Hirdetés

2018. június 20., szerda

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-05-11 17:31:24

PROHARDVER!

- CSAK az írjon, akit anyagi kár ért és CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
- CSAK HARDVERAPRÓS ÜGYEKBEN! (egyebeket értesítés nélkül törlünk)
- amit írj le üzletfeledről: nicknév, linkeld adatlapját + az apróhirdetést, az okot max. 10 sorban, de személyes adatát ne!
- ha már jelentetted a Hardveraprón, akkor sem itt sem máshol már nem kell!
- ne írj indulattal, fenyegetőzve, vagy ha még egyeztettek,
- a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz ikon)
- ha a problémád megoldódott, írd meg a topicban is az eredeti hsz-re válaszolva
- a rendőrségi feljelentés menete 👮
- partnered adatait csak a rendőrség kérheti ki, ha feljelentetted (mi nem fogjuk)
- ha egy üzlet jól zárult, a hardverapró értékelési rendszerét használd!
- üzletrontókat a Jelentem gombbal jelezheted

más felhasználó kitiltásáról, felfüggesztéséről adatvédelmi okokból nem nyújtunk felvilágosítást sem itt, sem privát üzenetben, sem jelentésben

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20351) Suipul


Suipul
(újonc)

Bánáti úr áldozata lettem :(
Toggan néven lépett kapcsolatba velem - azóta már törölve lett.
Nem akartam előre utalni, de küldött fénymásolatot az igazolványáról és küldött egy adásvételit 2 tanúval.
Az adatok valósak voltak, amit a bankszámlaszáma is igazolt, hogy valós személy, így nem merült fel bennem, hogy csalás áldozatává válhatok.
Email címe banaticsalad@freemail.hu.
Előre utaltam 100 ezret, a többit a csomag átvétele után kell ha rendben találom az gépet.
Többszöri megkeresésemre is azt mondta, hogy feladta a csomagot, de igazolást nem küldött róla.
1 hét múlva kezdett gyanús lenni a dolog, utánanéztem a neten és több helyen írták, hogy csaló.
Kértem hívjon telefonon, de ezidáig nem tette.
Nem értem, ha tudják, hogy csaló, létező személy, nem titkolja kilétét, akkor hogy csinálhatja ezt folyamatosan itt Magyarországon???
Hétfőn megteszem a feljelentést ha addig nem jelentkezik.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#20365) #57527808 válasza #57527808 (#20335) üzenetére


#57527808
(törölt tag)

megkaptam mailben a számlát, úgyhogy köszönöm a közreműködést:R

(#20367) Speed(R) válasza #57527808 (#20365) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Nem siette el..örülök, hogy nem kellett továbblépni az ügyben, szívesen.

H81 Pro BTC 2.0, G3258 BOX, 4/8GB DDR3, stb. => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#20369) kmisi69 válasza bence66 (#18696) üzenetére


kmisi69
(újonc)

Bocs bence66!! Hogy is volt ez a tavaly májusi incidens? Meg van az összes privát üzenetem.Nem találtam amiről írtál? Meg ha valaki normálisan beszél azzal én is úgy szoktam.Hogy is volt az a "helyrerakás". Pontosan milyen szavakat is használtál? kmisi69

Ha nem üzletelsz vagy cserélsz,ne fikázz mert az ÜZLETRONTÁS!

(#20370) Csillogo


Csillogo
(újonc)

Sziasztok!
Sajnálatos módon negatív tapasztalatomat szeretném megosztani szucsioff hirdetővel kapcsolatban. Általa hirdetett laptop.
Jól látható, hogy egy hibátlan laptopot hirdetett, amit természetesen elhittem. Megegyeztünk előre utalásban, ment a pénz, majd feladta futárral a terméket. Megérkezése után csak átvenni volt időm, majd mennem kellett tovább dolgozni, és csak este tudtam megnézni, hogy sajnos a laptop kijelzője hibás. Még azon nyomban este megkerestem, de ő nem tudott a hibáról. Hozzátartozik a történethez, hogy a laptop elküldése egy kartondobozban történt, és mindösszesen felül-alul volt kibélelve hungarocellel, de nem teljesen hézagkitöltve, így az könnyedén mozoghatott a dobozon belül. Kiemelném, hogy álláspontom szerint a csomagolási hiba miatt léphetett fel ez a károsodás, és nem áll szándékomban feltételezni, hogy már eleve rossz állapotban küldte el, azonban ő ezt nem hajlandó elismerni, mivel szerinte az én felelősségem a futár által okozott bárminemű meghibásodás. Valamilyen okból kifolyólag 10ezer Ft-ot ajánl fel "együttérzése jeléül" - de én nem tudom ez az összeg elég-e javíttatásra, mert előzetesen 2 opciót ajánlottam fel neki: 1. visszaküldöm a laptopot és ő pedig a pénzt (ez nem érdekelte egyelőre), 2. javíttatási költséget küld el (azonban nem viszem szervizbe nyilván amíg meg nem egyezünk, mert nem tudom mennyi lenne a végösszeg).

Ezért írtam ebbe a topikba, hátha sikerül egy kis segítséget kérnem, illetve kérném szucsioff hirdetőt is, hogy lehetőség szerint reagáljon a megkeresésemre, ezúttal egy nyilvános fórumon, mert nem jutunk egyről a kettőre.

Köszönöm! :R Üdv: Cs

[ Szerkesztve ]

(#20371) szucsioff válasza Csillogo (#20370) üzenetére


szucsioff
(újonc)

Sziasztok!

Csillogo nevű felhasználónak szeretnék eleget tenni és reagálni itt is az esetre.

Először is. Az csomagküldést ő kérte, amire én jeleztem, rendben megoldható előreutalás esetén. Másnap ott volt az összeg a kártyámon, minden rendben volt (azért szerettem volna előreutalással, mert nem volt/nincs értékelése).

Aznap amikor megérkezett a pénz felhívtam a csomagküldő szolgálatot, majd egy hétfői időpontra ki is jöttek és elvitték a laptopot. A laptopot egy 35x12 centiméteres dobozba tettem, alul és felül végig 1-1 3-4 cm vastag hungarocellappal körülvéve, oldalra pedig a tartozékait raktam. A futárnak szóban is és megrendeléskor is jeleztem, hogy laptop van benne, milyen értékben.

Másnap a futárszolgálat kivitte a csomagot Csillogoékhoz, majd délben írt, hogy szuper megérkezett a csomag átvette. Na itt merül fel bennem az első kérdés: Miért nem ellenőrizte le a csomag tartalmát, valamint állapotát és jelezte egyből, valamint, akkor miért írta alá, hogy a csomag sértetlen állapotban megérkezett? Ezt megkérdeztem tőle is, amire azt válaszolta, hogy hidegből jött a csomag nem gondolja, hogy a laptopnak jót tesz, ha bekapcsolja azonnal. Ezt a választ picit furcsállottam, mert nem egy 1.4-es diesel Ford Fusiont küldtem, hogy a hidegbe ne lehessen azonnal használatba venni.

Ő mindenféleképpen engem hibáztat a csomagolás miatt, amikor én szerintem rendesen be volt csomagolva az írtak alapján.

Szóvá tette, hogy ez egy kislány megtakarítása volt, mintha én ki akartam volna forgatni a vagyonából egy hibás készülékkel. Erről egyáltalán nincs szó. Én egy működőképes készüléket küldtem. A csomagküldést Csillogo kérte nem én beszéltem rá. Valószínűleg tisztában van azzal, hogy működnek a dolgok, mert megjegyezte, hogy nem bánnak kesztyűs kézzel a csomagokkal, miért nem csomagoltam be jobban.

Viszont, ha így utólag ő is jobban belegondol, eljöhetett volna érte személyesen, vagy egy köztes helyen, vagy akárhol megkérhetett volna, hogy találkozzunk, had próbálja ki, de nem így történt. Utólag könnyebb kizárólag csak a másikat hibáztatni, ahelyett, hogy egy kis felelősséget felvállalna ő is.

Ezzel nem azt mondom, hogy övé a felelősség, DE

Nekem is, honnan kéne tudnom, hogy 12 és 21 óra között, mi történt azzal a laptoppal. Ugyanis délben vette át, de állítása szerint 21 órakkor csomagolta és próbálta ki. Ez akárhogy nézem 9 óra üresjárat amikor senki semmit nem tud a laptop állapotáról.

Összegzésként ismételni tudom csak magamat, mivel a csomagot épen átvette, én a készüléket normál állapotban küldtem el, a szállítónak nem jelezte, hogy gond lenne, és nekem is csak 9 óra elteltével és mivel számára nyilván egy fontos termék volt, így igen is felelősséget kell neki is vállalnia az esetben. NEM AZ ÖVÉ a felelősség, hanem MINDKETTŐNKÉ. És én pont emiatt ajánlottam fel neki, azt a bizonyos összeget.

Az ajánlatomat még utoljára egyszer felajánlom.

Üdv,
László

Egy becsületes hardveraprós 43 pozitív 0 negatív értékeléssel.

UI:
Ahelyett, hogy levelezgetnénk, akár már meg is kérdezhette volna mennyi a javítás.
Akiben pedig felmerülne, hogy pont ezért kértem volna előreutalást, hogy átverhessem, annak csak annyit mondanék, hogy nem bontotta ki a csomagot amikor átvette a futártól és nem ellenőrizte, így ha utánvéttel fizet is ugyanitt tartanánk.

(#20372) Csillogo válasza szucsioff (#20371) üzenetére


Csillogo
(újonc)

Kedves szucsioff!

Először is reagálnék az időintervallumokra, amiket Neked is jeleztem, mi miért volt, és most úgy írod itt, mintha újdonság lenne.
A szállítást kértem, h időben legyen jelezve, mikor érkezik, mert délután dolgoztam, azaz nem voltam otthon, ezért volt fontos, hogy megérkezzen fél2 előtt mindenképpen, ami meg is történt. Mivel rohantam, és mivel hidegből érkezett a gép (bocs, laikus vagyok ebben, inkább gondoltam biztos ami biztos, mégha ezért ezek szerint furán is néznek az emberre) inkább várok vele. És mivel - ahogy ezt Neked is megírtam - rohannom kellett dolgozni, csak este, mikor 8-9 környékén hazaértem tudtam a bekapcsolást megejteni. Azonnal jeleztem is Neked, és te fel is hívtál, de akkor nem jutottunk sokra, annyit mondtál, h a gls-sel beszélsz csütörtökön (másnap szünnap volt) és jelzel. Erről nem jeleztél semmit egyébként, h a szállítószolgállattal mire jutottál. Mindegy is.
Azt is jeleztem neked, hogy pont azért fontos a laptop keddi érkezése, mert csütörtökön elutazunk 4 napra, és nem leszünk itthon. Ez meg is történt, és csak vasárnap délután érkeztünk haza, és akkor olvastam a válaszod. Hiába kértem, h ha bármi van, a gmailom-ra írj, ez sem történt meg. De ilyen szempontból ez is lényegtelen.
Azaz fizikailag kivitelezhetetlen volt, h pl elvigyem szervizbe, megnézessem, bármi!

A hungarocell csomagolás egyébként nem 3-4 cm, hanem pontosan 2. Lemértem. Alul felül volt egy-egy ilyen lap, és ennyi. Ha megnézed a gls szabályzatát (esetleg mellékeljem az ide vonatkozó részt?) pontosan le van írva, h a törékeny holmiknál alaposan ki kell bélelni a dobozt belülről! Azaz, úgy kell elcsomagolni, h az a körülményekhez képest biztonságos legyen. Ez a laptop szétszedett állapotban volt benne, jobbra-balra és fel-le is lötyögött, nem volt kibélelve, kitömve! Mint egy könyv, úgy mozgott benne lazán. A gls futárok nem tudom h szállítanak, de ebből következtettem arra, hogy vszínű a szállítás során történhetett vmi, hisz Te működőképesen adtad fel. Én megvettem egy tökéletesen működő gépet, és nem azt kaptam. És én vagyok a hibás, mert nem tudtam utazni? Így van, ezt nem tudtam megtenni, ezért kérdeztelek meg a szállítási lehetőségekről, h ez belefér-e Neked? Mondhattál volna nemet, elfogadtam volna, hisz többen kizárólag személyes átvétellel adnak-vesznek dolgokat.

És igen, jeleztem azt is Neked, hogy nem kicsit vagyok elkenődve, hisz a 14 éves lányom megtakarítása volt ez a pénz, és most passz...
Toporgunk ugyanúgy egy helyben...

Értékelésem nincs, nyilván, hisz nem vagyok eladó az oldalon, csak vásárló, és nem vásárlok hetente holmikat... Ezzel nem fair sztem érvelni. Én pedig pontosan azért utaltam előre és bíztam meg Benned, mert pozitív értékeléseid voltak csak eddig!

Cs

(#20373) szucsioff válasza Csillogo (#20372) üzenetére


szucsioff
(újonc)

Ne haragudj, de most míg megírtad ugyanazt az üzenetet körülbelül ötödjére, ennyi idő alatt tényleg felhívhattál volna egy szervizt is de nem tetted. Lehet simán megoldanák a problémát az én általam felajánlott összegből, de inkább írsz megint, egy üzenetet ami nem szól semmiről.

Ez a laikus dolog meg, meg hogy nem volt időd. 12.10-kor írtad az sms-t hogy megjött a csomag, üzenetben meg azt írtad, hogy fél 2 - 2-ig volt időd, másfél óra alatt csak kilehet bontani azt a csomagot és megnyomni egyetlen gombot.

Az meg a másik, hogy ha ennyire fontos volt, akkor minek utaltál úgy előre pénzt, hogy 3 napra rá adtál meg minden fontos adatot hova kell küldenem a csomagot, miután én figyelmeztettelek!

Az a probléma, hogy erről beszélek, én megértem a te szempontodat és próbálok segíteni egy felajánlott összeggel, de te nem érted meg az enyémet és nem is próbálod. Háromszor belementem abba, hogy segítek anyagilag mivel egyikünk se tehet erről, egyszer sem reagáltál rá, így én nem kívánok többet ezzel a témával többet foglalkozni, fölöslegesen nem áll szándékomban magyarázkodni.

Üdv,
László

(#20374) Csillogo válasza szucsioff (#20373) üzenetére


Csillogo
(újonc)

Nem hivtam szervizt, mert latatlanban ok sem tudnak semmi erdemlegeset mondani. De kozben elvittem es meg igy sem tudnak biztosat mondani! Vagy kabel vagy kijelzohiba. Nagyobb a valoszinusege a kijelzonek, de biztosat csak akkor tudok, ha szetszedtek es atneztek, ezt a hetre igertek, legkesobb pentekre. Vittem a fotokat is a csomagolas mikentjerol is, hogy mondjak meg, tenyleg okozhatta e a csomagolas nem megfelelosege es a szallitas egyutt a hibat. Es a szakertok velemenye is az volt, hogy igen, okozhatta. A szakertoi velemeny 6000 ft, a monitor javitasa 30-35e ft. Ha csak a kabel, akkor 16e korul. Ezek kb osszegek, minden akkor derul ki.
Tovabbra sem tartom felelosnek magam abban, hogy en okoztam a kart azzal, hogx csomagszallitast kerek!! Hisz ennek megvan a megfelelo modja, ami ebben az esetben nem valosult meg.
Tovabba ugyanugy fenntartom az ignyemet arra, h az anyagi kar okozasat kiegyenlitsd. Nyilvan attol fuggoen, mennyibe fog ez kerulni. Mivel az uzlet "visszacsinalasatol" abszolut elzarkoztal, igy ezt a megoldast hagytad csak.

Cs

(#20378) Csillogo válasza marciart11 (#20376) üzenetére


Csillogo
(újonc)

Tisztelettel megjegyezném: Nálam a laptop 0, azaz nulla percet működött hiba nélkül!
Itt szerettem volna írni, de a szabályzat erre a topikra mutatott.
Kettő lehetőség áll fenn ezen tényekre alapozva (bármiféle gyanúsítgatás nélkül, pusztán észérvek alapján): 1. vagy az eladó hibás terméket küldött; 2. vagy a szállítást végző céget lehet felelőségre vonni közvetetten - hiszen megérkezett a termék, csak helytelen csomagolás miatt megsérült.
Sajnos egyik lehetőséget sem lehet innen vevőként biztosan kizárni.
Kérdezem én, ha látom, hogy kívülről teljesen ép a csomagolás, az mit is bizonyít pontosan? Hiszen törékeny áru volt a belsejében.
Nem, semmiféleképpen nem gondolom, hogy bárminemű felelősséggel tartoznék a fent említett esetben, miközben az eladó valamiféle kárpótlást akar folyamatosan elküldeni (nem is értem az indítékát erre), illetve bizonyos 9 órán lovagol, miközben munkában voltam épp. Nem is igazán értem mire gondolhatsz ezalatt, hogy mégis mi történhetett vele. Egyébként meg az elektronikai eszközökhöz jó tanács, ha eddig nem tudtad volna: ilyenkor téli időszakokban, mikor már fagyponthoz közeli hőmérsékleten tárolják a termékeket egyes lerakatokban, apró lecsapódások keletkezhetnek, mikor szobahőmérsékletre kerülnek ezek az eszközök - javallott pár órát várni ezen esetekben a véletlen károkozás elkerülése miatt.
Valaki más esetleg tudna tanácsot adni, hogy hol, s miként tudnánk a dolgot tisztázni? (lehet rossz topikban írtam) Köszönöm előre is!
Üdv: Cs

(#20388) angyalpc2 válasza Suipul (#20351) üzenetére


angyalpc2
(tag)

Mint ahogy már mások is írták [link]

Ez egy csaló:
banaticsalad@freemail.hu

Jelenleg a Jófogáson szedi áldozatait Fen1erek néven
Valami suttyó lehet..már a név választásból is.

Mindenre, mindenkire hajt aki valami alkatrészt vagy telefont bármi IT cuccot keres.
[link]

https://hardverapro.hu/tag/kissor

Én telefont keresek, már a Hardveraprón megtalált, a 0 napos regisztráció már gyanús volt.

Heló. Van egy telóm, ami érdekelhet, viszont melózok, és itt nem tudok fönt lenni az oldalon.
Írj egy emailt kérlek, azt nézem folyamatosan, ott megbeszéljük gyorsan: banaticsalad@freemail.hu - ide tudsz írni :)

Aztán Jófogáson:
Helo. van egy telóm, amit keresel, csak emailen beszeljunk mert attekinthetobb, es tobbet nezem a munkam miatt, itt nem vagyok font sokat jofogason...

irj es megbeszeljuk a reszleteket: banaticsalad@freemail.hu

:(((
Vigyázzatok vele.

[ Szerkesztve ]

(#20389) Istyu74 válasza Suipul (#20351) üzenetére


Istyu74
(fanatikus tag)

Sajnálom a mi Veled történt.
HXXguy Alias Bánáti Richárd Norman.
Email címe: banaticsalad@freemail.hu
Bankszámla száma: 11600006 00000000 80012951 (Erste)

Tegnap nálam is be próbálkozott,ez a senkiházi,majdnem be etetett.

"Heló. Van egy procim, ami érdekelhet, viszont meló közben itt nem lehetek fönt. Írj emailen, azt folyamatosan nézem a munkám miatt, és megbeszéljük a részleteket.
Ott gyorsan reagálok: banaticsalad@freemail.hu :R"

"Az árában azt hiszem meg fogunk egyezni. Viszont én messze vagyok tőled, és utazni jelenleg biztosan nem tudok.
Posta / futár játszik nálad? Sokat postázok nagy értékű dolgokat, vannak bejáratott módszereim visszavásárlási garanciával / biztosítékokkal számodra, amelyet írásba is adok. Ha gondolod leírom, hogyan szoktam csinálni, aztán eldöntöd. Legfeljebb mondasz egy nem-et."

Ugyanezzel a szöveggel amivel már másoknál is.
Váltottunk már pár levelet,le is lett beszélve hogy utalok neki.
Szerencsére bennem volt a kis ördög gondoltam rákeresek a nevére a Googléban,
Még jó hogy nem egy átlagos neve van így könnyen kiderült hogy csaló.

Azt nem értem már egy Augusztus 20. Cikkben is szerepel a neve és még mindig hadják hogy ténykedjen :W Ennyit a magyar igazságszolgáltatásról.

(#20390) Tomi0703 válasza Tomi0703 (#20348) üzenetére


Tomi0703
(őstag)

Na, ma kuldte a fotot Tatya a postai rozsaszin csekkrol. Igaz hetfore igerte, de mindegy. Van rajta postai belyegzo szoval valoban feladta. 2 nap es megjon a 2 hete neki kolcsonadott penzem.
Gondoltam a korrektseg kedveert jo ha leirom. Ha valaki viszont uzletel vele inkabb a szemelyes atvetelt javasolnam.

(#20391) dejvid8


dejvid8
(senior tag)

Engem is megkeresett Bánáti elvtárs. Még az elején nem gondoltam hogy csaló, aztán kezdett gyanús lenni, és rákerestem.

Bosporus néven írt rám, a szokásos szöveggel. "Hali. Van egy telefonom, ami érdekelhet, csak innen lehet hogy ki fognak dobni többes regisztráció miatt szabályzat szerint, és akkor nem fogok tudni írni. (A régi fiókom nem tudom visszaállítani megszűnt email és elfelejtett jelszó miatt...)
Lényeg, hogy ha érdekel írj emailen, azt úgy is sokat nézem a munkám miatt, és megbeszéljük a részleteket: banaticsalad@freemail.hu
"

emal-ezés során miután rájöttem hogy csaló, szépen leírtam, hogy nem érdekel , mert találtam másikat, több hónap garanciával. Erre elkezd győzködni, hogy erre is 1+1 év van stb.
Válaszként leb*sztam, hogy tudom hogy csaló, és hogy engem nem fog átverni.

NAGYON VIGYÁZZATOK VELE!

[ Szerkesztve ]

Google Pixel (Quite Black) & Huawei Watch & XBOX One S & Zenbook

(#20392) mr_kickass


mr_kickass
(kvázi-tag)

banaticsalad@freemail.hu

Ujabb nick: Toncser

Privatban probalkozott nalam, emailben szerette volna folytatni a kommunikaciot.

(#20393) Kingcold


Kingcold
(tag)

Vigyazzatok!

Egy tobbszorosen kitiltott tag, nem elso alkalommal, kulonbozo mesevel probalkozik valszeg lehuzas celjabol.

Jelenleg Toncser neven

Ami allando, az email cime: banaticsalad@freemail.hu

Csak ovatosan! :R

(#20394) Gaborka30 válasza Kingcold (#20393) üzenetére


Gaborka30
(fanatikus tag)

Engem is megtalált ma. Épp küldi az adásvételi szerződést :)
Még utalás előtt vagyunk :D
Vigyázzatok.

(#20395) Gaborka30 válasza Gaborka30 (#20394) üzenetére


Gaborka30
(fanatikus tag)

Tényleg nem semmi ahogy a bizalomra épít: elküldte az adásvételi fényképét, valamit a személyi igazolványát lefényképezve.. Szóval simán meg eszi az ebmer..
Miután hál istennek kiderült, hogy ki mi, természtesen nem utaltam a pénzt.. Bár annyira kérdezgetett, hogy azt irtam, elutaltam.. erre a válasza:
"Hát nem jött meg. Miért nem mondtál igazat?"

Azért ez az igazi pofátlanság :D

(#20400) Kalandor válasza Csillogo (#20378) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Mi ezt innen a távolból ennyi alapján nem tudjuk megítélni, rendőrségi feljelentést lehet tenni, a hatóságnak van arra felhatalmazása, hogy kinyomozza.

Útvonal

Fórumok  »  PROHARDVER! interaktív  »  Jelentsd a csalókat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.