Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    Nehéz kérdés ez, mert közben meg egy kiadó valahol pont ezt is szeretné, hogy a user figyelmét hatékonyan (eredményesen, statisztikákban kimutathatóan) hívja fel az ilyen-olyan tartalmaira. Ha egy címlap egy RSS lista, amit 10 mp alatt átfut a user, akkor lehet, hogy ennél több időt nem is tölt az oldaladon -- ő örül, mert neki ennél hatékonyabb nincs, a kiadó kevésbé, mert mondjuk ennyi idő alatt egy reklámot sem lehet észrevenni.

    Ezzel csak egy picit árnyalni akartam a "címlap borzalmas, mert áttekinthetetlen (= nehezebb áttekinteni, mint a régit)" dolgot, ami a user szemszögéből akár igaz is lehet, de a kiadónak egyéb szempontoknak is meg kell felelnie, ha életben akar maradni. Egy másik ilyen szempont, hogy nem lehet 2019-ben egy RSS lista, ha akar még nagyobb piaci szereplőktől megrendelést kapni. Ezért is divat mindig valami, ha kiadóként túltolod az ellenállást a divatnak, te szívod meg (azért elég sokáig ellenálltunk, 9 éves volt az előző).

    Azok számára, akik nincsenek teljesen befeszülve a címlaptól, a moderációtól, a világmindenségtől: magyarán nem is annyira bug, kicsit feature :DDD (tudom, tudom, egyes, leülök magamtól)

    "Egy dologban válogatós nagyon és az a hálózati kábel. Energikus, jó felbontású és dinamikájú kábellel igazi zenei élményt varázsol stílustól függetlenül."

  • AAAgold

    senior tag

    ez engem is zavar, de azt vettem észre, ha világos az oldal háttere és világosabb az óriás kép is, akkor nem annyira zavaró - ellenben ha nagyon sötét tónusú a nagy kép, akkor nagyon "kiesik a szemem az egyensúlyból"

    "Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

Hozzászólok Aktív témák