Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Sanki

    Topikgazda

    Hivatalos szervizközpont helyszíni javítással:
    Huawei Customer Service Center (1085 Budapest, József krt. 17, H-P: 10:00-20:00)

    A Honor 9 esetében nincs 3 hónap kijelzőgarancia!

    Huawei háztól-házig garancia - Folyamata:
    1. Igényedet be kell jelenteni a 06 80 482934 telefonszámon.
    2. Készítsd össze a telefont, tartozékait és a garancialevelet vagy a számla másolatát.
    Akár a következő munkanapon felveheti a futár a készüléket, amennyiben az igényed 14:00-ig jelented be, hétköznapokon.
    3. Huawei bevizsgálás és javítás.
    Figyelem! Csak abban az esetben történik meg a garanciális javítás, ha jótállás, vagy szavatosság érvényesítését kizáró tényező (beázás, törés, deformálódás, elektromágneses sugárzás stb.) nem áll fenn.
    4. A javított terméket az általad korábban meghatározott címre visszaküldik.

    Huawei Komfort Szerviz:
    A Huawei hivatalos szervizpartnere Magyarországon a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. (ismertebb nevei: TMX, Telemax), ezen cég végzi a garanciális és garancián túleső javításokat a Huawei és a Honor okostelefonokon, táblagépeken, okosórákon és kiegészítőkön.

    Maga a szerviz Budaörsön található, azonban senkinek sem kell oda utaznia ahhoz, hogy leadja a meghibásodott eszközét javításra, hiszen a Huawei dedikált Postapontokon biztosít lehetőséget eszközök szervizbe juttatására.

    Folyamata:
    1. Amennyiben meghibásodott a Huawei készüléked, egyszerűen kereshetsz Huawei Átvevőponttal rendelkező Postahivatalt a közeledben a HiCare alkalmazásban, a szerviz.huawei.hu weboldalon, vagy az ingyenes 06 80 HUAWEI (06 80 482934) telefonszámon.
    2. Mielőtt felkeresed a legközelebbi Postapontot, töltsd le a Hibabejelentő lapot itt, nyomtasd ki és töltsd ki (amennyiben nem tudod kitölteni, ezt a nyomtatványt a Postákon is kérheted).
    3. A Postán keresd azt az ablakot, amelyen a Huawei Átvevőpont matrica szerepel, itt kapsz csomagolóanyagot és minden további nyomtatványt, amely szükséges a szervizbe küldéshez.
    4. A hibás készüléket és annak tartozékait helyezd el a kapott csomagolóanyagba, mellékeld a Hibabejelentő lapot, a készülék számlamásolatát és jótállási jegyét, majd add le a csomagot.
    5. A leadáskor kapsz egy feladóvevényt, ezzel kerül igazolásra, hogy az eszközt leadtad szervizre.

    Honor készülékeire az un. pan-europai garancia érvényes, a gyártó hivatalosan szerződött magyarországi partnere a TeleMax. Amennyiben a kereskedőnél nem ebbe a szervizbe szól a garancia, illetve nem intézhető a bolt közreműködése nélkül, úgy a garancia valószínűsíthetően nem gyártói.

    Általánosságban jellemző Honor telefonokra, hogy nincs 1 éves készülékgarancia. Minden esetben 2 év jár, ami náluk érvényes a beépített akkumulátorokra is. Huawei Jótállási feltételek

    Mielőtt leadod a készüléket szervizben vagy a szolgáltatónál, Fontos!, hogy mindent állíts vissza a gyári állapotra. A garancia ugyanis a készülék gyári állapotára vonatkozik! Legyen szó akár ROOT -ról, ROM -ról, custom ROM-ról vagy recovery-ről.

    Fontos! Garanciális szervizeléskor mindig nézzétek meg az átvételi papírt. Egyrészt hajlamosak ráírni, hogy karcos a készülék (1 pici karcra is), másrészt ha nem egyértelműen írják le a hibát, akkor felesleges időkiesés lesz a szervizben eltöltött idő.

    [ Szerkesztve ]

    "Work smarter, not harder..." /// -

Hozzászólok Aktív témák