- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- SSD kibeszélő
- Milyen videókártyát?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
Hirdetés
-
EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
gp Hivatalosan alig két nap múlva már játszhatnak a legutóbbi Csillagok Háborúja játékkal az előfizetők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
PROHARDVER!
● ide várjuk a Prohardver! lapcsaláddal kapcsolatos fejlesztési javaslatokat
● a bugokat, hibákat ne itt, hanem a Bugok a PH! lapcsalád oldalain topikban jelezzétek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
razsuzs
újonc
válasz Kalandor #17448 üzenetére
Tisztelt Illetékes!
CSAKIS ERŐS IDEGZETŰEKNEK!
Ha valaki biztosra akar menni, és/vagy nem túl rutinosan használja a keresőt, akkor a hőn áhított 500GB-os HDD-ért átbogarássza a Desktop HDD szekció 500GB-os HDD-t tartalmazó rovatát, mondjuk elolvassa az összes hirdetés címét, és megnyitja minden valahányadikat - ezt a 2 tevékenységet mossuk össze, nevezzük el megtekintésnek, és tegyük fel, hogy minden kereső ezt a mintát követi. Továbbá a keresésre fordított időt vehetjük arányosnak a megtekintések számával, ezért az idő helyett számolhatunk a megtekintésekkel, úgyis csak az arányok érdekesek. Így ha időegység (pl. 1 nap) alatt egy X hirdetést tartalmazó rovatban Y felhasználó keresgél, akkor az erre fordított "idejük" X*Y - mely értékkel a valóságban is jó közelítéssel arányos az idő. Az egyszerűség kedvéért a Desktop HDD szekcióban szerepeljen 10 hirdetés, melyek naponta 10 kuncsaft érdeklődését keltik fel. Ha szélsőséges esetben a hirdetések száma 0-0-10 a rovatokban, és minden érdeklődő a 10 hirdetést tartalmazó rovat termékeiért epedezik, akkor az összes megtekintés 0*0+0*0+10*10=100. Ha a rátermett vezetőség - ismervén a felhasználók preferenciáit - 2-3-5 arányban osztja szét a 10 hirdetést (melyet csak a rovatok "címének" megválasztásával tud megtenni), a rovatok tartalma iránt pedig a 10 vásárolni szándékozó 4-3-3 arányban érdeklődik, akkor a keresésre szánt összes idő 2*4+3*3+5*3=32, az előző szélsőséges elméleti esetbelinek csak 32 %-a! Ha csak annyi a változás, hogy 3-3-4 a keresők megoszlása, akkor 2*3+3*3+5*4=35 a keresésre fordított összidő, az előző esethez képest majdnem 10 %-kal több.
A fenti elméleti - de a valóságot jól modellező - példából látszik az, ha fontos a felhasználók ideje, akkor lényeges a rovatok optimális felosztása.
Üdv: razsuzs[ Szerkesztve ]