a dolog. Úgyhogy ez van. Nem tudom mi értelme volt ez neki de mind1. :)

Lejàr az 1 hét távozni fog az oldalról...

[ Módosította: domperke ]

Smoke some weed nigga!

(#21607) csöcsifőnök válasza lamiki (#21584) üzenetére


csöcsifőnök
(újonc)

Hello,
09.26-án előre utalást követően elpostaztam a bontatlan modulokat. Ez egy privát tranzakció, nincs bolti garancia, a képeken látható állapotban került átadásra a ram.
10.06-an vissza postázta a modulokat, mivel azokat hibásnak tartotta. A bevizsgalas során kiderült, hogy az ecc registered modulokat ecc unbuffered modulokkal működő gépben többször indítani próbálta.
A modulok működnek, de kibontott állapotban kaptam vissza. Illetve az említett hibás installáció következtében az eredeti minőségük, Dell certified Space Grade, sérült. Ezen okok miatt nem áll módomban a tranzakciót ervenyteleniteni. Polgári peres eljárás keretében lehet eljarni esetleg, bűn cselekmény nem történt, nem fogom vissza vásárolni az esetlegesen károsított, kibontott modulokat. Vissza postáztam. Üdv,

[ Szerkesztve ]

(#21608) csöcsifőnök válasza csöcsifőnök (#21607) üzenetére


csöcsifőnök
(újonc)

A modulokat természetesen vissza postáztam a tulajdonosnak, erről postai bizonylatom van.

[ Szerkesztve ]

(#21609) Tesco Value válasza Tesco Value (#21580) üzenetére


Tesco Value
(aktív tag)

ibmfan rendezte az ügyet, visszavásárolta a gépet, köszönöm a segítséget! :R

Olyan sokszor megbuktam matematikából, hogy meg se tudom számolni.

(#21610) GoodOldTimes válasza Wiz Khalifa (#21606) üzenetére


GoodOldTimes
(aktív tag)

Jó estét mindenkinek :)

Egy felhasználó szólt nekem, hogy megint beírtak miattam jöttem mint a szélvész.
Szóval annyi történt most, hogy bár kijelentettem, hogy utaltam de akkor én megkértem egy ismerősöm, hogy rendezze már le a dolgot és a közleménybe írja be, hogy GoodOldTimes. Azt mondta intézi. Azt hittem el lett intézve. És tényleg most szóltak, hogy nézzek már be ide. Emiatt szeretnék elnézést kérni, tudom nem az ismerősöm tartozott hanem velem voltál kapcsolatban. Azért mertem leírni, hogy el lett utalva mert Vasárnap estig azt gondoltam elutalja.

Szóval láttam 1 órája ez nem történt meg, befizettem a számlámra pénzt és elutaltam ÉN neked most. Azaz holnap reggelre odaér.

Dekorcációs PC, laptop, mobil, fal és autómatricák: www.matricavarazs.hu

(#21611) E300TD


E300TD
(tag)

A hardverapró a csalókat támogatja vagy a moderátorok, akik a jelentéseket kezelik nincsenek a toppon, finoman szólva?

Telefon hírdetések böngészése közben gyanús lett egy hírdetés. Mint kiderült az eladó itt vette a készüléket, adott is az eladójának negítív értékelést, mert hibás a cucc, most pedig kamu szöveggel, szinte hibátlanként árulja a cuccost. Jelentettem a hírdetést, a válasz:

Mi közöm hozzá, harmadik fél vagyok.

A jelentésben erre nem lehet válaszolni...

Biztos, hogy jól van ez így?

A válasz nem így hangzott.... Beidézem pontosan:

"Ha ő jelentette volna mert gondja van volna ok eljárni...Ön ha jól látom 3.fél az ügyhöz semmi köze?"

[ Módosította: domperke ]

Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix)

(#21612) Wiz Khalifa válasza GoodOldTimes (#21610) üzenetére


Wiz Khalifa
(addikt)

Most jutottam gép elé.

17:33-kor jött az SMS hogy megjött az utalás.

Így az én részemről lezártnak tekintem a dolgot. Sajnálom hogy ehez ide kellett írnom. Ha a moderátorok úgy gondolják az egész történetemről a HSZ-t törölhetik hogy ne legyen nyoma de ebben úgy is ők döntenek maradjon vagy sem.

Üdv: Wiz

Smoke some weed nigga!

(#21613) GoodOldTimes válasza Wiz Khalifa (#21612) üzenetére


GoodOldTimes
(aktív tag)

Sajnos nem az ide beírás segített. Tényleg kicsit elhagytam magam, voltak problémáim, sokan ismernek innen és tudják, hogy nem ilyen vagyok, hanem teljesen megbízható. Sajnálom, hogy először üzleteltünk és nem tudtam megmutatni magamból többet, és tényleg mégegyszer elnézést kérek, hogy így szintén majd 200 pozitív után pont most rontottam el, de mégegyszer jelzem nem szándékos volt. Aki ismeri a topikot az tudja ha valaki itt csalni akar akkor nem így csal. És bőven akad olyan sztori mikor valaki tényleg elúszott a dolgaival (mint most én) .Csak nem jöttek össze a dolgok, időm nulla volt, ennyi.

Részemről mindegy, hogy marad-e a hozzászólás a "tanulópénz" nekem az volt, hogy kiraktak az Ármesteri rangból.

Dekorcációs PC, laptop, mobil, fal és autómatricák: www.matricavarazs.hu

(#21615) lamiki válasza csöcsifőnök (#21607) üzenetére


lamiki
(senior tag)

Először is köszönöm az oldalnak a segítségét, hogy az ügy felemásan kicsit, de megoldódott. A pénz helyett ramokat vissza kaptam, ezt jobb híján elfogadom megoldásnak , csöcsifőnök felhasználó felé további semmilyen követelésem nincs.
Lenne azért még pár észrevételem:
1. sosem állítottam, hogy a ramok hibásak, csak azt mondtam hogy az alaplapom nem szereti őket.
2. Abban a gépben működnek az ECC registered ramok, erről képernyő mentést küldtem neked.
3. Te voltál az aki olyan rendes volt, hogy azt írtad, semmi para vissza veszed a ramokat, vissza küldöd a pénzt.
4. Többszöri általad megadott utalási határidőt nem tartottál be, kontroll SMS meg nem kapására, és különféle prioritásokra hivatkozva.
5. Telefononban, és írásban is mindent megígértél, aztán sosem álltad a szavad.
6. A pénz is és a ramok is nálad voltak, és addig (1 hónap) nem történt semmi amíg ide be nem írtam, illetve rendőrségi feljelentést helyeztem kilátásba.

Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak!

(#21616) Dryman


Dryman
(aktív tag)

Sziasztok!
A minap vásároltam egy FX processzort és egy alap tudású videókártyát deadmaau5 fórumtárstól.
Az üzletelgetés kifejezetten jónak indult, bár kicsit későn válaszolt a privát üzenetemre, de válaszolt, így sikerült egyeztetni a lehetőségeket, jeleztem felé hogy a két terméket együtt szeretném megvásárolni. Postai szolgáltatás igénybevétele mellett döntöttem, ennek megfelelően kértem a szállítás lebonyolítását. Az eladó előre történő utalást kért amit az előre megbeszélt postaköltséggel emelten be is fizettem a számlájára. Privát üzenetben visszaigazolta az összeg megérkezését, majd néhány nap elteltével írt hogy postázta a terméket. Ez volt október 29-én.
Azóta se kép se hang az eladó felől, pedig többször jeleztem neki hogy a terméket nem kaptam meg és posta feladóvény azonosítót kértem tőle.
A PH rendszeréből láthatóan azóta nov. 3-án volt utoljára bejelentkezve, így látnia kellett az utóbbi üzeneteimet. Jóhiszeműség okán bízok benne hogy a posta keverte el a dolgaimat, de egyre nagyobb a gyanúm hogy a 10 pozitív értékelés ellenére az eladó szélhámoskodik!
Kérem a Tisztelt Moderátor urakat az ilyen esetben szokásos folyamat elindítására. Megvan a jóember számlaszáma és neve, és az eredeti hirdetése: [link] itt található!
Bízom a dolog kedvező kimenetelében!
Köszönettel!
Dryman

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21617) FrozenThrone


FrozenThrone
(aktív tag)

Sziasztok!

Ismét bele futottam egy csalóba, imyx19 fórumtárstól vásároltam előre utalással, postázással, az alábbi VGA kártyát.

A probléma a következő, először is nem azt a kártyát kaptam mint ami a hirdetésben a képen szerepel. Ez lenne a kisebb gond, viszont a kártyán található két darab ventilátor közül, az egyik hibás, szorul, nehezen forog. Ezt a csomag átvétele után pár órával, az első bekapcsolást követően jeleztem is az eladó felé, hogy találjunk valami megoldást, mert így nem tudom használni a kártyát. A kártyát további teszteknek nem vetettem alá, mert hibás, így a stabilitás, terheléses tesztekig el se jutottam. Az eladó elzárkózik bármiféle megoldás elől, az alábbi indokokat hozta fel mentségre:

- Hozzá is beszámításból került, előéletét nem ismeri (Nem tudom hogy ez hogy jön ide?)
- Nem tud vele mit kezdeni, nála tökéletesen működött (Ez ugye kizárt, mert nálam az első bekapcsolás után egyből jelentkezett a hiba és az ilyen jellegű hiba nem egyik percről a másikra jelentkezik.)
- Nem ad el hibás terméket (Hát nagyon úgy néz ki hogy mégis)
- Máshol hisztizzek, ő lezárta az ügyet (No komment...)

Üdv Frozen

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#21618) Ace Ventura


Ace Ventura
(addikt)

Sziasztok!

Thommypapa felhasználó a múlt héten jelezte, hogy megvásárolná a 4X4 Gb DDR3 ramjaimat. Privátban megegyeztünk, hogy csak a jövő hét elején tud utalni, és tegyem félre neki. Természetesen jegeltem a hirdetést. Megesküdött, hogy biztosan megvásárolja.
Hétfő este kérdeztem tőle, hogy küldhetem-e a számlaszámot az utaláshoz? Választ nem kaptam, sőt azóta 2 másik privátra sem érkezett semmi reakció.
Aktív az oldalon, sőt azóta értékelést is kapott, illetve adott más felhasználónak.Más adás-vétele volt.
Anyagilag nem károsított meg, de ez a fajta viselkedés ki tudja verni nálam a biztosítékot. Egy üzenet elég lett volna, "köszi, de mégsem kell"

Neve itt marad az utókornak.

[ Módosította: domperke ]

(#21619) Kalandor válasza lamiki (#21615) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

sosem állítottam, hogy a ramok hibásak, csak azt mondtam hogy az alaplapom nem szereti őket.
Itt álljunk meg egy szóra!
"sajnos nem működött azokban a gépekben amibe szántam, pedig típus alapján működnie kellett volna"
"Közben még meg próbáltam több gépben is, azokban sem működött"
"(..) hogy ne tudjon mást is átverni, ez az ember, valamint a jövő héten, megteszem a rendőrségi feljelentést ellene."

Az első mondat még érthető úgy, ahogy most mondod, de az utána következőekkel együtt már nem lehet máshogy értelmezni (nem működik...átverés...feljelentés), minthogy a ramok hibásak, mert ha csak egy ram nem kompatibilis, az nem átverés, azon nincs mit feljelenteni.

Ha kompatibilitási probléma van, azzal a gyártó(k)hoz lehet fordulni (BIOS update, beállítások, stb.)

Én úgy értelmezem, hogy hamisan vádolta meg a másik felet, a termék hibátlan.

[ Szerkesztve ]

(#21620) deadmaau5 válasza Dryman (#21616) üzenetére


deadmaau5
(tag)

Feladtam a terméket pontosan akkor amikor mondtam. Feladóvevényt lefotóztam és elküldtem.

[ Szerkesztve ]

never back down_

(#21621) lamiki válasza Kalandor (#21619) üzenetére


lamiki
(senior tag)

Félre értettél. Nekem azzal volt a bajom, hogy a ramok is nála voltak, a pénzt sem küldte vissza, el telt egy hónap, és be nem tartott ígéreteken kívül nem kaptam mást. Nem azért helyeztem kilátásba a feljelentést, mert nem működtek a ramok. Hanem mert úgy nézett ki, hogy a pénzre és a ramokra is keresztet vethetek, mindkettőt megtartja, és helyette csak üres, be nem tartott ígéreteket kapok.
A ramokat nem szerette a gép amibe szántam, nem működtek benne, pedig mennie kellet volna benne, mert más márkájú, de ugyan olyan típusú ramok mennek benne, van ilyen. A ramok működő képesek voltak, csak az általam elérhető pár gépben nem működtek, valószínű azért mert mind hasonló típusú gépek voltak. Az bennem fel sem merült, hogy hibás ramokat adott el, vagy ezzel át akart volna verni. De nem is ez volt a lényeg. Az eladó volt olyan jófej, azt mondta vissza küldhetem a ramokat, emiatt ne aggódjak, semmi gond vissza veszi, és vissza küldi az árát. Én ezért vissza postáztam neki a ramokat, de ő nem utalta vissza a ramok árát. 6 nap után felhívtam, írtam is neki, hogy még nem küldte a pénzt. Ő elnézést kért, azt mondta nem kapja meg valamiért a kontroll SMS-t az utaláshoz, de be megy a bankba, holnap megkapom a pénzt. Utána ezt még többször eljátszotta. Mindig nagyon készséges volt, elnézést kért, megígérte mindig, hogy küldi a pénzt. Mindig megállapodtunk egy határidőben, amit többször nem tartott be, az utolsó előtti, ő általa vállalt határidő október 31 szerda volt. Vártam november 2-ig az utalás ismét nem történt meg, ekkor beírtam ide hozzátok, valamint írtam neki privátot is, amiben leírtam, hogy első körben bejelentettem a Prohardveren a jelents a csalókat oldalon, valamint a jövő héten megteszem ellene a rendőrségi feljelentést, ha addig nem rendezi a dolgokat. Valószínű ennek hatására délután visszahívott telefonon. Telefonban ismét nagyon készségesnek tűnt, normálisan megbeszéltük a dolgokat, végül sokadjára megígérte, hogy de most aztán, most már tényleg, november 5-én hétfőn vissza küldi a pénzemet, és erről egy telefon hívásban tájékoztatni fog, amikor megtörtént. Ezt sem tartotta be. De ezután meglepetés szerűen, hála a közre működéseteknek, legalább a ramokatt vissza kaptam tőle 1 hónap után. Nem ezt ígérte, de elfogadható megoldás, ahhoz képest, hogy a ramokat,és a pénzt sem látom viszont.
Te ezeket, a történéseket, hogy értelmezed? Mert bennem felmerült, hogy át lettem verve, mivel a ram is nála volt, és a pénz is már 1 hónapja, és csak az ide való beírás, és a feljelentés ígérete bírta rá az ügy rendezésére.

Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak!

(#21622) Dryman válasza deadmaau5 (#21620) üzenetére


Dryman
(aktív tag)

Tisztelt deadmaau5!
Azért jeleztem a moderátorok felé, hogy valamilyen módon utolérjen az üzenetem!
Jeleztem hogy jóhiszeműleg úgy gondolom hogy a posta a hibás a csomag nem-kézbesítését illetően!
A mai napom reggele azzal telt hogy az általad 1 hét után megküldött RL-szám (postai azonosító) szerint tudakozványt indítsak merre jár a csomagom.
3 posta bejárásával meg is lett a csomag!
A hiba amit elkövettél:
Azt kértem a privát üzeneteimben hogy MPL-es csomagként add fel POSTÁN MARADÓRA, így a szokásos módon 1 nap alatt megérkezik, kapok róla értésítést emailben vagy sms-ben és nincs más dolgom mint felvenni a csomagot. Ezzel szemben te ajánlott levélként adtad fel, méghozzá úgy, hogy nem kértél rá semmilyen elektronikus értesítést, sem értékbiztosítást...eljött úgy, hogy méreténél fogva 880gramm, nem kézbesítik levélként, sem csomagként, mivel nem csomag, és mivel nem kértél rá "előértesítést" így sem telefonszám sem emailcím nem kerül rá a levélre...ergo még értesíteni sem tud a posta hogy érkezett egy nagy terjedelmű levelem....Ebben az esetben egyetlen módja van az átvételnek, ez pedig az, hogy a feladást követően átküldöd nekem azonnal a feladási vény számát, és a célposta címét ahová küldted a POSTÁN MARADÓ AJÁNLOTT LEVELET, így én a feladást követő napokban tudakolhatom a postán hogy megjött-e a levelem!
Mivel ez a küldési mód elavult, drágább, és rugalmatlan, ezért a posta nem is nagyon foglalkozik ezen levelekkel.... A 2-es számú főpostán pihent Győrben a levélként feladott csomagod, még érkeztetve sem volt, mivel a kézbesítés módjára nincs megoldás a postán....de értesíteni sem tudtak mert nincs elektronikus elérhetőség!
Gratulálok neked és a debreceni 20-as posta alkalmazottjának, hogy rádsózott egy ilyen szolgáltatást.
Csak hogy értsd!: MPL-es postán maradó üzleti csomag esetén, a feladási díj 1400Ft, azaz olcsóbb mint amennyit fizettél...értékbiztosítva van 50000Ft-ig, 1 napos szállítás, és elektronikus értesítés van a szolgáltatásban...sőt, minden egyszerűen megy....
Leszámítva azt hogy téged megvezettek a feladáskor, elvártam volna hogy jelentkezel a probléma felmerülésekor!
Mindent egybevéve a terméket a feladás után a 10. nap átvettem, holott másnap is átvehettem volna ha MPL-es csomagként az általam privát üzenetben előre leírt módon adod fel!

Köszönöm a moderátornak a segítséget és lehetőséget ezen adás-vétel pozitív kimeneteléhez!
További elvárásaim deadmaau5 kollégával szemben nincs, elnézést is kérhetnék tőle, de erre most nincs lehetőségem, mert Ő hibázott a feladással kapcsolatosan! Érdemes lenne a postai lehetőségeket tanulmányozni és legfőbbkép értelmezni azokat.
Tisztelettel!
Rácz László

(#21623) Speed(R) válasza Dryman (#21622) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Lábjegyzetbe: ugyanez regisztrálatlan Vaterafutárral 1090, előre kinyomtatható címirattal, minimális feladási idővel.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21624) Lackooo84 válasza Speed(R) (#21623) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

És 150000Ft-ig biztosítva.

The Truth is out there...

(#21625) Speed(R) válasza Lackooo84 (#21624) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Nem akartam részletekbe menően taglalni :) 1 munkanapos, e-mail/SMS értesítés, 2kg súlyig tág mérethatárokkal (felette sem vészes 5/20kgig akár). Évek óta ezzel intézek mindent, sajnos az automatás verziót kivéreztették az árral/elérhetőséggel számomra.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21626) The DJ


The DJ
(addikt)

Megint ide kell írni, hihetetlen. :(

mmate141 eladótól akartam megvásárolni ezt a terméket: Samsung Chromebook Series 3 (XE303C12)

Megbeszéltünk mindent, el is utaltam neki a gép árát + a szállítási költséget 10.25-én. A hirdetés rögtön archiválva is lett.

Állítása szerint 29-én párja által lett feladva a csomag, ami azóta sem ért ide. Kértem feladási bizonylatot, ígérte, hogy küldi, semmi akadálya. Persze nem lett meg (állítása szerint). Ekkor felajánlotta, hogy visszautalja a pénzt (ami szintén gyanús, ha feladtad rendben, akkor miért is utalnál vissza? Nem azért, mert esetleg vaj van a füled mögött?)

Természetesen nem érkezett visszautalás sem és csomag sem. Próbáltam ismét keresni, de nem olvasta el a privátom direkt, holott folyamatosan belép.

Kérnék nyomást gyakorolni rá, ha nektek se jelez, akkor pedig őt is kipenderíteni innen.

És hogy bonyolítsam ezt a sztorit is: A fenti eset lezajlása előtt 7. hó 23.-án meg akartam vásárolni enfEE1 eladótól Samsung Chromebook Series 3 (XE303C12) típusú gépet (érdekes a hasonlóság, mi? :) ). Szintén utaltam az illetőnek a gép árát + szállítási költséget.

Akkor még visszaírt pár kifogást, hogy nem tudott kimenni a meetingről, nem tudta átadni a futárnak a csomagot, stb., majd onnantól kezdve egyik reklamáló privátom se olvasta el többet (jelzem azóta sincsenek elolvasva). 7. hó 31.-én mindenféle jelzés vagy értesítés nélkül visszautalta a pénzem és azóta se tudom miért. Akkor örültem, hogy legalább a pénz megvan, de az emberünk teljesen eltűnt. Ült a pénzemen mintha kölcsön adtam volna neki.

A sztori most is ugyanaz, a gép is ugyanaz, a reakciói is ugyanazok. Szinte biztos, hogy nem is létezik ez a Chromebook, az emberünknek kell egy kis lóvé és így oldja meg a beszerzését. Valószínűleg itt is azt játssza majd, hogy nem fogja elolvasni a privátjaimat, de bízom benne, hogy vissza fogja utalni ezt az összeget is.

A két fiók valószínűleg ugyanahhoz az emberhez tartozik, de lehet több is van neki. Mind a két fiók esetében "Máté" néven írta alá az üzeneteket, de egyik esetben női néven szereplő OTP-s számlaszámra kérte az utalást a másik esetben a sajátjára. Légyszi intézkedjetek, köszönöm!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

(#21629) pappszi96 válasza dmad (#21628) üzenetére


pappszi96
(csendes tag)

Felhasználó : [link]
Termék : [link]

Tegnapi nap folyamán vásároltam meg a terméket személyes átvétellel. Hazahozva, beszerelés után az egyik RAM működésképtelen, 3 gépben tesztelve, a kollégának ezt jeleztem a mai nap folyamán, a termék visszavételére nemleges választ adott :
"Ne haradgudj, én úgy adtam át neked, hogy még működött. Azóta bármi történhetett vele. Nem veszem vissza, sajnálom."

Nincs szó semmilyen nagy anyagi kárról (~5000HUF), de az eladó hozzáállása nem megfelelő a hardverapróra.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21632) ktd1


ktd1
(újonc)

Szeretném jelenteni a következő user-t: lapras
2x4GB memóriáért jelentkezett be. Kétszer beszéltünk meg találkozót.
Az első alkalommal még a megbeszélt napon hívott, hogy nem fog odaérni. Mondtam rendben, nagy a forgalom, előfordul, egyeztetünk majd.
Utána pár nap csend. Ráírok, hogy mi a helyzet, mert ha nem kellenek a modulok, akkor mennek másnak. Azt mondta kell a memória, most 2018.11.09-én pénteken megfelel e. Mondtam, hogy igen, illetve leírtam neki pár időpontot és helyszínt. Válaszolt, azt mondta az egyik időpont/helyre, hogy rendben van, ott találkozunk, és hív majd. Én a megbeszélt időben ott voltam. Telefonon hívtam, de ki volt kapcsolva, üzenetet nem írt/nem hívott, hogy nem jön. Vártam rá 20 percet, majd eljöttem. Azóta sem keresett.

Anyagilag ugyan nem károsított meg, de rabolta az időmet, odakocsikáztam a délutáni csúcsban a megadott helyre, ahova ő cseszett eljönni. De még egy szaros üzenetet sem tudott küldeni, hogy lemondja a találkozót.
Privát üzeneteim között ellenőrizhető a történet.

Bár vásárlóként van 15 pozitív visszajelzése, ennek ellenére egy negatív értékelést legalább oda kéne biggyeszteni neki emiatt, hogy ha más üzletel vele, akkor tudjon mérlegelni és ne járjon úgy mint én. Azt gondolom, hogy nem került volna semmibe írnia egy privit, hogy nem jön.

(#21633) Sanchez638


Sanchez638
(addikt)

KonzolKartel -el lett volna egy üzlet.

[link]

Péntekre beszéltük meg a találkozót. Délelött még a találkozot beszéltük. Délután már közölte, hogy eladja/eladta a kártyá az első jelentkezőnek. Semmiféle jelzést nem kaptam a pár nap alatt, vagy aznap. Nem is kerestem volna ha tudom ezt.

Anyagi kár nem igazán lett, max az a 300-400FT amit eltelefonáltam. De akkor se ajánlott így.

[ Szerkesztve ]

Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!

(#21635) VinoRosso


VinoRosso
(addikt)

Jelenteném a Tafuh nicknevű tagot. Ezt az alaplapot vettem tőle.

Az ok:

az alaplap állapotát hamis színben tüntette fel a hirdetésben, méghozzá szándékosan, hogy egy komolyabb hibát egy kisebb nemlétező hibával palástoljon.Ezt a meggyőződésemet az alábbiakban alá is fogom támasztani.

A történet:

Szerdán kaptam meg a lapot, az eladó szerint elflashelt BIOS-szal.

A szokásos első lépés azaz szemrevételezés alatt (nyák, kondik, foglalat) a CPU kivétele után rögtön láttam, hogy jópár pin sérült a foglalatban, nagyító alatt az is kiderült, hogy az egyik pin teljesen hiányzik. Amit tudtam visszaegyengettem, de nem jutottam vele egyről a kettőre.

A BIOS chipet is leellenőriztem egy EEPROM programozóval, az égvilágon semmi baja nincs. Ezt jelzi az is, hogy tesztelés alatt az egy hosszú négy rövid beep kóddal pittyeg a lap, ami a kézikönyv szerint hardver hibát jelent. Ez is, hogy beep kódig eljut a lap jelzi, hogy a BIOS sértetlen.

Ezután tiszta sor lett számomra, hogy a lapnak nem az a baja, ami a hirdetésben fel lett tüntetve.

Ezt jeleztem az eladónak, aki mindeddig elég reaktív volt (szinte azonnal válaszolt a privátokra), erre a jelzésre nem adott választ, elkezdett lapítani, miközben láttam, hogy folyamatosan jelen van a hardveraprón.

Ekkor billent át a mérleg nyelve és kezdtem komolyan gyanakodni, hogy nem tudatlanság, hanem tudatos átverés áll a háttérben és elkezdtem bizonyíték után kutakodni.

Bizonyíték:

Nézegettem már a lapot egy ideje és eszembe jutott, hogy a lap része volt egy konfignak, amit az eladó árult, majd jegelve volt az egész cucc egy darabig és utána kerültek fel külön az alkatrészek.Eleinte azt gondoltam, hogy jegelte, és mégsem vitték el, és inkább feltette bontva, de a fentiek után inkább azt, hogy gond lehetett a konfiggal, és visszadobták neki. A hirdetést átnézve és megtaláltam amit kerestem. A galériában van egy Aida kép a lapról és a prociról, amin látszódik a BIOS verzió amit használt:

Jól láthatóan 1201-es BIOS volt a lapon még a jegelés előtt amikor a hirdetés készült. Ez azért lényeges, mert ez a legfrissebb BIOS a laphoz:

Hivatalos oldal.

Nyilván valóan a legfrissebb BIOS-t nem akarod a legfrissebbel felülvágni, hiszen semmi értelme, de ha akarnád se menne, mert a BIOSban lévő tool csak újabb verziót enged feltenni. (Tudom van FreeDOS + force mód, meg EEPROM programmer amivel meg lehet kerülni de most ez nem jön képbe).

Ez a kép tehát cáfolja az állítását, miszerint a legfrissebb BIOS felrakása után halt volna be a lap, másképp nem készíthette volna el az Aida képet amin a legfrissebb BIOS van. Tehát tudnia kellett, hogy a lapon a legfrissebb BIOS van, és azt is, hogy amit állít nem igaz, ergo szándékosan kamuzott.

99%, hogy a konfig szétszerelése közben ráejtett valamit a foglalatra és ezután ment tönkre a lap.

A kár:

Egy BIOS újraflashelés nekem nem került volna semmibe, megvannak hozzá az eszközeim, és max 5 perc alatt megvan.
Ellenben bele kellett tennem kb egy óra szöszmötölést, hogy a lábakat visszahajlogassam (sokkal rosszabb állapotban voltak mint az első képen), több óra újraélasztgetési próbálgatást különféle procikkal és ramokkal és még így se jártam sikerrel.
A lap egy teljes foglalatcserével lenne javítható, ami 8000 HUF + oda-vissza posta.

Ennek a tetejébe még az eladó végigkamillázta az elmúlt pár napot nemcsak a hirdetéssel kapcsolatban, folyamatosan hülyének nézett. Én nagyon örülnék, ha betehetném ide a privátokat, de nem hiszem, hogy hozzá fog járulni.

A végén még flegmán odabökte, hogy akkor adjak neki negatívot (amit nagyjából leszar, de ezt már csak én teszem hozzá).

Megoldás:

A negatívot természetesen ki fogom osztani (hacsak valami más javaslattal nem áll elő az eladó), viszont már kezd betelni a pohár ezzel az egésszel ami itt folyik.

Mivel ez már nem az első ilyen esetem a hardveraprón, és az ehhez hasonlók szerintem nagyon nem tesznek jót az oldal renoméjának, úgy gondolom, hogy egy kicsit szigorúbban kellene szankcionálni azt, ha valaki bizonyíthatóan tudatos és szándékolt átverést követ el.

Azt kizárással büntetik, ha valaki nem küldi el a megvásárolt terméket, ugyanakkor ha valaki azzal veri át a vevőt, hogy a hirdetésben feltüntetettnél rosszabb árut küld az megússza egy feketével ami egy ejnye-bejnyének minősül. Utána vígan folytatja a tevékenységét, csinál pár jó üzletet és majd megint átver valakit más módon, ha nem akarja vállalni a következményeit annak a hibának amit ő vétett.

Ezért azt javasolom az illetékeseknek, hogy aki bizonyítottan akár egyetlen egyszer szándékos átverést követ el, ami a csalásnál épp egy fokkal gyengébb csak, annak a hirdetési jogát vonják meg örökre. Kitiltást nem ér, vásárolhasson, irkálhasson a topicokba, de Ne. Adjon. El. Itt., Ne húzza le a szinvonalat.
Ha a fórumbeli rendetlenkedéseknél ahol egy user sem károsul is banok járnak, akkor járjon már komolyabb szankció azért is, ha valaki anyagilag megkárosít egy másik embert, mert ez így aránytalan.

A HA szinvonalát szerintem nagyban emelné, sokkal nyugodtabban lehetne üzletelni. Ha bizonytalan a fogadtatás az illetékesek szemében, csináljanak egy pollt a témáról, szerintem elsöprő többséggel megszavaznák a HA-s userek. Remélem van annyira értük is az oldal, hogy egy ilyen szigorítás megvalósítható.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21636) DonToni válasza DonToni (#21541) üzenetére


DonToni
(aktív tag)

Jelentem a mai napon vissza kaptam RMA -ból a memóriákat.
A G.Skill egy új, bontatlan csomagot küldött!
(ami a legdurvább, hogy a modulokon 2018 Nov. dátum szerepel...! :Y )
Így végül happy end lett a vége, csak az ezt megelőző időhúzás, kamuzás és a külföldre postázást kellett átvészelni. Szűk 3 hét alatt lezárult a dolog.
Annak pedig külön örülök, hogy időközben megszabadultunk az eladótól is.
Bízom benne, hogy másnak nem kell végigjárni már ezt az utat!

Ami még esetleg hasznos infó lehet másoknak, hogy a G.Skill RMA honlapja nem valami közlékeny... már a UPS-től kaptam e-mailt, hogy úton van a csomag visszafelé, de az RMA honlapon még mindig "pending" státuszban van.

-Anti-

(#21639) The DJ válasza The DJ (#21626) üzenetére


The DJ
(addikt)

Emberünk visszautalta a pénzemet, reakció tőle természetesen most sincsen semmilyen csatornán, az üzeneteimet azóta sem olvasta. Érdekes.

Nem vagyok biztos benne, hogy ennek a mentalitásnak és üzletpolitikának helye van itt a fórumon, már csak azért sem, mert két különböző regisztrációval játszotta el ugyanezt (és ki tudja még, hogy rajtam kívül hányan vették meg ezt a Chromebookot tőle). Szinte biztos vagyok benne, hogy a termék nem is létezik. Ha létezne és bármit is feladott volna, akkor küldött volna róla bizonylatot, nem tűnt volna el miután lebukott és nem lenne szükséges visszautalni a pénzt, hanem közösen reklamálnánk a postánál vagy megpróbálnánk kideríteni hol veszett el a csomag. Itt nyilvánvalóan fel sem lett adva semmi egyik esetben sem.

Üzenném kedves Máténak, hogy ha egy kis hitelre van szükséged, akkor keress fel egy bankot vagy kérj kölcsön az egyik havertól és ne a fórumon próbálj meg eladni nem létező termékeket, amikért aztán bezsebeled a pénzt. Kicsit olyan érzésem van mint mikor ebayen meghirdetnek gyanúsan olcsón egy amúgy igen drága holmit és rárepül mindenki egy jó üzlet reményében. Ha 100 vásárlóból csak 10 nem kéri vissza a pénzét (mert vagy nem tudja hogyan kell vagy reménykedik a csomag érkezésében), akkor már jól járt a csaló.

Vajon ha én nem reklamálok itt, akkor látom még valaha az összeget, amit elutaltam neki? Igen valószínűtlen, tekintve, hogy az ember teljesen elérhetetlen és az üzeneteimet sem olvassa.

A döntés természetesen a tiétek.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

(#21640) nakos1212


nakos1212
(senior tag)

Kommentben is leírtam, hogy az ember valótlant állít, ráadásul a tőlem eltulajdonított terméket árulja pofátlan magas áron, jeleztem a Hardveraprós jelentési rendszeren keresztül is.
link

(#21641) Postas99 válasza Postas99 (#21590) üzenetére


Postas99
(aktív tag)

Sajnálom, de nem volt reakció.....
Ez volt régen is amikor kértem, hogy pótolja a hiányosságot.

Akkor is ugyanezt tette. Pedig ma is be volt lépve az oldalra. Se nem írt se nem küldte a hiányzó meghírdetett kártyát. Megtennétek, hogy intézkedtek? Köszönöm a segítségeteket.

[ Szerkesztve ]

(#21642) MurdR


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Válaszolt nekem, most kértem Tőle, hogy ide írjon.

(#21643) miqlas42


miqlas42
(aktív tag)

Az ezen a linken feladott hirdetésemre jelentkezett kacsa63 felhasználó, és kért/kapott egy 30 napos játékidõt.
Amikor elküldtem neki (2018-11-05 17:59:31), egy privát üzenetben megkértem, hogy ha megkapta/beváltotta, jelezze nekem, hogy oké és én küldöm neki a számlaszámomat, ahová az utalást várom. Szinte azonnal válaszolt (egy percen belül - 2018-11-05 18:00:31), hogy kér számlaszámot, bár még nem kapta meg a game time-ot. Jeleztem neki ismét, mi nálam a menet, ha megkapta, jelez és küldöm az adataimat.

Azóta többször megkerestem, de nem válaszol az üzeneteimre! :(

Mivel eddig elõtte és utána is mindenki megkapta az „árut” az én Battle.net számláról pedig levonták az összeget és kaptam is a Blizzardtól egy visszaigazoló levelet, gondolom õ is megkapta a GT-ot.

MiQ

Szia! A vevőt felszólítottam, hogy az adás-vételetek során felmerült problémákat 1 héten belül rendezze.

Üdv, MurdR

[ Módosította: MurdR ]

42

(#21644) tolgyesi007


tolgyesi007
(újonc)

Sziasztok! Mai napon előre utalással megvásároltam a Red Dead Redeption 2 ps4 játékot Gajda felhasználótól. tudom nem szabad előre utalni de eddig senkivel nem volt gond megbíztam az eladóban. elutaltam az összeget kedvesen még válaszolt is h megérkezett aztán hirtelen törölve lett ("felfüggesztettük") a felhasználó adatlapja. (több terméket is árult).
felhasználó neve: Gajda
ha a support tudja h miért lett törölve akkor légyszi írjátok meg nekem. köszönöm
szerintem becsaptak.
üdv:Ákos

(#21645) MurdR válasza tolgyesi007 (#21644) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Szia!
Más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adhatunk felvilágosítást.

(#21646) tolgyesi007


tolgyesi007
(újonc)

áá. szupi akkor tuti nem tudom meg az igazságot..

(#21647) Kalandor válasza tolgyesi007 (#21646) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Van az adatlapján telefonszám. ő pedig megkapta a hsz-ed linkjét egy figyelmeztetésben.

[ Szerkesztve ]

(#21648) VinoRosso


VinoRosso
(addikt)

Sajnos jelentenem kell a voltz2k11 nicknevű tagot, ezt vettem tőle előre utalással.

Elvileg csütörtökön feladta, de nem érkezett meg, és értesítőt se kaptam a feladásról a mai napig (a megbeszélt módon feladva kellett volna kapjak).

Vasárnap írtam neki egy privátot, de szombat óta nem jelentkezett be.

Nem törnék még pálcát felette, viszont gyanús, hogy minden termékét eddig Budapesten adta el, a megadott számlaszám is Bp-i bankfiókhoz köthező, amire elég sok találat van a topciban.

Volt egy másik VGA is amt árult,amit vitt volna egy helyi tag, de nem adta el neki arra hivatkozva, hogy már más elvitte.

Plusz a hirdetés címében 4G VGA szerepel, de az URL-ben 2G, ami azt jelenti, hogy eredetileg így adta fel a hirdetést, csak később írta át 2G-ra. Lehet csak elgépelte, de azért fura, mintha nem tudta volna mit akart árulni.

Mindegy... ha pár napon belül nem változik semmi, kénytelen leszek rendőrségi feljelentést is tenni.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

A megadott bankszámlaszám annyira bankszámlaszám, amennyire a 0630 telefonszám.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21649) Baboka


Baboka
(tag)

sziasztok,

Vallásos usertől vásároltam egy Gigabyte GTX 970 G1 Gaming videókártyát 2017-10-05 -én és most meghalt. Iponba szólt a garancia be is vittem a kártyát és sajnos ott szembesítettek, hogy hamis a garancialevél. Így sajnos buktam a kártyát 1 éves használat után.
A boltban mondták, hogy tegyek feljelentést hamisítás miatt, de előbb hozzátok fordulnék.

Link:
[link]

Köszi!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

van egy szál cigid tesó? buszjegyre kéne

(#21650) tolgyesi007 válasza Kalandor (#21647) üzenetére


tolgyesi007
(újonc)

köszönöm a segítséget! remélem sikerül elérnem telefonon

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.