Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #52802 üzenetére
Nekem is ezt mondták, és én is szét akartam szedni, leszedni, mert összegyűrődött a festék a betét ferde lapjainál, de végül nem szedtem. Idő után kikopott a nagyja, de mondjuk nekem a tárcsa mart, így az a marások éleivel mindig lekapja a betétről ami fölösleges.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #52799 üzenetére
Ezért veszek ebct vagy stoptechet.
Nekem az új ferodo premierek lettek hátul ilyenek új nyereggel. Érthetetlen. Teljesen új nyereggel. Mondjuk a betétek hátul nincs 45 fokban bevágva, a törmelék pedig a tárcsát eszi. Elől ok. Nekem már csak csíkos. Kapott esőt a tárcsa és vetemedett...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
tboldi
nagyúr
válasz honda23 #52801 üzenetére
Sajnálom, de ezt nem nagyon tudom elfogadni ellenérvnek.
Egy nyamvadt 83 lovas Jazz-re kell, ami az esetek 70-80%-ában városon belül mozog és évente 6-7k km-t fut. Erre bőven jónak érzem a 4 évszakost.(#52799) yodamester10: Hirtelen ezt a képet találtam tavaly novemberből. De pont ez a bal hátsó volt az, ahol beragadt a féknyereg, ennek van egy kis nyoma.
szerk.: Itt meg pont a féknyerget javították: [link]
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52806 üzenetére
Nincs, gyárilag ilyen, mondhatni konkstrukciós hiba. Ha megnézed azzal hogy belelóg a kerek rész az indexbe, pont az izzóra takar rá, és ami "mellette" kétoldalra eljön, az összességében hiába nagy felület, valójában már kevés fényt ad. Túrom egy ideje a netet, hogy legyen indexelős videó, de nincs. Majd csinálok.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Aladdin
aktív tag
válasz BlacKSouL #52807 üzenetére
Ha tudsz, csinalj videot, kivancsi vagyok ra.
En egyebkent nem foglalkoznek vele, megkapta gyarilag az engedelyt, biztosan szabalyos, es elegseges a fenyereje.
De nezd meg az ujabb VW konszern egyes ledes jatsolampas autoit, a feklampa fenye mellett egyszeruen nem latszodik az index.
A BMW-ken meg nincs is, megis elvannak a forgalomban -
Qru
MODERÁTOR
válasz honda23 #52801 üzenetére
Ez a kedvencem, mikor olyan valaki mond értékítéletet aki soha nem próbálta. Mert a Jóska azt mondta, hogy szar. Jaa, akkor biztos az.
tboldi: Kíváncsi leszek a tapasztalatokra, nekem a sima CC van nem a CC+ pedig már ez a régebbi is bőven jó. Hóban azért óvatosan, hajlamos oldalra kitörni a kocsi erőltetésre, szárazon jó vízen meg nagyon jó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #52811 üzenetére
A másik gépen a nyári Conti PC5 a téli TS850. Vízen jobb a CC mind a kettőnél. Szárazon a PC5 jobban tapad melegben (hidegben nem) de gyorsabban is kopik. A TS850 havon jobb (fékútban is és tapadásban is), cserébe ebben a mostani hőmérséklet tartományban már nyúlik tehát szárazon sem jobb mint a CC.
Egyedül jeges tapasztalatom nincs mert itt mindent felsóznak tökig ha kell ha nem, így jeget nem láttam vagy 10 éve közúton.Ha nem jársz az alpokba síelni meg nem őrültködésre kell akkor bőven elég a CC.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #52813 üzenetére
Mondjuk nagyobb méretek mint a tiéd lesz (PC5: 215/55R16; TS850: 205/55R16; CC: 205/55R16) de azért nagyságrendi különbség nem lesz köztük.
A Jazz-re csak azért nem vettem CC-t, mert van hozzá jó állapotú téli, a nyári viszont már cserés volt... így árban jobban jártam, hogy csak nyárit vetem rá (Hankook K425).
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Én meg úgy voltam vele, hogy kell még egy szett felni, de akkor már legyen inkább 15-ös, de akkor ahhoz új gumi is kell, de akkor legyen 4 évszakos, ha már a külön téli/nyári előbb öregszik el, minthogy elkopna.
Apum a WagonR-rel 20-25k km-t megy egy évben, ott már nem érdemes a 4 évszakossal foglalkozni, mert tulajdonképpen ugyanazért a pénzért (1 db 4 évszakos = 1 db tél + 1 db nyári) kb. duplaannyit futhat.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
Mert egy szar.
Télen csúszik, mint egy nyári, nyáron meg nyúlik, mint egy téli.Az, hogy vki még használ ilyen gumikat...
Pont városba ez miatt volt rotty télen.
Gyerekeim nem ülhetnek olyan autóba, ahol a gumi több, mint 7 éves, nyáron téli, télen nyári vagy 4 évszakos.
Az, hogy kinek mire van pénze és mit csinál, az ő dolga.
Gumi fék a legfontosabb. Ezen nem spórolok.
Volt szerencsém a 4 évszakos csodákhoz...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BigBlackDog
veterán
válasz honda23 #52821 üzenetére
Ezt így kicsit pontatlannak érzem. Nálam is négyévszakos van fent és a téli tapasztalataim alapján teljesen valótlannak érezném azt állítani róluk, amit Te írtál. Valószínűsítem, hogy nem ugyanarról a mintáról, típusról beszélünk.
"Volt szerencsém a 4 évszakos csodákhoz..."
Ha írnál pontos típust és megközelítőleg egy évet, amikor próbáltad, az szerintem bőven használhatóbbá tenné a leírt tapasztalatokat.
-
félisten
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #52826 üzenetére
Hűtőtakaró. Hosszú hétvégén tervezem a termosztátcserét, bár megint hideget mond. Akkor nem állok neki
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz honda23 #52821 üzenetére
Nekem nem ez a tapasztalatom a Michelin CC-vel. Engem is kiröhögtek a vezetési tréningen, mikor meglátta az instruktor mivel megyek pályára. Ehhez képest vízen fékútban levertem a Conti SC5-ös sporttársat és a vizes köridőben is ott voltam pariban vele. Szárazon persze jobb volt a SC5 de pl a vizes műgyantán megint körbeautóztam. Szóval nem mindenható de normális közlekedéshez bőven elég.
A baj/baleset sztem inkább azokkal van akik ilyen 10 éves szarrá keményedett nyárival mennek.
mod:
Amúgy a végén azt mondta, Székely Gyula hogy ha kopásban is ok ő is bevállalná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52808 üzenetére
Nappal akarnám valahol, de mostanában mindig sötétben érek haza, és sötétben minden fényesnek látszik.
Nappali fényben viszont - a legtöbb autóéval összehasonlítva - szerintem kevésbé látható. Na majd a szünetben remélem lesz alkalmas idő.Attól hogy engedélyezték, még nem biztos hogy jó. Egyébként azt is utálom, azt már más autóknál, amikor közvetlenül a fényszóró(tompított) mellett van az index, így pl. este szemből féloldalról marha nehéz érzékelni, ha még szarul is van a magasság beállítva, mint az autók 70%-ának, akkor meg pláne. Nyilván ezen segít egy tükörindex, az jól elkülönítve szemből is látható, míg a kerékjáratira téve a kis villogót nem mindig. De pl. azt a Civic búrájánál figyeltem meg, hogy egyes gyártók az ellentétes oldalra is megpróbálják átvinni az index fényét, azaz szemből nézve a bal oldali index villogását, az autóhoz képest 45 fokban jobb felől nézve is látni. Kis tört háromszögekkel "prizmázzák" át. Egész jól. Az elsőkkel tehát nincs baj.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
félisten
-
Jaffa75
őstag
válasz honda23 #52821 üzenetére
ez elég erős kritika részedről, pláne ha nem használtad. Nem muszáj szeretni , az biztos, hogy az eddigi 5000km alatt a CC+ rendre jól vizsgázott! Volt jócskán víz, hideg száraz aszfalt, pár centis hó. Lehet hogy velem van a baj, de ha leesik pár centi, akkor már nem nyomom - elég ha más tolja akinek nyári van fent...
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Vennék egy 2012- Honda Civic-et, 1.8-as, automata váltós benzineset. A kérdésem, hogy az automata váltó esetén lehet manuálisan is pöccinteni, váltani pl kormányról, vagy hogy van ennél a kocsinál?
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #52830 üzenetére
Minap levettem mikor bejött a jóidő. Nem ment 70 fok fölé 20 km alatt, úgyhogy visszaraktam. (most amúgy keveset megy, mert kaptam cégest, de legalább akkor melegedjen rendesen ha megy hétvégente, meg mikor asszony használja)
[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Aladdin
aktív tag
válasz kalapacsolok #52833 üzenetére
Lehet.
Olvasgass, 285. oldal:http://www.honda.hu/content/dam/local/hungary/cars/owners/OwnersManual/14YM%20Civic%205D%20(3VTV06200%20web).pdf
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #52831 üzenetére
Ez nagyon gáz!
Gyári a lakkozás vagy te csináltattad? Ez így nem normális szerintem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #52840 üzenetére
Ez meg a hosszabb videó. Pár rövidebbet még később, de a lényeg ezen látszik.
Ez a gyári izzója. Ez még az amit HakanSükürék beletettek. Gondoltam rá hogy öreg, csereérett, de az igazság az hogy új kora óta ilyen. Szerintem sima új izzóval ugyanilyen lenne.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #52831 üzenetére
Ez nagyon durva. Ez enyém hibátlan. Homokfújás is volt, mert téli felnim.
Remélem van még rá garancia.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok, más márkáknál létezik hasonlóan praktikus megoldás, mint a Hondánál a Magic seats?
-
tboldi
nagyúr
válasz kalapacsolok #52847 üzenetére
Én még nem találkoztam máshol ilyennel, de nem is zárnám ki.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52846 üzenetére
Az izzó fénye többszörösen szóródik. Maga az izzó a kör alatt van, direktben a fénye sehol nem látszik, és mivel a foncsor is és a búra is hullámos, sok nagyon apró visszavert fénysugarunk lesz csak. És ugyan látszólag a teljes búrafelületet bevilágítja, a fényerő nem többszöröződik hanem elhal. Ha vagy csak a foncsor vagy csak a búra lenne hullámos, akkor működne, de nem lenne egyenletesen elosztva.
Gondolkodtam rajta, hogy vagy veszek egy újat, de csak az egyiket cserélem, látni e hogy jobb vagy kapásból berendelem a +30-as philipset. Ha nem jobb, akkor is jó lesz tartaléknak.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
válasz kalapacsolok #52847 üzenetére
Valahol ahol a Jazz 2 típusú autókat nem arany árban vesztegetik.
Erre az infóra én is kíváncsi vagyok!Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest